Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Iedereen fijne feestdagen! Xx

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kirsten dit zijn dubbel leuke kerstdagen voor jullie! Geniet ervan

Verder iedereen fijne feestdagen! Ik ga aan het vlees beginnen.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, wat een super reactie!!!!:D

Hier inmiddels 2 kerstdiners achter de rug, jumjum!
    Morgen nog 1tje te gaan met de schoonfamilie.

Gisteravond ook cadeautjes gedaan thuis. Iedereen is helemaal in de noppies met de wii fit :D
    Heb er gewoon spierpijn van hahahahaha.

Kirsten, of mn ei nog in 2011 komt weet ik niet...ik hoop het wel!

Vanavond gaan manlief en ik nog ffkes uit, speelt een band in een cafe hiero. Mn nichtje bood aan op te passen, nou dat slaan we natuurlijk niet af!

4. me83

me83 Niet meer actief

n terwijl ik deze pagina opende om te schrijven hoe heerlijk het gourmetten was....kwam de hele zooi eruit! gelukkig nognet de wc gehaald.. had erge hoofdpijn na het eten.. miss daardoor.. voelde me al niet echt toppie..dus zo maar lekker me bedje opzoeken.. en toch nog maar wel een emmertje mee.

zonde van het eten;)

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dat is zonde me!! Maar belangrijker: Hoe voel je je nu??

Mams: Leuk gehad? Lekker joh.,

Wij hebben t gister aan mijn zwager en schoonzus vertelt omdat oma er niet was (oma is dementerend en leek ons schokkend en verwarrend voor der)
    Mijn vriend zei: Ja.., Kirsten heeft ook nog wat te vertellen! Ik : ik? ik dacht jij? Hij: nee jij! hahaha
    Dus ik keek mijn zwager aan en toen mijn schnzus., die waren helemaal geconcetreerd en toen zei ik: wij krijgen een kindje!
    Nou ze waren dolblij en super verrast! Wat gaaf zeg.,

Vandaag nr. 3! MIJN ouders.,!! Oooo wat spannend., heb een kaartje geschreven vanuit t kindje:
    Lieve opa, oma en tante,

Ik ben nu nog heel erg klein, ongeveer 5 weekjes
    Maar papa en mama vonden het heel moeilijk om mij nog langer geheim te houden. Vooral omdat ze erg lang op me hebben moeten wachten.
    Maar eind aug/begin sept hoop ik met jullie te mogen knuffelen.

Liefs van jullie kleinkind/nichtje of neefje

Ben zo benieuwd hoe ze reageren!

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    me, he bah.. das niet lekker.. hopelijk voel je je nu beter?

kirsten.. wat heerlijk he om het te kunnen vertellen!

hier gister een gezellig dagje gehad... helaas een $%&^% nacht erachteraan.. 't was behoorlijk aan het rommelen... en wil dat ze nog ff tot vrijdag blijft zitten...
    gelukkig is het na een hete douche vanochtend weer wat rustiger..
    vandaag lekker dagje thuis met man en kids... gaan ff in huis aan de gang... dan is alles weer aan kant.. tjeerd moet nl gewoon werken tussen de feestdagen door.... is alleen vandaag extra vrij....

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten, wat een leuke reacties van iedereen zeg. Ben benieuwd hoe je ouders vandaag reageren.

@ jannie, ze moet nog even blijven zitten jullie meid. Gelukkig dat het na een hete douche over ging.

@ kerst, Hier gisteren gegeten bij mijn schoonouders. Was erg gezellie. Wel veelste veel gegeten. Vandaag gaan we bij mijn ouders eten. Word denk ik mijn handen voor mijn ogen doen als ik morgen bij de verloskundige op de weegschaal moet gaan staan.

@ hier, zaterdag avond een kadootje gekregen van mijn man. Is een hangertje voor aan een ketting van een baby. Op de achterkant staat de naam van onze kleine vent. Zo lief. Nog even wachten totdat ik het aan kan doen. Maar het gaat mee in het koffertje naar het ziekenhuis. Als ik bevallen ben gaat het om.

8. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Deesje wat een leuk cadeautje! Erg lief ook!

Jannie hopelijk blijft ze nog even zitten! Maar het zal waarschijnlijk geen 40 weken worden denk ik. Of zou dat nog wel kunnen?

Kirsten vandaag je eigen ouders! Veel plezier!

Me getsie das zonde om alles er weer uit te gooien. Hopelijk ging het de rest van de nacht beter.

Hier net wakker. Gisteren hebben we hier kerst gevierd. Was gezellig, maar ik heb te veel gegeten. Ik moet morgen ook naar de vk. Ben benieuwd. Ben nu 22 weken, zou ik hierna om de drie weken moeten komen?
    Verder heb de behoefte om mijn meisje vast te kunnen houden. Ik wil weten hoe ze eruit ziet. Ik had nooit gedacht dat ik dat zo zou krijgen. Nog 17 weken duurt nog zo lang!

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kwiebje, dat is denk ik per verloskundige verschillend. bij mij was het in het begin om de 5 weken dat ik op controle moest. Staat dat toevallig nog op de site van jou verloskundige?
    Ik word hier ook erg nieuwsgierig. Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet, maar ik blijf het nog steeds heel appart vinden dat er een kindje in mijn buik groeit.

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier gisteren ook veel gegeten. Daarom suiker ook te hoog. Maar ja dat wist ik al van tevoren dus regelmatig insuline gespoten. Had de waarschuwing gehad dat ik echt niet te veel meer moet afvallen. Dus heb me nu lekker laten gaan. (natuurlijk wel goed blijven opletten)
    Vanmiddag naar een vriendin om daar ook weer lekker te eten.

@Me: vervelend dat je het eten er weer uit hebt gespuugd. Hopelijk voelde je je daarna beter.

@Kwiebje: dat gevoel word alleen maar sterker. En hoevaak je moet komen ligt er ook aan hoe het met jou en je kindje gaat. Hier t/m week 30 om de 4 weken geweest en pas nu zit er voor de eerste keer 3 weken tussen.

11. me83

me83 Niet meer actief

nou na nog de halve nacht wakker te hebben gelegen van alles toch eindelijk even geslapen.. eindelijk die vieze zure smaak in me keel weg.. bah! zo maar eens wat eten.. me hoofdpijn is ook weg gelukkig.

morgen naar de vk.. meld daar ook wel met dat flauw worden of alles goed is of dat ik moet bellen als ik het weer krijg.. en lekker hartje luisteren!!!:Dben benieuwd of ze al iets van me baarmoedergaat voelen.. ik vind het niet . maar miss zijwel..

@kirst.. ohh leuk zeg al die reacties.. je blijft er altijd zo'n verschrikkelijke big smile van houden als je het verteld!:D

@dees.. wat een lief kado zeg!

@jannie... spannend zeg met dat gerommel!miss oefen weeen enzo?

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, OEEEHHHH wat spannnenddddddddd!!!!!!!! Hou ons op de hoogte hoor!!! :D

Kirsten, super die reacties!!!! Veel plezier met je ouders vandaag!!!

Kwiebje, ik moet 17 januari weer en ben dan ook 22/23 weken ofzo? En daarna mag ik om de 4 weken komen:$ nu is het steeds om de 5 weken geweest.

Me, gatver wat zonde en rot afsluiting van je dag!! Voel je echt nog niks aan je buik? Ben benieuwd of je vk kan helpen met voelen.

Vaddie, tjaaa met dat kerst-eten is het lastig om je suikers op pijl te houden. Je doet wat je kan!

Deesje, aaahwww wat super lief zeg!!!!

Mams, jaaaa de wii-fit is echt super leuk!!! Zeker als je met een groepje bent en de kids vinden het ook altijd geweldig!

MiniM en Wen!!!! Niet stiekem aan het bevallen heh meiden!?!? Anders kom ik stiekem gewoon spieken in jullie januarie-topic :p

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier morgen 20 weken en vandaag alvast even mn 20-weken-buik-foto gemaakt. Toch maar weer even de foto van 5 weken erbij gepakt voor het contrast...

Begint nu toch wel een beetje te komen vind ik zelf! Word wel eens tijd :D.

Af en toe toch wel weer wat harde buiken. Krijg heel verschillende reacties. De een zegt dat ik aan de bel moet trekken en het in ieder geval even moet melden. De ander zegt dat zolang ik geen pijn heb of bloed verlies er niks aan de hand is.
    Zal het even aankijken komende dagen en anders kan ik altijd even bellen.

14. me83

me83 Niet meer actief

@skaya... ohhh je groeit al goed!!!:D

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: ga gewoon op je gevoel met de harde buiken. Sommige mensen hebben dat sneller dan andere. Als het niet goed voelt, even bellen.

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben ik weer ff...
    zijn gewoon voorweeën... kan zomaar nog weken duren.. vergeet niet dat het onze 3de is he!!

skaya, je begint mooi te groeien meis...
    en harde buiken... zolang ze niet te lang duren is er vaak niets aan de hand...komen ze steeds vaker is het vaak een teken dat je te druk bent en zou ik het wel ff melden...

tjeerd is lekker druk in huis geweest.. ik moest het rustig aan doen, dus heb af en toe wat gerommeld...
    kids zitten nu een mooie kerstfilm te kijken (op zappbios) en tjeerd is ff de katten van mijn broertje eten geven, dus ff tijd om hier te spieken...
    zo ook ff bij de jan. topic kijken of wen of miniM daar wat gemeld hebben ;)

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wauw! Skaya., mooi zeg.,! Begint al goed te groeien..,

Nou mijn zusje heb ik het kaartje gegeven, die had het niet verwacht! Mijn vader was stomverbaasd en mijn moeder wist het al zei ze.,
    Ik dacht het al.,! Dinsdag bij mijn vaders verjaardag zat ze me zo aan te kijken.., volgens mij ziet je moeder het aan het puntje van je neus hoor! Hahaha., en dat dacht ik al.., maar het was dus ook zo., ze wilde het niet zeggen omdat ze dat sneu vond voor me., hihi. Wat een lieverd.,!
    Maar ze vinden het erg leuk en ook spannend natuurlijk..,

Nou ik ben kapot! Vanmiddag hele middag bij mijn oma gezeten voor haar verjaardag., we hebben vast gezegd dat we het volgend jaar niet meer willen op een kerstdag (ze is de 27e jarig) omdat we ons al op moet splitsen af en toe en dat we gewoon kerst willen vieren op de kerstdagen! Nou ze pikte het aardig goed op., hahaha

Fijne avond meiden. Ik ga op de bank liggen.,

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ skaya, nou komt er toch wel een duidelijk zichtbare buik te voorschijn. Word alleen nog maar meer.
    En wat betrefd harde buiken, als je het niet vertrouwd bellen. Ik heb hier gebeld naar de vk wat ik er aan kon doen.

@ vaddie, nu is het te hopen dat je je suiker weer onder controle kan houden na kerst. Komt vast goed.

@ kirsten, wat een leuke reacties ja. Tja en moeders die zien veel hoor. Ze heeft nooit gevraagd of ik zwanger was, maar denk dat ze wel een vermoede had.

@ me, is het misschien wat op je hooft onhoog te leggen 's nachts? Met een kussen of zo. Misschien dat je er dan wat minder last van hebt.

19. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Skaya mooie buik! En inderdaad gewoon bellen met de vk. Daar zijn ze voor.

Kirsten fijn al die positieve reacties.

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier heerlijk kunnen uitslapen... de jongens waren engeltjes vanochtend :D

zo naar de VK... kijken of de kleine meid al minder ruimte heeft..

harde buiken moeten met rust en warmte overgaan.. (ik deed er vaak een pittezak op leggen en dan halfuurtje op bed tv kijken,... dan gingen ze wel weg...)
    oja, zo werkt het met de weeën ook.. zijn het oefen/voor weeën, dan zwakken ze af door een warme douche/bad en ontspannen....

Deel Deze Pagina