Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
  2. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

Ik lees hier geweldig nieuws! :D Gefeliciteerd Kirsten! Eindelijk! En geeft moed. Weer een PCOS'er zwanger! Had jij de laatste ronde clomid gebruikt? Had je dan ook echo's om de groei van je eitjes te bekijken?

Ik heb de operatie vorige week gehad. Vond het heel eng van te voren, omdat ik nooit eerder narcose had gehad. Die is alles mee gevallen. Waren heel lief op de OK.
    Wel veel napijn gehad. Buikpijn en pijn in mn schouders, middenrif, ribben. Komt door het gas dat ze in je buik laten lopen om de organen van elkaar te krijgen en ruimte te creeeren. Had de eerste 3 dagen ook met een opgeblazen buik. Kon een paar dagen moeilijk lopen van de pijn, maar nu gaat het goed. Is ook netjes gehecht op mn buik, dus denk dat je er over een tijdje weinig meer van ziet. Ben benieuwd of het heeft geholpen. 13 januari volgende afspraak bij de gyn. En als dan mn cyclus er nog niet is weer clomid proberen.

Hoe is het hier verder?
    En Mira hoe is het met jou? Wanneer heb je weer een afspraak?

x

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Wat fijn om weer iets over je te lezen. Fijn dat de operatie je zo meegevallen is. Laat je 13 januari, of daarna, iets weten? Dikke knuffel meid!!!
    Hier gaat het wel goed met mij. Afgelopen 2 dagen donkere ovutesten gehad (zie album voor mijn KNALTEST), vandaag was hij weer lichter, temp hoger, dus ei is gesprongen. Eindelijk een goede kans voor ons. Daarom ook al 8 dagen geklust, en gaan nog een paar dagen door, zodat het ei geen kant uit kan!!! Hopelijk dat dit iets moois gaat brengen. Rond Oud&Nieuw heb ik mijn NOD. Op 12 januari weer een afspraak bij de GYN. Hopelijk ben ik dan bijna 7 kilo afgevallen en wil de GYN me helpen (als ik natuurlijk niet nu al zwanger ben geworden ;)).

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    nino. fijn dat de narcose meeviel...
    hopelijk heb je snel helemaal geen pijn meer.. en natuurlijk... duim voor je dat hetheeft geholpen...
    nu op naar goed nieuws meis... je hebt tegenslagen genoeg te horen gekregen..

mira, super.. op naar de knaltest rond oud en nieuw!

hier heerlijk geslapen.. nu sjoerd ff ophalen.. hopelijk houden we het droog!

5. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankje Mira. En ik laat t zeker weten. Lees zo nu en dan gewoon hier hoe het gaat met iedereen.
    En hopelijk heb jij een posi test in handen op oudjaarsdag. Dat zou geweldig zijn!

Dankje Jannie. Inderdaad op naar goed nieuws! Heb er een goed gevoel over.

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Nino: fijn dat de narcose meeviel. Nu duimen voor een wondertje voor jullie.

@Stampertje: leuk!

Voel me hier best goed dus flink bezig. Heb gewoon te veel energie om te blijven zitten. (al hoe wel ik echt goed merk dat ik 0,0 conditie meer heb) Vanmorgen dus even lekker met de hondjes op stap geweest en bezig met was opvouwen, strijken en administratie bijwerken

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    lekker bezig vaddie... hier gewoon de motivatie ook niet om veel te doen.. was al blij dat de keuken aan kant was.. en nee, niet helemaal uitgesopt, maar alleen de vaat in en uit de machine en doekje over aanrecht..
    over administratie maar niet te spreken... komt allemaal op 1 stapel... rekeningen komen bij de pc en worden wel gelijk gedaan.. maar alles in de mappen... das lang geleden...

8. me83

me83 Niet meer actief

@nino.. meid wat fijn dat het goed ging.. hopelijk kom alles snel op gang!

@mira.. ohhh eitje gesprongen!!! overladen dat ei hoor;)

@mams..wat een heerlijk ventje heb je!!:D

hier wel gewerkt bij die zieke man.. vond het ook weer stom om te zeggen als ik niet kwam.. gelukkig het huis een beetje gelucht en alles met dettol en chloor gesopt.en goed me handen gewassen steeds.. dus moet goed zijn.. hopelijk krijg ik het niet!

nu lekker ff wiien ..leuk hoor zo'n man die de kadootjes niet kan laten liggen tot kerst.. en ja deze was voor mij:D hahahahah

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, wwwowwwww jullie hadden gewoon sneeuww!!!
    Ik was zo blij dat ik niet hoefde te krabben! :D Hier gewoon ook 8 graden boven nul!
    Wat een knap ventje jullie zoontje! Zo te zien heeft hij heerlijk genoten in het bos!

Nino, meid wat goed dat je het al achter de rug hebt en het is meegevallen. Hopelijk herstel je snel en zien we gauw de resultaten :D

Tina, hahaha maffe dromen he!? Vin Diesel ook nog steeds niet gevonden? Hij weet zich goed te verbergen!!
    Ik droom ook vaak dat mijn vent er met een ander vandoor gaat...is je grootste angst denk ik ofzo.

Jannie, leuk even met moeders naar de vk. Kleine is dus nog niet ingedaald...ze heeft nog wel even toch? Kan ineens heel snel gaan hoor ik ook wel eens?!

Me, super leuk joh wii-en. Moet je niet ingepakt laten zitten met deze regenachtige dagen :p

Vaddie, heerlijk een goeie dag...niet te veel doen anders ben je morgen de klos.

Mira, die buikpijntjes waren vast je ei!!! Hoop dat de klaarliggende zaadjes hem vangen!

Stampertje, wat een leuk filmpje!!! Hoe bizar dat die kat precies weet hoe of wat met die kleine mensen baby zeg maar. Ook precies op het goeie moment het pootje weghalen. Je zou denken dat er een nanny in gereïncarneerd is. :p

Hier lange dag op werk gehad en weer voort eerst flink zere onderrug/bovenbil. Gisteren nog bij fysio geweest. Gewoon teveel gedaan op werk denk ik. Gelukkig morgen vrij en donderdag laatste werkdag van het jaar!
    Vandaag 19 weken, volgende week gewoon al op de helft! :D

10. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Kirsten mij leek het gewoon leuk om niet te weten wat het is. Een soort romantische gedachten. En tot nu toe geen spijt.

Nino hopelijk heb je en goed herstel en heeft het het goede effect! Ik duim voor je.

Wen en Minim hoe is het met jullie???

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Juultje, heb je zelf een voorgevoel?

12. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Nee, helemaal niet en ook geen voorkeur. Veel mensen denken dat ik een jongen krijg.

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Juul, is nog even spannend dan!!! Heeft idd toch ook wel iets hor die verrassing!!

Wen en MiniM, hoe is het bij jullie meiden???
    Zijn er trouwens al januari mama's bevallen? Is de aftrap al gegeven :D ?

14. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ohhh wat een lief filmpje! Ik hoop dat mijn katten ook zo lief zullen zijn.

Nino fijn dat het allemaal goed is verlopen. Nu wachten op je cyclus. Ik hoop voor je dat het goed geholpen heeft.

Mira, joepie een springend eitje!!! Die wordt in ieder geval door genoeg vriendjes belaagd.

Mams wat een schattig ventje! Hopelijk ben je snel uit je dip.

Skaya bijna op de helft!! Mijlpaal... Joe is het verder? Nog last van je zij gehad?

Hoe is het met de bijna ploppende dames?

Rare dromen heb ik ook. Ik kan ze alleen niet altijd na vertellen. Ik weet wel dat bizar is soms.

Poetsen gaat hier goed. Ben gisteravond tot half tien de douche aan het poetsen geweest. Die was toch vies! Daarvoor ook al het aanrecht een goede beurt gegeven. Manlief had gezogen, dus we lopen aardig goed. Het enige wat ik lastig bijhouden vind, is de was strijken. Dat kost zoveel tijd en aangezien ik nog fulltime aan het werk ben best pittig.

Hier verder erg moe. Manlief is vannacht aan het overgeven en diarree gegaan. Hij is er wel 20 keer uit geweest. Heel zielig, alleen ik sliep dus niet. Vanmorgen maar een uurtje later begonnen. Nu net thuis na een afscheid van een collega en ik ben gesloopt. Ik ga zo lekker onder de wol! Pff

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: die administratie is hier ook geen overbodige luxe hoor. Ligt al wel in het goede vakje maar moet idd nog in mappen. Maar is wel van de afgelopen 1,5 jaar. :)

Net even met Lief de kerstboodchappen gehaald. Scheelt mij weer een hoop getil. Nu idd dus gesloopt. Morgen komen moeder en oma maar voor mezelf geen hele drukke planning. (administratie afmaken, toiletten, caviakooi en konijnenkooi verschonen en bed)
    Zo nog even naar een vriendin om wat af te geven.

16. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ik ben heel trots om te kunnen zeggen dat mijn administratie zo goed als bij is. Ook in de mappen! Ben er heel druk mee geweest, want het was van jaren. Pfff wat een klus.

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hier is het goed hoor. En als ik voor Wen mag spreken met haar ook.
    Er zijn al 4! januari mamas bevallen:$ Veel he!
    Hier nog niks aan de hand. We wachten geduldig af.

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, de bevalgolf is dus wel al begonnen daar!! Superleuk!! Laat maar komen die babys ook van jullie over een weekje!! Of gewoon de eerste week van het nieuwe jaar. Kunnen jullie nog even meegenieten van de kerst en de jaarwisseling :D

Kwiebje, poeh knap hor dat je nog zo druk bent! Beterschap voor je man! Dan kan jij ook weer lekker slapen ;)

19. me83

me83 Niet meer actief

hier me mannetje ook zijn kerst kado gegeven..

ik heb een gouden breekhart gekocht.. waar we als weweten hoe het kindje gaat heten aan de voorkant de voorletter in laten graveren en aan de achterkant de geb. datum.. vond het wel een leuk idee dat het hartje door ons gedeeld gedragen word.. zo is het ook met je kindje.,

hij was er heel erg blij mee :D en vond de gedachte heel mooi

erg zijn we he.. wij kunnen nooit die kadootjes laten als het in huis is.. en ieder jaar probeer ik het zoo hard om het te verstoppen en niets te zeggen maar somsheb je samen zo'n moment .. dan wil je het gewoon geven!:D

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hier alles ook goed hoor! Merk alleen echt wel opeens dat we in de laatste loodjes zijn beland, vind het nu soms best wel zwaar worden. Wat minim ook zegt, het rommelt al goed bij de Jan mama's. En de eerste baby's zijn er al. Spannend hoor.

@Nino, fijn wat van je te horen. Ben blij dat het je achteraf is meegevallen meid. Ik hoop echt voor jullie dat het nu snel raak is!! Duim voor je!!

Deel Deze Pagina