Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Haaaaaaai dames!

Hier de kerstdagen ook goed doorgekomen.
    Wel balen dat ik zoveel niet mocht eten...geen zalm, geen carpaccio, geen triffle, geen filet americaine, geen brie...pfoe...vond ik toch wel moeilijk hoor. Maar heb voor de rest wel superlekker gegeten! En heb mn bestelling voor volgend jaar al doorgegeven :D Dan mag ik dat allemaal wel weer!

Verder hebben we weer een nichtje bij in de familie. Een echt kerstkindje :)

Oh...ook nog grote flater begaan op kerst...:):):)
    Heb zo'n speelboog van woezel en pip gekregen. Ons 2.5 jarig nichtje zit in haar "wat is da-at???"-fase. Dus ze kwam aan mij vragen...wat is da-at??? Zeg ik keihard door de woonkamer...dat is een speelgoedje voor de baby, van WIEZEL EN POEP! :):):) en toen ik het zei dacht ik nog "hmmm dit klinkt raar..." Pas toen de mensen me raar aankeken en in de lach schoten had ik door wat ik had gezegd... wat een voorbeeld hè, voor mn kleine nichtje :) :D:D:D

Kylie: Mooi buikje hoor! :)

Jannie/Wen/Minim: Jullie houden de spanning erin :) Wie gaat er nog "ploppen" voor het nieuwe jaar??? :D

Skaya: Jaaaaaa! Dat buikje begint vorm te krijgen :)

Mams: Mijn duimpjes draaien voor je!

Mira: Oooooh spannend meid! Ik zou als ik jou was ook met oudejaar een testje wagen. ;)

Ik weet even niet meer wie het zei...maar ik mag maandelijks bij de gyn komen. Is ook om mn bloeddruk te blijven monitoren hoor. Maar vind het wel fijn, want krijg dan ook elke keer een echo :) Hier weer op 19 jan een echo. Dan ben ik precies 24 weken.

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, hahahahahahahahah oghwwwwwww wat geweldiggg!!!! Ik zou stuk gaan van het lachen! Wat is dat toch dat mensen zomaar woorden ineens door elkaar gaan hengelen!!
    Zal je vertellen dat ik wel gewoon brie en zalm op heb :p Brie mag gewoon en zalm had mijn mama van de visboer gehaald zaterdag nog!! :D

3. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mams mijn duimen draaien al hoor! Whoesj whoesj whoesj

Jannie jaaa foto! Ben benieuwd hoe groot het verschil is. Is je buik verder rustig? De kleine meid ligt er dus klaar voor. Nu maar wachten.

Skaya en Kylie jullie beginnen te groeien!! Skaya bij jou is het hard gegaan de afgelopen weken of niet?

Mira spannende week voor je meis! Probeer een beetje afleiding te zoeken. Dat werkt het beste.

Vaddie dat plassen moet ik ook om de haverklap. Gelukkig is het 's nachts minder nu. Je blijft aan de gang anders. heel irritant.

Ik was gisteren ongerust. Ik voelde de beeb niet bewegen. Vanmorgen ook niet. Dit terwijl ze afgelopen week zo druk was. Vanmorgen toen ik het opgaf om te voelen, begon ze te bewegen. Pfff gelukkig. Maar ze is nog steeds erg rustig. Zou het door de drukke dagen komen? Vanaaf heb ik al een afspraak bij de vk gelukkig.

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Zo ik haak weer in. Lig na 3 dagen non stop eten en drinken en constante drukte om ons heen nog steeds gesloopt in me bed nu.

Ze is keurig blijven zitten met de kerst, nu oud en nieuw nog even en dan mag ze komen..

Zag een paar mooie buiken voorbij komen, en skaya gefeliciteerd met de 20 weken. Hele mijlpaal hoor!

Mams, ik ga duimen voor je..:)

Kwiebje, fijn dat je dan vanmiddag bij de vk terecht kan. Maar anders gewoon bellen hoor. Heb ik ook wel eens gedaan. Doen hoor!

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wen, feli met de 38 weken!

rustige baby's... zou idd wel ff melden!

hier voornamelijk harde buiken.. ben blij dat ik nu niet elke dag heen en weer naar school hoef...
    9 januari begint tie pas weer..

hier trouwens ook opgepast met de kazen.. was een speciaal kaasplankje, dus die heb ik maar laten liggen... normale brie eet ik wel...

skaya, zie het nu pas.. 20 weken!!! gefeli!!!

voor oud en nieuw haal ik lekkere rose 0%.. maar moet wel zeggen dat ik de mazzel heb dat een kennis dat voor me inkoopt.. die weet precies welke lekker is en welke niet!

6. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Heeey meiden :)

Ja ik leef ook nog en hoor ook bij de bijna-ploppers thuis haha. Tis erg druk en levendig in mijn buik, vanochtend nog bij de verlosk. geweest, t ligt goed, een stukje ingedaald. Volgende week maandag mag ik weer langskomen (nu iedere week) en dan moet t helemaal ingedaald zijn.. Ik lig wel goed op schema. T wordt (naar inschatting met voelen) een kindje met gemiddeld gewicht.. Dit is dus prima! Ze gokt gewoon 6 pond :)
    Ik heb gister heerlijk n relaxdagje met t gezin gehouden, lekker naar de bios geweest, en thuis lekker simpel aardappeltoefjes met kipnuggets gegeten whaha. We hadden met kerstavond en eerste kerstdag al een diner gehad ;) En goed is goed he.. :p Niet overdrijven!
    Donderdag nog 3 weekjes te gaan.. pffff... spannend hoor! Ben echt benieuwd :)

7. stampertje89

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    ps. Skaya: Gefeliciteerd, je zit op de helft ;) Mooi bescheiden buikje hoor :D

Mira: Ik hoop t meid! Zal voor je duimen..

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Stampertje, 6 pond is netjes!!! Dat wil ik ook wel :D mooi gewicht!!
    Welke film ben je geweest? Nog een aanrader?
    MEt dat eten heb je groot gelijk hoor!! Ik ga vanavond ook aan de aardappeltjes met wat cherrytomaatjes ofzo...pfff heb t wel weer even gehad.

Janniee, oooohhh jaloers op je 0% rose! Had laatst wijn van de bas, maar vond het tegenvallen.
    Idd wel fijn dat je nu niet met die knullen over straat moet voor school of wat dan ook. Komt precies goed uit zo.

Wen, hoe staat het met je controles verder?? Wanneer moet je weer?

Kwiebje, jaaa mn buik begint nu sinds een weekje ineens naar voren te komen.
    Wat schrikken dat je de kleine dan zo een tijd niet voelt! Ben daar best wel bang voor! Gelukkig kan je vanavond al terecht! Kunnen ze je hopelijk gerust stellen.

9. stampertje89

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Skaya: Ja de gelaarsde kat :D Echt helemaal leuk :) Oook voor de papa's en mama's erg grappig ;) Misschien leuk om met t zusje van je man naartoe te gaan? :D

Heb ook nog ff een verschilfoto gemaakt ;) Week 5 en week 36. Zal m zo uploaden..

10. stampertje89

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
  11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Stampertje, woooowww wat een toeter zeg!!! Flinke buik voor een 6 pondertje :D Staat wel op 'ploppen' ook!!
    Ohhhh Puss in Boots!!! Daar wilden we idd misschien al heen gaan binnekort met dr. Hoop dat het te doen is met een 5-jarige in de bios, ze is nog nooit geweest haha, maar zal wel goed komen denk.

12. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Heb mooie buiken voorbij zien komen. Ziet er goed uit dames.
    Hier ook een goeie kerst gehad. Veel te veel gegeten natuurlijk poehpoeh!

Nog wel een super nieuwtje... Denk dat de operatie heeft geholpen, want ben afgelopen donderdag ongi geworden. Uit mezelf, voor het eerst sinds t stoppen van de pil. Kon wel huilen! Kon t eerst niet geloven! Het is sinds zondag weer aan t afnemen en is nu zo goed als over. Ik ben zo blij! Hopelijk snel een ei!
    Wel snel want ik ben 9 dagen na de operatie ongi geworden.
    Ga van blijdschap een bannertje maken. EINDELIJK! Zal ik me ook eens op de NOD-lijst zetten, of is dat een beetje overmoedig hihi!

x

13. stampertje89

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Nino: Superfijn om te horen :D Nooit gedacht dat iemand zo blij zou zijn met een ongi haha. Nee snap t heel goed hoor!! :) xx

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nino, zet jezelf op de NOD-lijst!!! Positief denken is al het halve werk!! Komt helemaal goed!!!! :D Super meid!

15. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    NOD lijst:

27 december:
    - DutchDiva - 33 dagen (13e ronde, 1e kindje, 28 jaar)
    31 december/1 januari:
    - Mira85 (Ei rond 18 december, 4e ronde, 1e kindje, 26 jaar)
    15 januari:
    - Mams136 - 30 dagen (3e ronde, 3e kindje, 24 jaar)
    18 januari:
    - Nino - 28 dagen (1e kindje, 26 jaar)

ZWANGERLIJST:
    10 januari 2012 - Wen29 - 1e kindje, 3e ronde.
    11 januari 2012 - MiniM - 1e kindje, 5e ronde.
    19 januari 2012 - Stampertje89 - 1e kindje, 5e ronde.
    20 januari 2012 - Jannie1980 - 3e kindje, 2e ronde na 2e MK.
    29 januari 2012 - Juultje - 1e kindje, 4e ronde.
    05 februari 2012 - Vaddie - 1e kindje, 4e ronde.
    26 februari 2012 - Deesjedees - 1e kindje, 1e ronde na 2e MK.
    28 april 2012 - Kwiebje - 1e kindje, 7e ronde.
    10 mei 2012 - Tina85 - 1e kindje.
    16 mei 2012 - Skaya - 1e kindje, 6e ronde.
    25 mei 2012 - Kylie1986 - 1e kindje, 5e ronde na MA en VMK.
    02 juli 2012 - Me83 - 1e kindje.
    Eind augustus 2012 - Kirsten87 - 1e kindje, 10e ronde.

Geslacht:
    4 jongens.
    3 meiden.
    6 geheim/onbekend.

Vlindertjes
    - Tina85: BBZ 30-01 7wkn
    - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d
    - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, juni vmk 4wk
    - Deesjedees, apr '11, mei ,11
    - Me83, juli '11 (x2)
    - Mams136, 11-11-11 vmk

Engeltjes:
    -Mams136- Mylan, geboren op 16-09-2011 na 17 weken zwangerschap

Oke Skaya doe t gewoon! Hihi, eindelijk weer eens op t lijstje :D:D:D

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

NOD lijst:

27 december:
    - DutchDiva - 33 dagen (13e ronde, 1e kindje, 28 jaar)
    31 december/1 januari:
    - Mira85 (Ei rond 18 december, 4e ronde, 1e kindje, 26 jaar)
    15 januari:
    - Mams136 - 30 dagen (3e ronde, 3e kindje, 24 jaar)
    18 januari:
    - Nino - 28 dagen (1e kindje, 26 jaar)

ZWANGERLIJST:
    10 januari 2012 - Wen29 - 1e kindje, 3e ronde.
    11 januari 2012 - MiniM - 1e kindje, 5e ronde.
    19 januari 2012 - Stampertje89 - 1e kindje, 5e ronde.
    20 januari 2012 - Jannie1980 - 3e kindje, 2e ronde na 2e MK.
    29 januari 2012 - Juultje - 1e kindje, 4e ronde.
    05 februari 2012 - Vaddie - 1e kindje, 4e ronde.
    26 februari 2012 - Deesjedees - 1e kindje, 1e ronde na 2e MK.
    28 april 2012 - Kwiebje - 1e kindje, 7e ronde.
    10 mei 2012 - Tina85 - 1e kindje.
    16 mei 2012 - Skaya - 1e kindje, 6e ronde.
    25 juni 2012 - Kylie1986 - 1e kindje, 5e ronde na MA en VMK.
    02 juli 2012 - Me83 - 1e kindje.
    Eind augustus 2012 - Kirsten87 - 1e kindje, 10e ronde.

Geslacht:
    4 jongens.
    3 meiden.
    6 geheim/onbekend.

Vlindertjes
    - Tina85: BBZ 30-01 7wkn
    - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d
    - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, juni vmk 4wk
    - Deesjedees, apr '11, mei ,11
    - Me83, juli '11 (x2)
    - Mams136, 11-11-11 vmk

Engeltjes:
    -Mams136- Mylan, geboren op 16-09-2011 na 17 weken zwangerschap

Heb de datum veranderd, stond op 25 mei,haha

17. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Stampertje: Wat een mooie toeter.. Mag ik vragen waar je die witte bh vandaan hebt? Ziet er comfortabel uit..

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Nino: fijn dat je nu eindelijk een ongi hebt gehad. Nu op naar een ei!

@Stampertje: klein verschilletje. :)

Hier lekker gelopen met een vriendin en de hondjes. Even naar het park geweest. Nu wel erg moe dus nog wat kleine klusjes doen

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nino, wat een super nieuws! Nu op naar een mooi eitje!
    Hier helemaal blij... De eerste dag vakantie zonder ruzies doorgekomen...

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Waaaah!!! Meid wat goed :D:D:D:D Ben gewoon super blij voor je meid! Kan heel goed begrijpen dat je blij bent dat je ongi bent geworden (klinkt raar, maar weet hoe het voelt ;)). Nu op naar een ei en lekker klussen :D Ennuh, SUPER MOOIE BANNER :D

Hier net terug van diëtiste en boodschappen doen. Ben in 2 weken tijd toch 0,3 kilo en 1 cm afgevallen, ondanks de kerstdagen en de verjaardagen van manlief en schoonzus. Ben er super blij mee :D Zelfs de diëtiste was erover te spreken en vond het super. Nu staan de totalen op 1,5 kilo kwijt en 3 cm verloren. Op zich niet veel, maar waarschijnlijk wel blijvend als ik op mijn eetpatroon blijf letten ;)

Share This Page