Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hoi dames,

Gesprek van gisteren op het politiebureau bleek een getuigenverklaring te zijn. Manlief mocht alles nog een keer vertellen, dit werd opgenomen en daarnaast ook meteen uitgetikt. Heeft bijna 1 uur in beslag genomen waarbij ik niet aanwezig mocht zijn voor het geval hij mij kon beinvloeden met zijn verhaal. Manlief wordt mss nog opgeroepen om zijn DNA af te staan, om zeker te zijn dat het bloed niet van hem is (hoewel hij niet gewond is geraakt, maar het zekere voor het onzekere en wij hebben niks te verbergen!) Na manlief mocht ik mijn verhaal doen, ben daar bijna 45 minuten mee bezig geweest omdat ze over mijn verhaal nog helemaal niks hadden staan. Ik wordt mss nog opgeroepen voor een fotoconfrontatie aangezien ik 1 van die mannen redelijk goed heb kunnen zien.
    Daarna nog even gepraat over hoe het onderzoek ervoor staat. Daar wil ik op het moment nog niks over kwijt, maar ik kan zeggen dat we erg blij zijn met wat de politie nu aan het doen is.
    Wat betreft ons zelf. Manlief is vandaag weer gaan werken. Hij gaat proberen een hele dag te werken, mocht het niet gaan komt hij naar huis. We nemen onze eigen voorzorgsmaatregelen zodat we ons 'veilig' voelen, hoewel dat nog niet echt lukt (heb net tot 8.50 uur in bed gelegen zodat het licht was beneden).
    Ik ben vandaag dus voor het eerst alleen thuis, durf de keuken niet alleen in (daar hebben ze de ruit van ingegooid en dat lag helemaal onder het glas en het bloed), dus eten zal er nog wel even niet van komen tot manlief thuis is. Helaas ligt de badkamer nog na de keuken, dus ik ben net met een aanloop door de keuken gehold om even naar het toilet te kunnen. Het gaat een lange dag worden :(

Ik las iets over Wen en dat ze naar het ziekehuis moest. Meid ik hoop dat alles goed blijft gaan. Op naar de 37 weken!

Verder heb ik echt niks onthouden, las iets over Kirsten en dat het daar ook niet echt super loopt, maar weet niet wat er gebeurd is (heb ik denk ik totaal gemist). Sorry meid, maar wil je wel sterkte wensen. Hopelijk komt alles goed!

Ik ga me aankleden en daarna toch nog maar een lampje hier aanzetten, is nog iets te donker hier nu er dikke regenwolken hangen...

2. me83

me83 Niet meer actief

@jannie.. ohh vervelend is dat!! ik haat kriebels!

hier niet zo goed geslapen.. miss ook door de echo van straks. en het heeft vanochtend even flink geonweerd hier.. veel hagel.. gelukkig nu minder nat..

net bloed geprikt.. is gelukkig meegevallen!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, ik kan me zoooo goed voorstellen dat je helemaal niet op je gemak bent in je eigen huis.
    Als je van je af wilt praten weet je ons te vinden he.

Jannie, He vervelend, kriebels :( Hopelijk gaat het al wat beter.

Hier een kort nachtje gehad. Was half 4 voordat ik sliep en de kleine man was om 6uur weer wakker.
    Heb knallende koppijn dus.
    En dan ook nog van dat druilweer buiten...Bah, deprimerend gewoon.

Ook weer flink last van mn buik.
    Heb sinds de curretage zooooo ontzettend vaak krampen onderin mn buik.
    Misschien moet ik de gyn maar eens bellen of dat normaal is.

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wat een hoop gekletst weer zeg! Ik ga een poging wagen te reageren.

Dutch, wat een rotnieuws. Maar je bent wel een stuk wijzer en gelukkig is het van jou kant wel allemaal goed en zijn er wel mogelijkheden. Wil je veel wijsheid toewensen en hoop dat jullie gauw zwanger zullen zijn.

Wen, jeetje wat een gedoe zeg dat ziekenhuis bezoek enz. Snap dat je flink geschrokken bent. Denk ook dat je er goed aan hebt gedaan gewoon naar huis te gaan, daar heb je echt meer rust dan in zo een vreemd bed in een ziekenhuis. Hoop dat je je rust kan vinden en alles weer snel goed is. En anders word je dalijk ineens heel snel mama. Gelukkig ben je al een heel eind op weg.

Me, mooi bloedprikken achter de rug en dan zo je ECHO!!!! Geniet ervan!!! Het is zo bijzonder!!! Ik voelde me sinds die echo ineens zo veel meer zwanger!

Mams, wat gek dat je nog steeds die krampen hebt, ben benieuwd wat ze erover zeggen.

Jannie, beterschap!! Heel vervelend altijd die kriebelkeel!

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Je huis hoort idd een thuis te zijn, waar je jezelf veilig voelt. Moet zeggen dat ik me op straat nu zelfs veiliger voel dan hier binnen. Hier kan ik niet weg, meeste deuren zitten op slot en buiten kan ik nog weg rennen... De omgekeerde wereld :(
    Wat vervelend dat je een korte nacht gehad hebt. Hopelijk komende nacht wat beter!
    En die krampen, ook al zo vervelend! Zou ook de GYN eens bellen wat het kan zijn. Hoeft niks te zijn, maar beter zekerheid toch?

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @me, heel veel plezier straks bij de echo. Geniet ervan!

@mams, ik zou ook gewoon even de gyn bellen. Vervelend hoor.

Hier zo weer even naar het zh, urine inleveren en toch ook weer even aan de scan. Blijf hoofdpijn houden en af en toe druk bovenin me buik.

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemiddag...

mams, zou idd ff bellen.. beter 1x teveel als 1x te weinig...
    wen, he bah... hoop dat de uitslag al ietsje beter is als gister...

hier sjoerd net naar feestje gebracht, dus nu ff dutje doen met jelle... vanochtend 2,5 staan strijken... en straks weer verder.. al het babyspul wat ik al in huis heb is iig gewassen :D

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Wen hopelijk niks ernstigs?

Hier vanmiddag flink gelopen met stuiterende hondjes. Gezellig met mijn moeder en ergens waar ik nog nooit was geweest. Nu dus moe maar voldaan.
    Wel vermoeiend als je vent thuis is. Ga een stuk minder zitten

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wen en me, heo waren jullie controle/echo???

hier bijna klaar met de strijk.. nu onze was en strijk nog....
    maar genoeg gedaan voor vandaag.. nu ff lekker internetten en daarna bankhangen...

10. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Me hoe was je echo???

Wen hoe was het in het ziekenhuis?

Ik ben vanochtend bij de VK geweest en allesis goed. Frummeltje is gedraaid en lijkt zelf al een beetje ingedaald al ligt het nog niet vast in de bekken. Ik lijk iets voor te lopen. Ze dacht een weekje.

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Nou gelukkig was alles goed vanmiddag. Bloeddruk was bij 1 meting zelfs erg laag, 90/60????? Heel apart.
    Kleine deed het perfect aan de ctg.

Morgenmiddag weer terug komen bij gyn, dan uitslag over de kweek van de urine en bloed prikken van vanmiddag. Hoop dat deze ook goed zijn, dan is alles weer ok.

@me, ik ben ook benieuwd hoe je echo was.

@Juul, fijn dat alles goed was. Hoe dacht ze dat je een weekje voorloopt? Stand baarmoeder? Nog krampen/ weeën gehad?

12. me83

me83 Niet meer actief

ben ik weer!! moest even slapen hoor hahahah.. wat een woei!

nou hier de echo gehad.. was zo raar!! dat dat dus in je buik zit ahahha...het sliep wel.. na een tijdje bewooghet ineens..toen zagen we even de beentjes en een armpje.. hij/zij lag heerlijk op ze zijtje..we hadden vooraanzicht.. dus ze kon niet goed opmeten..maar gezien wat het nu was en vergeleken met miss nog het stuitje erbij hoefde ik niet de datum van bevallen aan te passen..dus blijft 2 juli 2012!

de baarmoeder stond wel naar achter gekanteld.. dit kan geen kwaad en trekt weer bij als de baarmoeder gaat staan.. maar nu was het beeld zodanig slecht dat het onderzoek wel inwendig was..hij/zij ligt nu dus nog lekker verstopt!het hartje klopte ook goed..

me batterijen zijn leeg dus even morgen foto erop zetten!

@wen.. gelukkkig allesgoed bij jou gegaan!:D

13. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Fijn me dan alles er goed uit zag! Geniet ervan!

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Fijn om te lezen dat de echo goed was. Geniet maar lekker ervan!

Hier is zusje net weer vertrokken. Had haar gebeld of ze aub toch bij mij wilde zijn. Ben vandaag dus al weer 4 uur alleen in huis geweest. Morgen wil ik minimaal 15 minuten eerder uit bed en langer alleen proberen te zijn (alles langzaam opbouwen, want ben nog echt bang alleen :S).
    Uiteindelijk was manlief vandaag om half 2 al thuis, er kwam gewoon niks uit zijn handen, dus is maar naar huis gegaan. Vond zijn werkgever geen probleem. Verder leuke dingen gedaan vandaag thuis om toch weer een goed gevoel bij thuis te krijgen. Hopelijk binnenkort zo ver dat het weer een beetje als thuis gaat voelen. Op dit moment willen we alleen maar sneller verhuizen (wilde al graag verhuizen, maar nu helemaal!!!).
    Pfff, weer veel te veel egobericht van gemaakt... Sorry :S

15. me83

me83 Niet meer actief

@mira... ga morgen lekker je gedachten verzetten ! of als je mannetje thuis komtin de avond... zet je kerstspulletjes klaar en lekker je huisje terug eigenen! lekker gezellig maken .. en je hebt meer licht!

hier me boompje al opgezet gister..nu met die donkere dagen vind ik dat gezellig.. en altijd iets wat manlief en ik samen lekker freubelen...

zooo thee is vies.. dus nu even een warme choco maken:Dik zeg heerlijk!!

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Hheellllllllll herkenbaar. Dronk echt heel graag thee, maar sinds ik zwanger ben kwam ik erachter (door tip van minim..:D) dat ik misselijk werd van thee. Heb het wel paar keer geprobeerd, maar gelijk weer misselijk en weeïg als ik het drink. Rare dingen die zwangerschapshormonen..:)

17. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Haha ja had ik ook maar kan t alweer een hele tijd goed drinken moet ikzeggen!

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Fijn al die goeie echo's.

Thee: smaakt gelukkig nog steeds prima. :)
    Alleen pasta en zuurkool vind ik vies.

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames... hier zo 2 kids naar school brengen.. en weer een ochtendje alleen thuis.. me dus maar opnieuw op de strijk storten.. en deze keer onze kleding...

heb het idee dat de kleine weer in stuit ligt.. ze had vanacht de hik en voelde hem alleen maar aan de bovenkant :(
    gelukkig wel iets beter geslapen, al voel ik me nog steeds beroerd..

mira, heb je de kerstboom al staan? is anders een leuke afleiding en geeft gezelligheid in huis... en daarbij wat extra licht...

thee, dat drink ik juist extra veel sinds ik zwanger ben, doordat ik maagzuur krijg van koffie... dus drink het nu beide.. begin met koffie en eindig met thee.....

20. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Wen fijn dat je controle goed was!
    Nu nog goede uitslagen. Ik duim voor je.

Hehehe die afkeer voor thee kan ik niet over meepraten, ben een echte theeleut. Alleen drink ik tijdens een zwangerschap altijd andere smaakjes hahaah

Share This Page