Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@mira..wat fijn toch nog een contract voor 6 maanden.. toch een beetje zekerheid!! en een ei!!! :D

@mams.. ik had na me vmk ook een langere cyclus.. daardoor werd wel me lf iets langer.. miss heeft het ze voordelen.. maar als je geen ongi heb gewoon lekker klussen hoor!!

en iedereen zit er wel even doorheen! zeker zo tegen de feestdagen aan en de jaarwisseling! maar we gaan een positief jaar in hoor meiden!!

ik strooi nog wat hcg en kirst kan dat nu ook na de cb! dus dubbelop meiden!! vangen maar!!!!!!:D

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Mira: Wat een goed nieuws allemaal! Helemaal happy het jaar uit! (en dan misschien ook happy het nieuwe jaar in ;))

Mams: Heel begrijpelijk dat het zo dubbel voelt! Misschien is het een idee om alles een beetje stap voor stap te zien. Bv nu even niet uitkijken naar de geboorte, maar naar je eerste eisprongtekens en daarna je positieve test? Ik zou ook helemaal ontmoedigd raken als ik zou gaan nadenken over 2013...
    Daarbij, je bent nog jong dus het is geen gevecht tegen de biologische klok. (wel tegen manliefs werkschema heb ik het idee;)) Probeer een beetje positief te blijven denken. Zwanger worden is bij jullie op zich geen probleem. Je lichaam is nu nog bezig met de opdoffer die het afgelopen heeft gehad. Het is zwaar k*t dat je lichaam nog even niet klaar is en je hoofd alweer wel. Maar blijf geloven in je lichaam. Dit komt heus weer goed!
    (Nu ik dit hierboven teruglees lijkt het wel of ik zeg dat je zeurt...maar dat is helemaal niet zo. Ik weet wat het is om een lichaam te hebben dat niet doet wat je hoofd wil. En hoe frustrerend, pijnlijk en bang-makend het is als je lang moet wachten. Even dippen mag! Maar probeer daarnaast ook positief te blijven denken. Ga op zoek naar de kleine leuke en positieve dingetjes in je leven. Die hielden mij ook op de been. Stort je even op een hobby of iets wat je leuk vind om te doen, of misschien een goed voornemen voor 2012? Zo gaat de tijd sneller vooruit.) Dikke knuffel voor jou!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, wat fijn dat manlief nog zeker een half jaar werk heeft!
    Hele opluchting lijkt me.
    En een definitief ei op FF, Wat goed!!

Nou maar hopen dattie goed benut is.

Tina, ik weet het ook allemaal wel. Maar elke keer als die duivels weer komen is het een teleurstelling die ik eigelijk maar moeilijk kan dragen na wat er gebeurt is. En als mn menstruatie dan ook nog eens zo raar doet, dat ik er niks meer van snap zie ik het gewoon erg somber in.
    Het gaat wel over, als die duivels maar weer eens weg zijn.
    Dan kunnen we ons weer focussen op klussen (hulde aan de lange weekenden de komende weken)
    Maar de angst dat mijn ei op een ongunstige dag komt is heel groot.
    Eigelijk mag mijn ei alleen op maandag zijn, maarja dat is natuurlijk de goden verzoeken.

Ik baal gewoon zo van mijn lichaam...Normaal is alles zo duidelijk, hoef ik nergens over te twijfelen. Maar nu...Ik krijg er geen hoogte van. Dat ken ik niet en daar kan ik niet tegen.
    Net maar ff een set van 25 ovutesten besteld weer. Zodra de duivels weg zijn begin ik maar weer met testen. En als het deze maand nog niet lukt..dan begin ik volgende maand met temperaturen.
    Dan word het de langste klusperiode ooit.(tygho 2e ronde en mylan 3e ronde) bahbahbahbah.

Soms heb je gewoon van die periodes dat je het allemaal ff niet ziet zitten.

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mira, dubbel joepie!!!

hier net ruzie met de drukker gehad.. dus de leveransier maar gebelt...
    hopelijk lukt het om nu nog op tijd de kaartjes te krijgen :(

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hoezo ruzie met de drukker???

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar jannie :D

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Kreeg offerte via leveransier... Dacht besteld te hebben... Was Volgens hem niet zo... Was nu ineens 30 euro meer kwijt....

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Thanks meiden!!!

Jannie: Ruzie met de drukker? Ik ben ook wel benieuwd!

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ mams, heel goed te begrijpen dat je het even niet meer ziet zitten. Maar zoals de andere meiden zeggen positief blijven denken. Ik zou als je ongi zo raar blijft doen even aan de bel trekken bij de gynecoloog.

@ mira, wat fijn dat je man nog een half jaar kan blijven.

@ geboortekaartje, Hier heb ik net nog een boek gehaald. Wat een keuzes zijn er zeg.

@ hier word ik echt gek. Heb telkens het idee dat ik moet plassen. Ga ik naar de wc komen er 3 druppels maar is dat gevoel nog steeds niet over. Lijkt wel of de kleine man precies op mijn blaas ligt.

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mira een definitief ei!!! Joepieieieieie. Goed man en jullie zijn ook al zo goed aan de klus. Ik hoop zo dat het raak is.

Tina jij gaat ook hard he? Al bijna de 20-weken echo. Ik vond het erg leuk, omdat je lekker lang mag kijken. Alleen het geduw in mijn buik was soms vervelend. De kleine lag toen namelijk met haar gezicht tegen de achterwand.

Kirsten dat was mijn man die ziek was. Ik heb ook de hele nacht een knoop in mijn maag gehad. Gelukkig geen neiging om mee te doen!

Mams even lekker dippen mag hoor! Hopelijk komt je ei nu op een gunstig moment. Is toch lastig als manlief doordeweeks veel weg is. Zo hebben wij ook een aantal maanden gehad. Dat is zeer frustererend. Hier om je beter te laten voelen een ***digiknuffel***

Jannie wat irritant dat het dan opeens 30 euries meer is, pff. Jij bent er weer druk mee nu!

Stampertje als het aan jouw mannetje ligt moet ik dus binnenkort het buddieschap gaan uitvoeren. Lang leve de Whats app! Al ben ik er nog niet heel handig in, hihi.

Zo volgens mij niemand vergeten.

Hier was ik gisteren zo moe na een zeer korte nacht en laat thuis, dat ik om half negen op bed lag. Ik wilde eigenlijk eerder, maar ik heb toch eerst nog de wc gepoetst. Volgens mij is bij mij de nesteldrang nu al toegeslagen, haha. Het nadeel was alleen dat ik vanmorgen om half vijf alweer wakker was! Zucht, dat schiet natuurlijk niet op met bijslapen. Ik heb de laatste weken trouwens meer energie! Ik ben 's avonds minder moe en zo. Beter!!
    Hier verder vandaag ook discussie met mijn baas over de grotere lease auto ( VW golf station) die ik kan overnemen. Ook al zo'n discussie waar ik nu geen zin in heb. Doe allemaal niet zo moeilijk!!!!!

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ff snel voor mannetje thuis komt... lag net in bed en uitgebreid bericht via foon is lastig..

had via familycards een proefdruk besteld.. die beviel ons goed, dus ook via hun de kaartjes besteld. dat gaat dan via een drukker bij ons in de buurt.
    na een mailtje van bestelling bevestigt 2 weken gewacht, maar niets gehoord.. dus ik bellen met de drukker... die wisten van niets.. ik f.cards gebeld en daar zeiden ze dat we bij een drukker in de buurt moesten bestellen... dus ik weer de drukker gebeld en bij hem een kaartje besteld (mailtje van f.cards doorgestuurd waar alles incl. de prijs op stond)
    werd ik net gebeld dat die prijs niet klopt...
    ik f. cards weer besteld.. die wilde wel voor mij bemiddelen... want dat was toch echt wat de drukker aan hun als prijs had doorgegeven...
    na een heel gesprek met f.cards kwam ik erachter dat onze oude drukker ook nog klant van hun is, dus wacht nu op een offerte van hun. onze trouwkaarten en 2 geb.kaartjes komen daar nl ook vandaan en waren er erg tevreden over, maar zij hadden het kaartje niet online staan.. dus nu afwachten... word allemaal op het laatste moment.. dus envelopjes bedrukken tijdens de kerstdagen zit er niet in.(wij schrijven ze niet, maar halen ze door de printer met dezelfde lettertype als het kaartje...) behoorlijk werkje, maar wel erg mooi!

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Jeetje wat een gedoe met de drukker... Hopelijk zijn de kaartjes en de enveloppen nog op tijd zodat jullie niet de laatste dagen nog alles moeten gaan doen.

Vanmorgen al eten voorbereid (Boerenkoolschotel voor manlief en zuurkoolschotel voor mezelf (want dat lust manlief dan weer niet), lekker!) en nu mogen ze al bijna de oven in :D De dag gaat snel vandaag, is daar een reden voor? Iemand een idee?

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, pfff wat een gedoe zeg!!! Leuk dat jij er nu achteraan moet...kunnen hun dat niet opknappen en gewoon leveren zsm!

Mira, geen idee? Kerstsfeer?

Hier net naar de supermarkt geweest. Mensen zijn al helemaal gestoord, aan het hamsteren, gillen dat ze zaterdag nog een keer kunnen als ze wat vergeten. Veel schappen waren dan ook al leeg. Ik snap er niks van, doe rustig!
    Merk wel dat ik het dit jaar extra moeilijk vind al die luxe etenswaren, vooral de vleesproducten vind ik verschrikkelijk! Al die arme beesten, om het maar niet te hebben over het dierenleed wat eraan vooraf is gegaan.
    Van plaatjes van de foie gras ganzen word ik zo naar dat ik moet braken.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: Mss, maar ben nog steeds niet in Kerststemming... Geen Kerstboom hier in huis (beide geen in om op te zetten), weinig kerstkaarten gekregen dit jaar (erg vervelend, maar hebben nog een aantal dagen...), het komt maar niet :(

Nou, de oven staat voor te verwarmen, nog een paar minuutjes en dan kunnen ze schotels erin, hopelijk passen de schotels naast elkaar!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, hier ook weinig kaarten gehad. Zelf ook maar enkele mensen gestuurd, zoals mn ouders oma's enz. Hoor veel mensen die een jaar overslaan met de kaarten.

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier versturen we ook geen kaartjes... versturen in januari geboortekaartjes... en is dat begin januari gaat er een briefje bij in met de beste wensen voor 2012

net offerte gehad van multicopy, maar die zijn bijna 100 euro duurder.. dus f.cards mar weer gebelt... die gaan er morgen mee aan de slag.. dus ben benieuwd.. kom ik er niet uit met de drukker weten zij voor mij een andere die het ook goed afhandeld.. alleen kan je de kaartjes dan niet ophalen, maar worden ze bezorgt...

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, naja laten we maar zeggen dat het zo opgelost is dan...die 100 euro meer is geen optie idd, zou ik ook niet doen.

Hier toch een beetje aan het kijken voor een korte zwangerschapscursus in de vorm van yoga. Heb er 1 gevonden van 3 avonden van 2 uurtjes. Doe ik liever dan 10 keer 75 minuten.
    Manlief wil alleen niet mee en begrijp het ook wel, ben er zelf ook niet echt een type voor. Maar toch lijkt het me wel verstandig, omdat ik mezelf nog wel in paniek zie raken tijdens de bevalling als ik de touwtjes uit handen moet geven.
    Heb nu mijn tante gevraagd mee te gaan, misschien raar, maar dan hoef ik op partner avonden niet alleen.

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    groot gelijk skaya... is je mannetje wel nuchter en blijft tie in zulke momenten wel rustig??
    hier geen cursus gedaan, omdat elke bevalling toch anders is, mannetje idd ook niet mee wilde..
    maar tjeerd is zo nuchter en er is altijd de vk die begeleid...
    heb wel instructies klaarliggen voor hem... (bellen naar de vk, kraamzorg, tas inpakken(alles ligt in het bedje klaar)

vanavond gaat mijn laatste lesje dwarsfluiten ook niet door, dus straks maar ff was vouwen....

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nou hij is wel nuchter. Maar hij is aantal jaar terug wel flauwgevallen aan het sterfbed van een familielid. Hij zegt zelf nog niet te weten hoe het kwam.
    Aan de andere kant zit hij wel gewoon bij me in de kamer bij de kaakchirurg als ze mn verstandskiezen eruit snijden. Dus denk dat dat wel goed komt.
    Ik ben meer het probleem haha die al flauwvalt als de kaakchirurg zegt dat hij mn kies er bijvoorbeeld niet eruit krijgt en grover geschut gaat halen. Jaa toen heb ik in een andere kamer op een soort brancard bij liggen komen. :D

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Stampertje: De test rekend van de eisprong en je moet je zwangerschap vanaf eerste dag van je laatste menstruatie rekenen. Dus vandaar ;).

Tina: Ooowww wat naar., Maagzuur kan zo giga zeer doen!! Sterkte ermee.,

Mams: *knuff* Jeetje., ja dat snap ik echt heel erg goed., tot een week geleden had ik precies hetzelfde., het idee dat ik als laatste over zou blijven en dat ik niet meer in het groepje zou passen en dat het misschien wel nooit zou lukken.,
    Maar kop op! Het komt echt goed., als ik naar het klussen en mijn ei kijk snap ik nog niet echt dat ik zwanger ben maar het is toch echt zo., dus het komt echt goed,!!!
    En dat 2013 verhaal snap ik helemaal.,!! Dat zag ik ook al helemaal voor me., maar goed, ik heb nu makkelijk praten nu het eenmaal wel gelukt is (al weet je nooit of het goed blijft gaan in deze kritieke weken :( ook ik ben nog steeds bang, maar houdt moed!)

Mira: Gefeliciteerd.,! Wat fijn zeg, die zekerheid. en je ei!!! Superrrrr.., op naar een test!
    Dag ging bij mij ook snel., lekker druk in de winkel.,! Heerlijk

Kwiebje: Sorry hoor!! Wist ff geen naam, alleen mijn spuug-neiging! Bah!! Hoe gaat t nu met hem?

Jannie: Jeetje wat een gedoe man!! Bah.., nou zal voor je duimen.,

Kerstkaartjes: Tegen de 50 verstuurd (was ook gelijk adreswijziging) en 30 ofzo gekregen! Kerstboom staat al vanaf 5dec. dus een groot kerstgevoel en werk in een winkel waar dat allemaal al vroeg begint natuurlijk.

@hier: AUW Mijn borsten! Aan de zijkanten., wordt steeds erger.., maar goed., ik heb het er echt allemaal wel voor over., maar had niet verwacht dat ik ALLE klachten zou hebben., Maar het gaat goed komen.,
    Zal ook inlegkruisjes moeten halen, lek continue wit slijm! Denk steeds dat ik bloed ofzo., maar dat is gelukkig niet zo, maar wel schrikken!

@ Navelpiercing: Ik wil hem er niet uit halen, heb een zwangerschapspiercing besteld die flexibel en langer is, eerst kijken hoe dat voelt.

Share This Page