Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MAms, ik heb alle 4 de verstandskiezen laten 'verwijderen' om het even zacht te zeggen. Pijn is me meegevallen en de rest bespaar ik je. Is jou kies al door of ligt tie nog onder het tandvlees? Dat maakt wel veel uit. Bij mij lagen ze er nog helemaal onder.

Wen, hahahahahha geweldig!!! Je kan dr dalijk 3x per dag omkleden!

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    whaha die wen... hier maar 3 setjes liggen.. hopelijk krijg ik komende zaterdag een gedeelte van mijn zusje... moet daarna nog ff een ander vriendinnetje aanschieten... die had ook aangeboden dat ik wel eea mocht lenen...

mams, s6 bij de tandarts!

rest, sorry, ben het alweer kwijt... jongens zitten te eten en gaan zo op bed :D

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya, deze is al helemaal door dus dat scheelt denk ik wel???

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, ja dan wippen ze hem er zo uit en sta je met 5 min weer buiten. Je voelt niks en wordt waarschijnlijk niet eens gehecht. Watje in je mond 5 min en klaar.
    Heb er 2 gehad die waren 3-4 door, was een eitje bij tandarts zelf.
    Andere 2 waren een ramp bij de kaakchirurg. En toch ben ik nog steeds banger voor de bevalling dan als ik nog eens moest naar de kaakchirurg...uiteindelijk valt het wel mee ;)

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi,
    ff mn buik showen met 4 en 34 weken

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, wat een mooie buik heb je! En zeker niet overdreven groot! :D Mooi Mooi!!

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Mooie buik meid!!! Idd, niet overdreven groot, maar je weet maar nooit wat er nog komen gaat ;)

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Zit een tijdje te zoeken naar ideeën voor de kinderkamer en ik ben er eigenlijk al uit.
    Nu hopen dat het gaat lukken, want als ik iets in mn hoofd hebben zitten, dan zit het dus niet in mn kont :p en moet het precies ZO.

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Dan is het echt zo gedaan. Wat Skaya ook zegt, alleen watje even erop. En je heb het gevoel alsof je een gat achter in je mond heb zitten waar een complete big Mac in kan stoppen.
    Maar het stelt echt niks voor hoor.

@minim, mooi, mooi rond bolletje!! :D hij is indd nog beschaafd je buik. Nou lekker hoor, hoef je het niet mee te sjouwen ook.

Heb denk ik wel wat leuks gevonden voor aan de muur. Hopelijk van het weekend nog even tijd om het op te hangen. Dan kan ik hier snel ook eens een foto gaan showen van mevrouw d'r kamertje.

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Vertel!

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, ik ben heeeel benieuwd naar de foto van je kamertje!!!

Ben ineens helemaal weg van Me to You, wil een muurschildering boven het ledikantje met gedichtje. Zie alleen dat het belachelijk duur is om het te laten doen...dus maar even kijken of ik het zelf kan. Wilde eigenlijk geen thema, maar waarschijnlijk dus toch. Ben verkocht :D

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Als die helemaal klaar is maak ik foto's..:p

Moest even opzoeken wat het was.. Hahahahaha...
    Ben zelf niet zo erg van beertjes, Disney of van woezel en pip bv. Hou het graag effen kleuren.
    Maar lijkt me lastig zo beertje na te maken op een muurschildering.
    Je heb nog even om te oefenen....:p

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik ben helemaal gek van Disney, maar vind het allemaal niet leuk genoeg voor op de babykamer dus wilde het ook basic houden in eerste instantie. Maar zo'n beertje op de muur vink toch wel erg leuk :D
    Wil het met behulp van diaprojector doen, maar is niet meer zo makkelijk om een dia te laten maken tegenwoordig. Dus dan misschien wel uit blote hand. Tis niet een heel ingewikkeld figuurtje gelukkig.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Minim, wat een mooi buikje!!

Ben zo jaloers op al jullie mooie buikies. Dat had ik nu ook moeten hebben.
    Maar wie weet, over een poosje!

Zoo ik kan eindelijk weer eten :)
    De verdoving is bijna uitgewerkt.
    Moest 4 gaatjes, 2 linksboven en 2 rechtsonder... Kun je je voorstellen hoe scheef mijn mond stond hahahahaha

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, fijn heh die verdovingen! Normaal doen ze toch niet 2 kanten tegelijk? Tenminste met trekken van verstandskiezen doen ze dat niet.

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mooi buikje meis...

muurschildering.. er zit in almere een zaakje die muurstickers en sjablonen maakt... en niet duur is... zal zo ff kijken wat de link is..
    ik wil een tekst op de muur, die ook op ons kaartje komt:
    Weet dat de Vader je kent
    weet dat je van waarde bent
    weet dat je een parel bent
    een parel in Gods hand

Mooi op de Muur dit is de link.. misschien dat je hun gewoon een mailtje kunt sturen met je wensen en vragen wat het kost?
    ik heb nog geen goedkopere kunnen vinden en heb gezien dat ze kwaliteit leveren...(vriendinnetje heeft diverse dingen daar vandaan..)

hier zo lekker GTST en TVOH kijken... boodschappen zijn binnen, kadootjes voor zondag zijn binnen en gelijk ff lang de babydump geweest voor wat dingetjes... nu alleen nog een betaalbare lamp zoeken en mijn luieremmer ophalen komende week..

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: gelukkig slaap ik de meeste nachten wel goed. Natuurlijk wel naar het toilet maar daar hoef ik niet wakker voor te worden. :)

@Mira: komt goed!

@MiniM: mooie buik.

@Mams: ik heb 20 tanden moeten laten verwijderen en heb het ook overleefd. :) (heeeeel lang verhaal over het waarom)

Hier moe maar voldaan op de bank. Lekker gepoetst en weinig harde buiken. :)

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mams, las al op facebook?? dat je weer lekker gegeten had.. fijn dat de verdoving gaat uitwerken.. blijft een raar gevoel he?

skaya, wij hebben enkel stermotief... en op het lakentje a star is born.. ben zelf ook niet zo van de disneyfiguren.. al vond ik tijgertje nog wel grappig..

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    jannie, leuke site!! zal m zeker onthouden. vind tijgertje ook leuk en voor meisje tinkerbel.
    vind de volgende tekst heel mooi:
    zo lief
    zo klein
    zo mooi
    zo van ons

mvm is vanaf vandaag klaar. De laatste flessen zijn opgehaald. bijna raar om thuis in de wc te plassen.

20. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Skaya: gefeliciteerd! Een jongen, wat leuk!

@Wen: wat een prachtige buik zeg, super!!!

@MiniM: dus maandag mag je weer even naar de kleine 'gluren', leuk zeg! Is zo'n liggingsecho standaard? En jij ook al zo'n mooi buikje!

@Mira: ik hoop natuurlijk van harte voor je/jullie dat het vertellen meevalt en dat de reacties goed zijn. Maar ik wil je ook een hart onder de riem steken! Jullie kunnen zelf heel goed de keus maken of jullie voor een kindje willen gaan.
    Verder herken ik helaas veel in je verhaal. Mijn zelfbeeld was bedroevend en mijn gewicht helpt niet mee om dat te verbeteren. Toch ben ik veel sterker geworden door de gesprekken met en opdrachten van de psycholoog. Mijn zelfbeeld is nog niet wat het wezen moet, maar ik heb al acht weken geen eetbuien gehad en ben hoewel het niet altijd makkelijk gaat toch 5,5 kilo afgevallen. Ik weet zeker dat jij ook de goede weg bent ingeslagen en dit gaat jou alleen maar goede en mooie dingen brengen!!! En gelukkig heb je net als ik een mannetje dat voor gekozen heeft zoals je bent en ook zo onvoorwaardelijk van je houdt! Zet 'm op meid!!!

Hier komt vijf december met rasse schreden dichterbij, er zit alleen nog een weekend tussen... Ik heb me voorgenomen mensen in te lichten als de uitslag slecht is. Wat we wat dat betreft doen als de uitslag goed is, weet ik nog niet. Want ik moet wel toegeven dat ik het steeds moeilijker vind om niks te zeggen als mensen er naar vragen...

Deel Deze Pagina