Hi ladies ik kom ook weer eens langs. Het is even geleden. Ik heb een tijdje niet zo'n behoefte gehad om verhalen te typen. Er was ook niet echt wat bijzonders. Ik hoop niet dat jullie het me kwalijk nemen. Ik ga nu bijlezen.
Jannie, de kraamorg adviseerde omt bed met 36 weken omhoog te zetten. En das woensdag, en nu vandaag de matrassen kwamen, dachten we; laten we t maar meteen goed doen. Maar tis toch best hoog! Morgen volgt t verlag over mn nachtrust Oja en meteen de waterdichte hoeslakens erop, daarover de molton. En daarover een gewoon hoeslaken. Dus ik ben dr klaar voor! En ik moet volgende week maandag weer naar de vk. Dan hebben we een dubbele afspraak om meteen t bevallingsplan door te spreken. Plan??? Gewoon puffen en naar t ziekenhuis denk ikzo. En geen stagiaires, oefenklasjes oid erbij. Bikinilijn,benen, t wordt een klusom alles bij te houden, maar t lukt nog redelijk goed. Dus gewoon een beetje bijhouden, dan zal t oerwoud wel meevallen tegen de tijd dat je gaat bevallen. En daarbij, de vk heeft vast wel veel schokkendere dingen gezien
je matras is dus goed ingepakt hier nog steeds langs de hema... de action had alleen de 1 persoons en wij hebben een 2persoonsmatras.... hier vanaf 37 weken pas op klossen, dus vandaar kids liggen erin, mannetje is nog steeds werken en ik krijg zo nog klanten... morgenavond de laatste en dan is het ook echt klaar.. dan moet alleen ik nog in de verf en geknipt, maar dat doe ik na de kerst.. weet ik zeker dat met de bevalling mijn haar nog paars is.. en niet een verlopen kleurtje... bevallingsplan hier ook klaar.. ik wil thuis en zie het allemaal wel... alleen mag er geen leerling de bevalling doen... die mag alleen maar kijken... en wil ook absoluut niet op de kruk.. wil gewoon lekker in mijn eigen warme bedje... misschien dat mijn schoonzusje erbij is en verder alleen mijn mannetje.... komende week de roosters van mijn familie ff opvragen.. weet ik wie ik moet bellen om de kids op te vangen, mocht de bevalling beginnen...
Kwiebje, welnee! Iedereen heeft toch wel eens van die buien dat tie er gewoon even geen behoefte aan heeft! MiniM, weet idd dat het op de klossen best wel hoog is. Verstap je niet snachts als je eruit moet om te plassen en even niet bedacht bent op het hoogteverschil Je bent er wel helemaal klaar voor!!! Ben benieuwd naar je gesprek met de vk! Heb je geen speciale eisen/verzoeken of dingen die je absoluut niet wilt behalve de klasjes enz. Ik heb toch wel een aantal dingetjes die ik wil bespreken, bijvoorbeeld dat ze alles uitleggen wat ze doen. Behalve eventuele knip, die kunnen ze maar beter gewoon zetten, want als ze dat aangeven ren in weg denk ik Ennn ben ik heel benieuwd of ze het geduld hebben om de placenta er vanzelf uit te laten komen...die moet er binnen een uur uit zijn. Wil niet dat ze na 10 min ongeduldig worden en aan de navelstreng gaan trekken zoals bij mn moeder toen gebeurde omdat de gyn naar huis wilde. Probeer me er verder nog niet te veel druk om te maken hor
Jannie, heb je ervaring met de kruk? In theorie klinkt het wel makkelijk. Net alsof je op de wc zit, zwaartekracht werkt mee dus kleine floept na persen niet weer stukkie terug enz.
Bevalling; nee weet zo niet wat ikverder wel/ niet wil. Daarom is t misschien wel goed om met de vk te spreken. Wil in eerste instantie ook geen pijnbestrijding, maar mocht t te zwaar worden wil ik dat t wel zou kunnen. En misschien iets dat ik wil proberen bv te geven. Oja en dat ik de placenta niet mee naar huis wil nemen!
Skaya, op het moment supreme kan het jou echt niet schelen of je ingeknipt word of niet hoor. De gyn zei tegen mij, ik ga je ff helpen met een knip hoor want anders komt hij er niet uit (sterrenkijker) Het enige wat ik dacht was...hij moet eruit hij moet eruit, en ik zei dus: Je doet maar! hahahaha Kwiebje, daar ben je weer
Wil jij die niet meenemen???... Hier gaat die de vriezer in om als ze een jaar of 5 is te laten zien wat 9 maanden lang haar huisje is geweest... Hahahahaha.. Zal je ze nog hebben van die geitenwollen gekken die er in een de achertuin een boom op planten ofzo...
MiniM en Wen, wil je de placenta wel zien? Volgens mij houden ze hem anders standaard ineens onder je neus! Laten zien hoe die kleine er al die tijd in heeft gezeten enz? Als je op google afbeeldingen kijkt op placenta...wordt ik niet goed, maar toch ook wel heel interessant! Je hoort ook van die gekke verhalen dat sommige mensen hem aan de hond geven!! Bizar eng idee vind ik dat maar goed! De mijne lust toch alleen maar doorgebakken vlees dus gaat het van twee kanten niet op.
geitenwollen gekken hahahahahahah Wen, ze hebben wel een mooi beeld bij je achter gelaten na die pufcursus!
Meiden., Heb hier en daar weer gelachen om jullie!! Haha, leukerds zijn jullie ook.,! Skaya: Gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Mams: Spannend.,! Verder niet veel gelezen., ben bloednerveus voor morgen!!! We moeten gelukkig al vroeg., maar ben echt op van de zenuwen, ben zoo bang.,!! Brrrr
Kirsten, jaaa de gesprekken zijn weer heerlijk! Serieuze onderwerpen houden we hier wel lekker luchtig op deze manier Meid heeel veel succes morgen, denk aan je en ben erg benieuwd wat eruit zal komen!!!
Pffff vanmiddag mn hele maag leeggekotst en ik heb nu zoooo'n honger...Maar er blijft weinig binnen. Ga me maar eens wagen aan een cupasoupje.. Zal toch iets moeten eten, want als mn maag nu al leeg is overleef ik nog meer uren na het kiestrekken zonder eten echt niet...
bij beide jongens kon ik liggend het beste de weeën opvangen... dus vandaar dat ik geen kruk wil.. bad leek me wel ideaal, maar zo'n mega ding in de huiskamer... nee bedankt... en ons bad is niet echt groot... zodra de weeën beginnen ga ik wel lekker het bad in, zodat ik weet of het serieuse weeën zijn... oefenweeën zakken nl in bad weg, en echte schijnen daardoor beter door te zetten(omdat je ontspant) hier de klantjes weer weg.. nu wachten tot tjeerd weer thuis is,....
oeps, vergat de laatste pagina... de placenta.. heb van beide een foto... kirsten, meis, heeeel veel s6 morgen! mams, balen... heb je al crackers geprobeerd??? werkte bij mij beter als c.a.s.
@skaya.. hier ook geen bad hoor.. maar dacht als je er 1 hebt.. miss liggend scheren makkelijker.. @mams.. lekker een bouillonnetje nemen hoor.. das altijd lekker..desnoods beetje soppen met een broodje. hopelijk gaat het morgen beter bij de tandarts.. anders word het echt een kots schortje! @placenta... hmm ligt er denk aan hoe de bevalling ging of ik e puf en intresse in heb om het te zien.. ligt denk aan het moment haha @knip... als ze het goed doen..zetten ze het iin een wee zodat je het niet voelt.. beter een knip als flink uitscheuren. maar een klein scheurtje geneest wel weer sneller.. @minim.. ik wil ook borstvoeding gaan geven als het lukt.. ik geloof dat ze gelijk na de geboort en wegen/aankleden gaan proberen aan te leggen.. wel mooi moment zo als dat lukt. nog meer die borstvoeding gaan geven? of waarom juist niet.. @kirst... succes morgen meis!! ga zo hard voor je duimen! hopelijk meer duidelijkheid! en dat je nerveus bent is normaal.. @geitenwollen...uhh sokken.. ja aandoenals je gaat bevallen.. het schijnt dat je dan koude voetjes heb hahahah.. toch nog iets met geitenwol he wen!