Mira...Jeetje meid!!! Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Knap dat jullie zo hebben gehandeld. Nou ff snel de kleine man naar school brengen, de Sint komt vandaag
Dames: Thanks voor de berichtjes!!! We zijn idd erg geschrokken. Manlief is met de dood bedreigd toen hij een van de inbrekers probeerde tegen te houden tijdens zijn vluchtpoging. Er is ook een wapen blijven liggen, die manlief in een roes opgeraapt heeft. Politie heeft die nu veilig kunnen stellen, maar was ook wel even schrikken. Manlief heeft de eerste nacht gewoon niet geslapen, ik maar 1 uurtje. Vannacht voor het eerst weer thuis geslapen. Best goed geslapen eigenlijk, manlief is vandaag thuis gebleven van zijn werk, waarschijnlijk morgen weer werken. Vind ik niet leuk, voel me alleen niet veilig thuis, vooral als het donker is ben ik bang (moest gisteren naar het toilet en manlief moest even met me meelopen tot op het toilet. Mag van hem overal de lampen aandoen als ik bang ben.). Vandaag komt de politie nog mijn verklaring opnemen (aangezien ik in de auto achter een van die mannen aangereden ben en hem aangesproken heb), maar daarvoor bellen ze nog. Gisteren een super goedkoop prepaidtelefoontje gekocht zodat ik in ieder geval weer kan bellen of smsen als manlief weer moet werken (hebben geen vaste lijn, dus zou anders niemand kunnen bereiken als er wat was). Schade moeten we nog doorgeven aan de verzekering, moeten nieuwe gordijnen en wil een nieuwe bank (een van de inbrekers is gewond geraakt toen hij het huis in wilde klimmen via een kapotgegooid raam) want die zitten onder het bloed. Hebben nu even een plaid over de bank, anders durf ik er niet op te zitten (vind op dit moment beneden alles vies in huis, gaan vandaag schoonmaken). Politieagent van sporenonderzoek heeft gezegd dat we echt even met slachtofferhulp contact op moeten nemen, vooral manlief, aangezien hij echt in contact met de daders is geweest. Op Hyves of Facebook heb ik het er niet over, dus jullie graag ook niet krabbelen ofzo hierover. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.
Jeetje zeg Wat een spul meid. Kan me goed voorstellen dat je de schrik flink in de benen hebt. Pff mijn moederhart is net gebroken Ik heb de kleine man brullend achter moeten laten op de peuterzaal. Voor het eerst, hij heeft nog nooit moeten huilen op de psz. Hij vind Sinterklaas en zwarte piet zooooo ontzettend eng! En die komen dus vandaag. Ik heb de juffen verteld wat er de reden van is dattie huilde en ze gaan proberen hem te laten inzien dat het echt heel leuk is.
@Mira, dat is behoorlijk schrikken, gadverdamme. Ik zou wel ook voorzichtig zijn met hier dingen schrijven. Het is wel een openbaar forum. Je weet maar nooit. Lopen zoveel gekken rond. @mams, aahh daar zou mijn hart ook van breken. Hoop zo dat de juffen hem kunnen opvrolijken. En dat die zo alsnog helemaal blij thuis komt na een super leuke dag. Hier mega druk weekend gehad. Heb ook niet alles terug gelezen. Heb verlof, maar het ook mega druk. Wilde Duchtdiva even suc6 wensen vandaag bij de gyn!! Ben benieuwd.
Mira, Getverdemme wat verschrikkelijk zeg! Vind het zo erg als er mensen in iemands huis dringen en aan iemands anders zn spullen gaan zitten! Ze moeten gewoon met dr poten overal vanaf blijven! Gelukkig zijn jullie (lichamelijk) ongedeerd, maar snap dat de schrik erg groot is! Op zulk soort momenten zou je willen dat je ergens een knuppel in de kast hebt staan. Wat hadden ze voor wapen? Toch geen pistool? Meid heel veel sterkte met schoonmaken! Mams, aaaacchhhhhhh jaaaa dat zou ik ook verschrikkelijk vinden!!! Moet zo zelf ook sinterklaasfeest gaan vieren op mn werk met de kleuters en vind het altijd zo zielig als ze als de dood zijn. Ik laat ze ook lekker kijken en ga ze niet pushen om ff op schoot te gaan zitten. Ben wel heel benieuwd hoe hij is als je hem komt ophalen. Of hij nog steeds bang is of hij het hardstikke naar zijn zin heeft gehad. Hier nog steeds vrolijk gisteravond in bed lag ik bijna te slapen toen ik opeens de kleine duidelijk voelde bewegen zelfs met mn hand op mn buik kon ik het voelen. Man zn hand op mn buik gelegd en die dacht ook wat te voelen. Stuk of 5 keer een hobbeltje en daarna was het weer rustig. Vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik het ook weer
@Mira: sterkte en succes met schoonmaken @Mams: aach, wat zielig. Hopelijk heeft hij toch een leuke dag en kunnen zijn juffen hem opvrolijken. Hier prima geslapen. Lief is deze week vrij. Zo eens opruimen en wat poetsen. Huiskamer staat vol met cadeautjes die we gisteren hebben gekregen. Vanmiddag komt kraamzorg voor een intake.
Goedemorgen, Mira, wat akelig! Sterkte! Mams, ik herken je verhaal van mn werk, maar ik weet zeker dat hij het dadelijk kei leuk heeft gehad! Skaya, bijzonder he! Ik weet t ook nog goed. Hier vandaag de liggingsecho! Ben benieuwd! Mira, had je trouwens je familie nog ingelicht?
Heb de kleine man weer thuis. Op de brief stond, tot kwart voor 10. Dus ik daarheen, meneertje komt me om de hals vliegen dattie me gemist heeft *smelt* Zegt inene een van de juffen dat hij gewoon tot half 12 mag blijven. Fijn als ze dat ook in de brief zetten...lekker duidelijk. Maar hij wou ook niet meer blijven, en ik heb hem fijn meegenomen. Morgen vertrekt Harmen voor 10 aaneengesloten dagen en als het goed is, is hij vanmiddag vrij. Dus ik vind het dan ook wel prettig dat hij nog ff van zn papa kan genieten. Zo en nu aan de poets.
MiniM, ik ben ook benieuwd!!! Als je terug ben lees ik graag wat ze nou precies allemaal doen met zo een echo. Kijken ze echt alleen waar zn hoofd en zn billen zich bevinden of checken ze meer dingen?
Mams, lekker duidelijk idd! Maar ook wel weer even een pittige ochtend voor je kleine man geweest dus misschien wel goed. Hoe heeft hij zich gehouden met sint en piet in het lokaal? Geniet van je middag met je man! Hopelijk vliegen de komende 10 dagen.
@skaya.. ohh wat mooi!!!eindelijk samen genieten van de schopjes nu.. isook fijn voorje vriend! @dutch.. duim voor jevandaag!!! @minim... succes met de echo!laatste keerdat je jekleintje op een tvtje ziet ahhaha.. volgende keer in jearmen! @mams.. fijn dat je kleintje het toch wel leuk vond.. en bij de juf zitten is altijd heel leuk hier vanochtendineens vrij.. vond ik niet erg.. zo even paar uurtjes aantwerk... fijne dag allemaal
@ buiken, zie hier mooie buiken voorbij komen. Wat dragen jullie mooi naar voren. Dat is hier niet echt vind ik zelf. @ skaya, wat knap zeg dat je dat zo uit de hand tekend. Ik weet het ook nog goed dat ik de kleine voor de eerste keer voelde. Geweldig. Zal het bewegen van de kleine straks denk ik wel missen als ik bevallen ben. @ mira, wat vervelend zeg dat ze bij jullie ingebroken hebben. Gelukkig is er niet veel mee genomen. @ duthediva, veel succes vandaag in het ziekenhuis. @ hier, vanmorgen met vriendinnetje in het oogziekenhuis in rotterdam geweest. Vanmiddag hier beetje opruimen. Alle sint kado's opbergen. Onze kleine boef is nog niet geboren en is nu al verwend.
@Dees, al weer wat opegeknapt, en je harde buiken wat minder? Buik lijkt misschien op de foto wat meer van voren, maar bij mij is het echt rond. Vind dat zelf juist mooier, ben benieuwd naar jou foto.. Ik zal het straks denk ik ook gaan missen dat getrap in me buik, echt heerlijk is het..
@ wen, ja ik ben helemaal opgeknapt. Nog wel moe maar dat zal er vast wel bij horen. Harde buiken heb ik nog steeds. Als ik rust neem en een kruik op mijn buik leg trekt deze wel weg. Zo'n zak waar jij het over had hoe heet die ook alweer en waar kun je zo iets krijgen?
Fijn dat je weer beter bent. Ja, moe en harde buiken houden hier ook vaak aan hoor. Vooral moe... Ik heb toen deze kruik besteld. Het is echt mijn beste vriend sinds dien. Even paar minuten in de magnetron, en heerlijk op mijn buik. Is niet zo zwaar al een watergevulde, is soepel en blijft lang warm. Modder warmtekussen 21x38
Minim ik ben benieuwd naar je liggingsecho... Mooie buiken zag ik inderdaad voorbij komen. Mira hoe is het nu? Kun je weer een beetje wennen in je eigen huis?Lijkt me verschrikkelijk. Wen geniet je wel een beetje van je zwanegrschapsverlof? Skaya wat een mooi gevoel he. Mams wanneer ga je weer testen? Hier: donderdag en vrijdag voorweeen gehad. Dus heb nu mijn tempo geminderd. Dat wil zeggen. Ik doe vrij weinig. Het was even schrikken. Nu drastisch de knop omgezet. Wen, Minim en Jannie is het beebje bij jullie al ingedaald? En voelde je dat?
Oeh dat is schrikken, wat gebeurde er? Kreeg je regelmatig al krampen? Rustig aan nu hè meid, die kleine moet echt nog even lekker blijven zitten hoor. Hoe voel je je nu? Indalen heb ik dag of 2 goed last van gehad. Alsof er een drol/kokosnoot tussen je benen zit maar dan aan de voorkant. Flinke steken ook, van die messteken van onder. En kreeg wat meer lucht daarna, ook buik leek wat lager komen te hangen. Heb je het idee dat de kleine aan het dalen is?