Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    O dames., ! Thnx.,
    Jeetje ik wordt steeds blijer., als ik naar mijn ventje kijk wordt ik zo gelukkig.,!
    Ook wij krijgen een kindje!!! ECHT!! Wauwie, na al die onzekerheden., pffff wat ben ik blij., sorry hoor., haha.

Wij gaan straks naar de notaris., samenlevingscontract tekenen!! Nog weer een stap verder.,
    Vandaag zal ik blijven glunderen en een lag van oor tot oor hebben.,

Gyn zei ook: Ik schrijf Clomid voor., voor ALS het nog nodig is., want ja misschien ben je al wel zwanger.., dat moet je nog even afwachten.,
    Ik zie je met een paar maanden terug, maar liever niet natuurlijk want ik hoop dat het jullie deze maanden lukt.,
    AAAHHH Dat geeft een een gelukzalig gevoel., mijn hart maakte sprongetjes vandaag., hihi

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Wat een goed nieuws meid! En dat manlief zijn zaadjes wat minder in aantal zijn hoeft idd geen probleem te zijn! Lekker aan de klus dame :D Echt super fijn!!!
    Thanks voor je positieve vibe. ben er op zich wel blij mee, maar had het graag anders gezien... Doe zo goed mijn best en wil 12 januari gewoon genoeg afgevallen zijn om ook met Clomid te mogen beginnen (of iets soortgelijks ;)). Maar komt idd nog wel goed!!!

Dames met verzekeringstips: Thanks! Ik ga zo eens even kijken :D Wil wel goed kunnen aangeven wat ik belangrijk vind in een verzekering, anders krijg je een half passende en half niet passende verzekering en betalen voor iets dat ik niet gebruik wil ik niet ;)

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    @ Mira: Je hebt helemaal gelijk, verzekering moet goed bij je aansluiten en dat wisseld nogal tegenwoordig.,
    Succes met uitzoeken.,

Afvallen gaat nooit snel genoeg en een streven hebben is heel goed, maar met de feestdagen niet makkelijker., heel veel succes en ga ervoor meid.,! Maar wees vooral tevreden met dat wat je bereikt en straf jezelf niet TE veel deze dagen want je moet ook leven, gelukkig zijn en genieten.,!

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ mira, Dat je bij de dietiste niet afgevallen bent kan ook met kleding of je eten te maken hebben. Alles wat je eet weegt ook natuurlijk. En er is niks aan gekomen dan is het goed he.

@ kirsten, wat een goed nieuws zeg. Hopelijk ben je nu snel zwanger. je weet nu wat je te doen staat. Klus ze.

@ wen, ik had er wel eens van gehoord maar wist niet wat je symptomen waren. Gelukkig dat ze je zo goed in de gaten houden.
    Ben weer gerust gesteld. En net of onze kleine man het weet dat ik aan het tellen ben. Hij beweegt nu best wel vaak. en duidelijk ook.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, fijn!!! Goed nieuws!! Heeeeeerlijk meid :D

Mira, tja geen 1 weegschaal is natuurlijk hetzelfde he.
    Ik zou idd gewoon eens via independer gaan kijken.

Hier is de verdoving uitgewerkt en ik heb nagenoeg geen pijn :D
    Het voelt wel wat raar nog, maar geen helse pijnen, geen dikke wang :) Joepieee!

Net naar de wc gerend omdat ik wat voelde lopen, dus ik dacht: daar zul je ze hebben, de duivels.
    Maar het is doorzichtig slijm. Geen rood,roze,bruin gewoon blank doorzichtig.
    Ik vind het steeds vreemder worden...
    Denk dat mn testjes morgen binnenkomen dus als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik donderdag testen.

Ga ik nu ff mn banner kloppend maken..

6. me83

me83 Niet meer actief

@kirst... ohh meis wat fijn!!!!! lekker klussen hoor!! maar dat zit wel goed denk ik zo;) op naar een nieuwjaarskindje?

@mams.. meid wat spannend!!!!!omg.. ik zou gek worden als je niet kan testen! maar 11dpo is nog best vroeg.. ik duim voor je meis!!!

@dees.. gelukkig met je kleintje alles goed!wat een geruststelling!

@thee smaakt me weer wat beter gelukkig!;) ik kan iet op warme choco blijven leven zo in de ochtend ahahah

@zorgverz.. ik heb ohra.. altijd fijn geweest en een hoop vergoed gehad.. dus hier blijf ik ook bij.

@mira.. fijn dat je niet bent aangekomen ook!!!wel positief blijven he meis! en jaa van jou wil ik ook wel je toekomstige bevalverhaal horen hoor!:D niet doen alsof dat van jou nog niet belangrijk is alleen maar omdat je nog niet zwanger bent.. hier delen we alles he meid! ook die grasmatten die wen niet heeft ahhahaha.. dus jou droombevalling is net zo belangrijk!;)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    11 DPO is idd heel vroeg, maarja als je standaard 10DPO ongesteld word... ik word er helemaal zenuwachtig van, loop de hele tijd naar de wc hahahaha

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Mams: Hahaha dat zou ik ook doen!! Hihi., wat super spannend.,!!!

hahaha grasmatten!! Het wordt ook steeds gekker hier.,! Hihihi

@ Thee: Sinds 2 weken begin ik het lekker te vinden., heb 's avonds of in de ochtend ECHT zin in thee., (ik ben 24 en nog nooit thee of koffie of choco lekker gevonden, hmmm bizar) hihi Wat hormonen wel niet kunnen doen., want af en toe slaan ze flink op hol hier!

9. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. ja ik had ook steeds 10 of 12 dpo me nod.. volgens mij had ik dit keer echt 12 tot 14 want met 3 dagen overtijd was de teststreep donkerder dan controlestreep.

blijft spannend .. dat broekeloere hahahha

@thee.. die vond ik altijd lekker.. dronk nooit koffie.. maar sinds 6 weken vond ik het vies... nu trekt het weer bij hahaa.. maar bouillon is ook erg lekker!

die hormonen dat weet wat ahahhaha.. word er gek van soms! maar tis voor een goed doel.. en soms vind ik dat ik wel vervelend mag zijn omdat ik zwanger ben... dus soms ook wel hadig die hormonen.. als iemand zegt.. wat kom je bot uit de hoek(omdat ik geen zin heb om te praten over koetjes en kalfjes bijv) zeg ik... ohh hormonen hee.. sorry he;)

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Wat spannend meid!!! Ik ga voor je duimen, donderdag een mooie test voor jou en een goede ovutest/temp voor mij :D

Net een ovutest gedaan en die is bijna positief. Hopelijk morgen/overmorgen super positief en dan overmorgen (en de dagen erna) een mooie temperatuur om alles duidelijk te krijgen. Gisteren al geklust, vanavond en de komende dagen ook om onze klusweek maximaal te benutten!!! Op naar een mooie Oud&Nieuw!

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mams, bij mij was dat slijm een goed teken :D

kirsten, hormonen... ik dronk nooit koffie en gelijk na de bevalling van de oudste had ik toch zo'n trek in een bak koffie....drink nu beide afwisselend, maar sinds de zwangerschap toch meer thee ivm maagzuur...

hier net te horen gekregen dat ik 2x tante ben geworden... en ben blij dat wij een meid krijgen, want 1 van hun jongens heeft mijn favo naam... daan! de ander heet jasper!

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Gefeliciteerd meid! Leuke namen (hoewel ze niet op ons lijstje voorkomen ;)) en idd dan wel zo fijn dat jullie een meid krijgen, weer minder zorgen :D

13. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    jannie, gefeliciteerd! Van 2 verschilende of een tweeling???

Mira, goed man die ovutest!!! Druk aan de klus dus meid :D

Ik word steeds zenuwachtiger...kan hier zoooooo niet tegen he!
    Hopelijk komen die testen morgen, anders ga ik morgen nieuwe halen.

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, zet m op meid!!!

Jannie, gefeliciteerd!!!!! Wat leuk kan je op kraamvisite :D. Wel even balen van je bloeddruk!!! Eet maar flink zout! Waar iedereen zout moet minderen, moet jij meerderen...wel gek eigenlijk ;)

Kirsten, meid wat een goed nieuwsss!!! Je bent gewoon vruchtbaar en er is hulp onderweg dus dat gaat helemaal goedkomen en snel ook :D!

Deesje, gelukkig voel je de kleine alweer wat meer! Wordt je toch weer een beetje gerustgesteld. Ook fijn dat de vk je zo serieus neemt!

Borstvoeding: Wil ik ook heel graag proberen. Het is er speciaal voor gemaakt en het ziet er zo mooi intiem uit! En het lijkt me ook heel praktisch, omdat je je borsten niet uit hoeft te koken en de melk niet hoeft op te warmen en resten niet hoeft weg te gooien enz. :D

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier vanmorgen met mn laaiend enthousiaste vriendin naar de vk geweest. Bloeddruk was goed gelukkig 130/70 en de hartslag van de kleine was zo duidelijk en zo mooi!! Ben nu netto 1kg aangekomen. Sinds vorige keer dus 2 kg, maar was toen eerst een kg kwijt geraakt.
    Ook vanmorgen naar babydump geweest en babykamertje uitgezocht :D Hij wordt eind februari bezorgd! Niet de duurste, vind de prijzen echt belachelijk, maar vind dit ook wel 1 van de mooiste! Hebben niet de kast erbij, omdat we een inbouwkast hebben in het kamertje en niet heel veel ruimte. Ledikant - Commode Denver | Interbaby | Baby-Dump

16. me83

me83 Niet meer actief

@skaya... echt he. niet moeilijk doen in de nacht met opwarmen ,te warm te koud , en of ze vacuum drinken of niet want dan moeten ze nogheel goed boeren ook.. je hangt die dingen buitenboord en gaan met die banaan!:D

@jannie... dubbelgefeliciteerd:D

@mira....klussen maar!!!!:D

@mams.. knap ook dat je nog geen testje gekocht heb.. hopelijk komen ze morgen binnen!

17. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. supermooi meis!! beetje zoals mijn kamertje word.. alleen dan die printbehang egaal grijs..

18. me83

me83 Niet meer actief

bij mij bedeol ik

neem jij wel dat printje? of een ander soort printje?

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Hier wil ik ook bv geven, maar niet ten koste van alles. Lukt het niet, krijgt het lekker een flesje hoor. Merk wel dat de melkunie aardig op gang begint te komen hier. Ziet er niet uit die tepels, en er komt al regelmatig klein beetje uit.

@skaya, krijgen we die buikfoto nog te zien hè. ;) kunnen wij eens even oordelen of die mega platte buik van je al wat dikker is geworden..:p

@mams, jeetje wat spannend. Als ze morgen niet binnen komen, verplicht naar de winkel hoor..ben zo benieuwd :D

20. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Mooie meubels Skaya!

Share This Page