Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@kwiebje.. hmmm meisje zei je?;) hahahaha.. zit net toevallig te kijken wat ik ga doen voor een pretecho..

is alleen 2 d voor geslachtbepaling? ofhebben jullie die ook in 4d gedaan?

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Thanks meid! Ik hoop ook dat deze hevige ongi mijn oude cyclus op gang wil helpen (zat voor de pil altijd op ongeveer 30 dagen), maar zal door de PCOS wel wat langer zijn (hou gewoon rekening met 77 dagen, het gemiddelde van mijn lange cyclussen ;))

Me: Thanks! Als mijn ongi weg is (liefst zo snel als mogelijk natuurlijk ;)) gaan we weer klussen als we zin hebben, tot de ovutesten en de temp weer iets moois aan gaan geven ;) We zullen zien wat de toekomst breng!

Trouwen, erkennen of geregistreerd partnerschap: Hier moeten we er gelukkig niet meer over na denken aangezien we getrouwd zijn (dezelfde reden als Vaddie, omdat we willen laten zien hoeveel we van elkaar houden en dat we ons leven verder samen met elkaar door willen brengen). Maar als ik nog niet getrouwd zou zijn, zou ik hetzelfde doen als mijn schoonzus heeft gedaan: Erkennen en een goed testament op laten stellen voor als er iets met jou of je partner gebeurd! Vooral ook goed op laten tekenen naar wie het kind dan gaat (in schoonzus/zwager geval komen de 3 kinderen bij ons en zal andere schoonzus ons dan financieel ondersteunen), maar daar hebben andere mensen dan weer meer verstand van, wat er allemaal in moet ;) Succes met je keuze!

Kwiebje: Thanks meis! Ik hoop ook dat het allemaal weer op de rit komt. Zou ruim 40 dagen schelen, maar ik vermoed dat mijn cyclus super lang gaat blijven tot de GYN besluit te helpen... Nog even geduld dus, 12 januari eens een goed gesprek met die man hebben!

3. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Oh haha of jongen natuurlijk!
    Wij hebben de 2d gedaan. 4d kan hier pas vanaf 22 weken, omdat het er met 16 nog niet zo heel mooi uitziet. We hebben het wel op beeld gezien. Hij maakte een 3 d foto. Het was idd nog niet erg mooi. Het leek een varkentje, hihi. De bovenlip en neus staan nog naar voren. dat trekt later bij.
    Jullie willen dus ook weten wat het wordt?

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mira ik heb je berichtje gemist.
    Ik zou die man op 12 januari heel trots vertellen dat je een ei hebt gehad! Resultaat van jouw inzet!

5. me83

me83 Niet meer actief

jaa ben erg nieuwsgierig!

okee dan ga ik van de week bellen voor een 2d.. staat ook nergens bij vanaf wanneer de 4 d was.. dus vandaar dat ik dacht dat je mocht kiezen hahhaha.. weer een zorg minder:p

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: Ik was al van plan om mijn tempkaartje te printen en mee te nemen zodat ik kan laten zien dat het afvallen zeker effect heeft. Daarbij maar meteen vertellen dat ik het prettig zou vinden als we toch wat eerder met hulp kunnen beginnen. Waarschijnlijk wil hij dat toch niet, eerst die 7 kilo eraf, maar ik kan het altijd proberen!!!

7. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Me misschien doen ze bij jullie wel eerder een 3/4d. Als je dat graag wilt dan zou ik het tich even vragen. Hen je trouwens al een gevoel van wat het is?

Mira die man moet toch zien dat je goed bezig bent! Ik hoop dat hij zijn hand over zijn hart strijkt! Hopelijk is het niet zo'n regel miepert die zich vasthoudt aan de regeltjes. Succes alvast! Ik wens je in ieder geval een kortere cyclus met ei toe. Dat geeft in ieder geval meer kansen in 2012!!

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @me, hier paar jaar gelden een samenlevingscontract en een testament laten opstellen. Dekt zo goed als alles. Hier 2 maandjes geleden samen naar het stadskantoor geweest om die kleine te erkennen.

Dus alles is geregeld, snap dat je nu misschien ook niet op de kosten van een bruiloft zit te wachten. Wij waren toen geloof ik rond de €600 kwijt voor die 2 dingen.

9. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Hier hetzelfde gedaan als Wen toen we ons huis kochten. Verder een laat maanden geleden de baby erkend.

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mira, %&^&( begin van het jaar meis.... maar je bent het jaar iig met een echte cyclus ge-eindigt.. hopelijk wil de gyn je nu wat sneller helpen!

hier getrouwd voor we gingen samenwonen, dus qua erkenning hebben we er nooit over na hoeven denken... qua kids hadden we wel het eea binnen de familie geregeld, maar dat willen we nu anders en bij de notaris laten vastleggen..

hier gister verjaardag van mijn neefje... daarna begon het behoorlijk te rommelen.. douchen hielp niet, daarna in bad, hielp niet... ben uit bad gelijk op bed gaan liggen (en toen ik in bad lag heeft tjeerd snel het bed op klossen gezet) en in de loop van de avond zakte het wat af... vanacht af en toe nog gerommel en nu vooral een beurs gevoel van onder... van mij mag ze komen... dit heb ik bij de jongens nooit gehad, daar kwamen de weeën en gingen ze niet meer weg...

sjoerd gaat woensdag op donderdag uit logeren en jelle ook.. dus wie weet geeft dat de rust om te bevallen ;)

11. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Spannend Jannie.

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    vind het niet zozeer spannend.. maar wel heel irritant... weer een nacht %^&(**) geslapen voor niets... laat haar maar gewoon komen..
    mannetje zit vandaag in tilburg, dus mocht het beginnen moet ik ook wel op tijd bellen...
    hangt iig een rooster met wie we kunnen bellen om de jongens op te vangen.. werken een hoop om ons heen wisseldienst.. dus dat scheelt...

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier echt enorm duf. Niet goed geslapen dus nog steeds moe. Toch maar proberen wat te doen vandaag. In ieder geval naar het park met de hondjes...... die stuiteren.

@Jannie: kan me je irritatie voorstellen. Hopelijk zet het snel door naar echte weeen.

14. me83

me83 Niet meer actief

@kwiebje.. nee niet echt een idee wat het word.. al denkt iedereen een jongen.. en me pendels denken dat ook... ben benieuwd!

nee doen dan eerst wel 2d en later in de zw schap een 4d.. krijg voorlopig geen echo dan meer.. miss nog een ligggingecho.. maar staat niet op me kaart gekruist.. dus geen idee hoe en wat..

@wen.. ja hier kan je wel gereg. partnerschap doen ook gratis op maandagochtend.. dan kan je geloof ik voor speciale prijs ook je testament regelen als je dat in 1 keer doet..

maar denk dat ik gewoon woe erheen ga voor het erkennen van ongeboren vrucht.. en miss later gereg p. of over een jaartje of wat trouwen.
    erkennen is nu het belangrijkste wat geregeld moet worden samen met me kraamzorg.. straks dat even doorbellen;)..kan ik weer wat van me lijstje schrappen

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Kan toch ook. Doen waar jullie een goed gevoel bij hebben. En vergeet je mannetje niet mee te nemen dan woe, hij moet erkennen jij niet hè,..:p

Gaat de kleine naar het kdv bij jullie, nou we toch bezig zijn met je lijste aan het afschrappen...:)
    Mijn nicht komt ook uit den haag (jij toch ook?) en die hadden de grootste moeite met een plekje op een kdv te krijgen.

16. me83

me83 Niet meer actief

hahaah jaa hij gaat mee... we gaan woe want hier is het dan van 8 tot 20.00 open.. dus tijd zat.

woon in wassenaar.. maar schrijf meestal op forums ed op den haag.. kent iedereen ook beter ahhhaahh... hier genoeg kdv.. al ben ik meer van de gastouders dan de grote kdv..

en vriendin hier gaat een gastouder worden.. dus waarsch. daar heen.. is wat persoonlijker met maar een paar kindjes..lekker veel contact met elkaar en veel aandacht.. maar hopelijk is het niet al te veel nodig.. als ik de ochtende werk en vriend de avonden komen we al een heel eind, ik wil ook wat minder gaan werken als het mogelijk is.

wat ga jij doen wen? wel kdv? of oma's?

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jannie spannend... Ik hoop dat ik net genoeg bij de pc ben om mijn plicht als buddy na te komen als het zover is...Mijn telefoon is namelijk overleden zaterdag en die komen ze morgen ophalen.
    Ik kan dus alleen maar op de laptop op FB kijken.

Hopelijk heeft iemand nog een telefoon met wi-fi/internet te leen voor de komende tijd van mijn oude foontje kan dat niet.

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hier weer terug van controle van de vk. Eitwitten en bloeddruk zijn weer goed gelukkig!
    Volgende week weer terug, all hoop ik dat het niet meer nodig is...

Kdv; die van ons gaat ma-do-do naar het kdv. Bewust niet naar oma. Ik werk zelf in de kinderopvang dushij gaat naar onze eigen organisatie. Alleen niet naar mijn locatie.

19. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Fijn MiniM dat alles goed was. Voel je je ook goed?

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, wat fijn dat alles weer goed was!!!! Hoop ook dat je volgende week niet meer terug hoeft!!! :D

Ik werk ook op bso/kdv dus wil mijn kind met 1,5jaar ook wel een dagje naar kdv doen. Als medewerker hoef ik niet op de wachtlijst...of naja kom gelijk bovenaan te staan :D Voorlopig gaan eerst de oma's oppassen.

Jannie, heh wat vervelend als het zo blijft aanrommelen, maar het niet doorzet. Mag nu toch wel eens gaan komen dan!

Me, wij zijn dus 12 dec op maandag getrouwd zonder poespas met bruiloft enz. Gewoon echt ff op alles geregeld te hebben. Hebben ook samenlevingscontract, maar daar red jut niet mee.
    Belangrijke reden voor mij was ook wel dat we nu 1 achternaam hebben als gezin.
    Pretecho, hebben wij met 16 weken gedaan en was grotendeels 2D. Ze schakelde wel een aantal keer over naar 3D...super leuk!

Hier gaat het prima. Wel weer shit geslapen en kon mn draai niet vinden met het voedingskussen.
    Wen, hoe draai jij met dat ding tussen je benen?

Deel Deze Pagina