Ja fijn is het nooit. Maar ik was altijd een volle week ongi. Begon alweer met de nieuwe strip van de pil als ik nog ongi was. Zou het ook liever zo hebben dan.
Ik ken het ., zo kort en heftig, maar ik had dat heftige er wel voor over omdat ik dan wist dat k er snel vanaf was! Nu als het goed is 9maanden NIET ongesteld., hahaha wat fijn...,
oh echt ik vind dit ook stukken beter hoor... Meer dagen om te klussen hahaha. Ik hoop wel dat mn cyclus dan ook weer korter word... 33 dagen is erg lang voor mijn doen..(nooit langer dan 29 gehad)
voor mij is het weer heel kort., wat appart is dat toch he.., vandaag is dag 33 voor mij.., heel appart!! Nou op naar een kortere cyclus mams!
Kirsten: Gefeliciteerd meid! Gisteren een enorme dipdag gehad (en nu nog de nasleep ervan ), hormonen gieren schijnbaar door mijn lichaam, want kan overal boos om worden Kwam na scouting bij schoonzus aan (waar zij met manlief hun verjaardagen vierden) wordt ik geconfronteerd met een 'Oepsie-baby'. Dat kon ik dus even niet hebben. Bleven ze nog eten ook (opa en oma van dat kind zijn ook opa en oma van onze neefje en nichtjes), dus ben erbij gaan zitten, heb niet naar dat kind gekeken en niks gegeten tijdens het avondeten. Totaal geen honger, pesthumeur van hier tot Tokyo... Pffff! Manlief kwam nog heel lief vragen wat er was, maar dan ben ik te boos en verdrietig om antwoord te geven, dus die kreeg ook een veeg uit de pan mee. Schoonzus kwam ook nog vragen wat er was, maar dan hou ik gewoon mijn mond. Toen ze eindelijk weg waren (leek wel eeuwig te duren) kwam ik wat meer los (kreeg van schoonmoeder ook mijn peetkindje op schoot, dan wordt je vanzelf blij ). Ik vermoed dat als ik weer ongi wordt de teleurstelling zo groot is dat Oud&Nieuw een horrorfeest gaat worden Sorry dames, moest het even kwijt...
Ahhh Mira., bah! Kan me goed voorstellen dat dat een rotsituatie is.,(en dat is nog zacht uitgedrukt)! Gadverdamme.,! Maar vooral zo'n oepsie-baby! GADVER!! Daar kan ik ook slecht tegen hoor.., Hou moed Mira., Kijk naar mij: Zelfs ons is het gelukt met PCOS EN weinig zwemmers., dus het komt goed meis., hoe moeilijk dat nu ook te begrijpen is.,
Kirsten: Thanks meid! Idd, bij jullie is het ook gelukt dus bij ons kan het ook, nu maar hopen dat we goed geklust hebben. Temp is vandaag en gisteren in dip gegaan, dus hopelijk vanaf morgen hogere temp en een kruis na een dag of 3. Inmiddels vandaag dag 66...
jeetje., dag 66!! Dat is ook niet om uit te houden ook he.., pffff Sterkte Mira., we zijn der voor je he.,!! *knuff*
KIRSTEN GEFELICITEERDDD!!!! Langzaam maar zeker worden toch alle pink-ladies zwanger!!!! Super goed nieuws!! Ben super blij voor je meid! Laat maar lekker rollen die tranen hor meid, wen er ook maar aan want er komen er nog veel meer. In mijn geval is het pas de laatste maand begonnen en met de kerstliedjes....kerstliedjes make me cry !! Meiden, herkent er iemand steken aan je onderkant? Heel onderin mn buik/in mn 'muts' zeg maar?! Voel ze nu al paar dagen af en toe. Niet heel pijnlijk, maar voel het wel goed. Een kwaaltje die ik niet zo 1-2-3 terugvind in de kwaaltjeslijst.
@Kirsten, hahahahaha, ja aan jou nu dus ook de eer om ons lijstje terug te vinden..suc6... @skaya, ja herken dat wel. Alles rommelt en groeit. En drukt gewoon daar ook wel eens op. Maar bij twijfel gewoon even je vk bellen morgen hoor. @Juul, volgens mij had ik al eens gevraagd. Maar weet het niet meer.. Heb je zelf een vermoeden van het geslacht? en heb je trouwens nog last gehad van voorweeen?
Wen, sinds ik minder ben gaan werken heb ik geen voorweeen gehad. dus dat is super. Ik heb echt geen idee wat ik krijg. Maar heb gedroomd dat ik een meisje kreeg. Verder zegt iedereen due mijn buik ziet een jongen. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig. Maar belangrijkste is dat t gezond is.
Kirsten: Thanks meid! Heb net iets super moois gevonden... MIJN EI IS ER!!! Net een positieve ovutest, echt knal (zie mijn album) Manlief zijn verjaarscadeau is aangekomen Hij ligt nu op de bank te roepen wanneer hij mag klussen Vanavond weer aan de slag en gelukkig de afgelopen dagen ook al geklust! Op naar een roze einde van het jaar
@Kirsten: moeten we het eraan gekoppelde Rummikup verhaal ook even vertellen? Wat heb ik gejankt! En kan nog volschieten
Kijk dat zijn de berichten Mira!!! Topperrrrr!!! Vanavond? Waar wacht je op? hup hup., aan de slag.,!! Hahaha @ Wen: O neeee., !! Waar zou die beland zijn?? Mijn god., nou dat wordt wat., en jij maar lachen., hahaha
Hahahaha., je moet niet huilen als je verliest!! Whahahahaha., Oke komt ie: Ik was via Facebook met Kylie aan het rummikubben en toen ging ik testen., toen ik terugkwam met de uitslag moest ik huilen stond te shaken en wist niet meer hoe en wat., en toen zei ik t via de chat., Kylie moest huilen maar haar zusjes van 10 jaar hebben bij haar geslapen en vroegen zich af waarom ze moest huilen, zegt de man van Kylie: Omdat kirsten gewonnen heb! Whahahahaha Maar het was blijdschap alom!! In beide woonplaatsen, in beide huizen!! pfffff en ja hoor hier gaat Kirsten ook weer...., snif!
@ Juul: Bewust gekozen om niet te weten wat het wordt? Ik wil dat ook graag, maar vriendjelief wilt het wel weten, is makkelijker.
@Nou muts, nu zit ik weer met tranen in mijn ogen.. Ik ga nu de snijbonen schoonknippen (jaja, met een schaar) en van de week gaan we lekker samen janken oke?