Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@mira... ohh jammer meis... had goede hoop voor je.. maar je hebt nu wel een duidelijk eitje gehad ... ook weer een les!

ik wil iedereen alvast een heel gezond,liefdevol (en vruchtbaar)2012 wensen!

dat iedereen ze dromen mogen uitkomen.. de niet zwangere zwanger worden.. en de ploppers maar snel hun kindje in de armen mogen sluiten..

en dat we allemaal mogen genieten van de kleintjes om ons heen.. de foto's hier van jullie kleintjes.. en de gekke geintjes onder ons.. dat we nog lang met elkaar mogen kletsen hier!:D

bedankt!! dat jullie er altijd voor elkaar zijn! en voor mij! jullie zijn schatten!!:D

PROOST!!:D

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    Ik zal het morgen nacht eens gaan proberen. Moet de hoes namelijk nog uitwassen. Ik heb wel het kussen nodig net boven mijn knieƫn. Ga wel wat verzinnen. Als ik geluk heb morgen nog 5 weken en als ik pech heb nog 10 weken. Moet er toch wel iets te verzinnen zijn om goed te kunnen slapen.

3. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    Voor iedereen een goede jaarwisseling en een gelukkig 2012.
    Dat iedereen die nu zwanger is een voorspoedige bevalling zal hebben met een gezond kindje.
    En degene die nog niet zwanger zijn dat heel snel zullen worden.

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Lieve meiden.,!!
    Kom alleen even langs om jullie een leuke avond te wensen en een FANTASTISCH 2012!!! Maak er een leuke avond van.

Ik ben kapot maar hoop zo na het eten en na het opfrissen dat ik me wat fitter voel om de avond door te komen.., poeh! Wat een drukte en lange dagen, maar het was super gezellig werken deze dagen!! Aan het einde nog voor een paar 100euro aan vuurwerk de lucht in geschoten met het hele team., was super om het zo af te sluiten!! Manlief is ook gesloopt, 2 nachten moeten werken dus
    wordt wat vanavond., hahaha.

Ik ga wat eten., en geniet vanavond he meiden!!!

LIEFSSSS En tot volgend jaar :p haha

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Deesjedees: het slapen word er over het algemeen helaas niet beter op. Al is het maar omdat de baby steeds lager komt te zitten en je dus steeds vaker moet plassen.

Hier vanmiddag lekker met lief filmpje gekeken en daarna nog 2 uurtjes naar bed geweest. Natuurlijk niet geslapen maar hopelijk hou ik het een beetje vol.

Fijne jaarwisseling iedereen. En mogen wensen uitkomen in 2012.

6. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hier een berichtje vanonder het warme dekbed. Ik probeer een beetje te slapen voor vannacht, maar ik ben zo onrustig. Mijn rikketik gaat als een trein. Hopelijk lukt het zo nog. Ik wil jullie allemaal alvast een heel fijn uiteinde wensen en een mooi 2012. En dat er maar veel lieve babies geboren mogen worden!!

Dikke knuffel van mij

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Hahahaha... :D ja sexy is anders. Soort grote luier zonder zijkanten. Maar oohhh... Wat lig ik lekker. Probeer het maar vanavond, en dan moet je eigenlijk door je vriend lekker die rol in je rug laten duwen..
    En de voorkant zelf naar je toe trekken..

Ik spreek je morgen wel, dan graag verslag...:p

Hier lekker kaarsjes aan in de slaapkamer, wat lekkers erbij. En we zijn lekker samen in bed gekropen.. Hele bijzondere oud & nieuw dit jaar. Maar heerlijk! lekker met z'n 3e onder de wol het nieuwe jaar in.

Meiden, iedereen een super 2012!!!

8. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Iedereen een fijne jaarwisseling xx

9. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Happy Newyear!!!

10. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Gelukkig nieuwjaar! Dat alle wensen en goede voornemens mogen uitkomen voor 2012!

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    lieve meiden, wij willen jullie een gezond, gelukkig en liefdevol 2012 toewensen!

12. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Allereerst allemaal de beste wensen!

Wen, ik lig met links t voedingskussen en rechts in mn rug een gewoon kussen ( of andersom als ik draai)...dus geen sumo maar wel goed ingepakt en ik slaap heerlijk!

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0

Is ook veel logischer zo..hahaha ach ja, ik slaap heerlijk zo met mijn luier...:p

Meiden, nogmaals allemaal een super 2012 met voor iedereen een mooi en gezond kindje.

Zag trouwens net bij de baby van de maand foto's die kleine van Fleurop er tussen staan. Misschien leuk om allemaal te stemmen. Ik heb het al gedaan..

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Meiden, Happy New Year Y'all!!! :D Op naar de eerste babys hier!!! Vanaf nu hadden ze groen licht had ik begrepen toch?!

Wen, heb idd ook op Fleurop gestemd :D! Hoe mobiel ben je in bed met je luier? Als ik het goed begrijp heb je dat kussen dus gewoon tussen je benen met een uiteinde voor je en een uiteinde achter je?

Ga vannacht voort eerst eens dat ding mee naar bed nemen. Best een korte rotnacht gehad en werd weer wakker op mn rechterzij die toen ook weer helemaal zeer deed. Zeg maar het stuk waar de baarmoeder dan op rust als je op je zij draait.

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, als eerste een gelukkig nieuwjaar voor jullie en jullie gezinnen. Hopelijk mag 2012 ons allemaal mooie dingen brengen!!!

Helaas is het rode verlies niet meer weg gegaan. Vanmorgen is de hel losgebroken en ben ik echt ongi geworden. Een heus bloedbad (en dat is niet leuk als je bij iemand anders in huis bent :() dus daarom nu al weer thuis. Heb krampen zowel in mijn onderrug (heel erg laag) als in mijn onderbuik, komen en gaan, dus niet de gehele tijd... Heb ik anders nooit zo erg, zeker tijdens en na de pil niet.

Nog bedankt voor alle lieve berichtjes, voelt goed! Zit er nu wel even doorheen, had het zo gehoopt en temp bleef zo mooi, dat ik nog wel wat hoop had. Nu op naar iets nieuws, hoe vervelend het op dit moment allemaal ook voelt.

Op naar ronde 5, waarschijnlijk mijn NOD ergens midden in maart als ik mijn laatste cyclussen aan ga houden :(

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: balen dat je ongi nu zo heftig is. Dan is het idd niet prettig om bij iemand in huis te zijn. Sterkte. Hopen op een mooie, kortere en vruchtbare ronde voor jullie.

Hier weer terug van een middagje bij mijn tante voor een nieuwjaarsvisite. Was erg gezellig maar ben nu finaal gesloopt. Morgen, in theorie, een rustig dagje. Wel met de hondjes naar het park. Want die stuiteren flink. Misschien beginnen met het opruimen van de kerstspullen. Als dat allemaal weg is: grote schoonmaak.

17. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. balen zeg!! en nog zo heftig ongi ook!! bah!! hopelijk kan je snel weer gaan klussen als het over is!

net even rondgekeken en gediscuseerd met andere zwangeren/al moeders hier in mijn buurt over welke kraamzorgpraktijk ik wil.. iedereen hier heeft dezelfde en ze waren allemaal tevreden.. ook zelfde vk dus die zijn ook met elkaar bekend. das fijn..

ze hebben ook borstvoedingavonden/zwangerschapsyoga/babymassage ed.. dus best leuk!heb lekker veel bijgelezen..

nu nog een dilemma... qua erkenning.. wat gaan we doen.. alleen erkennen? gereg partner of toch een papiertje halen op maandagochtend.

wat zijn nou echt de voor en nadelen.. ja als je getrouwd bent hoef je verder niks te doen.. met gereg partner.. wel erkenning maar geen ouderlijk macht ofzo..en met alleen erkenning dus uiteindelijk ook de ouderlijke macht aanvragen enzo..en dan nog testamenten voor als 1 van ons overlijd want ja.. wat als s.moeder denkt dat ze recht heeft op zijn geld en spullen.. of andersom..

wil graag van jullie horen wat jullie fijner vinden. zeker degene die nog niet getrouwd zijn..ben benieuwd hoe jullie dat doen..

en ja ik lees het topic ook mee hierover.. maar wil het van jullie ook graag weten hoe jullie hiertegenover staan:D

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Me: ik denk dat het wel heel persoonlijk is. Hier zijn wij getrouwd. Maar dat ik vooral het aandeel van mijn man. Hij wilde dat erg graag. Het was vooral een gevoelskwestie om te trouwen. Voor ons was het DE manier om aan iedereen te laten zien dat wij van elkaar houden en de rest van ons leven met elkaar door te brengen. Maar bij ons speelde het juridische aspect niet echt mee. (waren nog niet zwanger toen we trouwde) Was vooral een gevoelskwestie.

19. me83

me83 Niet meer actief

ja idd.. nu is het bij mij een gevoel dat ik alles geregeld wil hebben... voor later.. en voor het kindje.. want je meot gewoon dingen laten vastleggen.. dus zie het trouwen nu ook als een formeel iets.. heb geen centjes om een mooie bruiloft met jurk en alles erop en eraan te regelend nog in de zw.schaps.tijd.. dus twijfel daarom ook tussen trouwen en gereg. partnerschap

20. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mira balen dat je ongi zo heftig is. Misschien wel een goed teken van je lichaam! Alles gaat weer werken zoals het hoort. Ook omdat je nu een ei hebt gehad.

Me lastige keuze hoor. Wij zijn al getrouwd, dus daar hoeven we niet over na te denken. Je kan bijvoorbeeld nu erkennen en dan straks als de kleine kan lopen trouwen. Is leuk met de kleine erbij als bruidsmeisje.

Hier een baaldag. Ik verveelde me stierlijk. Dat gehang en eten al die dagen, pff. Had zelfs geen zin in poetsen. Ben blij dat ik morgen weer kan werken.

Share This Page