Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Kirsten succes vandaag. (ik heb trouwens helemaal geen last van zwangerschapsdementie). Foliumzuur slik je volgens mij gedurende de eerste twee maanden van de zwangerschap maar ik zou gewoon een vitamine preparaat voor zwangeren halen waar dit ook in zit en dit gedurende de hele zwangerschap slikken. Ik slik materna van centrum. Daar zit alles in.

Me wat een naar verhaal. Hopelijk kan iedereen het een beetje verwerken.

Voorbereiding op de bevalling blijft moeilijk denk ik. Ik weet niet wat ik kan verwachten. Maar denk door de cursus die ik heb gevolgd en te lezen en met anderen erover te praten dat ik wel goed weet wat ik wel en niet wil. Ik heb nu al regelmatig voorweeen. Dus ik neem aan dat ik het herken als het begint. Ik wil nog een paar klusjes afmaken en dan mag het van mij komen. Wat mij betreft hoeft het niet te wachten tot 29 januari. Maar we zullen zien.

2. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Uiltje gefeliciteerd met je verjaardag!!!

3. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Trouwens een vraagje voor d ervaringsdeskundigen. Ik merk dat de mate van afscheiding nu sterk toeneemt. Het lijkt telkens alsof ik in mijn broek geplast heb ondanks inlegkruisjes. Herkennen jullie dit?

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kirsten, s6 vandaag.... en idd folium hoeft maar de eerste 6-8 weken.

uiltje gefeli meis!

vaddie, zag een mooie buik op hyves!

juultje, ben gelukkig dus niet de enigste die hete wel mooi vind geweest.. van mij mogen de echte weeën morgenavond beginnen... en dan overmorgen de kleine in onze armen...(al ben ik bang deze keer wel overtijd te lopen...is nl een eigenwijsje....)

afscheiding hoort er idd bij... al weet ik niet meer precies hoe het zit qua oorzaak/doel

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Uiltje: gefeliciteerd meid!!! Maak er een leuke dag van :D

Hier vanmorgen super temp: 36,9 :D:D:D Ben er gewoon super blij mee :D Zit nu al een halve graad boven mijn coverline (ongeveer dan ;)) en vandaag op 9 DPO. Vandaag dag 76 van de cyclus, op die dag al 2x ongi geworden het afgelopen jaar, dus zal al blij zijn als we deze en de komende dagen doorkomen zonder bloed ;)

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    blijf voor je duimen meis!!! zou wel geweldig zijn... je eerste echte eitje gelijk benut!!!

7. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Mira ziet er goed uit.

Jannie jij mag ook al over een dag officieel bevallen. Hoe zit het met de slijmprop? Deze afscheiding kan geen slijmprop of gedeeltes zijn?

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zou kunnen, maarhoeft niet... ik heb bij sjoerd heel bewust de slijmprop verloren en deze was vrij stevig van structuur, met wat donkerrood erbij...

bij jelle heb ik het niet gezien...
    en nu.. ben zelfs wat droger als normaal....

9. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Ok, dan zal het wel niet. Bedankt voor je antwoord is toch handig om een ervaringsdeskundige in ons midden te hebben :).

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    whaha, weet ook niet alles hoor... maar gewoon ff googlen.. staat genoeg over op internet

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ff snel een plaatje hoe het er bij mij van sjoerd uitzag... (komt van internet, dus is geen foto van mijnes ;) )

View attachment 210324

12. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    haha jannie! Gelukkig niet de jouwe.... Maar uh lijkt er toch wel een beetje op bij mij.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, meid je maakt het spannend!!!

Jannie, lekkere foto zeg!
    Ik heb nooit zo'n ding verloren haahahahaha

Kirsten, als je alleen foliumzuur slikt zou ik doorgaan tot 12 weken..Dan is je kindje in principe af (foliumzuur bevorderd de aanleg van zo ongeveer alles van je ongeboren kindje)
    Maar ik persoonlijk zou overstappen op een zwangerschapsvitamine, daar zit alles in wat je nodig hebt.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jammie, wat een sappig plaatje :S *gaat bijna over haar nek* Schijnbaar kan ik daar dus niet zo goed tegen ;)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha Mira, ik kan er nog wel een plaatje bij gooien van mijn placenta ofzo:p

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Spannend he?! Nog 5 dagen, dan heb ik wat meer zekerheid (maar ga mss over 3 dagen al testen ;)). Vind het zelf wel een beetje eng, voel niet echt super veel of rare dingen (gister heb idee dat mijn linker tepel in de fik stond, duurde ongeveer 20 minuten), ben bang om mezelf dingen in te gaan beelden en dan is de teleurstelling zo groot...

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Placenta's vind ik niet vies ;) Heb ik op de OK vaak genoeg gezien (ivm eerdere opleiding die ik helaas niet afgemaakt heb ook regelmatig keizersnedes mee mogen maken, mooi moment hoor als die kleine er dan eindelijk is ;))

18. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Hmmm idd...je kop kan zo met je op de loop gaan.
    Maar meid, mijn ervaring leert... Je kunt hopen dat je zwanger bent, of je weet het ;)
    Je hebt het al gevoeld en weet dat je test positief gaat zijn.
    Ik had dat beide keren...Dat ik het eigelijk al wel wist.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Owh hahaahahahahahah wat heb je voor opleiding gedaan dan???

20. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Kirsten, ik heb de Mama Compleet pillen van Davitamon al vanaf het begin, er ben er erg tevreden over.

Share This Page