Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @skaya, ja het is dat ik weet waar ik moet kijken..;):p joh, komt vanzelf. Zie wel iets opbollen nu. Ben benieuwd hoe die is naar het einde. Hoe dan ook, buik of niet. Die kleine man doet het super. Daar gaat het om toch. Maar op een gegeven moment wil je gewoon pronken, snap het wel hoor. Maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt met die pens van jou...:p

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben ook helemaal in mijn nopjes met die kleur :D gaat zo mooi samen met het grijs/zilver en de meubeltjes :D

Vaddie, lekker he een massage.. ben zelf bij de veluwse bron geweest.. een speciale zwangerschapsmassage, waarbij je lekker op je rug kan blijven liggen...

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, jaaaaa boehoeeeee ik wil ook richting slagschip!! :p
    Naah, aan de andere kant is het nog wel even lekker dat het nog niet in de weg zit.
    Denk dat we van jou misschien nog 1 buikfoto te zien krijgen en daarna toch echt een foto van de kleine babygirl zelf!

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, jaaaa echt prachtig!!! Als wij een meid hadden gekregen had ik echt jullie kamertje als inspiratie gebruikt! Heb je ook een foto van het ledikantje?

Vandaag bij bekenden de kinderwagen gekocht. Een superdeluxe complete quinny XL freestyle in het donkerblauw. Voor 150 eur. Ben er helemaal blij mee!

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hoop het! Zal volgende week met 37 weken nog en foto maken. En dan mag ze langzaam aan gaan komen..:) heb zelf altijd het gevoel gehad dat ik 12 Jan ga bevallen. Vraag me niet waarom, maar die datum zit in me hoofd.
    Dan zou ze 2 dagen overtijd zijn. Dat is nog te doen.

Alles is in huis, bed staat op klossen. Alleen matras nog even afdekken.

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    bedje heb ik nog niet klaar.. als ie is opgemaakt (denk zaterdag) zal ik er een foto van neerzetten..
    heb wel een foto van de wieg.. die staat klaar in onze kamer, met de kadootjes van de jongens...
    Bekijk bijlage 206763

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, je hoort vaak dat zo een voorgevoel voor een datum wel klopt. Ben benieuwd! Vind dat altijd wel erg bijzonder! 2 dagen overtijd is super netjes lijkt me zo!

Jannie, aaaaahwww wat super schattig!!!

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier moet ik de klossen nog halen... maar alles is gewassen en in de kast... alleen nog een gordijn halen, plankje ophangen, fotolijstjes ophangen en de tekst op de muur nog..

ik roep al vanaf het begin dat bij ons de kleine 9 januari komt ;)

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Denk ook dat jij ook de eerste bent van ons Jannie. Ze komen toch vaak eerder hè een tweede of derde.

Hier nog rolgordijntjes halen, iets leuks voor aan de muur. Wat haakjes en een lamp. Dan is het klaar...

Vind het soms nog zo onwerkelijk idee dat er een baby in me buik zit, en ik ieder moment moeder kan zijn...:)

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    blijft bijzonder wen!
    een volgend kindje hoeft niet eerder te komen hoor.. mijn baarmoeder is vrij groot deze keer, dus ze heeft ruimte zat...
    vaak hoor je wel dat als je met de eerste ruim overtijd bent gelopen, de volgende ook pas na de uitgerekende datum komt...
    sjoerd en jelle waren 11 en 12 dagen vroeger...(sjoerd 11 omdat hij er 26 uur over gedaan heeft om eruit te komen...)

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ok. 26 uur, hoop dat meiden wat vlotter zijn voor je..;)

Nou spannend allemaal hoor. Hoe dan ook, januari en feb gaan een hoop pink ladies baby's brengen.

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, sjoerd was ook wel extreem hoor... aan de weeën lag het niet(vanaf minuut 1 om de 5 minuten), maar meneer lag schuin met zijn hoofd.. dus uiteindelijk in het ziekenhuis met de vacuüm gehaald..
    jelle was er een stuk sneller... bij hem begon het om 12.00 met rommelen... vanaf 19.00 echte weeën en hij was er rond 03.20.
    het enigste wat ik hoop is dat ze gewoon lekker met koppie naar beneden ligt.. anders moet ik zowiezo naar het ziekenhuis en dat wil ik eigenlijk niet...

14. me83

me83 Niet meer actief

@deees.. lekker dan zo'n racemiep tegen je aan.. zou ook zwaar gepikeerd zijn!

@skaya..ik heb ook een kinderwagen gekocht via vrienden.. quinny xl freestyle in zwart met alles erop en eraan.. hahaha grappig dat jij die ook hebt maar dan in blauw..vind het fijn datdereiswieg wat hoger is dan bijv de bugaboo.. heb lange benen dus is fijne wagen!die staat al 2 weken in het kamertje hahahah

@jannie.. heel mooi dat lila. ik houd van die rustige sferen;)en een niet te missen pakje voor een meid!!:D

@wen .. ben benieuwd of de datum uitkomt!:D zou mooi zijn maar 2daagjes overtijd!

@mams.. ohh super de balen zeg! bah!!volgende keer hopelijk een feestelijk eitje die wel zin heeft in een feestje voor 2 met oud en nieuw;)

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, wat grappigg!!! Idd goed gemaakt voor een lange hollander :D haha! Ik ben zelf ook bijna 1.80m lang. Moet wel nog even flink oefenen met in elkaar zetten en bakken verwisselen. Poehhh wat zag dat er ingewikkeld uit zeg, alle mogelijkheden enz!

Jannie, 26 uur :$!!!! Mijn moeder heeft ook 24 uur over mij gedaan. Voel me bijna schuldig! WAT LANG!!!!

Januari en februari worden mooie maanden!!! Ik heb er in ieder geval zin in om jullie mooie wondertjes te zien en de bevallingsverhalen te lezen ;) Hoop dat het voor iedereen een 'eitje' is voor zover dat mogelijk is voor een bevalling.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    JEeeeetje 26 uur!!! Wat ontzettend lang!!!
    Tygho was er met 8 uurtjes ongeveer...Vond dat al lang zat hahahhaa

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ach, ze moeten er toch uit... was nadien alleen een beetje moe ;) maar ben vrijdags bevallen en maandags zat ik alweer beneden en dinsdags liep ik buiten achter de wagen:)
    zou het zo weer doen... al vind ik iets korter toch prettiger ;)

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Had zelf ook zo uurtje of 6 à 8 in gedachten voor deze meid...;)
    Lang zat..:p

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, jaaa als dat zou kunnen!!!

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    daar zou ik ook voor tekenen wen, helaas geven ze als richtlijn 1 uur per cm ontsluiting... en daarna nog de tijd van persen (was bij mij maar 10 min ;) )
    ik teken voor 12 uurtjes....

Deel Deze Pagina