Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hiihii ja dat rekenen ze idd...Ik had van 8uur sochtends tot half 2 smiddag nog maar 4cm..Toen vliezen gebroken(vk gedaan) en een half uur later ruime 7 cm. persen duurde 18min

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    #3022 DutchDiva, 14 dec 2011
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
    Zo, ik lag even een bladzijde of 25 achter, maar hier ben ik weer!

@Skaya: gefeliciteerd met je huwelijk!

@Stampertje: wat een mooie buikschildering zeg! Hoe is het nu met je moeder?

@Kirsten: Jippie wat een goed nieuws! Hier waren de zwemmers van manlief onder de 1 miljoen, dus dat is nog wel een behoorlijk verschil zeg...

Hier inmiddels 5,5 kilo afgevallen, maar ik ben bang dat daar deze week niks bij komt (vrijdag weer wegen), want ik zit echt even in een dipje. Zie het allemaal niet goed komen...
    Gelukkig hebben we over een week een afspraak bij de gynaecoloog om vragen te stellen.

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Poeh, een uur per cm...maar de eerste paar cm gaan bij sommige mensen zonder dat ze het merken. Dus dan zit je al gauw op 3 ofzo?! :p Dan nog maar 7 uur te gaan :p

Dutch, dat is wel heel wat meis die 5,5kg!!! Daar mag je hardstikke trots op zijn!! Hoop dat het gesprek met de gyn je beter doet voelen!!

Valt me op dat mn buik snachts verplaatst van boven mn schaambot (overdag), naar onder mn navel. Lijkt wel of die kleine dan omhoog kruipt en daar lekker tukkie doet.

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: hier ook een zwangerschapsmassage. Maar ze heeft een speciale tafel met een uitsparing voor boobs en buik. Dus heerlijk een half uurtje op mijn buik kunnen liggen. :)

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha Tina ! Mooi liedje hoor..,
    Super goed dat je zo positief bent en lekker in je vel zit.., je besmet er mensen mee, ben weer super vrolijk! Haha

Jannie: Heerlijk zeg.,! Geniet van je verlof.,
    Wat een poepies zeg.,!! Heel lief.,

Mams: O wat balen zeg.,!! Bah wat vervelend.,
    Maar het klinkt alsof het volgende ei niet beter had gekund! Inderdaad klussend het nieuwe jaar in en daarvoor ook lekker van elkaar genieten.,!

Hormonen!!: Kijk naar het kamertje en pakje van Jannie en ik begin te janken.,!! Pff wat lief.,!!
    En dat schattige wiegje!!! *traan, traan., emo emo.,*

Sorry voor diegene die ik vergeten ben..,

Hier: aparte buikpijn, emo (zoals jullie konden lezen), nukkig en uber-vrolijk door elkaar, en gigaaaa MOEEEE!
    Vet blij met alles wat er in gang gezet is, maar wil het liefst NU ongi zijn dat we ermee van start kunnen., of natuurlijk zwanger zijn!

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kirsten, dikke knuf voor jou meis... vermoed dat alle spanning van het wachten op de uitslagen er nu uitkomt...
    alleen maar goed... ga je straks lekker ontspannen de spannende tijd in ;) wanneer verwacht je je ongi? en welke dosis clomid krijg je??

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    ja dat zou het goed kunnen zijn jannie.,
    ik denk volgende week mijn NOD., aangezien ik dacht dat ik de 7e mijn ei heb gehad. maar goed., het kan ook nog 20 dagen duren natuurlijk.
    Ik heb 50mg clomid meegekregen. 1x per dag, 5 dagen lang. Hoop echt dat het werkt.,! of dat ik nu al zwanger ben!
    Mijn ontlasting is ook anders., veeeel harder (sorry voor de details, haha)

8. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. denk ook je spanningen van de verhuizing en gaan vooreen kleintje ed er nu uitkomt.. nog ff lekkr doorjanken meid!! kan je lekker fris en opnieuw een start maken in 2012!:Dof miss volgende week al!

@tina.. meis wat fijn te lezen dat alles zo goed gaat.. maar waar blijven nou die buikfoto's van jou??? kom op!!:D

@dutch.. 5.5 is echt goed meis!! niet je hoofdje laten hangen hoor.. straks komen de feestdagen eraan!! dat moet gevierd worden hoor!:D

@vaddie... ohh lijkt me heerlijk zo'n tafel als je een dikke buik heb.. ik ben echt een buikslaper.. ik zal het gaan missen als het niet meer lukt.

@skaya.. ohh apart zeg! en het is niet het draaien ofzo? of dat hij de placenta ergens tegen aan duwt?

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ vallen, ik ben ook goed over de zeik gegaan tegen die vrouw. Dat doe ik normaal niet zo snel. Toch hormonen denk ik. Gelukkig voel ik onze kleine man wel regelmatig. Dat was het eerste wat ik dacht. Vanmiddag moet ik naar de fysio. Die laat ik er wel even naar kijken. Trek door tot aan mijn nek. Nu gelukkig al wat minder.

@ dutchdiva, nou ik vind 5.5 kilo heel erg netjes. Als je op dat gewicht kan blijven tot na de feestdagen vind ik dat petje af hoor.

@ jannie, mooi kamertjes zeg. En wat lief die kleuren.

@ vaddie, ow heerlijk een half uur op je buik liggen en gemasseerd worden. Dat mis ik nu zo. Kan het sinds een week of 2 helemaal niet meer. Doet dan echt zeer.

@ skaya, appart hoor, maar zou denk ik best kunnen. Lijkt me wel grappig om te zien.

@ kirsten, lekker laten rollen die tranen. Ik ga hard voor je duimen dat jij ook snel aan de baby kamer mag gaan beginnen.

@ hier, ik ga vanaf vandaag voor 100% de ziektewet in. Nog wel therapeutische uren draaien. dit is dan kantoor werk.

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Solly! Gisteren geen buikfotos meer gemaakt...was echt helemaal gesloopt...nog steeds trouwens... moet echt wennen aan het hebben van minder energie. Voel me zo goed dat ik de hele dag maar blijf gaan, en dat breekt me 's avonds dan wel weer op. Maar vandaag doen we nieuwe poging voor de buikfotos :)

Jannie: Schattig hoor dat wiegje! Hoe lang kunnen ze daar ongeveer in liggen? Loop ook met het idee om een wiegje aan te schaffen, maar ze zijn nogal duur en vind het zonde als de baby er zo uitgroeit.

Kirsten: Knuffel voor jou! Hoop dat de emo-bui wel een opluchtend effect heeft. En zoals er al gezegd is, het zullen de spanningen van de afgelopen tijd ook wel zijn. Ik vind het wel eens prettig als ik ongestoord op de bank kan blèren. Gewoon effe tranen van geluk, spanning en stress...kan soms zo opluchten! Hoort bij tina-time vind ik ;) en verder lekker vrolijk zijn hier :) Kan ik alle niet-zwanger oppeppen! En zo sleuren we iedereen naar een posi testje! Positief denken is positief doen is positief ontvangen! :D En ik spreek uit ervaring! ;)

DutchDiva: Wow! Goed bezig! Elke gram is er ééntje! You go girl!

Deesjedees: En terecht dat je uit je stekker gaat tegen die piraat! :x Had ik toch ook wel even gedaan! (Lang leve de hormonen!;)) Ik heb begrip voor hun situatie, maar sommigen rijden als gekken met die dingen. En dan zijn ze nog boos ook als je der iets van zegt! Sommige imbicielen moeten toch eens op hun plaats gezet worden vind ik... toch zeker als je zo van je sokken wordt gereden!!! (met alle respect voor de oudere generatie die nog wel met verstand op die dingen rijden!) Lekker trouwens dat je vanaf nu "vrij" bent!

Vaddie: Oooh heerlijk zo'n massage! Kan ik ook wel gebruiken! Al hou ik er niet van als 'vreemden' aan mijn lijf zitten... Misschien manlief vanavond maar eens lief aankijken voor een wrijfje ;):D

Bevallingstijd: Pfff, wil ik nu nog niet aan denken...ik hoop natuurlijk op een 2keer-persen-bevalling. Maar is denk ik beetje wishfull thinking ;) Denk dat ik maar uitga van het ergste...dan kan het alleen maar meevallen :)

Gisteren trouwens bij manlief de zwangerschapscursus ter sprake gebracht...dacht dat ie gek werd toen ik zei dat het 9 partnerlessen waren :D "Jah, dat doe ik echt niet!!! Op de papa-mail staat dat ik maar 1 keer mee moet! En ik ga daar echt niet zitten puffen enzo! En ik ga al elke keer mee naar de gyn!" :D:D:D typische manreactie denk ik ;) We zaten in de auto, dus hij kon niet wegrennen :D *evil me*:D Toevallig stond er een artikel in een zwangerschapsboekje dat ik 's avonds zat te lezen. Dat heb ik hem laten lezen (stonden ervaringen in van mannen) en toen ging ie spontaan, uit eigen beweging zoeken waar die cursus gegeven werd! :$:D Hoe bedoel je...humeurschommelingen???:D:D:D Samen zwanger heeft een heel andere betekenis gekregen sinds gisteren :D Maar ben wel blij dat ie zo omgedraaid is. Hij ging vandaag zelfs bellen met één van de cursusplaatsen! *zucht...wat is het toch een schat;)*

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Deesje: Zooow, wat een wegpiraat zeg! Hopelijk hou je er niks aan over meid.

Tina: Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Ben we benieuwd naar je buikfoto's meid :D Vind dat altijd erg mooi, vooral die veranderingen van klein buikje --> mooie grote zwangerschapsbuik :)

Hahaha die mannen ook :D Ben benieuwd naar hoe manlief het zal doen tijdens mijn zwangerschap... Gisteren iets super schattigs meegemaakt. Manlief is zondag jarig dus ik vraag "Wat wil je voor je verjaardag schat?". Hij zegt niks en legt alleen zijn hand op mijn buik... Zo ontzettend lief!!! *Droomt verliefd weg in haar eigen gedachten...*

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina: ben nogal preuts dus is ook een hele stap voor mij. Manlief durft het niet zo goed nu omdat hij bang is iets niet goed te doen.

Zo vandaag eens boodschappen doen. Zo dus eerst kijken of mijn geld erop staat.
    Ook weer zeuren. 3 maanden geleden is het dak bij de buren vervangen. Nu hebben wij lekkage en we zijn dus al drie maanden bezig om het gemaakt te krijgen......

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen..

deesje, fijn dat de druk van werk eraf is meis.. lekker aan jezelf denken!

tina, wat een topvent.. die van mij is bij de oudtse een paar keer meegeweest naar de VK en naar beide echo's maar verder niet... pufclub wilde die niet eens 1x mee....laat staan zo'n hele cursus... en deze keer is ie 1x (toen ie vakantie had) mee geweest naar de VK en naar alle 3 de echo's... hij vind dat het toch alleen maar om de vrouw draait, dus voelt zich er erg overbodig.. mocht ik het echt willen wil ie wel mee, maar dan moet ik wel met een goede reden komen...

hier kids op school... lamp heeft tjeerd gister opgehaald.. hij is echt super! en zo ga ik ff de box neerzetten...

weet iemand wat je tijdens de zwangerschap aan aambeien kunt doen? kan geen string meer aan en gaat nu gewoon zeer doen :(

oja, wiegje... is een oud ding, wat we opnieuw geschilderd en bekleed hebben.. je zou gewoon eens bij de kringloop moeten kijken...
    denk dat onze kids er zo'n 3 maanden in slapen... maar als je kids wat kleiner zijn kunnen ze in zo'n grote wieg wel langer liggen... hangt echt van de maat af... maar omdat ik BV wil geven vind ik het ideaal als de kleine in onze kamer ligt... anders heb ik kans dat Jelle ook elke nacht wakker word...

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mira, wat een schat.. hopelijk is het jullie snel gegunt....blijf voor de "nog niet zwangere" duimen dat dit jaar en anders begin volgend jaar jullie ons opvolgen...

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, wat een lieve man heb jij :D

Jannie, er zijn zalfjes enzo voor aambeien maar ik weet niet of je die zomaar mag smeren. Zou ff de HA bellen hoor.

Pfff hier loop ik weer leeg:( Ik had gehoopt dat de menstruaties minder heftig zouden worden maar dit is inmiddels de 3e alweer en het is echt extreem. *gaatzichmaarweereensverschonen* *zucht*

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Thanks meid! Dat hopen wij ook. Flink aan de klus en dan hopelijk net voor 2012 goed nieuws!
    Ik duim met je mee voor de rest van de dames: We kunnen het dames! Op naar een mooie positieve test :D

Mams: Lief he! Inmiddels weet hij hoe lastig ik het ermee heb en dat ik het prettig vind als hij laat merken dat hij ook graag kinderen wil. Maar was zeker een mooi moment :D

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Jannie, vraag het ook eens bij de Jan mama's. Daar waren meer meiden die er last van hadden. Staat me namelijk iets bij van neusspray. En ik maak echt geen grapje..

@Dees, fijn wat meer rust voor je lijf hopelijk met het minder werken.
    Wanneer krijgen we van jou een buikfoto?? :)

@mams, oohh vreselijk! Hoop dat de ongidagen snel om zijn.

Hier is die 1 x meegeweest naar de geitengym. Prima hoor, het is toch meer een vrouwending. Vk en nu dan gyn gaat die mee als het belangrijk is. Alle echo's zeker. Verder kan dat prima alleen, sta vaak zo weer buiten.

Zo ff door de Ikea waggelen. Laatste dingentjes kopen voor het kamertje hopelijk.

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Veel plezier bij de IKEA. Hopelijk kan je vinden wat je zoekt :D

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wen veel plezier bij de Ikea

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    leuk leuk, ikea... veel plezier...
    zal zo ff op de site zoeken... neusspray?? we zullen zien... zag ook al dat er iets is van dr vogel wat je tijdens je zwangerschap mag gebruiken..

de box staat en bedje is inmiddels ook opgemaakt.. moet nu alleen de box nog uitsoppen en kleed erin leggen... daarna alle knuffels en speelgoed nog reinigen... hihi, tjeerd vroeg al of ik nesteldrang had... uhhh, nee.... maar wil wel alles klaar hebben...

zo eerst jelle maar weer ophalen van de psz en een dutje doen...

Deel Deze Pagina