@skaya,,, hahahaha grondige observatie.. haahahahah het komt wel hoor meis.. en weet je.. wat er niet aan komt..hoeft er ook niet af.. en minder streepjes!! toch wel fijn als je straks in april/mei op het strand loopt en je geen greenpeace tegenkomt toch? mijn moeder leek echt een aangespoelde walrus hoor! ik heb hier al bedacht.omdat mijn bed al best hoog is.. ik geen klossen neem maar een extra dik matras erop. dat moet het ook wel doen.en kan danwel me matras inpakken met plastic.. zodat me goede matras goed blijft,en de bovenste weer weg kan als die drijf is geworden. weer een zorgen minder hahahahah
Me, hahaha greenpeace!! Nee dat zou idd wel fijn zijn Ben heel benieuwd hoe 'groot' ik zal worden en jij natuurlijk ook!! Hoe staat ervoor met jou buik? Goed idee van dat matras!! Heb je gelijk een soort boxspring, luxeeee!!!!
@Skaya: herken het gevoel. Heb het ook al een hele tijd. (vanaf week 16 ofzo) Volgens de gyn zit de baby gewoon veel laag in de bm. Voel tegenwoordig vrijwel constant aandrang tot plassen als ik wat langer sta/ loop. Maagzuur heb ik daarentegen vrijwel geen last van. En de matras: Lief was niet meer blij met de oude. Dus daarom op zoek gegaan naar een nieuwe. Trouwens gisteren geleverd en hij slaapt heerlijk.
vaddie, dan plas ik liever wat vaker dan maagzuur denk ik. fijn dat nieuwe matras goed bevalt...ik moet meestal wennen aan een nieuw matras of kussen.
@skaya... ga jij nou morgen trouwen ? want ik zie 12/12 staan en wist dat je op maandag zou gaan.. met mijn buik gaat het goed.. voel nog niks ahahha.. nog steeds alleen beetje darmen .. maar nee lig nog heerlijk op me buikje te slapen en de broeken die niet al te strak zaten pas k nog steeds. ben 1.5 kilo aangekomen door het eten en stoppen met roken.. dus valt mee denk ik hahahah
@ Me: 2 matrassen zijn de verloskundigen niet zo blij mee hoor! Dan moet je een houten plank tussen de 2 matrassen leggen, want anders deukt het veel te veel in..! @ Skaya: Ja zij is een proffesional.. Ze gebruikt ook speciale verf hoor.. Weet niet wat voor soort. @ Vandaag: Heb een babyshower gehad, superleuk! M'n beste vriendin had hard haar best gedaan, was echt heel leuk. Het vervelende was natuurlijk dat m'n moeder er niet bij kon zijn Ze ligt nog in t ziekenhuis.. Morgen krijgt ze weer n onderzoek. Zelf denkt ze iedere dag weer dat ze naar huis mag, maar dat valt tot nu toe vies tegen... Hopen dus dat ze morgen wel weer naar huis mag! De klachten zijn nog niet over, dus het zou beter zijn als ze eerst precies weten wat ze heeft.. Afwachten! Sorry verder ff geen zin/energie ergens op te reageren.. Heb nu al 2 drama-nachten achter de rug. Slaap max. 3 a 4 uurtjes per nacht en dan houdt t op :S
@Skaya: had idd ook verwacht de eerste paar nachten wat minder te slapen. Vanmiddag lekker aan het rommelen geweest op de babykamer. Wat kleertjes opgeruimd. Daarna eerste deel van twilightsage gekeken. Morgen volgende deel.
@stampertje.. ohh nou dat kan ook.. nou is me bed best stevig.. houd niet van zo zacht als landal bedden zeg maar.. maar plank ertussen kan altijd.. hoger kan die niet van onder..dus zal wel moeten hahaha @vaddie... leuk he twilight?
Ben weer terug van ons weekendje weg. Heerlijk genoten en lekker uit gerust. Ik heb terug gelezen. hopelijk ben ik niet alles vergeten. @ wen, wat een vervelend nieuws zeg. Succes vandaag in het ziekenhuis. Hoe kan het dat je zo'n hoge bloeddruk hebt en eiwiten in je urine? @ kylie, mooi hoor de echo. Gelukkig alles goed. En fijn dat je naar de verloskundige mag. @ me, wat een mooie echo zeg. En wat klein. Maar gelukkig alles goed. @ nino, wat een vervelend nieuws zeg. Begrijpelijk dat je het eng vind. Hopelijk komt door de operatie je cyclus op gang. @ stampertje, wat vervelend van je moeder zeg. Hopelijk vinden ze snel wat het is. Mooie buik beschildering @ skaya, hier zag je niks tot 20 weken. Daarna is mijn buik gaan groeien. En nu kun je er niet meer omheen en zit hij af en toe goed in de weg. @ hier, morgen naar de verloskundige. Ben erg benieuwd. Ik voel de kleine nog wel maar niet heel erg duidelijk meer. Wil wel graag weten hoe dit nu kan. Nou ligt de placenta bij mij wel aan de voorkant, misschien dat het daar iets mee te maken heeft.
@Deesjedees: waarschijnlijk veranderen de bewegingen van de baby. Heb ik hier ook. Het echt harde schoppen gebeurd nog maar heel weinig. Ik voel nu echter heel goed als de baby draait. Ook regelmatig last van uitsteeksels. @Me: vond de boeken ook heel leuk. Vond het grappig om te merken dat ik precies kon vertellen wie wie is. Personages worden erg goed neergezet. (ken de boeken nogal goed) Hier weer prima geslapen. Helaas wel wat duizelig wakker geworden. Maar rustig aan doen dus. Vanavond naar het ziekenhuis voor een info avond over bevallen.
goede morgen allemaal, heb nog niet bijgelezen.. zijn dit weekend druk geweest met de babykamer en vanochtend toen de boy's op school zaten begonnen met de woonkamer aan kant maken... deesjedees, welkom terug.. fijn dat je genoten hebt.. vaddie, rustig aan meis.. en plezier vanavond.. hier morgen naar de VK.. benieuwd of de kleine nog in stuit ligt.. vandaag nog geen hik gevoelt, dus vind het moeilijk om te zeggen hoe ze nu ligt... zo eerst maar ff een broodje en dan jelle halen en samen een slaapje doen... slaap zo slecht 's nachts, dat de middagen heerlijk zijn... wen, miniM, hoe gaat het bij jullie??? echt de laatste loodjes??? merk dat ik het toch wel zat begin te worden...
Net terug van boodschappen doen, helemaal alleen gegaan en dus ook alleen thuis gekomen. Wel geschrokken van geluiden van de buren toen ik voor de deur stond. Net al alles opgeruimd, ook in de keuken alle boodschappen in de koelkast en vriezer gedaan, dus weer helemaal blij met mezelf Gisteren op de weegschaal gestaan en ik bleek 1,1 kilo extra afgevallen te zijn, dus nu 2,3 in totaal!!! Hopelijk is het morgen bij de diëtist ook nog te zien
ben trots op je meis... zoveel eraf en zo stoer allen eruit en alleen thuiskomen.. beide een hele overwinning op jezelf!
Mira, goed bezig meid!!! Verder niks gelezen, hele nacht opgezeten met een kotsend jochie En voel mezelf ook niks te fit..
mams, ook vanuit hier beterschap! voor beiden! hier broodje op dus zo op naar de psz om de kleine man te halen...
Thanks meiden! Ben ook erg trots op mezelf Mams: Beterschap voor de kleine man! Hopelijk snel beter en jij zelf ook wat fitter.
Geen tijd gehad om alles goed te lezen. Even snel twee dingen die zijn blijven hangen. Nino wat ongelooflijk moeilijk en dapper! Ik wens je heel veel sterkte toe. Hopelijk is dit succesvol. Ik heb ook iemand in de omgeving die een soortgelijke periode als jij doormaakt en ik kan alleen maar zeggen hoe ongelooflijk knap ik het vind!!! Wen heel veel succes in het ziekenhuis. Ik hoop op goede waarden voor je en dat je gewoon op de normale manier alles mag ervaren! Knuffel voor jou meis!
Wen, hoe is het daar?? Hoop dat al je waardes beter zijn nu! Mams, beterschap voor je kleine knul. Jannie, jou laatste loodjes zijn ook begonnen hoor! Niet zo lang meer! Nog even volhouden! Ben benieuwd hoe je kleine meid ligt nu. Stampertje, wat heb je allemaal gedaan op je babyshower?? Hoop dat je snel wat beter zal slapen!! Mira, Well doneee!!!! Zie je uiteindelijk krijg je echt wel resultaat! Gelukkig, want dit motiveert wel weer om door te gaan. Deesje, fijn dat je hebt kunnen uitrusten in je weekendje! Ben benieuwd wat de vk zal zeggen. Vaddie, ooohhhwww Twilight is zooooo leuk! Have fun vanavond weer! Hier vanmorgen getrouwd. Waren in totaal met zn zessen. Was eigenlijk gepland met alleen 2 getuigen, maar deze twee vrienden waren zo eigenwijs en lieten zich niet afschepen. Was wel erg leuk zo. Kort maar krachtig zullen we maar zeggen!