@ tina, ik eet tussen de middag ook 2 boterhammen. Loop bij de dietiste en die vind het genoeg. Eet er dan 's morgens ook wel 2. Dus totaal 4. Mag meer. Nu wil ik ook proberen niet overdreven veel aan te komen. Ik weet dat er 10 tot 15 kilo bij hoort. @ huishouden, Normaal gesproken doe ik het meeste in het huishouden behalve stofzuigen. Dit komt dat ik vooral overdag thuis ben. Werk onregelmatig. Nu doet mijn mannetje bijna alles. Het lukt me ook niet meer. Krijg te veel last van mijn bekken. @ hier naar de fysio geweest. Heb als advies gekregen om rustiger aan te gaan doen en minder te gaan werken. Dus dan zullen we maar eens een keertje luisteren. Is wel moeilijk.
Deesje: Succes met het opvolgen van het advies van de fysio. Je ziet bij de andere zwangere hoe lastig dat is!
Ik ben blij dat ik een kantoorjob heb...de kans dat ik minder moet gaan werken is dan wat kleiner. En verder 3 mannen op mijn afdeling die archiefdozen mogen tillen voor me Denk wel dat ik last ga krijgen van mn rug, maar daar is altijd wel iets op te vinden met bv kussentjes op mn bureaustoel enzo Deesjedees:ik eet nu 's morgen al 2 boterhammen met een glas fruitsap en dan 's middags weer 2 boterhammen. En verder tussendoor een stuk fruit en een rijstwafel of liga. En 's avonds een prakkie. Maar zodadelijk dus patat! Goh...wat kijk ik daar naar uit! Wat vervelend trouwens dat je zo last blijft hebben van je bekken... tja...dan het advies van de fysio maar opvolgen en minder gaan werken. Hoop in ieder geval dat het dan wat beter word. Vaddie: heb net even gegoogled...ziet ernaaruit dat we inderdaad 6 boterhammen mogen. Ga ze morgen voor de zekerheid gewoon meenemen naar het werk. Als het niet nodig is kan ik ze nog aan de eendjes voeren. Ga thuis het lijstje eens afdrukken en kijken of ik dan aan de voorgeschreven hoeveelheden kom. Moet na mn modifastperiode ook weer beetje wennen aan al die lekkere dingen
Even gauw een berichtje van mij. De gyn zag niet zo in waarvoor ik perse terug moest gaan van de huisarts. Hij vond het niet zorgwekkend. De progesteron gaat pas stijgen in de laatste week van je cyclus, dus vandaag voor de zekerheid weer geprikt. De rest was geen reden voor bezorgdheid, hij zei: Je bent 2 keer eerder zwanger geweest, dus daar is niets mis mee.. Verder heeft ie op mijn verzoek een inwendige echo gedaan en naar mijn eierstokken en bm gekeken. Alles zag er normaal uit, alleen het gekke is dat hij een eiblaasje zag van 16-17mm, die volgens hem in de komende 3 dagen zou gaan kunnen springen. Dat terwijl ik over 4 dagen mijn ongesteldheid verwacht. Maar het was een momentopname, dus het kan beide kanten op, of over 3 a 4 dagen ovuleren of ongi worden, we zullen het zien. Hij heeft niets gezegd over een eventuele zwangerschap, weet niet of dat nu al te zien is maar de tijd zal het leren..
Geeeeeeeuuuuuwwww!!!!! Zo hè hè! Ik kom net lekker mijn bedje uit. Ik heb een middagje vrij en ik ben lekker even mij bedje in gedoken. Heeeerlijk! Zijn jullie al jaloers? Hihi. Rustig aan doen lukt mij dus wel. Maar net wat Tina zegt. Met een kantoorbaan waarbij je niet hoeft te bukken, tillen enzo is het ook wat beter te doen volgens mij. Alhoewel Tina wij zijn natuurlijk nog niet zo ver heen. Maar goed iedereen maar weer goed zijn best doen om de rust te vinden!!!! Tina ik at altijd zes boterhammen op een dag. Veel minder redde ik niet. Nu vooral, want ik heb af en toe gigantische trek en dan moet ik snel wat eten. Anders wordt ik naar. Een boterham is dan heerlijk. Kylie begrijp ik nu goed dat ze niks hebben gevonden wat je miskramen kan verklaren? Als dat eitje nog gaat springen dan, gauw aan de klus! Maar best vreemd, want je best een regelmatige cyclus. Huishouden. Mijn man is er niet van helaas!! De kattenbak doet ie nu wel braaf. Hopelijk de rest ook als ik het zwaarder krijg. Hier begint mijn buikje te groeien. Ik kreeg gisteren de broek die ik vier weken geleden voor de bruiloft van morgen heb gekocht. Bijna niet meer dicht!!! Het kan net. Ik zie als ik op mijn rug lig, ter hoogte van mijn blaas een bolletje. Die is hard. Zou dat de baarmoeder zijn?
@kwiebje: Ik ging niet zozeer om een reden te krijgen voor mijn mk's. Daar is geen reden voor gevonden, ze hebben bij de 1e keer al een weefselonderzoek gedaan. Alles was dus ok, het enige is dat ik nu een bijna rijp eitje heb terwijl ik bijna ongi moet worden..
Vaddie, ik vind dat je echt niet slim bezig bent. Rust houden is wat anders dan bedden verschonen, stofzuigen, dweilen en wc's poetsen. En ik zeg dit niet om lullig te doen, maar als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je kindje! Als hij/ zij straks te vroeg komt, kun je het niet meer terug draaien. Die kleine is nu het ALLER BELANGRIJKSTE!!! Dus wordt t tijd om nu maar eens te gaan luisteren! Mannen, ja hier ook alleen maar lof! Eten koken, stofzuigen ,dweilen , boodschappen, rug masseren enz. Hij doet t allemaal! Dus kei fijn! We hebben daar geen afspraken over gemaakt, we helpen elkaar waar nodig. BOBO??? Ik vind dat echt te erg En zeker niet je kind zo aanleren hoor, daar kan ik echt niet tegen! hahaha, sorry hoor, mijn hormonen nemen even de overhand.... Tina, ik herken je dementie. Ik loop overal met ene blaadje en een pen en dingen die ik moet doen, of kopen enz schrijf ik op anders vergeet ik het ook. Hier weer een beetje verder opgeknapt. Ga er van uit dat ik maandag weer fris en fruitig ben. Nog een paar dagen rustig aan. Oja en goed nieuws, thee smaakt me weer goed en zo ook spaghetti!
@Tina: hahahaha, een man die ook zwanger is, zodat hij in de koelkast mag duiken voor een extra toetje En hopelijk word jij dan niet net zoals je vader zodat je de verjaardag van jullie wondertje ook niet meer weet @Mams: heel veel sterkte morgen! Hoe laat moet je je melden in het ziekenhuis? Dan kan ik het kaarsje weer aan doen.
Dank jullie wel meiden ,voor jullie kaartje!! Wat ontzettend lief. We moeten ons morgen om 9uur melden in het zkh. Bolle buik bij 7 weken...zeker nog geen baarmoeder. De eerste 12 weken ligt de bm nog achter het schaambot maar het blijft een leuk gezicht. Nou meiden ik ga slapen... Morgen een lange dag.
Mams heel veel sterkte vandaag! Ik zal aan jullie denken.. Doe ik toch al wel hoor. Wen: weet niet hoe precies zat maar heb over jou gedroomd whaha. Tina: ik eet eigenlijk te weinig brood.. Meestal 2 hooguit 3 op n dag.. Eet smorgens altijd vla en fruit.. Vaddie: Veel plezier vandaag! Wat dacht je nou zelf dat t wordt?? Werk: merk dat als t druk is, het wel te zwaar voor mij is.. Zeker de zwaardere clienten.. Van t weekend sta ik ook n keer alleen op mijn woning, dan zou ik in mn eentje 8 demente clienten moeten helpen?! Dat ga ik dus niet pikken.. Heb vannacht wel beter geslapen dan de vorige nacht, maar heb nog steeds t gevoel dat ik nog n nacht in moet halen ofzo? Ben echt supermoe!
Mams: Heel veel sterkte vandaag! Ik zal aan je denken en hoop dat alles voorspoedig mag verlopen. Knuffel!!! Gisteravond bijeenkomst gehad... Alles wat ze vertelden wisten we al aangezien we ons ingelezen hadden en al 3x over dat thema gedraaid hadden met de kids, dus beetje zonde van de tijd. Maar goed, hebben weer onze 'goede wil' getoond Vandaag alles inpakken voor kamp. Gisteren al de spullen die mee moeten van zolder gehaald (slaapmatje, slaapzak, stoel, hike-rugzak voor manlief) dus alleen nog wat kleding inpakken!
Mams, heeel veel sterkte vandaag!! Ik eet 2 boterhammen gemiddeld op een dag..meestal tussen de middag. Sochtends ontbijt ik met geblenderd fruit en cornflakes. Merk wel dat ik veel en vaak een droge mond heb, misschien drink ik iets te weinig.
Zo, heb weer even een banner gemaakt. Na een gegokte NOD op 1 sept, daarna steeds een weekje erbij gedaan, dus nu maar op de 22e gezet... Maandag weer testen, maar hou het negatieve maar in mijn hoofd, dan kan het alleen maar beter uitvallen
@ mams. heel veel sterkte vandaag. @ skaya, Ja een droge mond heb ik ook. Ik heb een fles water naast mijn bed staan voor 's morgens. Dan heb ik echt een droge mond. @ stampertje, Pff 8 demente bewoners in je eentje. Dat is echt te veel van het goede. Zou ik echt niet pikken. @ Tina, Ze hebben op voedingswijzer een speciale tabel wat je allemaal mag/ moet eten. Ik heb daar veel aan. Schrik niet van het vlees. Dit is erg weinig. Moet je voor de gein maar eens afwegen. @ hier, Ga vanmiddag mijn baas op bellen. Ik denk dat ik maar de helft minder ga werken. Kan ik het altijd nog uitbreiden. Fysio had het gisteren weer over bekkenpijn. Volgens haar is het het zelfde. Mij klinkt het alleen niet zo erg. Ik denk nu geef het maar een naam, maar het blijft zeer doen.
Lieve meiden, we zijn inmiddels een uur in het ziekenhuis. Nu even in het restaurantje, wat drinken en eten. Om 7 uur moest ik de eerste 4 tabletten cytotec inbrengen en na een uur begon het bloedverlies en de krampen al. Om 11 uur moet ik nog 2 tabletten en dan hopen dat het snel gaat. Gelukkig hebben we wat spelletjes meegenomen om te tijd door te komen. Ik probeer jullie op de hoogte te houden voor zolang als het gaat. Het voelt fijn om van me af te typen. Liefs
Mams: We denken aan je hoor! Fijn dat je wat afleiding hebt aan spelletjes. Je weet dat je hier altijd je verhalen mag neerzetten, we leven allemaal met je mee. Knuffel!