Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Vrees dat er weinig van gaat komen dit weekend...
    Net manlief te grazen genomen onder de douche...krijgtie kramp.
    Nu heeftie bruiloft...Dus bier...Wie weet straks nog, hopelijk kan ik zo lang wakker blijven.
    Morgen ook niet echt tijd...Nadeel van een kleine hebben rondlopen he... hij doet geen dutje meer en de visite komt al voor zijn bedtijd...
    Om 5 uur snachts zal er wel zoveel bier inzitten dattie niet eens meer omhoog komt ;)

Nouja dan zondag en maandag maar klussen, hopen dat het wel lukt.

Misschien stom, maar sinds het verlies van Mylan heb ik het idee dat hij rond het midden van mijn cyclus een soort van angst heeft.
    Misschien faalangst omdat we zo graag willen..Misschien bang dat we nog een keer zoveel verdriet voor de kiezen krijgen...Ik weet het niet maar ik heb zo'n gevoel...

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @me, helemaal voltanken, wippie op de deurmat.. hahahaha.. Nou Mams wij houden de romantiek er wel voor je in hè...;)

3. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Nou echt dames...romantiek ten top...Zal om de sfeer te redden er een looplamp(tlbalk) bij leggen daar op de deurmat aangezien manlief om 5u alweer weg moet dinsdag ;)

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @mams, oohh onze berichtjes precies gekruist. Zou goed kunnen toch dat hij er een soort angst aan het overgehouden. Het is ook niet mis hè meid. Gewoon eerlijk vragen toch? Hoop echt dat het deze maand toch nog voor jullie gaat lukken...

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb et em wel gevraagd...maar ben bang dat het daar alleen maar erger van word, dattie dan ook nog eens onzeker word ofzo.
    Hij zei dat het niet zo was...maar vind het TE toevallig.
    Altijd lukt het gewoon, behalve in het midden van mn cyclus.

Heb iig voor mezelf besloten dat ik hem niet meer vertel als mn eisprong eraan komt enzo. Ook niet als ik dus ovulatiepijn heb.
    Seks doet dan zo'n pijn...maar ik duw mn hoofd wel in het kussen dan...

6. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. ik kan me voorstellen dat er toch een angst bij zit.. dit wil niemand meemaken.. helemaal geen 2 keer..

mijn lief dronk veel redbull.. miss helpt het.. bij mij wel iig.. ze hebben hard gezwommen;)

ach... zolang het maar met liefde gemaakt word.. daar doe je het voor.. en het is de ultieme uiting van liefde.. zozie ik het.. een bekroning! en jij krijgt die ook mams! echt waar!:)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik weet het...Maar Ik word er zo ontzettend naar van als ik bedenk dat ik over 2 maanden uitgeteld was...En het idee dat ik die dag nog niet weer zwanger zou zijn...

Die dag is Harmen zn broer jarig, en mijn nicht/tante(ingewikkelde familie) dus dat moet een blije dag zijn.
    Ik denk dat ik het zwanger beter zou kunnen handelen...

Niet dat we het daarom doen, maar...ach ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.

Mn schoonzusje heeft meerdere miskramen gehad en zei me ook, de enige manier waarop ik het verlies van een vruchtje/kindje kon verwerken was door opnieuw zwanger te raken.
    Misschien is het iets dat alleen meiden snappen die het hebben meegemaakt...ik weet het niet, ik hoop dat jullie je er iets bij voor kunnen stellenn.

8. me83

me83 Niet meer actief

iksnap zeker dat je nieuw geluk wil.. het zal ook geen vervanging zijn van mylan* maar een toevoeging van een broertje of zusje voor je beide kindjes..

maar in je hoofd speelt het ook.. onbewust.. miss raak je pas zwanger na die 2 maanden.. omdat er onbewust toch iets in zit met die maanden.. dat je eerst die grens over moet of zo.. kweenie hoe ik het moet uitleggen..denk een meer spiritueel iets.. na die 2 maanden is je tijd van mylan* klaar.. zit erop.. miss is dat het..

pff nou kom ik er zelf ook niet meer uit ahahahah..

9. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik snap wel wat je bedoelt...heb me dat zelf ook wel bedacht...
    Maar word daar gewoon verdrietig van, dat ik nog 2 hele maanden niet zwanger zou zijn..
    Nog 2x die teleurstelling en dat verdriet...Ik wil zo graag weer een kindje in mn buik, weer zwanger zijn, durven dromen van een mooie toekomst met aan elke hand 1 kindje en 1tje in onze harten.

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier net terug van de film 'New Kids Nitro'. Heerlijk gelachen, was het niet om de film, dan wel om mijn metgezellen (was de enige vrouw uit de groep die mee ging, de 2 andere vrouwen wilden naar Nova Zembla ;)).

Mams: Meid toch... Vind deze situatie zo ontzettend vervelend voor julllie. *hoort allerlei scheldwoorden in haar hoofd die ze hier nu maar even niet zal neerzetten*
    'Faalangst', zou kunnen, mss toch eens over praten. Beter besproken dan onbesproken, is mijn mening.
    Meid ik gun het je echt super heel erg dat je weer snel zwanger mag zijn. Dikke knuffel van mij!!!

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @Juul, alles ok? Hoe is het vanacht gegaan?

12. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Wen, baby is nog binnen. Heb wel krampen gehad en zelfs getimed naar was erg onregelmatig. Hoe was jouw nacht?

13. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Trouwens jullie weten van de apps voor de weeen toch?

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier net getest en was negatief :( Zit er nu even doorheen... Ei gevonden, rondom ei voldoende geklust... Wat moet een mens dan nog meer doen om zwanger te raken??? :(:(:(

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he meis, dikke knuf voor jou! hopelijk ben jij gewoon 1 van de laat-positesters

juul, spannend meis.. maarre welke app?? heb wel een android...
    (hier vorige week vrijdag op zaterdag idd ook getimed, wel regelmatig, maar geen opbouw...)

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mams, ook dikke knuf voor jullie..
    vervelend dat je je zo voelt en het voor je gevoel niet echt bespreekbaar is...
    hier na mijn mk ook manlief niet op de hoogte gehouden, want dan voelde het rond de eisprong als een moetje en daar houd tie niet van... hij vond dat ik het los moest laten, terwijl ik het liefst zo snel mogelijk zwanger wilde zijn... dus als ik hem niets vertelde, leek het alsof ik het iets meer losliet, terwijl dat dus niet zo was...maar werkte bij ons dus wel goed op die manier... hopelijk bij jullie ook meis...
    en duim mee dat je komende ronde(deze dus) een mooie knaller krijgt en met een ander gevoel die periode ingaat...

17. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Mira knuffel meis! Hopelijk wat jannie zegt en idd een late positieve tester.

Jannie voor de app even naar de market gaan. Dan naar de gratis apps en zoeken op contraction. Je hebt er verschillende. Super handig.

18. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Goeie tip!
    Hier nog steeds rustig. Wel harde buiken en af en toe krampjes maar niks wat op een bevalling duidt.

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: balen! Digiknuffel.

@Mams: digiknuffel.

Hier best goed geslapen. Waren beide wel op tijd wakker. Dus heel misschien vanmiddag nog even plat. In ieder geval rustig aan doen vandaag. Ben namelijk zo geen avondmens.
    Gaan vanavond naar vrienden en heb er helemaal geen zin in.
    Gelukkig een lekker keuteldagje in het voorzicht. Lief is buiten aan het spelen met zijn vuurwerk. :)

20. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mira wat balen meid! Maar misschien is het nog te vroeg. En anders is het in ieder geval positief dat je een eisprong kan hebben. Het pas de eerste keer toch? Zou ook heel snel zijn.

Mams meis ik denk dat Jannie een goede methode heeft aangedragen. Hopelijk lukt dat. Hier nog een dikke knuffel van mij!!

Wen, Juul, minim en Jannie. Jullie maken het heel spannend hier. Iedere keer lees ik vol spanning of er al wat actie is. Doen jullie rustig aan?

Tina je had idd al geschreven dat jullie geen heel kamertje doen. Groot gelijk. De beeb zal er niet minder lekker om slapen en straks kunnen jullie het helemaal naar je zin maken in het nieuwe huis.

Stampertje ik check gewoon af en toe bij je of alles nog rustig is. Dan stuur ik what's upp? ;)

Hier eindelijk eens een nacht goed door geslapen. Ben zo vaak wakker. Irritant is dat. Gisteren hebben we geboortekaartjes besteld. Lekker op tijd! Het kaartje is leukkk. Al zeg ik het zelf, haha. En wen, ik ga niet verklappen wat de naam wordt. Leuk geprobeerd, haha. Trappen wij niet in.

Share This Page