Skaya 28 april! Das tegelijk met mij! Mooie datum hoor. Me wat een leuke mijlpaal! Hoe is het met je buikje? Wat gek dat je zo misselijk werd van draaien in bed, brrr. Hopelijk is het eenmalig. Jannie dat OV is toch wat! Iedereen rijdt gewoon naar z'n werk 's ochtends, maar het OV niet. Ik hoop dat het de rest van de week niet meer gaat vriezen. Het is zo geen doen voor jou. Mira Zumba heel goed voor je heupen, dijtjes en middel!! En lekker swingen.. Die zaadjes huppen zo naar je geknalde eitje toe. Wat je ook hoort over te vaak klussen, bij ons was het ook pas raak nadat we een hele week iedere dag bezig zijn geweest. Het was nu of nooit, haha. Tina wat een leuke naam Jef, haha! Ik herken wel het sentimentele met een auto hoor. Vooral mijn vorige. Daar was ik helemaal verliefd op. Ik vond hem zo mooi. Ik moest hem inleveren toen ik van baan veranderde. Toen ik later weer bij het bedrijf kwam zag ik hem staan, snik! Ik heb gelijk mijn mannetje gebeld, hihi. Deesje wat een mooie foto. Een heel lief neusje heeft het! Bij mij ligt de placenta trouwnens ook voor. Voel jij het trappen nu goed? Stampertje ik pb je even.
Kwiebje: Wat fijn om te horen dat je zwanger was na een hele week klussen. Gisteren was de laatste dag van onze klusweek, maar aangezien mijn ei er nog niet was en ik nu pas een knaltest heb, gaan we nog even door tot de test lichter/heel licht is. Vind manlief geen probleem en ik wil gewoon niet te vroeg stoppen nu ik eindelijk zo'n test heb!!! Hoe gaat het verder met je meid? Alles nog goed bij jou?
@ kwiebje, ik voel de kleine goed, maar niet zo als andere meiden hier omschrijven. Ik voel hem wel schoppen. Dit is alleen aan de onderkant en sinds een tijdje ook aan de bovenkant. Sinds vorige week voel ik hem ook aan de zijkant. Ik heb ook gehoord van sommige vrouwen dat ze het kindje heel laat voelde. @ mira, Op naar een knaltest met nieuwjaar. Of kan dat nog niet?
Deesje: Ik denk dat ik pas in het nieuwe jaar een zwangerschapstest ga doen. Zou het wel met Oud&Nieuw willen doen, dan zou ik op Oud&Nieuw 12/13 DPO zijn. Mocht ik zeker zijn van mijn gevoel (klachtjes of anders voelen dan normaal), dan wil ik het wel proberen Zou wel geweldig zijn!!!
Mira een paar dagen erbij moet kunnen toch? Als manlief genoeg zaadjes heeft en ze worden ook regelmatig aangemaakt, moet het lukken. Ik was bang om op vakantie mijn ei te missen. Ik had geen thermometer of ovutesten mee. Ik dacht we doen het de gehele periode waarin ik mogelijk mijn ei kan hebben. Lagen we daar in een tentje, hihi. Op een gegeven moment moest de zin ver gehaald worden en toch is het gelukt! Goede hoop voor jullie dus. Met mij is het verder goed. Mijn buikje groeit gestaag door. De kleine kan ik ook al goed voelen. Das toch zo leuk! Alleen als ik een beetje ineen zit, dan voel ik mijn ribben een beetje. Verder heb ik echt een ideale zwangerschap.
deesje, mooie plaatjes meis... ben gewoon jaloers.. bij sjoerd lag mijn placenta ook voor.. daardoor voelde ik hem ook alleen aan de zijkant/bovenkant/onderkant.... bij jelle en deze dame ligt tie achter en daardoor veel meer gevoel.. soms fijn, maar soms ook wel vervelend hoor... mooie testjes mira, hopelijk knalt je zw.test over 2 weken ook zo Jef, leuke naam zo close was ik niet met mijn karretje, maar wel een dip gehad toen ie naar de sloop ging hoor... zunba, leuk leuk... deed het altijd met een dvd'tje voor de tv.. gordijnen dicht straks maar weer mee beginnen kijken of we de kilo's er na deze zwangerschap af kunnen houden (en leifst nog een paar kilo kwijt) me, vervelend dat je zo beroerd werd meis... hopelijk 1 malig... zou het wel ff aankaarten bij de VK hier zo ff eten maken (lekker makkelijk soep met vleesje en toetje, op advies van manlief, want deze dag heeft er wel ingehakt) dan de jongens op bed.. manlief heeft vergadering, dus denk dat ik er vroeg induik!
kreeg net een berichtje van mijn lieve broertje (die sinds 1 jaar ook in de grote stad woont ) dat als de bussen niet rijden ik hem mag bellen.... hoe lief is dat!!!!
@Deesjedees: wat vreemd dat ze zeggen dat ze vanwege overgewicht niet kunnen voelen hoe groot de baby ongeveer is. Hier namelijk ook flink wat overgewicht en veel buikvet en hier geen problemen mee. Auto: geen naam maar wel heeeel blij dat ik ook een exemplaar voor mezelf heb. Zou ook moeite hebben als hij weg moest. Vanmorgen in de mist gegaan met het ontbijt. Kwam er te laat achter dat ik het verkeerde product had gehaald. Drink normaal drinkyogurt en had nu drinkontbijt gehaald. Maar daar zit 4x zoveel suiker in. Voelde me binnen 45 minuten flink beroerd, dus meteen geprikt. Veel te hoog dus heb insuline gespoten. Viel gelukkig mee en deed geen zeer. Gelukkig voelde ik me daarna snel wat beter.
Deesje dan voel ik haar beter dan jij je ventje voelt. Ik voel het ook aan de voorkant. Niet heel hard, maar ik voel het wel. Onderin voel ik het ook het best. In het begin twijfelde ik of het mijn darmen waren of de beeb. Jannie lekker makkelijk vanaaf! Wat lief van je broertje. Je persoonlijke taxi in barre tijden! Vaddie wat balen dat je je zo had vergist. Voor jou heeft dat gelijk vervelende gevolgen.
vaddie, balen dat je moest spuiten.. wel fijn dat je de oorzaak weet en je lijf goed aanvoelde.... etne zit erin nu de kids nog op bed...
jaa heel vreemd.. nog nooit gehad dat ik zo verschrikkelijk duizelig was dat ik ook gelijk moest kotsen ppfff.. wc op het nippertje gehaald.. en we hebben er 2 en alles is gelijksvloers.. dus ja hard gerend!wel 2 keer eerder echt duizelig geweest,dat ik echt ff moest liggen.. maar niet zoals dit.. ik meld het wel volgende week bij de vk.. of als het weer gebeurt.. miss ijzertekort of bloedarmoede.. is niet vreemd voor mij en komt nog meer naar boven met een zwangerschap. @mira.. go mira go mira..elke dagbeetje hcg nemen he!en ik dronk 2 dagen voorik me ongi moest hebben ook een glaasje alchohol hoor.volgens de vk geen probleem nog zovroeg in de zwangerschap..dus als je na 1 jan pas test.. neem wel lekker een champie hoor! @dees... mooi ventje!! en lief neusje zeg! @vaddie.. fijn dat je je beter voelt! @jannie .. lief broertje heb jij zeg hier echt ff snel een broekie kopen.. pfff.. en het word steeds moeilijker te verbergen ahaha nog een dilemma.. 1 van mijn clienten is ziek(kotsen en diarree)daar moest ik vrijdagal heen maar alleen voor een boodschapje.. dus was er echt in en uit gelopen.. niet langer dan nodig gebleven..maar moet er morgen weer heen.. en dan wel 3 uurtjes..ik ga wel me leidinggevende bellen hierover.. maar heb wel een idee dat het niet heel gezond is om daar in de bacterien te zitten en de warmte..(verwarming op 26)want wil echt niet ziek worden.. en zulke soort griepen is niet echt goed denk ik met een zw schap ivm uitdroging enzo.. wat vinden jullie dat ik meot doen? of stel ik me gewoon aan?
@tina.. bij mij niet steeds misselijk .maar alleen het moment toen ik duizelig werd en steeds meer duizelig werd.. toen pas werd ik misselijk maar dat ging zo snel.. dat ik niet eens me echt missleijk voelde en ineens ging kokhalzen..dus moest toen wel rennen..dus wil er nog niks voor gebruiken maar zal het in gedachten houden.. al zal de reden van duizeligheid vast nog wel naar boven komen.. miss ijzertekort ofzo? krijg volgende week ook me bloeduitslagen terug..
Tina en Kwiebje, jullie zijn eerst aan de beurt hor!! Zorg dan wel dat het voor 28 april is ALS ze gelijk krijgt natuurlijk. Wil het eventueel wel oprekken naar 1 mei ofzo Placenta, ligt bij mij in mn rug. Voel de kleine daarom best wel veel en inmiddels al dik 2 weken. Auto, heeft hier geen naam hor! Maar ben er wel erg aan gehecht! Me, wat raar zeg!! Zou ook iets te maken kunnen hebben met je evenwichtsorgaan ofzo...weet niet hor. Als het weer gebeurd zou ik eerder aan de bel trekken. Jannie, wat lief dat je je broer mag bellen!!! De kinderen naar school brengen is niet zo moeilijk, maar als je hoogzwanger ben natuurlijk een heel ander verhaal. Deesje, waaauwww wat is hij al groot zeg!!! Je ziet heel goed dat hij lang niet meer helemaal in beeld past! Super lief!!! Vaddie, poeh dat is ook wat!! Heb je gelijk een keer insuline kunnen spuiten, gelukkig valt het mee! Zie je er misschien voor een eventuele volgende keer minder tegenop. Mira, goed bezigggg!!!! Je hebt gewoon een knaller van een kerst-ei...bijna kerst-ei dan
Poeh wat een geklets., En ik zal maar meteen mijn verhaal afsteken., ik leid NU AL aan zw-dementie.,!! En dat is geen geintje., jeetje wat irritant., dus sorry als ik mensen vergeet en of weinig reageer., 10januari mogen we voor de eerste echo en intake naar de GYN !!!! Dat is met 3 weken.,!!!!!! Helemaal top.,!! Verder heeeel erg zwanger volgens mij: Veel honger, moe, heeeel veel misselijk, dementie, warrig, kort lontje(vooral bij klanten die CONTINU lopen te zeiken over dat nieuwe pinnen, ja so be it mensen!!! Grrrrr doe nou maar gewoon wat dat kutding vraagt! En val mij er niet mee lastig please!!! ), maagzuur, steken, krampen, trekkerig gevoel tussen schaambeenderen en giga emo! Ach het moet wel goed zitten dus! haha Me: Wat superrrr 12 weken., ja als ik een knaltest heb en wat zekerder ben ga ik ook strooien maar nu wil ik het nog heeeel even zelf houden (o wat egoistisch he., sorry meiden) Heb een mooie echo voor bij zien komen., volgens mij van Dees he? Heel mooi! Afvallen: Vaddie: Dat mag niet tijdens zw he???? Dat is slecht voor je beebje., doe je voorzichtig!! Vandaag opmerking van een collega: Goh kirsten je bent afgevallen he., (nou ik heb een opgeblazen pens joh! Hahaha) ik: Nou niet dat ik weet., ben er niet echt mee bezig., (ze moest eens weten dat ik alleen maar dikker wordt nu! Maar dan door een klein mini mensje) mira: Goed bezig.,!! Jannie: Wat lief van je broer., maar was vanmorgen inderdaad spekglad! Kreeg mijn deuren niet eens open! (uiteindelijk wel natuurlijk., maar eerst niet) Auto: Hahaha Jef heeft nieuwe schoenen nodig!! Hihihi., heerlijk!! Heb sinds juni een auto bij de deur staan en gebruik hem bijna elke dag! *schaam schaam* daarvoor nooit een auto bij de deur gehad en deed ALLES met de fiets of lopend., dus dit is wel slecht van mijzelf., hoop dat ik alles en iedereen heb gehad., ga lekker op de bank liggen., ben KAPOT na vandaag., snap nu ook eindelijk waar mijn moeheid van de afgelopen 2 weken vandaan komt., pffff lekker aan toegeven heb een reden!! hehe O ja dames...., IK HEB EEN SOLLICITATIEEEE!!! 28e bij de Gamma., ooooo ben zoooo benieuwd.,! Hoop echt dat het wat wordt.,!!!
Me: die duizeligheid kan ook door je bloeddruk komen... Mira: Jef is gewoon Jef, geen afkorting ofzo Doet me trouwens wel goed dat meer meiden zo gehecht zijn aan hun vierwieler Voel me al een beetje minder "alien" op dat vlak Jannie: lieve broer heb je Vaddie: Jammer van het spuiten... Maar wel fijn dat het geholpen heeft en het verder goed ging. Hier vandaag weer 'zwangerschapsmutsmomentje' gehad. Dacht een keertje lekker uitgebreid te douchen. Lekker effe tina-tijd Lekker peelinkje, douchegelletje, shampootje en conditionner klaargezet. Kom ik bij het haar-was-moment, zie ik nog een klein flesje in de douche staan. Ow, nog een beetje speciale shampoo...lucky me Doe dat dus in mn haar en maar wrijven...geen schuim...nog maar even wrijven...nog steeds geen schuim...nog maar beetje uit het flesje...wrijven...nog steeds geen schuim...*word nu lichtjes geïrriteerd* Heb ik weer! Het zit me ook nooit mee! :x En maar wrijven in mn haar... Krijg ik opeens het kleine flesje in de gaten, (staat ook nog omgekeerd) zie ik dat er 'conditionner' opstaat... Muts! Natuurlijk schuimt dat niet! Heb gelijk geleerd dat ik voortaan eerst kijk wat er op de flesjes staat. Was uiteindelijk geen ramp, maar je zou verdorie toch de gekste dingen in je haar smeren Doet me trouwens denken aan zo'n situatie van manlief...hij ging ook eens in bad (we gebruiken altijd de douche, bad misschien 2 keer in het jaar) Maar manlief zit dus lekker te badderen...roept ie opeens...schatje, dat badschuim moet je niet meer meebrengen, die schuimt niet! Dus ik denk bij mezelf...badschuim??? Dat hebben wij helemaal niet... Dus ik loop de badkamer in...schatje welk flesje heb jij in bad gegooid? Ja dat gele... Euhm schatje...das eau de cologne. NIET!!!! Er staat Badschuim op dat flesje! Ja klopt... de hals van het originele flesje was een week daarvoor kapot gegaan, dus ik had er niets beters op gevonden om het restje in een leeg flesje te gieten. Met het idee, we gebruiken toch nooit badschuim!
Hahahahaha dreef dat niet heel erg op het water?? Hahahahaha Geweldig.,!! En dat conditioner verhaal.., ik kan me herrinneren dat ik de eerste keer helemaal alleen mocht douchen en ook mezelf mocht afdrogen!! Fantastisch! Ik wordt een groten meid., en heb toen de heeeeele fles dure conditioner in mijn haar gedaan en zei tegen mijn moeder: Shampoo moet toch altijd schuimen als je haar schoon is? Moeder: Ja lieverd, dat klopt. Ik: O nou dan is mijn haar NOG NIET schoon.,hahahahaha Moeders was niet zo blij., hahaha
kirsten...die irritatie heb ik ook. Mensen maken zich druk om de meest onzinnige dingen en zeker als je net zwanger ben kan je daar helemaal niet tegen . Gewoon omdat jij dan heerlijk zwanger bent en je niet kan verplaatsen in hun gezeur om een scheet. Succes met je sollicitatie de 28e. Spannend! Tina, ik kan alleen maar lachen om je verhaal hahaha.
Ja inderdaad Skaya., en vooral omdat ik het nog maar een half jaar tegen ELKE klant moet zeggen.., grrrr en ja dan heb je nu een heel kort lontje en dan ben je het zat., hahaha
Kirsten, je gaat toch wel zo een hippe bannen maken ook he?! Handig voor mij ook..kan anders niet onthouden hoever iedereen is.
Ja wil ik graag., maar....., ben ik echt 4 weken? Ben ik echt zwanger? JA IK BEN HET., maar een banner is wel heeeel echt., ik weet niet, vind het zo raar., hahaha maar komt goed., als ik een goede CB heb gehad dan ga ik met de banner aan de slag., komt goed.,