Dikke knuffel, Mams! Ik heb echt bewondering voor je hoe positief je normaal gesproken bent en ook dit soort dipjes horen erbij! Hopelijk mag je snel weer positief vooruit kijken en kom je op de roze lijst! Hier vandaag alle vragen gestel aan de gynaecoloog en dat was behoorlijk confronterend, maar goed, we moeten verder en wachten nu op de brief van het andere ziekenhuis...
dutch! Ook voor jou een knuff! Het zal niet makkelijk zijn.., hoop zo dat het gaat werken voor jullie.,
@dutch.. ohh kan me voorstellen dat het erg confronterend is.. maar je gaat wel vooruit! kleine stapjes.. maar ook jullie komen er!! dikkeknuf!!! @kirst..ja inlegkruisjes zijn echt handig.. ik heb dat ook al vanaf het begin die hele wittige draden/klodders. word er soms echt gek van. als ik niks in heb verwissel ik 2 keer van ondergoed.. voelt gewoon vies. vandaag met fietsen.. ik stapte af en mijn spier leek wel vast te zitten.. het trok helemaal strak aan 1 kant /zijkant en lies.. kon niet eens rechtop staan.. moest echt heel langzaam overeind komen.. heb ook het idee dat me buikje krimpt.. missdat me darmen meer hun plek vinden en de baarmoedergroei de overhand gaat nemen zo langzaam aan.word wat strakker zeg maar..
Thanks Kirsten en Me, het is nu zeker heel moeilijk. Volgend de gynaecoloog is er bij IVF gemiddeld een kans van 35% en dat vind ik schrikbarend laag. Op dit moment ben ik dus vooral bang dat het nooit gaat lukken bij ons. Hopelijk ben ik wat positiever als we straks aan de beurt zijn...
o jeetje duth., dat is wel laag., maar komop., jullie zitten daartussen!! Ben ervan overtuigd., Me: Ja bah., wat een klodders., ik verwissel ook veel van ondergoed hoor., Wat raar van je buik, dat je denkt dat ie iets krimpt., nog nooit van gehoord, maar zal vast niks raars zijn., rustig aan..,
Jannie: Jeetje wat een gedoe. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Hier met de trouwkaarten vorig jaar ook de hielen van de drukker moeten likken. Ben totaaaaaaal niet de persoon daarvoor Maarja, je wil uiteindelijk toch een mooi kaartje. We hebben de proefdruk wel een keer of 6 opnieuw laten maken. Nu met de geboortekaartjes wil ik het direct met de drukker regelen. Met de trouwkaarten zat er nog een bedrijfje tussen en dat vond ik toen allemaal zo omslachtig. Skaya: Hier heeft manlief ondertussen zelf gebeld naar de zwangerschapscursus. 9 partnerlessen (hoofdzakelijk theorie) met hier en daar ademhalingsoefeningen, ontspanningsoefeningen en massagemogelijkheden. Ik hou helemaal niet van yoga en dat zweverige gedoe. (sorry voor de dames die er wel van houden!) Manlief wil nog even kijken of we de lessen privé kunnen krijgen. Is ietsie duurder, maar dan voelt hij zich meer op zijn gemak en is het ook beter te combineren met zijn werkrooster. Maar ben wel heeeeel blij dat hij mee wil gaan. Ik mag echt in mn handjes klappen met zo'n vent!!! Hier: Gisteren nog kerstboodschappen gedaan. Het is inderdaad vreselijk druk in de winkels. Ik ben er bijna vanaf. Kwam gisteren tot de ontdekking dat ik geen kado heb voor manlief...voel me helemaal schuldig want hij heeft wel wat voor mij. Dus moet even kijken of ik nog ergens wat leuks kan opduikelen Vannacht weer onmogelijk gedroomd...ga het geeneens opschrijven hier Is zo onsamenhangend het begon met het feit dat ik naakt aan de stoplichten in de auto zat, en eindigde dat ik met mn moeder uit één of ander spookhuis kwam. Alles wat er tusseninzit...jullie willen het niet weten Vanavond gaan we naar de babywinkel Heb ik zo'n zin in! En morgen de 20-wekenecho...en...manlief lijkt over de streep te komen. Waarschijnlijk komen we het geslacht dan toch te weten Maar ga nog niet te hard roepen. Morgen bedenkt hij zich misschien. Hoe dan ook...het zal hier een verrassing blijven tot frummel zich echt aanmeldt Oh, vandaag nog geen last gehad van maagzuur. (hout vasthouden!!!!) Moet wel zeggen dat ik mn medicijnenflesje bij heb voor als het zich toch nog gaat aanmelden. Dames, ik ben ervandoor. Moet nog even een paar kantoordingetjes doen en daarna gaan we in vergadering. Zie jullie vanavond misschien nog. (Als ik me niet heb kunnen inhouden in de babywinkel ) Oeh, zie net dat mn banner op 20 weken staat! Joehoe! Ik zit op de helft!
@me: hoort erbij hoor, had ik ook.. je lijf went aan de Hcg dus dan zijn je darmen wat minder aanwezig.. rond deze periode komt je bm boven je schaambot uit, of begint daarmee.. maak je geen zorgen,meis
Dutchdiva, 35% klinkt idd als heel weinig MAar meid, hou vertrouwen. Ook jullie mogen een wondertje gaan verwelkomen! Kerstcadeau...Heb niet iets voor manlief, heb iets gekocht voor ons allemaal. Een wii balance board met wii fit. Morgenochtend als de kleine man op school is ga ik de kerstboodschappen doen, hopen dat het dan nog meevalt met de drukte. Bedacht me vanmorgen ineens iets...misschien is het wel kolder hoor. Maar toen we voor Mylan gingen slikte ik zwanger worden vitamines. En nu niet...en mn cyclus is echt ontzettend veel langer dan toen. Terwijl hij toen we voor Tygho gingen ook niet zo lang was, en ik slikte die vitaminen toen ook! Morgen maar weer eens een potje gaan halen dus... Vitaminen moet je sowieso slikken, dus proberen kan geen kwaad. Nou ik hoop, dat de duivels hier nu toch echt weg zijn. Sinds gisteravond geen kleur meer gezien. En dan zitten we alweer op dag 9 in de cyclus...Tijd gaat wel snel. muv de wachtbank hahahaah Vanmiddag nog werken en dan lekker 2 weken kerstvakantie Heerlijk...Nu alleen nog hopen dat manlief wat meer bij huis is deze weken. Hij heeft wel 2 lange weekenden, dat scheelt alwel iets.
Hey meiden Hier een joepie vandaag! 36 weken wat gaat t toch snel!! @ tina: veel plezier dan! Waar ga je naartoe? Babydump? En succes morgen, ben heel benieuwd heb je n voorgevoel qua meid of jongen? @ klodders: had ik ook hoor, vooral in t begin van de zwangerschap. En ook de angst voor bloed herken ik daarbij wel ik rende ook altijd naar de wc. @ mams: baat t niet dan schaadt t niet @ dutch: blijf erin geloven, alles komt n keer goed
36 weken...meiden jeetje wat gaan jullie allemaal hard zeg! Ik vrees dat het niet gaat gebeuren dat ons hele lijstje op roze komt. Denk dat er toch al een flink aantal kleine babytjes zullen zijn tegen de tijd dat ik er bij op kom hahaha. Mira heeft zo hard geklust dat die er over 2 weken bij op staat...Maar ik heb zo'n gevoel dat Wen dan al mama is
Mams: Niks is nog zeker he meid!!! Kan alsnog bij ons niet zo zijn! *Houd zich vast aan het idee dat het deze ronde niet raak is, ondanks al het geklus van de afgelopen 10 dagen* Maar bij jou komt het ook echt nog wel een keer hoor meid! Dat weet ik zeker! Dikke knuffel voor jou, heb diep respect voor je meid!!! *Geeft de dikste knuffel die ze kan geven aan Mams*
ff snel meiden... heb ook nog niet bijgelezen.. druk dagje vandaag.. en vanmiddag ben ik bij mijn schoonouders, want tjeerd heeft kerstborrel en ik heb anders geen vervoer naar zwemles.. kaartjes zijn als het goed is geregeld.. wel via een andere drukker... ook de uitgever was klaar met de drukker krijgen alleen de enveloppen wssl pas tegelijk met de kaartjes... dus dat word schoonmoeder aan het werk zetten.. of met etiketjes gaan werken(wat ik niet zo mooi vind) maar goed... 't is geregeld,,, werd vanochtend gebelt erover... dus hoefde er zelf niet meer achteraan...
Jannie: Super meid! Gelukkig is dat ook weer geregeld Veel succes tijdens deze drukke dag, vanavond even met de pootjes omhoog, je hebt dan weer genoeg gedaan voor vandaag, die rust heb je dan wel verdiend!
Jannie fijn dat het geregeld ois. Mira, ik heb er ook nog wel vertrouwen in hoor! Maar mijn NOD is pas half januari, dan zijn er denkik al een paar bevallen hoor We gaan deze maand echt ons best doen...We willen zooo graag nog een broertje of zusje voor Tygho en Mylan*.
Mams: Goed zo! Houd die positiviteit vast meid! Er komt een broertje of zusje voor Tygho en Mylan* Dat is een ding dat zeker is Hier proberen we er ook positief tegenaan te kijken. Hopelijk deze ronde raak, hebben meer dan ons best gedaan!
NOD lijst: 27 december: - DutchDiva - 33 dagen (13e ronde, 1e kindje, 28 jaar) 31 december/1 januari: - Mira85 (Ei rond 18 december, 4e ronde, 1e kindje, 26 jaar) 12 januari: - Mams136 - 30 dagen (3e ronde, 3e kindje, 24 jaar) ZWANGERLIJST: 11 januari 2012 - MiniM - 1e kindje, 5e ronde. 12 januari 2012 - Wen29 - 1e kindje, 3e ronde. 19 januari 2012 - Stampertje89 - 1e kindje, 5e ronde. 20 januari 2012 - Jannie1980 - 3e kindje, 2e ronde na 2e MK. 29 januari 2012 - Juultje - 1e kindje, 4e ronde. 05 februari 2012 - Vaddie - 1e kindje, 4e ronde. 28 februari 2012 - Deesjedees - 1e kindje, 1e ronde na 2e MK. 28 april 2012 - Kwiebje - 1e kindje, 7e ronde. 10 mei 2012 - Tina85 - 1e kindje. 16 mei 2012 - Skaya - 1e kindje, 6e ronde. 25 mei 2012 - Kylie1986 - 1e kindje, 5e ronde na MA en VMK. 02 juli 2012 - Me83 - 1e kindje. Eind augustus 2012 - Kirsten87 - 1e kindje, 10e ronde. Geslacht: 4 jongens. 3 meiden. 6 geheim/onbekend. Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, juni vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2) - Mams136, 11-11-11 vmk Engeltjes: -Mams136- Mylan, geboren op 16-09-2011 na 17 weken zwangerschap Zo meiden, even de lijst vernieuwd. Hij lijkt me zo iets duidelijker! Als jullie t niks vinden of t er niet mee eens zijn hoor ik t wel he? Hoop dat alles er zo ongeveer op staat, zo niet vul gerust aan he Ik heb de kindjes waarvan t geslacht geheim of nog onbekend is even groen gekleurd Vind ik wel een mooie tussenin-kleur haha. En het geslacht heb ik bij iedereen uit m'n hoofd gedaan, dus kan zijn dat daar foutjes in zitten whaha.
NOD lijst: 27 december: - DutchDiva - 33 dagen (13e ronde, 1e kindje, 28 jaar) 31 december/1 januari: - Mira85 (Ei rond 18 december, 4e ronde, 1e kindje, 26 jaar) 15 januari: - Mams136 - 30 dagen (3e ronde, 3e kindje, 24 jaar) ZWANGERLIJST: 11 januari 2012 - MiniM - 1e kindje, 5e ronde. 12 januari 2012 - Wen29 - 1e kindje, 3e ronde. 19 januari 2012 - Stampertje89 - 1e kindje, 5e ronde. 20 januari 2012 - Jannie1980 - 3e kindje, 2e ronde na 2e MK. 29 januari 2012 - Juultje - 1e kindje, 4e ronde. 05 februari 2012 - Vaddie - 1e kindje, 4e ronde. 28 februari 2012 - Deesjedees - 1e kindje, 1e ronde na 2e MK. 28 april 2012 - Kwiebje - 1e kindje, 7e ronde. 10 mei 2012 - Tina85 - 1e kindje. 16 mei 2012 - Skaya - 1e kindje, 6e ronde. 25 mei 2012 - Kylie1986 - 1e kindje, 5e ronde na MA en VMK. 02 juli 2012 - Me83 - 1e kindje. Eind augustus 2012 - Kirsten87 - 1e kindje, 10e ronde. Geslacht: 4 jongens. 3 meiden. 6 geheim/onbekend. Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, juni vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2) - Mams136, 11-11-11 vmk Engeltjes: -Mams136- Mylan, geboren op 16-09-2011 na 17 weken zwangerschap Zo eventjes mijn NOD veranderd naar de 15e. Als ik een posi ovutest heb gehad pas ik em wel weer aan indien nodig.
meiden... kaartje is nu helemaal geregeld.. zelfs al betaald proefdruk zet ik ff in mijn album.. en beveilig ik ff voor alleen vrienden (ben je dat nog niet, kun je altijd nog vriendjes worden!)
@ duthdiva, 35% is niet veel, maar positief blijven denken. Jullie kindje zit bij die 35%. @ kerstinkopen, ik moest vandaag de wekelijkse boodschappen doen. Maar wat een drukte zeg. Heb gelukkig wel alles. @ hier, vanavond weer lekker zwemmen. Heb er zin in. Nu lekker met de beentjes omhoog. Ben moe. Veel wakker de laatste nachten. Weet niet meer hoe ik moet gaan liggen.