Minim: Dat is goed *piep* dat de hypotheker een fout heeft gemaakt en jullie nu de sleutel nog niet krijgen... Hopelijk hoef je niet nog veel langer te wachten. Ik zal duimen voor een snelle overdracht! Kylie: He verdorie! Succes vandaag bij de GYN. Ik zal voor je duimen en aan je denken! Vandaag met schoonmoeder naar het ziekenhuis (ogen worden gedruppeld en daarna mag ze dus even niet meer rijden), daarna spullen klaarmaken voor komend scoutingweekend en huis wat aan kant proberen te krijgen, vanavond onze cavia alvast bij mijn moeder neerzetten en daarna nog een bijeenkomst van scouting over een nieuw themaverhaal en dan is het weer tijd om te slapen. Druk druk druk
Aaah, jammer kylie! Succes bij de gyn. Stampertje: Ooooh lees ik daar nu een woezel en pip-behangrand? Die is zoooooo schattig! Ik zat ook te denken aan een woezel en pip kamertje Mn ouders hebben alvast een woezel en pip speentje gekregen waar ik "I love moeke" op heb laten drukken Der zijn zoveel leuke dingetjes voor een woezel en pip kamertje... Mja, eerst maar eens ons huis afgebouwd hebben zolang de eerste paal niet de grond ingaat, hoef ik nog niet kamertjes te gaan shoppen Minim: Jee wat een pech zeg! Balen van die sleuteloverdracht! Slechte zaak van de hypotheker! Wij dachten dat bij ons ook alles rond was, kregen we gisteren een belletje "u heeft de online enquête voor de overlijdensrisico nog niet ingevuld" :x Muts! Waarom zei je dat vorige week niet??? Toen was alles nog helemaal in orde. Ach ja...we hebben hier gelukkig niet zoveel haast. Dus gisteren nog maar ingevuld. Papiertje voor dit, papiertje voor dat...ja, zo blijf je bezig hè Laat nu dat papiertje met "de eerste paal gaat de grond in!" maar komen Hier vandaag beetje misselijk. Ga zometeen maar een bobo eten jammie met hagelslag! Heb ik zoooo zin in Ik merk echt wel dat er dingen aan het veranderen zijn in mn lichaam. Ben elke avond doodop. Val dan ook als een blok in slaap, en midden in de nacht moet ik er dan uit om te plassen. Vind ik zo zielig voor mn mannetje. Ik kan namelijk niet geruisloos naar het toilet. Mn enkels kraken heel erg als ik opsta en dan is hij ook wakker. Heb nog zo geprobeerd om het op te houden, maar stond gewoon op klappen... Manlief heeft deze week een vroege dienst, dus die moet er rond 5-6 uur ook weer uit. Jaaaaaa ben niet de enige die thuis met kleine oogjes rondloopt Hij heb al een paar keer gezegd 'ik ben ook zwanger!' (Vooral als ie de koelkast induikt voor een toetje ) Verder nog steeds boobie-pain. Maar die nieuwe bh helpt al heeeeeel veel. Gelukkig Nou, ik gaat aan mijn bobo beginnen. Het monster heb honger! Doeidoei!
Mira...heeft de gyn nog teruggebeld? Heb er hier niets meer over gelezen...of heb ik der overheen gelezen?
@ mams, heel veel sterkte vrijdag. @ minim, wat balen zeg dat je de sleutel nog niet krijgt. Hopelijk is het snel geregeld. @ hier, Vandaag lekker rustig aan doen. Had alleen gehoopt dat ik uit kon slapen, maar helaas al optijd wakker. Straks naar de kapper en fysio.
@ tina: wtf is een bobo @ hier: heel de n8 wakker gelegen!! Waarom? Geen idee! Nu werken tot half 4 pffff.. Xx
Goeiemorgen, Hier nog steeds niet fit helaas (en al die dingen die tegen zitten werken daar ookniet echt aan mee...) maar toch even naar het werk om mijn team in het zonnetje te zetten! Het is vandaag de Dag van de leidster, dus ga ze ff wat leuks brengen (en hopelijk niet aan steken met mn gesnotter)
Tina: GYN heeft niet meer gebeld en ik was te druk met een les voorbereiden om zelf naar de receptie te bellen. Als hij het super belangrijk had gevonden had hij wel terug gebeld. Moest alleen even vertellen of ik al met de cursus begonnen wat of hoe ver ik ermee was. Nou ik heb welgeteld 1 intakegesprek bij de Psy...
miniM, balen dat je nu vrijdag pas meer hoort... beetje duidelijkheid zou wel erg fijn zijn.. mira, s6 met de voorbereidingen en lief dat je met haar meegaat om te rijden.. hmmm, lekker bammetje... heb net chocoboter gehaald stampertje, balen meis.. hopelijk slaap je vanacht beter! dag van de leidster... ja, dat mis ik, nu er geen kids meer op het KDV oid zitten.. hier al lekker druk geweest.. zo ff jelle zijn kast uitmesten en de was verder doen... en iig strijken wat we morgen nodig hebben en tassen klaarzetten.. vanmiddag zwemles en vanavond de kap en make-up spullen alvast afleveren en nog ff snel naar de stad voor de kadootjes...
Hier: merk toch dat ik het moeilijk vind om echt rustig te doen. Volgens mijn man moet ik ook even die huishoudelijke klussen niet doen. (al hoe wel ik niet weet wie het dan wel komt doen?) Na het sportfiasco van gisteren sla ik de rest van de week maar even over en probeer ik dat volgend weekend wel weer. Om te zorgen voor extra rust vandaag maar gewoon langer geslapen. (blijf zo moe dat ik daar helemaal geen problemen mee heb) Net al bed afgehaald, wc's gepoetst, wasje gedraaid (zo even buiten op hangen) Zo even op de fiets de hondjes uitlaten.
Je moet echt proberen je rust te nemen. Je lichaam roept erom. En je man kan vast ook wel iets in het huishouden doen. tja hier is het ook tegen dovenmans oren gezegd hoor.
whaha, zijn alle vroiuwen hetzelfde?? ook hier eigenlijk te druk.. maar wat wil je met 2 bruiloften in 8 dagen... zal blij zijn als dat over is.... gaat tjeerd op de zaterdag het huis helemaal door om te poetsen en mag ik zittend op bed strijken gelukkig neemt hij het me niet kwalijk.. maar hij baalt gewoon dat hij er ook niet aan toe komt en ik het dan dus toch doe.. vooral zuigen en dweilen laat ik graag aan hem over, omdat dat toch een zware belasting is... nu ff gauw eten en daarna ff plat.. voordeel dat jelle ook plat gaat
Zooooow! Hier vreetbuien! Heb ik rond 9 u een bobo op met hagelslag...12u weer grommende maag...dus bobo met kaas en tomaat en een liga appel op nu. EN IK HEB NOG HONGER!!! Heb alleen nog een appeltje om tot 16u toe te komen Vanavond eten we patat. WHAHAHA! Wat kijk ik daar naar uit! heb net manlief gesmst dat het een grote patat word! Is wel heel opmerkelijk die honger...gisteren had ik er ook zo last van. Lag om half 9 in bed met een ijsje met 3 bollen (lang leve de ijskar die hier passeert ) Heb ik zo van genoten... Ik mag als ik jullie reacties lees ook in mn handjes klappen met mijn vent! Die doet nog meer in het huishouden dan mij We werken beiden fulltime, maar hij meestal op andere uren dan mij. Het enige wat hij niet doet is strijken en de badkamer/wc. Maar verder...zo goed als alles...boodschappen, stofzuigen, eten koken, de hond,...Ik doe mn best om mn steentje bij te dragen, maar vaak zijn de dingen al gedaan als ik thuiskom van het werk. Dus ik mag ab-so-luuuuuut niet klagen Heb gewoon een prachtvent!
Nou hier ook echt hulde aan mijn lieve mannetje! Hij doet ook zo veel voor me, snachts eruit als ik doorst heb of honger. Haalt op de raarste tijdstippen eten voor me. En ruimt op en maakt schoon. Hij is ook zo lief voor de kleine meid in me buik, hele verhalen. Kusjes erop en zeggen dat die nu al zoveel tot over zijn oren van haar hou. Dat ze de mooiste en de liefste is.... Net als haar moeder.. *zucht, smelt, zucht* Maar hij is ook heel stoer hoor, scheurt in auto's en zuipt bier hahahahahaha...
tjeerd doet normaal ook alles voor me.. met het verschil dat hij nu gewoon verschikkelijk druk is.. zit veel in het buitenland en komende 8 dagen 2 bruiloften... normaal doe ik alles, maar ja, werk dan ook verder niet.. hobby alleen wat bij in de avonden met knippen en dwarsfluiten.. zal blij zijn als de weekenden weer wat rustiger worden.. dan gebeurt er nl een hoop enigste wat hij dus echt niet doet is strijken... maar dat kan hij gewoon niet... als ik dat niet meer zou kunnen zou mijn vriendin of mijn schoonmoeder dat voor me doen zo sjoerd halen en dan naar mijn schoonouders huis... scheelt mij weer fietsen en tjeerd komt me daar na zwemles weer halen met de auto
Zo, weer terug van schoonmoeders en het ZKH. Nadat ze klaar was naar huis gebracht en daar nog boterham (Tina, ik bedoel bobo ) gegeten en zitten kletsen En als wij eenmaal beginnen te kleppen, dan houden we ook niet meer op Afgelopen zaterdag hadden we eigenlijk familiedag, maar moesten wij naar scouting aangezien we weinig leiding hebben, dus de roddels moesten even doorverteld worden Dus ben 3 uurtjes later ook weer thuis Nu de rest van de waslijst voor vandaag nog afwerken... Manlief kan alle klusjes die je in huis moet doen (wassen, strijken, afwas, schoonmaken, koken... alles), maar wij hebben hier afspraken over gemaakt. Hij doet de afwas/afdroog en zet de kliko (zowel papierbak als de afvalbak) aan straat als dat nodig is en ik doe de rest. Dit omdat ik meer thuis ben dan hij is en ik dus tussen door de was aan kan zetten, op kan hangen enz. Mocht ik nu in de avond lesgeven en er komt opeens een bui over het wasgoed, dan haalt hij die gelukkig wel af! Zo flauw is hij dan ook weer niet ('Nee, de was is jou deel van het huishouden, dus ik heb het lekker nat laten regenen' gelukkig niet ). Over koken hebben we een andere afspraak: Diegene die als eerste thuis is kookt, zodat het eten voor de tweede op tafel staat als die thuis komt. Hoe dit alles zal gaan als ik zwanger ben, geen idee... Dat zien we vanzelf wel weer als we zover zijn en zal ook wel op gevoel gaan. Wat kan ik die dag wel doen en wat kan morgen ook wel gedaan worden enz...
Mijn probleem is dat ik een mega-kort geheugen heb...manlief vraagt soms wel eens of ik bv de was inzet voor ik naar het werk ga, of de was ophang als ik thuiskom...maar ik kan dat dus niet onthouden Moet dus echt overal briefjes voor neerleggen... als hij de was buiten zou hangen en het zou beginnen regenen, zou ik dat niet eens opmerken Ben zo een kluns in die dingen! Ik zou der echt bij uitkomen als alles helemaal nat is het gebeurt ook wel eens dat ik bv 's morgens de hond moet voeren...nou dan moet hij echt de pot met hondenvoer in de deuropening zetten! Anders denk ik daar dus weer niet aan! Verschrikkelijk hè! manlief is er ondertussen al aan gewend, maar soms krijg ik nog wel eens het verwijt "Doe je dat nu express vergeten ofzo?:x" Ik kan daar dus echt niets aan doen...Dingen opnemen op tv bijvoorbeeld...nou als ik dat moet doen, staan de eerste 20 minuten er dus niet op hè Zelfde met aardappels op het vuur...daar mag ik dus echt niet bij weglopen. Zodra ik met iets anders bezig ben...tja dan zijn ze helemaal zwart Gelukkig zit mn hoofd vast op mn lichaam Dingen die ik voor mezelf regel kan ik wel onthouden...maar o-wee als iemand iets aan mij vraagt om te doen... Vind het soms echt verschrikkelijk! En erg vervelend...want voor sommigen komt het echt over alsof ik gewoon niet luister of dat het me niet interesseert ofzo... Verjaardagen begin ik geeneens aan! Ik ken die van mn man, mn ouders, mn broer en mn oma. En that's it! Denk dat ik dat van mijn papa heb. Die weet niet eerst de geboortedatum van mij en mn broer! Moest ie bij een sollicitatie een aantal jaren geleden opgeven... heeft ie gewoon iets verzonnen Mn mama is echt een kei in dingen onthouden...Hoop dat ons kindje op dat vlak op de papa lijkt! Brains van papa, beauty van mama
Huishouden: normaal werk ik het minst dus doe ik het meeste in het huishouden. Hij doet ook wel eens wat. (na herhaaldelijk vragen) Maar hij moet zich even realiseren dat ik me echt rustig moet houden. Vind het zelf al moeilijk om er een goede balans in te vinden dus snap dat het voor hem erg moeilijk is. Meestal ben ik 6 dagen erg druk en op zondag doe ik dan helemaal niks. (behalve dieren eten geven) Maar nu werk dat niet meer. Vandaag gaat erg goed. Vanmorgen eerst diverse dingen gedaan, uurtje gezeten. Gefietst met de hondjes. Voelde tijdens het fietsen zelfs de baby schoppen. Is voor het eerst dat ik dat voel terwijl ik actief bezig ben. Dus ikke was erg happy. Daarna even tv gekeken en nu bezig met de caviakooi verschonen, stoffen en zuigen. Daarna weer even zitten. Tot nu toe geen krampen of wat dan ook gehad. @Tina: ik vind het niet gek dat je honger hebt. Dat wat je opnoemt is echt veel te weinig voor een zwangere vrouw! Geloof dat ze uitgaan van 6 boterhammen, 150 gr groente, 150 gr aard/pasta of rijst. En er staat nog meer in het rijtje. (effe google anders) Ook aan toegeven hoor, belangrijk dat je goed eet.
Wow! 6 boterhammen? *big big big smile en glunderende oogjes* Ik ga gelijk googlen! Dacht al dat het aan mij lag...