Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hoi dames, kom me maar weer even melden..
    Hoe gaat het hier? Ik lees harde buiken en voorweeen, niet zo best.
    Vanaf wanneer kan je harde buiken voelen trouwens?

Hier mijn 14 wekenbuikje :)

Bekijk bijlage 210011

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden... Ik ga me maar eens uit bed slepen...what a night!

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Wel een beetje meegelezen afgelopen dagen maar drukke dagen gehad dus geen tijd om te reageren. Haak hier wel weer in.

Skaya, hier nog niet bevallen dus! Veel harde buiken en waggel er op los omdat de kleine helemaal is ingedaald. Verder maar gewoon afwachten...

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ook ik heb, net als Minim, vooral meegelezen de afgelopen dagen. Zo druk gehad met familiebezoekjes, dagen weg enz... Komende dagen worden ook weer druk, dus zal pas vanaf 2 januari weer wat rust hebben.

Zit nu zelf op 8 DPO. Temp is nog lekker hoog, dus hebben nog vertrouwen in deze ronde. Op 2 januari heb ik mijn NOD, hopelijk dan een mooie test (heb nu nog geen testen in huis, dus lekker rustig en door de drukke dagen nog geen teststress :D). Mss dat ik Oudjaarsdag al een test wil doen, maar weet dat nog niet zeker ;)

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: nog een weekje wachten dus.

@Jannie: heerlijk uitgeslapen dankzij meewerkende kinderen.

@Kylie: begint nu wel een beetje te zien.

Hier eerste gedeelte van de nacht niet goed geslapen. Veel wakker. Tweede gedeelte gelukkig een stuk beter. Nu ontbijten enzo en wat dingen doen in huis.

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Wat jammer dat je eerste helft van de nacht wat slechter was. Kan je over het algemeen wel goed slapen? Nog geen last van je buik die in de weg zit?
    Idd, nog weekje wachten! Vind het wel spannend, voel nog niks raars (voel vanalles in mijn buik, maar kan ook zijn doordat ik nu zeker weet dat er een eisprong is geweest dat ik dingen in ga beelden ;)), dus we wachten maar af! Zou het liefste natuurlijk super duidelijke tekenen krijgen (voor mijn part super misselijk in de ochtend, enz), hoewel dat ook niet altijd prettig is ;)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya, je begint nu echt een bolletje te krijgen he!!!
    Leukleuk!

Kylie, ook leuke buikfoto!

Hier de kerstdagen ook weer overleefd.
    heerlijk gegeten alle 3 de dagen en vrijdag nog kersborrel/personeels feest gehad met de nodige drankjes. Zondagavond nog naar de kroeg geweest ook met de nodige drankjes.
    Ik had liever met dikke buik aan de dubbelfris gezeten maar nu dat toch niet zo is: Proost he.
    Ovulatietesten worden steeds iets duidelijker, maar nog lang niet knal ofzo.
    Ik hoop rond zondag of maandag.
    Mannetje komt donderdag weer thuis en is vrijdag ook vrij en maandag hopelijk ook. En ik hoop dat hij volgende week savonds iig bij huis kan zijn.
    Zou het niet leuk vinden als ik alle nieuwjaarsvisites in mn uppie moet gaan doen.

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: moet heeeel vaak plassen s'nachts. En als dat ieder uur is heb je niet echt een uitgerust gevoel s'morgens. Sta om 6 uur tegelijk met mijn man op, laat de hondjes uit en ga dan weer slapen tot 10 uur. Meestal slaap ik na het uitlaten beter omdat ik dan al enkele uren vrijwel niks heb gedronken. Ik probeer dus s'avonds niet te veel te drinken maar soms lukt dat niet helemaal. hahaha
    Tja, dat is het hele frustrerende van zwanger worden. Al die vage dingen. Je lichaam geeft over het algemeen geen duidelijk tegen wanneer je zwanger bent. Gelukkig heb je het druk komende week dus niet te veel tijd over om er al te veel mee bezig te zijn. Zal voor je duimen hoor...

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kylie, mooie foto meis! heb je ook foto's ter vergelijking van dat je net zwanger was?

mira, spannend meis! na alle ellende hoop ik dat je een zwangerschap zonder kwaaltjes krijgt heb je wel verdient ;)

mams, lekker dat je mannetje iig een lang weekend thuis is....
    ben benieuwd wanneer je ovu knal is! (doe je ook tempen daarnaast??)

vaddie, dat slapen is idd erg herkenbaar.. helaas lukt het met kids niet om zo lang in bed te blijven liggen en ga ik daarom tussen de middag plat... al ben ik benieuwd of dat tijdens de vakantie ook lukt!

miniM, lekker dat de kleine is ingedaalt... en hopelijk doen de harde buiken alvast wat voorwerk!

hier, net terug van de VK.. kleine meid lag met koppie netjes omlaag en ze vermoed dat ze nu ook niet meer gaat draaien.. ook word ze weer groot geschat.. dus ben blij dat ik niet zoveel kleine maatjes heb gekocht.. (2 pakjes 50-56 en de rest echt 56 en groter)
    bloeddruk is weer netjes (dus nu maar weer wat minder drop, de weegschaal begon nl ineens op te lopen :( )
    en ff afwachten wat mijn ijzer nu is... maar dat hoor ik wssl pas volgende week...

nu ff met sjoerd een keuze bord maken... anders wil ie alleen maar op de pc/ds of achter de tv.... lijkt me niet helemaal de bedoeling voor een kind van 5...

10. Kylie1986

11. Kylie1986

Er lijkt weinig verschil zo, maar kan hem nu niet meer inhouden.. Bm komt ruim 3 vingers boven mijn schaambot uit en 's avonds is mijn buik echt knoerthard

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, geweldig..... blijft zo mooi om de verandering te zien!
    zal zo ook eens die van mij van 4/5 weken en die van kort geleden neerzetten...

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jannie, ik wou beginnen met tempen deze maand maar ben het compleet vergeten hahahahahahahaahah
    Maar ik heb nu meer dan genoeg ovutesten liggen om de twijfels weg te nemen. Normaal hoef ik ook niet te tempen voor zekerheid ;)

Duimen jullie allemaal met mij mee voor een eitje op zondag/maandag????Dan hebben we genoeg kansen om te klussen :D

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hmm, waarom doet tie het nu niet?????

16. Kylie1986

Staat dat ie door de gebruiker is verwijderd?

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    nu staat ie er wel...
    de eerste is van 4w3d en de 2e van 33 weken...

19. Kylie1986

Zie bijna geen verschil ;)

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, wel aan het rommelen dus ook!!! Oeewwhhhh ik kan haast niet wachten!!

Hoog zwangere dames, wil jullie wel even allemaal heel veel succes en kracht toewensen voor tijdens de bevalling. Doe het nu alvast voor het misschien te laat is :D

Kylie, je begint wel al echt groei te zien!!! Leuk zo al die fotos achter elkaar!!
    Ik kon harde buiken al snel voelen...rond 14 weken denk ik..toen voelde ik het vooral in bed na toiletbezoek dat de rand een stuk harder was dan op andere momenten.
    Maar nu zijn harde buiken toch wel heeeeel anders haha.

Jannie, waauww zeg wat een pracht van een buik!!

Mams, ik duim met je mee hor!!! In topspeed!!

Hier vandaag 20 weken :D:D:D Super blij! Maar aan de andere kant als ik denk aan de komende 20 weken, duurt dat ook wel weer lang :p

Deel Deze Pagina