Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wat leuk skaya.. hier druk aan de strijk, maar ben er bijna doorheen...
    gelijk maar ff de speelbroekenrepareren door er een lapje onder te strijken... kan ie weer buiten voetballen en fietsen...

2. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Skaya,
    Hier gaat t goed hoor.
    Lekker verlof! Af en toe flinke steken van het indalen en vaak plassen, maar verder niets te klagen.
    Merk wel dat ik meer moe ben. Zal er ook wel bijhoren. Dus op tijd rusten.

Met jou ook alles oke?

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, succes met de strijk!
    Ik strijk eigenlijk helemaal niks. Schaam me gewoon te zeggen dat ik geeneens een strijkplank heb. Wel het ijzer :p Moet de plank nog steeds aanschaffen. Heb ook eigenlijk weinig kreukels in mn kleren.

MiniM, fijn dat het goed gaat. Die kwaaltjes klinken idd alsof het er wel bijhoort. Gewoon lekker veel plassen en veel rusten. Nu kan het nog :p vind niet gek dat jullie moe worden met die buik die je hele dag moet rondzeulen ;)

Hier gaat prima. 2e keer naar fysio geweest en heb wel het idee dat het werkt. Ze doet niet anders dan de spier in kwestie ff flink masseren, maar heb sindsdien weinig tot geen last. Alleen gisteren weer nadat ik de kerstboom had opgetuigt, maar dat bezorgt iedereen nog wel bijna een hernia volgens mij ;)

4. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

Wilde weer ff iets van me laten horen. Gaat niet zo goed met me. Ben ontzettend gespannen, vooral de afgelopen 2 weken, want ik word geopereerd! De 13de gaat t al gebeuren. Ik krijg een LEO operatie.
    Ze gaan 3 sneetjes maken in mn buik en met een gloeiende naald gaatjes prikken in mn eierstokken.
    Ze wilden dit, omdat mijn baarmoeder zodanig afwijkend is dat starten met de injecties teveel complicaties zouden opleveren. Mijn baarmoeder heeft 2 delen (hoornvormig). Doordat ik een slanke PCOS'er ben is de kans op overstimulatie met injecties erg groot. Mijn baarmoeder heeft dus geen ruimte voor 2 beebjes. Soms gebeurt t zelfs dat d.m.v. deze operatie bij vrouwen met PCOS wel weer een regelmatige cyclus krijgen (50 % kans). En mocht ik toch weer geen eigen cyclus krijgen toch eerst weer de pilletje clomid gebruiken en daarna pas injecties. Door de gaatje in mn eierstokken is een meerling weer uitgesloten, dus kans op complicaties minder.
    Heb de afgelopen weken nodig gehad om hier over na te denken. Toch besloten het te doen. De wens voor een klein wondertje is zo groot.
    Ik moet wel onder narcose en daar ben ik erg angstig voor. Nog nooit gehad. Ik ben dus op van de zenuwen.
    Sorry voor mijn ego verhaal, maar wilde dit nog wel ff met jullie delen voordat het zover is.

xxx

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nino, jeetje wat heftig!!! Zou het ook eng vinden hoor en ben ook nog nooit onder narcose geweest. Vind wel super stoer van je dat je het gaat doen! Heel veel succes meid!

6. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankje meis!
    Zie dat jullie een jongentje krijgen! Super leuk!!! Gefeliciteerd en lekker genieten op je blauwe wolk. Super leuk rompertje trouwens.
    Ik ben ook koopziek voor mn neefje. Dacht altijd dat er weinig leuke jongenskleding te vinden was, maar er is echt super veel leuks! Heb vorige week bij de v&d nog een blousje gekocht van nijntje!

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: Super leuk rompertje zeg, dat kraagje erbij ook :D Super gaaf!!!

Nino: Meid wat een nieuws! Hopelijk valt de operatie toch mee. Ik ga een kaarsje voor je branden de 13e en zal voor je duimen dat je cyclus hierdoor weer goed op gang komt. Dikke knuffel meid!

8. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankje das lief Mira!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Nino meid, wat heftig zeg waar jullie allemaal doorheen moeten. En dan vooral jij. Jij moet het lichamelijk allemaal maar ondergaan.
    Ik vind het echt superknap dat je het aandurft. Al snap ik natuurlijk dat je met een goede kinderwens bergen kunt verzetten om dat te laten gebeuren.
    Heel veel succes en kracht toegewenst.Ik weet het zeker, jullie gaan ook een mooi wondertje in de armen mogen sluiten.

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @Nino, jeetje meid. Wat heftig allemaal. Probeer rustig te blijven, en laat het allemaal over je heen komen. De evt resultaten klinken goed. Hou dat vast. Denk aan je meid! Heel veel sterkte. Xxx

@skaya, leuk rompertjes. Ik heb hier ook heel veel van Ducky Beau. Heel schattig. Dacht dat ik klaar was met shoppen, maar toch zo stiekem maar eens op zoek naar wat kleine maatjes. Komt ze over 1,5 week zal ze verzuipen in 50/56. Het zal mij niet gebeuren dat mijn kind met de mouwen 6 x omgeslagen en lubbernekje omdat het te groot is op de eerste foto's komt..:p

@Jannie, kan ook niet wachten hoor. Maar ooh wat vind ik het zwanger zijn iets moois. Ik geniet er nog zo van. Vind het echt een heel bijzonders.

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    @nino, dikke knuf meis.. wat heftig allemaal... hopelijk heeft het snel resultaat in een mooi wondertje voor jullie..

@wen, ik heb zwanger zijn nooit leuk gevonden... doe liever de bevalling 2x ipv zwanger zijn en bevallen... ben zo lang mijn eigen lijf kwijt, kan niet op mijn buik slapen (de enigste houding waarin ik goed slaap) en ook lichamelijk heb ik alle 3 de zwangerschappen problemen gehad (bij sjoerd nierstuwing en gekneusde ribben, bij jelle weeën vanaf 20 weken en daardoor heel veel tijd op mijn bed doorgebracht en afhankelijk geweest van anderen en deze keer de ellende rond mijn B12 tekort...) gelukkig weet ik wat ik er voor in de plaats krijg... en dat maakt het wel de moeite waard.. en natuurlijk geniet ik op z'n tijd ook wel van alle bewegingen in mijn buik... maar het totaal plaatje... nee... zwanger zijn is niets voor mij.... 't is dat het beter is voor de kleine meid om pas vanaf 37 weken te komen,.... anders mocht het van mij vandaag nog...

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, ja het is een heel leuk merk! Super schattig idd! Wel wat prijzig, maar een aantal dingetjes moet gewoon kunnen :p!

Jannie, als ik zo al je ervaringen lees van al je zwangerschappen is het idd geen pretje!
    Qua bevallingen weet ik niet of ik je gelijk kan geven, kom er over 5 maanden op terug :p
    Op het moment wegen hier de leuke dingen van de zwangerschap gelukkig nog flink zwaarder dan de kleine kwaaltjes die ik tot nu toe gehad hebt.

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    skaya, mijn bevallingen waren ook geen pretje hoor.. maar das het einde van de zwangerschap en je weet dat het dan nooit meer lang duurt voordat je de kleine in je armen hebt :D dus vandaar dat ik dat minder erg vind :D

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje Nino!! Heftig zeg.., bah.,!
    Hopelijk resulteert het gauw in iets positiefs.,!
    Sterkte en een dikke knuffel.,!

15. me83

me83 Niet meer actief

@skaya... te schattig!!!:D en ps.. ik strijk ook nooit en als het meot doe ik het.. maar dan wel op me bed ipv de plank te pakken aahahha

@mira en kirst.. lief jullie rectie op me echo.. kan me voorstellen dat jullie er moe van worden het steeds bij andere te zien en niet iets van jezelf.. ik proost alvast met jullie op een heel vruchtbaar 2012! mogen jullie kinderwensen snel in vervulling gaan!

ook voor nino..respect meis! dat je zoveel moed houd voor een kleintje in zo'n moeilijke tijd!!dat getuigd voor mij een waardige,toekomstige moeder!!ik duim heel hard voor je dat je operatie en herstel goed en snel mag gaan.. en je heel snel zwanger zult worden!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik proost mee op een vruchtbaar jaar voor de andere meiden!
    Wel met Jip en Janneke Wijn heh! :p

17. me83

me83 Niet meer actief

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Nino: heel veel sterkte. Onder algehele narcose gaan vond ik erg meevallen. Was na de operatie flink high van de morfine. :)
    Vraag gewoon om veel uitleg, dat gaf mij een prettig gevoel.

@Jannie: ben blij te horen dat ik niet de enigste ben die het zwanger zijn niet leuk vind. Mensen in mijn omgeving reageren soms geschokt. "wil je dan geen kinderen?"
    Tuurlijk wel, anders was ik niet zwanger. Maar ik wil ook graag veel geld, maar dat wil niet zeggen dat ik werken leuk vind. :)

Groei echo was goed. Frummel ligt ietsje voor op schema. Ongeveer 200 gram is de schatting. Maar ligt prima binnen marges.

19. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,304
    0
    0
    @Nino: wat heftig, jeetje! Sterkte!

verder is het niet veel blijven hangen van wat ik gelezen heb, ik ben zo moe van alle indrukken en het vertellen aan de ouders en broers en zussen. Maar ik ben wel opgelucht dat we het gedeeld hebben en er nu over kunnen praten!

20. me83

me83 Niet meer actief

@dutch... wat goed dat jullie openheid hebben gegeven hierin.. en vast steun kunnen vinden bij familie en vrienden..

ik proost ook op jou!! dat je maar snel zwanger mag raken meis!!

Share This Page