Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    NOD lijst:

27 december:

- DutchDiva - 33 dagen (13e ronde, 1e kindje, 28 jaar)
    31 december/1 januari:
    - Mira85 (Ei rond 18 december, 4e ronde, 1e kindje, 26 jaar)
    15 januari:
    - Mams136 - 30 dagen (3e ronde, 3e kindje, 24 jaar)

ZWANGERLIJST:
    11 januari 2012 - MiniM - 1e kindje, 5e ronde.
    12 januari 2012 - Wen29 - 1e kindje, 3e ronde.
    19 januari 2012 - Stampertje89 - 1e kindje, 5e ronde.
    20 januari 2012 - Jannie1980 - 3e kindje, 2e ronde na 2e MK.
    29 januari 2012 - Juultje - 1e kindje, 4e ronde.
    05 februari 2012 - Vaddie - 1e kindje, 4e ronde.
    26 februari 2012 - Deesjedees - 1e kindje, 1e ronde na 2e MK.
    28 april 2012 - Kwiebje - 1e kindje, 7e ronde.
    10 mei 2012 - Tina85 - 1e kindje.
    16 mei 2012 - Skaya - 1e kindje, 6e ronde.
    25 mei 2012 - Kylie1986 - 1e kindje, 5e ronde na MA en VMK.
    02 juli 2012 - Me83 - 1e kindje.
    Eind augustus 2012 - Kirsten87 - 1e kindje, 10e ronde.

Geslacht:
    4 jongens.
    3 meiden.
    6 geheim/onbekend.

Vlindertjes
    - Tina85: BBZ 30-01 7wkn
    - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d
    - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, juni vmk 4wk
    - Deesjedees, apr '11, mei ,11
    - Me83, juli '11 (x2)
    - Mams136, 11-11-11 vmk

Engeltjes:
    -Mams136- Mylan, geboren op 16-09-2011 na 17 weken zwangerschap

Even de uitgerekende datum veranderd. Die stond verkeerd

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Dat heeft ze mooi gedaan die stampertje.. Mooi lijstje. Mijn datum klopt niet, ben 10 Jan uitgerekend. Maar via de iPad veranderen is beetje lastig.

Hier even niks terug gelezen, wordt ziek geloof ik. Loop helemaal leeg. Pufff...

Bij de Jan mama's vliegen de babys nu zowat om je oren. Wat is het opeens allemaal spannend en komt het dichtbij zeg...

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    NOD lijst:

27 december:

- DutchDiva - 33 dagen (13e ronde, 1e kindje, 28 jaar)
    31 december/1 januari:
    - Mira85 (Ei rond 18 december, 4e ronde, 1e kindje, 26 jaar)
    15 januari:
    - Mams136 - 30 dagen (3e ronde, 3e kindje, 24 jaar)

ZWANGERLIJST:
    10 januari 2012 - Wen29 - 1e kindje, 3e ronde.
    11 januari 2012 - MiniM - 1e kindje, 5e ronde.
    19 januari 2012 - Stampertje89 - 1e kindje, 5e ronde.
    20 januari 2012 - Jannie1980 - 3e kindje, 2e ronde na 2e MK.
    29 januari 2012 - Juultje - 1e kindje, 4e ronde.
    05 februari 2012 - Vaddie - 1e kindje, 4e ronde.
    26 februari 2012 - Deesjedees - 1e kindje, 1e ronde na 2e MK.
    28 april 2012 - Kwiebje - 1e kindje, 7e ronde.
    10 mei 2012 - Tina85 - 1e kindje.
    16 mei 2012 - Skaya - 1e kindje, 6e ronde.
    25 mei 2012 - Kylie1986 - 1e kindje, 5e ronde na MA en VMK.
    02 juli 2012 - Me83 - 1e kindje.
    Eind augustus 2012 - Kirsten87 - 1e kindje, 10e ronde.

Geslacht:
    4 jongens.
    3 meiden.
    6 geheim/onbekend.

Vlindertjes
    - Tina85: BBZ 30-01 7wkn
    - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d
    - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, juni vmk 4wk
    - Deesjedees, apr '11, mei ,11
    - Me83, juli '11 (x2)
    - Mams136, 11-11-11 vmk

Engeltjes:
    -Mams136- Mylan, geboren op 16-09-2011 na 17 weken zwangerschap

wen goedgezet

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mams, tanks.,:)

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Krijg net een brief van de Politie. Mag voor fotoconfrontatie komen nav de inbraak bij ons thuis. Heb een van de inbrekers redelijk goed gezien, vandaar. Hebben geprobeerd contact met me op te nemen (loopt via manlief aangezien ik nu een tijdelijke telefoon heb) en die kan tijdens werk niet opnemen, dus steeds gemist ;) Vind het wel spannend... Heb gezegd het te willen proberen, maar dat ik niet zeker weet of ik het ook echt kan. Nu binnenkort een afspraak maken, hopelijk kan manlief dan mee!

6. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ mira: spannend meid. Alvast suc6!! Xx

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, hoe gaat het nu met je? Mag je nog steeds tot het einde blijven lopen?
    Lijkt ook idd wel dicht bij komen. Je bent alweer 37 weken. Wat gaat dat hard zeg.

@ mira, das wel spannend. Hopelijk kun je degene aanwijzen.

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ja gaat wel goed hier. Maar lijk wel of ik 2 à 3 dagen geleden de man met de hamer is langs geweest. Ben opeens kapot en versleten. Heb echt nergens puf voor, en kan bijna om alles wel janken.
    Dan ook nog eens die buikgriep nu (denk ik) eroverheen. Maakt me niet veel fitter.

Ik ben nu helemaal weg bij de vk, en blijf goed onder controle bij de gyn. Vind ik prima, daar kunnen ze me beter in de gaten houden, en thuis bevallen wil ik toch niet. Volgens hem heeft de extra rust me goed gedaan, sinds dien zijn alle waardes weer naar normaal gezakt. Blijft dit zo, mag ik gewoon nog even doorlopen. Stijgen deze nu opeens weer
    zoals 2 weken geleden, dan kijken ze alleen niet meer aan. En zal ik ingeleid worden. Dus blijft beetje spannend. Maar dus ook grote kans dat ik gewoon lekker me tijd nog even uit kan lopen, en mevrouw zelf kan bepalen wanneer ze het zat is. Denk zelf dat ik 12 Jan ga bevallen..:)

Met jou alles goed meid?

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: fijn dat je mag voor die confrontatie. Hopelijk kunnen ze daarna ook iemand aanklagen.

@Mams & Dutchdiva: digiknuffel!

Hier mijn dag niet. Veel harde buiken, gedonder met mijn suiker en totaal geen energie.

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, Lijkt me wel spannend, iedere keer dat je naar de gynecoloog moet dat je niet weet wat je staat te wachten. Lekker rust nemen. Dit is zo te lezen goed voor de kleine meid.

hier gaat het wel redelijk. Krijg wel steeds meer last van mijn bekken en harde buiken komen er hier ook steeds meer. Maar verder gaat alles zijn gangetje. Doe alles op het gemakje.

@ vaddie, wat rot zeg dat je je suiker niet onder controle kan krijgen. Weet je hier een oorzaak van?

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ minim, hoe gaat het bij jou? Nog steeds alles rustig?

12. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wen erg spannend. Ben je er al aan toe? Of mag het wta jou betreft nog wel even blijven zitten?

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Het ene moment denk ik, ja kom maar! Ik ben er klaar voor. Maar dan opeens weer, oohh blijf nog maar even zitten, ik vind het eng en spannend.

Ik ben het nog niet helemaal zat dat scheelt denk ik ook wel. Hoewel ik nu al wel weet dat ik het niet leuk zal vinden om 2 weken overtijd te lopen.

@Dees, doe maar lekker rustig aan hoor. Is toch het beste.

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wen, even de info ook hier. Dit heb ik net van de vk gehoord omdat ik ook zo moe ben.
    Over de vermoeidheid, dat is normaal. Het zwangerschapshormoon neemt af en de bevallingshormonen nemen toe. Dit zijn de zelfde verschijnselen als in begin van de zwangerschap. Dus vermoeidheid en eventueel ook misselijk. Vocht vasthouden hoort er nu ook bij en het (snel) hebben van harde buiken. Niets geks dus, gewoon aan toegeven en lekker slapen als het kan.
    Als de bevallingshormonen de overhand nemen dan worden de harde buiken weeen en begint de bevalling.

Dees, hier gaat het goed. De controle was goed. Ze verwacht niet dat de kleine eerder komt, maar gewoon met40 weken. Bloeddruk was goed, verder ook alles oke! Heb wel steeds wat meer harde buiken maar dat hoort er dus ook bij!

15. me83

me83 Niet meer actief

@wen... wel logisch dat je je zo gaat voelen.. steeds meer om je op het punt dat je denkt... kom nu maar.. en dan pers je zo graag!!:D

@dutch..jaa 35% is wel laag... maar blijf positief.. je hebt er nog een paar % bij als je bij de gelukkige luckyshots terecht komt en het vanzelf nog gaat.. dus wel meer als 35% hoor meis!!;)

@kylie.. ja dat dacht ik al dat het daarmee te maken had.. krijg nu ook iets meer vorm naar voren ipv rondom.. soms wel wat steekjes daar beneden of in me liezen.. kan miss zijn omdat me baarmoeder omhoog komt?weet niet wanneer dat is maar ik moet nu wel meer en vaker plassen.. en dat had ik tot nu toe niet gehad dus kan best dat ik het binnekort ga voelen.. spannend!!:D

vandaag was ik in de stad.. toch ff de prenatal in.. ik alvast ff broekie passen want er was uitverkoop.. maar die zat toch eens lekker!! net alsof je broek altijd op de vreethaak staat! dus heb em maar gekocht.. een zwarte skinny van mamalicious..kan de elastieken wat losser of strakker maken erin.. en heb in de liezen en voorkant nog wat ruimte en beetje ruimte mocht me kont nog willen groeien.. al staatienu ook erg goed.. maar voorlopig kan ik vooruit:Dafgeprijsd van 45 naar 22 eurie! dus toch ook maar ff nieuwe schoenen gekocht ahahhaah:pen ff wezen kijken bij het glazen huis!en offcourse donatie gedaan FOR THE MAMA'S:D

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hoi Dames.,
    Vanavond een gezellige meiden avond gehad., dus alleen even een update..,

AUW mijn borsten!! Maar dat hoort erbij..,
    Ik heb vriendjelief verteld dat ik het heeeel moeilijk vindt het verborgen te houden voor mijn ouders.., dus nu hebben we besloten dat we het onze ouders gaan vertellen, maar dat ze het wel voor zich moeten houden!
    kerstavond komt zijn vader hier., gaan we het hem vertellen
    1e naar zijn moeder, daar vertellen
    2e naar mijn ouders! (DAN PASS!! Hahaha) en dan daar vertellen,
    We willen voor elke aankomend opa en oma een kaart kopen en die geven met: Hallo opa en oma., bla bla bla..,
    Heb er zoooo'n zin in!!!

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Gisteravond laat (toen ik al in bed lag) heeft vriendjelief het aan zijn moeder verteld over de telefoon aangezien de kerstplannen wat hun betreft zijn veranderd. het wordt ineens bij mijn zwager en schoonzus gehouden, dus konden we niet even wat eerder komen en zou het anders lopen. Dus hij zei: Ja wij hebben eigenlijk ook nog een leuke kerstverrassing (ze dacht waarschnlk trouwen! hahaha) En toen zei hij: Ach ik kan het je ook wel vertellen mam.., aangezien we 1e kerstdag met mensen zijn die het nog niet mogen weten. Wij worden papa en mama!! Nou ik smolt toen hij het tegen me zei dat hij het zo had gezegd.., Super lieffff en ze is helemaal verrast., Ging mij meteen smsen., super leuk!!
    Nu nog 2 te gaan.., mijn ouders en zusje en zijn vader!!

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dames., ben ik weer., haha
    Heb even een vraagje:
    Ik voel tussen mijn schaambeenderen iets wat hardere bolling, is dit mijn baarmoeder die groeit? Iemand dit ook gehad? (ja ben behoorlijk aan het onderzoeken hoor., wil zo graag dat het goed blijft gaan., maar meer dan wachten kunnen we nu helaas niet)

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, heerlijke uitspraak weer met die babys die om je oren vliegen :D !!

Kirsten, ik voelde rond 8 weken een harde rand boven mn schaambot, dat was wel mn baarmoeder.
    Leuk dat jullie het met de kerst gaan vertellen!!

Me, goed gedaan zeg voor die prijs!! Ik ga zo ook even kijken!

MiniM, naja 40 weken is ook al bijna inmiddels!! Na de kerst en oud en nieuw gaat het spannend worden!! Die dagen vliegen voorbij!

Hier gisteren flink wat harde buiken gehad. Telkens als ik opstond uit mn stoel. Was wel aan het werk, maar niet heel druk ofzo. Collega zei dat het misschien te maken heeft met een groeispurt van de kleine en dat ik me niet gelijk zorgen hoefde te maken.
    Voel m nu ook bijna de hele dag dor bewegen.

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: dat zou zeker kunnen. Heb ik ook een poos gehad. Paar dagen veel harde buiken en weinig beweging. Daarna weer weinig harde buiken en heeel veel beweging.

Gisteren naar de prenatal geweest om toch nu eens wat dingentjes te kopen. O.a. een voedingsbh. Wauw. Normaal B. Nu E. Wist wel dat ze iets gegroeid waren maar zoveel.......

Deel Deze Pagina