Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

ohh dacht dat je voor een foto ging ahahha.. sorry!!

maar houd er rekening mee als hij je wel wat wilt geven ofzo..

ik zie wel wat vaags op je testje! spannend!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, klinkt alsof je er klaar voor bent!!!

Wat is dat met die hik dan...is dat normaal zo vaak? Ik vind het voor mezelf altijd onwijs irritant als ik de hik heb. Arme baby's! Hangen ze ondersteboven en hebben ze ook nog de hik ;)

3. me83

me83 Niet meer actief

hahahahahaha kots schortje:D geweldig!!

nee ik dacht echt dat ze voor een foto ging of verdoving ofzo.. dat je daarom wilde testen van te voren.. miss heb ik al zw schap dementie ahahahah..

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    je bent er lekker vroeg bij met je bed op klossen... :D en heerlijk nieuwe matrassen..(hier aan het wachten tot de slaapkamer verkocht is.. kunnen we eindelijk ons nieuwe bed en matrassen ophalen....)
    klinkt idd als indalen... wanneer moet je weer naar de vlos?

hoop dat je een heerlijke nacht hebt meis...

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jahahhahaha kotsschort:p Goeie!!!

Nee ik moet idd wel verdoving en een gaatje boren&vullen en een verstandskies trekken

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams en Me, sorry vergeet mijn verklaring voor het schortje! ahahahaha!

7. me83

me83 Niet meer actief

hahahaha jaa dat heeft een speciale naam..maar weet niet meer hoe haahaha... dat komt door de slokjes vruchtwater die ze binnenkrijgen tegen het einde van de zw schap.. daardoor krijgen ze dan ook zo rare plakpoepje(meco) als ze geboren zijn.. dat brengt dan de boel op gang.. en dit gebeurt dan als het goed is ook bij elke baby..

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @skaya, deze kleine dame is echt kampioen hikken. Ik heb een paar weken geleden nog half in paniek de vk gebeld, omdat ze toen binnen 24 uur 7 x de hik had. Dacht echt het ergste. Kon geen kwaad, was juist goed teken volgens haar. Hier echt minimaal 3 x per dag de hik. Heb er ook veel filmpjes van. Heel grappig.

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, oke aacchh arme kindjes ;) dat plakpoepie ken ik wel idd haha! Ben benieuwd wanneer ik de eerste hik ga meemaken.

Wen,ahhhhh super grappig!!! En 7x is idd wel heel veel!!! Teveel gedronken misschien die dag?!:cool:

Meiden mag ik een intieme vraag stellen?
    Doen/laten jullie de boel daar beneden nog scheren de laatste weken voor tijdens de bevalling of is dat een beetje onmogelijk?

Aan de ene kant denk ik whatever een bevalling kan sowieso al niet elegant dus waarom nog moeilijk doen en scheren onder die grote buik. Maar aan de andere kant denkt ik, wil toch wel netjes hebben....geen idee hoe ik er met 38 weken over denk.

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @skaya, hier doet mijn vriend het om de paar dagen. Heb echt een hekel aan overbodig haar, dus weg ermee. Zal mijn niet gebeuren bevallen met een grasmat tussen mijn benen.

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    whaha....muts...
    hier toevallig dit weekend alles weer glad gemaakt, maar word wel steeds moeilijker.. gaat voornamelijk op gevoel..
    doe het ook alleen als ik er echt zin en tijd voor heb..
    glijk de nageltjes gelakt... zei al tegen manlief:zo, de kleine kan komen... mama is klaar(behalve de vluchtkoffer dan ;) )
    maar een vlos of gyn kijkt nergens van op hoor....

12. me83

me83 Niet meer actief

wen dronk toch ook altijd al zoveel??? haahahah die kleine dus ook:p

@scheren..miss manlief vragen? weet wel dat als je het niet kan bijhouden ze het wel doen met je bevalling voor alsje een knip nodig hebt.. dat moet bij hechten dus vrij zijn van haartjes.. miss als je eenbad hebt dat het dan nog lukt? ik vraag het dan dnek ik manlief al vind ie het best eng om bij een ander te doen maar toch.. lijkt me wel fris

13. me83

me83 Niet meer actief

whahaahahahha:D

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahah ik heb tussen de weeen door nog mn onderkant geschoren:p gewoon zelf... had vast niet alles weg, maar de gyn heeft iig kunnen zien dat ik het nog geprobeerd heb:p

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier het voornemen om, zodra de eerste tekenen van de bevalling er zijn, nog ff heerlijk te douchen en alles netjes te maken... maarja.. het is en blijft een voornemen... als het net zo lang duurt als bij de jongens heb ik daar iig alle tijd voor ;)

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, wauwww!!! Om de paar dagen!! Denk dat ik het gewoon eens in de 2 weken zou doen tegen die tijd :p

Lijkt me al best eng om mn vent het scheermesje te geven en het te laten doen...zal me erover heen moeten zetten.
    Denk dat ik ook wel zorg dat het op het moment van indalen regelmatig bijgehouden wordt :p

Hahaha zo te lezen is iedereen dus wel van plan om het op een of andere manier te proberen!

Me, heb geen bad...alleen een douche! Vind het nu al een hell om te doen!

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Dat is ook heel normaal hoor om de 2 weken, dit ligt echt aan mij.:p Heb echt een hekel aan overbodig haar. Benen scheren doe ik zo goed als iedere dag. Heb ook echt een hekel aan stopels.

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Stoppels scheren doet zeeeeeer!!! Tenminste daar beneden word het er hier niet mooier op!
    Met mn benen ben ik ook vrij lui in de winter...

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    benen deed ik om de dag, maar ben nu al blij als het 1x in de 2 weken lukt... oksels doe ik nog steeds elke dag:) en beneden... echt alleen als ik de energie en de tijd ervoor heb.... als ik met de kids onder de douche sta is het al geen optie en in de ochtend ook niet, doordat ik er gewoon te lang over doe.... doe het meeste nu trouwens terwijl ik zit... en dan de restjes staant.....
    waar een vrouw zich druk om kan maken he ;)

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, hahaa nou heh! We hebben toch wat om ons druk over te maken ;)

Zie paar centimeter onder ons geklets reclame staan voor een Brasilian Wax...hoe toepasselijk :p

Deel Deze Pagina