Net met Lief een kerstfilm gekeken. Heerlijk. Nu wat drinken en lekker slapen. Morgen poersdag met moeder en oma want moeder kon vandaag niet. Hopelijk morgen een betere dag, toen ik terug kwam uit het ziekenhuis was ik gesloopt. Ben zelfs nog naar bed geweest
@ wen, das minder dan. Je mag dus tot nu toe nog steeds door blijven lopen totdat jullie kleine meid zichzelf aan kondigd? Of mag je niet verder dan 40 weken? @ vaddie, dat is vervelend dat je nu moet gaan spuiten. Hopelijk komt hij niet zo vaak boven de 7. @ hier, zo lekker bedje in. Wederhelft is in de bouwloods bouwen aan de carnavalswagen. Lekker rustig hier nu dus. Ga zo eens een poging doen tot uitslapen. Hopelijk ben ik nou niet zo vroeg wakker.
zo hier net terug van de bingo met me moeder en oma..weer een paar mooie orchideeen rijker(is van zo tuintjes ding die bingo,gewoon lokaal) @juul... gefeli met je verlof! lekker veel slapen,nestelen,en keutelen! @stampertje... ohh fijn dat het beter gaat metje mamsie.. houden zo! @wen..jammer dat het zo schommelt met je eiwit. maar wel weer een echo erbij! je hebt straks een plakboek vol! @skaya.. lekker dik worden hoor hahahahah..al is het maar alleen in de avond @mira.. wat goed zeg!! je komt steeds een stapje verder! @jannie.. lieve foto zeg!! raar te weten dat we aankomend jaar allemaal zo verwonderd liggen te kijken naar het mooiste wezentje op aarde!vanuit je buik in je armen is toch een grote stap! hier weer lekker gekke kriebelrommeltjes in me buik... volgens mij ga ik echt al in de groei! me buik zet ook wat uit vanaf me navel tot aan me borstbeen!en steeds ook beetje jeukgevoel.. toch eerdaas maar een broekie kopen die lekker zit ahhaha
Jeuk, hier ook regelmatig. Vooral op mn borsten, hals, rug en armen. Insmeren helpt wel gelukkig, anders word ik gek! Vanmiddag even langs vriendinnetje om naar dr huisje te kijken, vanavond met man bij vrienden eten en morgen verjaardag van mn tante. Lekker druk weekend. Wil ook nog hier en daar wat poetsen. Kleine hier ook weer lekker actief. Voel m standaard elke avond als ik in bed lig en ook als ik wakker word. Overdag ga ik m ook vaker voelen op momenten dat ik stilsta bij de kassa bijvoorbeeld. Blijft leuk
hmm, heel verhaal, ineens weg... ff kort goedemorgen... hier mega brak.. de jongste sinds gistermiddag buikgriep.. zelf een slokje water bleef er niet in... vanacht dus ook om de haverklap eruit en nu brak... vanmiddag maar ff inhalen... gelukkig blijft nu alles er weer in en is hij alleen maar lamlendig, doordat tie zo moe is...
zoo net wakker hahaha @jannie .. beterschap voor je kleine!ze zijn altijd zo hulpeloos als ze ziek zijn! @skaya.. jaa datis vast heel leuk nu je hem steeds vaker voelt.. ik geloof dat ze ook meer schoppen alsje je ontspant.. dus als je in bed ligt bijv.. hier ook op me rug en hals hele kleine pukkeltjes... en die jeuken ook wel.. ook wel een paar puistjes erbij gekregen.. bah! en een droge huid met vlekjes van droge velletjes.. lekker smeren dus!
Me, schandaal hahahaha bijna tot 12uur geslapen!! Ik ben jaloers! Lekker zeg! Hier zie ik juist niks aan mn huid die jeukt...ja rood als ik heb zitten wrijven Pukkels/puisten ohhhhh het is echt erg soms!! Heb soms gewoon 5 extra hoofden op mn gezicht. Ben nooit van de foundation, maar plamuur ze toch echt helemaal dicht als er weer eens een aanval is.
@skaya .. ging ook pas om half 2 slapen en had hele dag gewerkt en in totaal nog bijna 2 uur op de fiets gezeten.. dus was wel nodig hahahaha! ze zeggen(wie ze is weet ik dan weer niet)dat je met puistjes juist een meid krijgt.. ben benieuwd want bij jou klopt dat dan niet hahaha.. hier met chinese kalender een jongen.. en 2 pendels ook voor jongen..met datum van bevalling behoorlijk dicht bij elkaar.. ben benieuwd!!
Me, oeh bevallingsdatums laten pendelen....daar heb ik nog niet aan gedacht!!! Denk wel dat het een jongen wordt dan ook hor voor jou!! Ja ze zeggen dat meiden de schoonheid van hun moeder wegzuigen ahahah! Ik krijg gewoon een onwijs knappe zoon Wil ook niet weten hoeveel pukkels ik had gehad als ik dan een babygirl zou verwachten hor! Chinese kalender was in mijn geval raar...bevruchting was rond 23 augustus...toen was ik net 3 dagen 23 jaar oud. In de kalender staat dan een meisje. De rijping van het ei was natuurlijk al 2 weken eerder en toen ik nog 22 was, voor dan staat er een Jongen. Wordt wel ingewikkeld zo!
@skaya.. jaa dus bij jou had je alsnog kans op 2 bij de chinese kalender.. ben echt benieuwd wat het word!! ik heb nog steeds niks gekocht behalve kinderwagen dan.. geen kleertjes.. heb wel al intotaal 4 pakjes gehad en tulletjes en knuffeltjes. bedje krijg ik van de oma van mijn vriend.. doet ze voor ieder kleinkind het bedje betalen.. badje koop ik denk via marktplaats.. zag een mooie met alles ingebouwd..shampoo,temp,en slang met putje zodat via de onderkant leeg kan..van prenatal.. bebeyou ofzo.. maar erg duur.. dus via mp goedkoper en je kan het toch goed reinigen! denk na oud en nieuwd het behang erop.. en alvast rolgordijntjes.. dan is het grote stofferen klaar.. dan alleen in kleur van geslacht zeg maar..dus dat komt pas op het laatst.. eerst de meubeltjes haah
@ me83: dat badje heb ik ook had m ook op mp gehaald, zat nog helemaal nieuw in de verpakking!! In de winkel kostte hij 60 euro ofzo, ik had m voor 25 euro! En dus helemaal nieuw
Badje: hier ook niet nieuw. Badje hebben gehad. En wil graag de tummytub gebruiken die voor 5 euro bij de kringloop gekocht. Pukkels: hier zijn de pukkels pas sinds een kleine 6 weken weg. Vooral in het begin stond ik helemaal vol. Hier weer prima geslapen. Vanmorgen naar de markt geweest en wat aan het poetsen geweest. Moeder en oma zijn nog bezig, ik ben op de bank geparkeerd. Net ook nog even naar het park geweest, hondjes waren zo druk. Nu dus gesloopt. Gelukkig geen plannen meer voor vandaag.
@Dees, als het zo blijft. Denk ik dat ze me gewoon onder iets strengere controle door laten lopen. Ben ik zelf ook voor hoor, laat ze het maar zelf bepalen wanneer ze wilt komen. Ik denk namelijk zelf dat het de 12e komt. Hahahaha.. Die datum zit al vanaf het begin in me hoofd. Slaat nergens op, maar denk dat gewoon. @skaya & me, jeuk, jeuk, jeuk, en nog eens jeuk. Het wordt nog veel erger... goed smeren hè meiden, en scrubben! Nu al, tegen houden doe je het niet. Maar wel iets beperken. @skaya, nou hier klopt het wel, een meid zuigt alle schoonheid weg van dr moeder. Zie er niet uit hier, heel de zwschap al. Krijg daar natuurlijk dan weer wel een bloedmooie dochter voor terug. @Jannie, gaat het alweer iets beter met de kleine man?
hahahahaa al die kwaaltjes en pukkels en vette haren en noem maar op... we krijgen hier allemaal een partij bloedmooie kindertjes denk ik!! we starten een nieuwe generatie..en die word alleen maar mooier en slimmer! miss vinden hun wel iets op die pukkels tegen die tijd ahahhahaha @wen.. ben snel allergies voor alles met parfum en alcohol erin.. heb hier schapencreme van zo boerderij in texel..das echt lekker spul!
Hier badje, tummytub + standaard met uitsparing voor shampoo en zeep van bebejou overgenomen voor 30 eur. Vind het wel mooi gebroken wit parelmour! Wen, pffff jaaa dat gesmeer echt hor! Ik doe het maar 1 keer per dag, op fles staat 2 x en dan ook nog ff 10 min per keer inmasseren. Smeer wel, maar dat masseren is 1 min erg heh! Je krijgt zeker weten een mooie dochter!!! Dat is gegarandeerd hahaha! Vaddie, lekker op je gat de rest van de middag en avond!!
ben ik weer ff... vanmiddag ff lekker geslapen en daarna schoonouders op bezoek... die hadden sjoerd ff meegenomen en als verrassing voor beide jongens een kerstboompje op de slaapkamer... jelle heeft eind van de ochtend, na de douche, alles er nog een keer uitgegooit, maar na het slapen niet meer... meneer zit nu aan de chippies die op tafel stonden... hopelijk slaapt tie vanacht gewoon door... morgenochtend blijf ik wel met hem thuis... hopelijk kan ie dan maandag naar de PSZ... laatste weekje van het jaar... en afscheid van een paar kindjes... helaas doordat jelle ziek is, geen gordijn kunnen halen, maar plankje en lampje hangen.. dus nu echt alleen het gordijn nog! ga ff broodje eten (zouden pannenkoeken eten, maar ja.. beetje vet voor een ziek kindje) en dan kids op bed, de was vouwen en dan zelf er ook maar in denk ik...
@Jannie: vervelend dat de kinders zich niet goed voelen. Hopelijk niet gesmettelijk. Sterkte! Hier ook niet lekker. Wat krampen onderin mijn buik, misselijk. Dus beetje aan het bankhangen
Niet veel gelezen sorry., Zie dat de kindjes van Jannie niet lekker zijn: Beterschap ermee., @ Hier: Wilde vanmorgen testen maar al geplast voor ik er erg in had.,! Nu zei kylie dat t niet veel uitmaakt of je smiddags of smorgens test., dus misschien vanmiddag., Nu: kotsmisselijk! Ook na het ontbijt, ben giga warrig (gooide net jus d'orange in mijn yoghurt ipv in t glas.,! ) en vergeetachtig., en super moe.., alles bij elkaar hoop ik zooooo dat ik zwanger ben.,!!
@Kirsten: duim voor je Hier weer prima geslapen. Vandaag 2 hondenlogees. Drukke boel dus. Vanmiddag naar een gospeloptreden