Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier liggen de pakjes al enkele weken netjes ingepakt onder de boom. Heb al wel staan schudden. (horen of ik weet wat het is :) )

Nu bedtijd. Truste

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ nino, wat fijn dat het weer wat beter gaat. Hopelijk heeft de operatie geholpen en komt je cyclus op gang.

@ de rest ben ik alweer vergeten. Sorry.

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ahhh mams., dat blije mannetje!! *smelt.,*

Jannie: Jeetje wat balen.,!!!

NINO!! Wat goed wat van je te horen.., je verhaal., pfff bah! Maar het is voor een goed doel., ben benieuwd.,
    Bij ons is het wonder boven wonder helemaal natuurlijk gegaan, geen fm geen echo's niet getempt geen ovutesten., ik was echt verbaasd.,! Misschien was het juist de truc., er even niet zoveel mee bezig te zijn., ik weet het ook niet maar ben er superrrr blij mee.,!!! Zal straks ook ff een fototje plaatsen van mijn CB testje :D

@ Juultje: Ja het lijkt mij ook heel leuk maar vriendjelief wilt het echt graag weten omdat hij gewoon een gericht kamertje wilt en gericht kleertjes wil kunnen kopen., (hij vind het praktisch gewoon makkelijker en leuk om te weten.)
    Ik ben er nog niet uit.., ach we hebben nog 16 weken! hihi

Januarimammas: 4!!!! Jeetje.,! Het is December hoor dames.,! Hahahaha., wat super zeg., maar dat gaat wel hard ineens, komt het wel erg dichtbij he??

@ Hier: Ik las bij......, (sorry naam vergeten!) dat manlief niet lekker was., nou dan ga ik bijna over mijn nek hoor.,! Hahahaha, reageer erg heftig.
    Darmen spelen lekker op en gisteravond een last van mijn maag! Wist niet hoe het kon.., Toen ik mijn kleren uit deed om naar bed te gaan was het over.., dat was het dus: Kleding zit wat te strak, ik denk doordat de boel aan het verschuiven en opzetten is in mijn buik.

Gister een CB gedaan!! Ik ga hem zo plaatsen., geloof het nu wel.., en een foto vanaf de zijkant gemaakt als voor-foto., :D Het wordt nu serieus dames..., whiiiiii wat leuk.!!
    Helemaal verborgen kunnen houden gister voor de familie, moeilijk, maar leuk! hihi.

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Bekijk bijlage 208567

2 weekjes erbij tellen en ja hoor.., zit inderdaad op de 4 weekjes.,!!! Hihihi., wat leuk dit.,!

5. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Haha, Kirsten mooi! En nu de banner!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja die komt eraan., hoop dat ik hem nog voor mekaar krijg, moet werken vandaag..,

Wie heeft er trouwens een navelpiercing? Ik heb hem al 9 jaar en wil hem niet dicht laten groeien maar heb nu al pijn, hij gaat helemaal raar zitten sinds gister, balletje wil in mijn gaatje verdwijnen en ik kan je vertellen dat dat pijnlijk is.
    Heb net een zw-piercing besteld, die is flexibel en heeft een roze en een blauw dopje! hihi

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Heb dezelfde gepikt juul.., vind hem zo leuk!!! hahaha.,

8. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ kirsten: hoezo 2 weekjes erbij tellen? Sorry hoor, maar ben uit dat gebeuren gegroeid haha.

@ de rest: alles goed met jullie?

@ nino: fijn weer van je te horen, hopen dat jij ook snel op roze mag :)

@ jan.mama's: ja t komt nu wel heeeel dichtbij.. Voor mij gisteren nog precies een maand, voor jannie vandaag geloof ik? Gek hoor, om je te realiseren dat ik over iets meer dan n maand met n beeb op de bank zit :) zit ik nu ook al, maar dan zo dat ik m aan kan raken, kan kroelen enzoooo :) echt heel gek..

@ mams: hoe gaat t nu met je? Hoop dat je je wat beter voelt..

9. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nee :D Nog steeds niet tegengekomen...helaas :D
    Vannacht in mn dromen wel weer knallende ruzie gehad met manlief. Ik ging helemaal over de rooie! :D Gelukkig hebben we het op het einde toch min of meer bijgelegd. Bah, vind het echt niet leuk om zulke dingen te dromen. (die ruzies en dat verlaten enzo) Maar zal waarschijnlijk wel met onbewuste angsten te maken hebben ja...
    Normaal als ik zo eng gedroomd heb wil ik gelijk een knuffel van manlief. Om effe te checken of alles nog ok is ;) Maar vanmorgen was manlief al werken... zit nu helemaal niet lekker in mn velletje. Stom hè. Nooit gedacht dat dromen zo'n impact kunnen hebben...

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hier trouwens sinds gisteren last van maagzuur! Jeetjemina! Ik wist niet dat dat zo pijnlijk kon zijn! Zo erg heb ik het nog nooit gehad. Mn hele slokdarm is geïrriteerd. Eten en drinken doet gewoon pijn...:(
    En dat net voor de kerst...
    Neem al antagel (voorgeschreven door gyn) en af en toe een rennie. Maar doet nog steeds pijn. Hoop niet dat ik hier nog lang last van ga hebben. Ga het vrijdag melden bij de gyn. Hopelijk heeft die nog tips.

Verder alles wel goed hier (op dromen na, zie vorige post)
    Vanavond nog kerstboodschappen doen en morgen gaan we nog eens kijken voor babyspulletjes. Vrijdag 20-wekenecho en 's avonds met vriendinnetje weg, zaterdag naar de kapper en in de namiddag komen mn ouders, zondag worden we verwacht bij schoonouders. Maandag wou ik naar een kerstmarkt, maar denk toch dat ik maar thuis blijf. Komende dagen gaan druk genoeg zijn... en ben me toch een partij moe... dus druk druk druk! Dus ik ga waarschijnlijk niet zo actief zijn hier de komende dagen. Maar kom wel af en toe piepen hoor! Stel dat één van onze januari-mama's knapt! Dat wil ik niet missen natuurlijk! :D
    Zo, ik ga weer aan het werk. Doeidoei!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier nog steeds in een dip... Gisteravond begon ik weer te bloeden ,net als eergisteravond en 2 avonden daarvoor.
    Wat dus betekend dat ik eigelijk nog steeds ongesteld ben.
    Ben dan zo bang dat mn hele cyclus nog weer langer word. Dat mn ei te ver opschuift en weer op vrijdag is zodat we er niks mee kunnen. En dat het weer een weggegooide maand zal zijn. Dat ik in februari nog niet zwanger zal zijn terwijl ik eigelijk al uitgeteld was...ik ben gewoon bang:(
    En dan komt er nog bij dat op 3 na iedereen hier zwanger is dus eigelijk gaat het steeds over kwaaltjes waarvan ik zou willen dat ik ze had...
    Ik heb het echt even heel moeilijk. Beetje in de knoop

12. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ mams: ik kan me dat echt wel voorstellen hoor! Uiteindelijk komt t allemaal goed! Geniet van je kleine mannetje, die heb je al wel! Dat is toch ook een heel mooi iets? Je hebt gelukkig al n kindje :) dat is toch t mooiste wat er is? Ik bedoel niet dat je je aanstelt ofzo he, begrijp me niet verkeerd!! Ik probeer alleen de positieve kant te bekijken..

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Daar geniet ik ook absoluut van...Maar de wens voor nog een kindje isn zo ontzettend groot. Dat die angst gaat overheersen. Ondanks alle leuke en mooie dingen.

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Kirsten, mooie test meis... lekker gaan genieten nu he!
    kerstkado's doen we niet aan.... voor ons heeft kerst toch een andere betekenis..
    tina, heerlijk he die dromen... bij mij is het nooit gegaan over verlaten.. maar wel dat er iets mis zou zijn met mijn kleine meisje, of dat ze toch een hij is...
    en veel s6 bij de echo meis... tips qua maagzuur... let op je eten en drinken (alle tips kun je vinden via google ;) en slaap desnoods met je hoofdeinde iets omhoog...

stampertje... wij lopen helemaal gelijk op hoor ;)voor ons was het gisteren ook nog een maand... en max 1,5 maand....

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mams, een hele dikke knuf voor jou... helemaal begrijpen zoals jij je voelt kan ik niet... ik heb niet een kindje verloren.. want uiteindelijk maakt dat alles nog intenser...
    een klein beetje begrijpen kan ik het wel... bij de jongens was ik gelijk zwanger, maar deze keer gingen er 2 miskramen aan vooraf... en juist op dat moment hoorde ik dat alles en iedereen om me heen zwanger was... dat komt hard aan en het liefst wilde ik alleen maar in mijn eigen coconnetje zitten tot ook ik kon vertellen dat ik zwanger was.... ik hoop dat je ongi snel over is... en als het je te lang duurt gewoon ff aan de bel trekken bij de gyn...
    hoe het zit met verschuiven van je ei? geen idee, volgens mij maakt dat niet uit, zolang je maar niet meer vloeit als je ei moet springen??
    meis, klaag hier lekker van je af....en neem je tijd voor jezelf!
    nogmaals een dikke knuf voor mijn buddy!

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Och lieverd toch... Wat leef ik met je mee! Schat, heel begrijpelijk dat je jezelf zo gaat voelen, vooral als de uitgerekende datum van Milan* zo dichtbij komt. Ik kan helaas niks anders dan je een super dikke knuffel te geven in de hoop dat je jezelf daardoor iets beter gaat voelen. *Geeft een super dikke knuffel* Ennuh, hier kun je altijd je gevoel kwijt, verdriet, woede, frustratie, als je wil mag je ook gewoon PB sturen, via hier, Hyves of FB. *KUS!

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, neem lekker even tijd voor jezelf. Kan me goed voorstellen dat je een dip hebt. Je doet het zo goed al die weken.
    Hoop dat je ongi snel over is en dan je vruchtbare dagen weer in zicht komen, kan je je daarop gaan richten!!

Kirsten, wauuuwww nogmaals gefeliciteerd hoor met je CB en je banner!! Nu is het helemaal voort echie heh!!
    Over die piercing, ik zou m er echt wel uithalen hor als er teveel spanning op komt te staan. Hou je anders een lelijke plek aan over. Je kan m altijd overnieuw schieten daarna.
    Ik wilde er ook al 1 vanaf mn 15e ofzo, maar ben een te grote poeperd. Misschien durf ik na de bevalling ineens ALLES :p

Ik moet al mn kerstcadeautjes nog kopen! Lootjes getrokken, trek ik precies mn vader, uit de hele familie!! Aaarrghhh daar weet ik het al nooit voor!!
    Iemand ideeën?
    Vandaag ff poetsen. Vrijdag gaan mn schoonouders naar Turkije en komt man zn zusje hier 2 weken logeren. Schoonmoeder gaat daar voor tandartsbehandelingen heen en niet leuk om een meisje van 5 jaar bij te hebben (nakomertje :p)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dank jullie wel meiden...Het voelt gewoon allemaal zo dubbel.
    Het is zo ontzettend leuk om voor een kindje te gaan. Die spanning die het met zich mee brengt.
    Maar elke keer die teleurstelling en dan mijn cyclus die zo ontzettend raar doet. 1 hele vroege miskraam ertussendoor.
    En dan word het bijna 2012, het jaar waarin we ons 2e kindje zouden gaan verwelkomen.
    Die we helaas alweer af hebben moeten geven.
    En hoe langer het duurt voordat ik weer zwanger ben, hoe groter de kans dat er in 2012 geen kindje meer komt maar pas in 2013.
    Daar word ik bang van...dat duurt nog zoooooo lang :(
    En juist doordat mn cyclus zo raar doet, word ik nog banger.

Jullie zijn allemaal schatten, knuffel terug voor jullie!

19. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ Mams: Begrijpelijk.. Sterkte (K)

@ Jannie: Spannend he? Ik denk dat ons kindje de 15e komt.. ik heb geen idee waarom?! M'n vriend zei vanochtend ineens ook dat ie denkt dat t eerder komt, ongeveer n week eerder zegt hij :p

@ Skaya: Alvast oefenen dan, met n meid van 5 jaar rond je heen :D Succes ;)

@ Tina: Ja maagzuur is killing he :( Ik heb r ook heel veel last van, bah! Suc6 met de echo :D

@ Hier: Proefdrukje net opgehaald van t geboortekaartje :D En de envaloppen.. Dus die kan ik nu ook gaan schrijven!! :)

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Waaaaaah! Manlief belt me net op: Hij krijgt toch nog een contract voor een half jaar (zijn 3e) :D Er komt toch nog wat meer werk aan de komende tijd, dus kan hij nog een half jaar zeker blijven!!! Diegene die nog geen nieuwe baan hadden gevonden hebben dus nog een half jaar contract gekregen :D Wel met de mededeling dat hij, als er minder te doen is, ook op karwei moet (dus dingen moet gaan plaatsen op verschillende plekken in Nederland en België). Maar hij is dus tot de zomer nog verzekerd van een baan :D Jippie!!!

Nu ik toch met goed nieuws bezig ben: Vanmorgen heeft FF en definitief kruis in mijn tempkaart gezet op afgelopen zondag :D Dus ei is ook echt geweest. Temp was vanmorgen weer 0,1 hoger :D Ben helemaal blij!

Deel Deze Pagina