Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames,

Bedankt voor de kerstboomtips. We hebben hier geen lampjes in de kerstboom, houden we allebei niet zo van, dus extra licht zal hij niet geven. We zijn al bezig geweest om de indeling van de woonkamer wat te veranderen. Onze 2 losse banken hebben we tot een hoekbank gevormd (1 leuning eraf en met steuntjes aan elkaar), plaid over de bank (want daarop was bloed van een van de inbrekers gekomen en anders durf ik er echt niet op te zitten), gaan lijstjes ophangen aan een andere muur om het daar gezelliger te maken, alleen in de keuken kunnen we weinig veranderen, waardoor het daar nog steeds hetzelfde is als toen de inbrekers binnen kwamen. Dus daarom heb ik het daar ook zo moeilijk... Rolgordijn zit nog onder het bloed, het glas voor de ruit heeft een levertijd van 1,5 week... Dus dat duurt nog zeker tot volgende week :( Maar komt wel weer goed!

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    s6 straks bij de andere uitslagen wen.. hopelijk zijn deze ook goed!

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: succes in het ziekenhuis

@Mira: succes vandaag thuis

Hier niet echt lekker geslapen. Ben zo suffig als ik weet niet was en voel me niet helemaal lekker. Zo zelf maar boodschappen doen (gelukkig niet veel) want Lief had geen zin om uit bed te komen......... (zucht.. mannen)

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, succes vandaag in het ziekenhuis, wel schrikken hoor.

@ mira, lijkt me erg vervelend om nu zo thuis te zijn. Brrr moet er niet aan denken dat er hier ingebroken word.

@ vaddie, wat een luie man heb jij zeg ;)

Vanacht ook slecht geslapen. Ben vaak wakker geweest. Wist niet hoe ik moest gaan liggen. Telkens deden mijn bekken pijn. Voel ze dan gewoon bewegen.

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mira, heel jou reactie niet gezien... meis dikke knuf!

deesjedees, he bah, balen dat je zo slecht slaapt door je bekken.. helaas erg herkenbaar hier...

hier ga ik nokken op de pc.. moet echt weer ff wat doen...

6. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ Wen: Suc6 vandaag!! Ben benieuwd..

@ Mira: Sterkte thuis.. Hoop dat je je toch snel weer meer op je gemak voelt!

@ Thee: Ik drink evenveel thee als voor de zwangerschap :)

@ Jannie: He, das balen zeg.. Stuit! Hoop t niet voor je ! Bij mij is het nog steeds aan t indalen denk ik, voelt nog steeds zo beurs en raar.

@ Verlosk. Ik heb dinsdag weer een controle bij de verloskundige.. ben benieuwd of t dan ingedaald is!

@ slapen: Vannacht heel slecht geslapen weer :( Alvast mijn matras afgedekt, maar die plastic rotzooi kraakt als een gek!! Echt heel vervelend.. En dan die rug/ribbenpijn erbij is geen pretje.. pfff.. Ga nu nog maar ff op de bank liggen anders weet ik niet hoe ik de dag door moet komen ;)

@ Kwiebje: Ligt het aan mij of hebben we al heel lang nix gehoord van kwiebje?? Had gepost of ze mijn buddy wilde zijn maar heb nix meer teruggehoord! Kan ook zijn dat ik er zelf overheen gelezen heb???

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Bedankt voor de reacties weer dames!

Deesje: Daar moet je ook niet over nadenken. Heb er zelf, toevallig, een paar weken voordat het hier gebeurde aan gedacht dat ik zo blij was dat het hier nog niet gebeurd was.
    Zo zie je maar, je kan je huis zo goed als mogelijk beveiligen met lampen, dievenklauwen, extra sloten enz, maar als ze binnen willen gooien ze gewoon een raam in om binnen te komen (om er dan achter te komen dat je met het hendeltje het raam nog niet open krijgt door die dievenklauwen die er nog extra op zitten en je alsnog door het kapotte raam moet klimmen ;))

Manlief smst net dat hij om half 1 weer vrij is. Het zal op het werk nog niet echt geweldig gaan, dus dan kan hij beter thuis zijn ;) Dus ik ben vandaag 8 uur alleen thuis, een verdubbeling van het aantal uur en daarbij ben ik ook nog eens in de douche geweest (terwijl je vanalles buiten hoort, er verder helemaal niemand in huis is, en je door die kleine raampjes niks kan zien en daarna die enge keuken nog door moet :(). Is helemaal goed gekomen :D Dus nu gaat het wel weer nu ik in de woonkamer ben.

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mira, hebben jullie enkel glas? Dieven zijn zo slim. als ze binnen willen komen dan lukt het ze altijd.
    Op vakantie is er wel eens ingebroken bij ons. Zijn toen via de schuifpui naar binnen gekomen. Toe heb ik echt geen oog meer dicht gedaan. Gelukkig gingen we toen ook weer snel naar huis.

@ jannie, ben dus niet de enige die er last van heeft. Voel jij het ook schuiven als je op je zij ligt of als je omdraait?

9. me83

me83 Niet meer actief

hier weer echt rot geslapen... elke keer weer wakker... bah!

ik dronk altijd thee.. lust geen koffie ook.. dronk zo wel 5 a 10 bakkies per dag.. nu 2 choco per dag.. beetje vet anders hahahah.hopelijk toch weer snel een bakkie thee hoor!

@wen..succes vandaag!

@mira.. idd.. als ze willen komen ze er toch in.. en weet je wat het is.. al ga je verhuizen.. heb je nog steeds zoveel kans als eerst op een inbraak..

ik snap echt dat het niet goed voelt in je huisje.. maar denk erook aan.. dat je ongeloofelijk veel herrineringen aan het huis hebt. zoals het klussen voor je kindje..leuke feestdagen..je trouwerij en huwelijknacht noem maar op! probeer dat vast te houden en niet te laten verpesten voor een stel #$%^&&%$#*!!

al ga je verhuizen,dan is het wel zo fijn dat als je langs je oude huisje rijd denkt.. zooo..daar heb ik dit en dit meegemaakt.. en niet.. ik ben weggejaagd.

denk niet dat ik je nu een softie vind of zo hoor.. absoluuut niet.. maar probeer naar de positieve kant te gaan kijken.. want je maakt jezelf echt gek ermee.. en je bent al zo op de goede weg met je meubletjes veranderen... hou vast daaraan meid!!

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, hier met die foto!!! :D Fijn dat alles goed was! Bijzonder heh!

Wen, succes in het ziekenhuis, duim voor goed nieuws!

Stampertje, nu al dat kraakzeil op je bed? Heb je het idee dat het al eerder zal gaan gebeuren? Kan me voorstellen dat dat heel vervelend is als je al moeilijk in slaap komt.

Thee, een hele tijd niet gedronken, maar nu gaat het wel weer. Heb een nieuws smaakje dat ik voorheen niet lust en dat is gemberthee. Schijnt ook goed te zijn voor maagzuur en je wordt er lekker warm van.

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    stampertje, bij de hema en de action heb je moltons met zeil erin.. kraakt en zweet niet zo erg als het zeiltje wat in je kraampakket zit.. die tip kreeg ik van de VK (moet hem zelf nog halen)

bekken, ik hoor mijn bekken kraken als ik draai.. heb ook voornamelijk last bij draaien en opstaan.. als ik zit of eenmaal een stukje heb gelopen heb ik geen last.. heb mijn bekkenband maar weer omgedaan...
    denk dat het slimmer zou zijn om ff fysio te vragen, maar aan de andere kant... hoort erbij... en zit al zoveel in het gez.centrum... geen zin om er nog vaker heen te gaan...

mira, ben trots op je meis... je bent een echte bikkel!

oja, stuit... mijn baarmoeder is tenopzichte van de kleine meid aan de grote kant, dus ze heeft de ruimte om te draaien... heb het ook niet gevoelt deze keer.. was puur doordat ze de hik had dat ik kon voelen waar haar koppie ligt..

ben een eindje opweg met de strijk, maar zo geen zin... gister ook al zoveel gedaan... vanmiddag kijken of ik nog meer zin kan maken... dat is nl het enigste wat manlief niet kan/doet.. verder doet tie alles.. al moet ik het wel echt vragen...

ga de kleine man van schooltje halen en dan lekker een uurtje plat voor we de grote man gaan halen... ff katjes van mijn broertje eten geven en dan naar mijn schoonouders... sjoerd heeft weer zwemles, dus doen daar ff een bakkie :D

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Deesje: Beneden hebben we dubbel glas in alle ramen zitten (is een huurhuis, dus huiseigenaar moet ervoor betalen, scheelt weer kosten voor ons ;)).

Me: Klopt, hier hebben we ook genoeg leuke dingen meegemaakt, maar nu overheerst het negatieve nog. Dat zal wel slijten met de tijd, maar idd meer positief gaan denken als ik bang ben zal me vast wel helpen.
    Zodra alles met de verzekering geregeld is hoop ik dat we ook nieuwe gordijnen en een nieuwe bank kunnen gaan kopen dan is het voor mij weer helemaal goed. Alles was vies is/was na de inbraak zou dan weg zijn, wat ook een hoop rust zal geven.

Jannie: Thanks meid! Ik ben ook trots op mezelf :D Nu nog allen weg durven gaan (oftewel het huis achter durven laten) en alleen thuis komen (in een leeg huis) en dan ben ik weer een eind op weg!

Nog even en dan is manlief thuis en ben ik bijna 8 uur alleen geweest. Manlief zit op dit moment op de fiets en zal ongeveer halverwege de terugweg zijn. Daarna kunnen we samen weer verder met opruimen en mss nog wat leuks doen in huis. We zien vanzelf wel!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Moltons met zeil erin...dat is nou handig!
    Ik heb manlief toen met me mee laten lijden:p En onze hele matras ingepakt met landbouwzeil hahahaha.
    Dat kraken was ik zo aan gewend en gelukkig was het nog niet zo warm dat het extra zweette.

Mira, meid je doet het harstikke goed!! Probeer idd de positieve kant te bekijken van jullie huis.

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Jeutje wat is hier weer een hoop gebeurd zeg!
    Teveel om op te reageren..
    Knuffel voor iedereen die er één nodig heeft.

@Thee: Drink ik steeds meer, kan 's ochtends geen koffie verdragen (misselijk) en soms smaakt het me 's avonds gewoonweg niet.

Hier verder alles ok, morgen echo nr4. Als die ook goed is, hoop ik eindelijk een beetje te kunnen genieten.

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ molton met zeil, is dat genoeg om je matras te beschermen? Ik weet dat deze te verkrijgen zijn. Bij onze bewoners op mijn werk liggen die ook op bed. Alleen als die een ongelukje hebben is het matras wel nat. Niet door weekt.

@ mira, Dat alleen thuis komen gaat vast wel goed komen.
    Iets heel anders. Hoe gaat het met afvallen? Snap dat daar je hoofd nu niet naar staat, maar ben nieuwsgierig.

@ hier, ga weer gauw verder. Moest even zitten. Ben bezig met spullen te pakken en huis aan kant te krijgen. Rijden als mijn man thuis is weg. Gaan weekendje weg.
    Het opruimen gaat alleen niet zo best. Das nou altijd als je veel wilt doen dat ik een mindere dag heb met mijn bekken. Wel mijn band aan gedaan maar dat vind onze knul niet zo leuk.

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    die molton is voor de eerste nood zegmaar.. zodra het begint, dan pas je andere zeiltje erop leggen..
    ik zweette zelfs in de winter weg op dat ding.. drijfnat elke ochtend....

fijn weekend meis... geniet er lekker van!

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ jannie, bedankt voor de uitleg. Tis wel om straks te proberen. Tja warm heb ik het nu ook sinds ik zwanger ben. Heb het altijd koud en nu bijna nooit meer. Er ligt bij ons wel een soort hoezen om het bed heen, maar dat is voor de huisstofmeid. Daar ben ik allergies voor.

18. me83

me83 Niet meer actief

@dees...ohhh heerlijk!geniet lekker van je weekend!

@kylie. spannend meis!!! hoop dat je snel kan gaan genieten hoor!

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Stampertje: zoals al eerder gezegd: moltons met zeil van de hema. :)

Thee: koffie lust ik niet dus nu veel thee afgewisseld met light (fris) dranken en water. Veel water

Hier op stap geweest voor een nieuw bed. Volledig bed is het niet geworden maar wel een nieuwe matras. Nu helemaal gesloopt. Lief voelt zich flink schuldig dat hij zo lang heeft geslapen dus behalve dan de boodschappen niks meer in huis hoeven doen. :)

20. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Pfff.. De griep heeft mij nu ook te pakken!! Ga op tijd naar bed, en hopen dat ik me morgen beter voel. Wisten jullie trouwen dat je eucalyptus niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap?? Wist ik niet, maar blijkt niet goed te zijn!

Deel Deze Pagina