Geen menthol hè... Tanks meiden, wil dr kamertje afhebben. Dus hopelijk kan ik net die laatste dingentjes vinden.
zag idd neusspray van otrivin voorbijkomen.. vanmiddag maar ff halen.. verkoopt de plusmarkt vast ook wel.. die zit nl om de hoek, naast de bushalte waar ik in en uit stap... koelen deed ik al...en rust.. ach ja... voor zo ver het kan....
Welke van otrivin?? Zou niet de xylometazoline spray gebruiken die is namelijk verslavend (weet er helaas alles van) Omdat die de trilhaartjes in je neus platlegt waardoor ze hun werk niet meer doen. Tenminste ik neem aan dat je geen neusspray in je hol gaat spuiten???? *proest* Edit: Ik heb gegoogled en je moet het echt op je .... spuiten... WHUAHAHHHAAHAHAHAAHAH Wie heeft dat verzonnen????? Noujaaaa als het werkt he Maar dan nog heb je ook huismerk (kruidvat,trekpleister,DA,apotheek) Zelfde werking, alleen helft vant geld.
Nesteldrang: hier ook wel een beetje last van. Mag van mezelf na de kerst het bedje enzo op gaan maken. Nu proberen iedere dag even wat kleertjes te strijken zodat die straks ook opgeruimd zijn.
Ik denk niet de zoutoplossing want dan zouden mensen eerder verzinnen om met de kont in een bak met zout water te gaan zitten. De Xylometazoline is de werkzame stof die de slijmvliezen doet slinken.
Ik kwam ook niet meer bij toen ik het vorige keer hoorde. Schijnt toch echt te helpen. Maar niet de gewone zoutoplossing. Wel de echte neusspray, denk dat je er op die manier en op die plek niet zo snel aan verslaafd raakt...
hahahaha wat een gedoe lees ik hier met op je hol sprayen ahhahhha! is het weer zo'n dag? hier zit me broek al tijden niet echt meer lekker maar kan nog omdat het lage modellen zijn.. maar pfff bukken voelt niet lekker! en soms beetje spierpijn achtige pijntjes.. niet echt pijn en niet echt spierpijn,, kan het niet uitleggen haahahh..nu snappen jullie er niks meer van! vanmiddag had ik wel even een steekje in me buik.
hahahaha nee dat denkik ook niet...maar geloof dat ik eerder naar de ha zou stappen dan neusspray op mn hol spuiten
zat net ff te lezen op een verloskundige site.. en die zegt dus wel de zoutoplossing.. de andere mag niet als je zwanger bent... lekker tegenstrijdig allemaal... morgenochtend de VK maar ff bellen...
nee, daar stond echt voor aambeien... zout zou het vocht eruit trekken.... je kan ook zelf een zoutoplossing maken...
kan je niet gewoon sperti creme halen? volgens mij is die ook erg zacht.. is een soort trekzalf.. je kan bij de winkel of op internet vast wel lezen of je het mag gebruiken bij zwangerschap.. maar denk het haast wel juist omdat aambeien vaak voorkomen tijdens zwangerschap..dus de fabrikant zal er wel aan gedacht hebben hier rekening mee te houden!
Hmm...ok nouja ik zou iig zelf nooit aan het dokteren gaan tijdens een zwangerschap en gewoon de HA bellen.
neee echt vaddie? dat ie groter was dat wist ik al... echt een darmenbuik.. maar nu gaat het lager ook niet lekker voelen.. het randje van me broek drukt dan laag in me buik met bukken.. heb alleen geen idee wanneer me baarmoeder gaat staan.. ik voel nog geen rand ofzo maar dat kan door die gekantelde baarmoeder.. kan er dan waarsc. net niet bij zeg maar. en ik vreet gewoon veel! hahahaha zo nu ff spruitjes makenjam!!!
Meiden...hier is ie dan! Mijn buikje Foto is nog niet ideaal, maar we roeien met de riemen die we hebben. Vandaag precies 19 weken
Wauwie Tina., superrrr Verder eigenlijk niks onthouden., ben super moe, moe, moe.,! Echt niet te geloven. Weet niet waar ik de energie vandaan oet halen, kan wel een winterslaapje doen!! pffff.., Ook nog steeds emo., van super druk en vrolijk naar verdrietig, frustrerend en ontroerd haha, niet te geloven.,! Van Kylie het hartje van de beeb gehoord.,! Echt super leuk.., helaas heeft ze wel al bekken instabiliteit ., echt super vervelend.,