@ me, wij zijn getrouwd. Waren al getrouwd voordat ik zwanger raakte. Hebben dus niet na hoeven te denken over herkenning enzo. @ wen, Hier vanmorgen het voedingskussen gepakt. Bedankt voor de tip Had buikpijn. Dat voedingskussen is perfect voor je buik. Bekkenpijn is nog steeds hetzelfde. Dus nog honderdduizend keer draaien 's nachts. @ jannie, wat vervelend zeg dat het niet door gezet heeft. En je weer zo'n rot nacht gehad hebt. @ hier, Voel me vandaag echt niet echt lekker, maar kan nou niet zeggen waarom niet. Word ook gek van het vocht wat ik nu extra vasthoud. Is van de een op de andere dag een heel stuk meer geworden. Hielt al wel beetje vast. Begin er echt last van te hebben. Kan mijn horloge niet meer aan. Die kon ik eerst ronddraaien. En kan niet meer op mijn knieen zitten. Volgende week maar eens aan de verloskundige door geven.
zijn jullie ook buikslapers??? bij mij gebeurt het regelmatig dat ik het kussen er 's nachts uit gegooit word... de ene x heb ik gewone kussens (2, 1 voor tussen de benen en 1 voor onder mijn buik) de andere x het voedingskussen... maar het blijft drama... mams, ik heb nog wel een foontje voor je.. een ouwe, maar werkt... woon helaas niet om de hoek.... laat maar weten als je een foon hebt, tot die tijd zal ik als er iets gebeurt 1 van de andere meiden ook een pb sturen...
deesje, zou gewoon ff de VK bellen om te vragen wat je het beste kunt doen.. anders ben je weer een week verder.. hou zelf geen vocht vast, dus heb geen tips...voor je enkels weet ik alleen dat je regelmatig ff moet gaan zitten met je enkels omhoog en geen knellende dingen moet dragen... sterkte meis...
Deesje, wat vervelend meid!! Zou het idd maar even doorgeven...hoop dat ze er misschien wat tips voor heeft om het in ieder geval houdbaar te maken dan. Jannie, denk dat voor mij losse kussens ook een betere optie zijn. Kan alles het kussen nog niet echt onder mn buik leggen als ik op mn zij leg...is tie nog te klein voor maar begin het toch wel echt te voelen.
@Skaya: ik bleef ook ruzie houden met het voedingskussen. Heb mijn oma dus gevraagd om zelf een kussen te maken. Is ruim de helft kleiner maar wel even dik en slaapt prima. Hier druk bezig met het opruimen van de kerstspullen. Buik is erg onrustig dus nu even half uurtje zitten. Dan weer verder, huiskamer staat flink op zijn kop nu.
@skaya, ja draaien met dat ding is kansloos. @me, hier gaat ze op di naar het kdv en wo passen mijn schoonouders op. @Jannie, spannend meid. Hier ook veel krampen al een week. En bijna non stop (pijnlijke) Harde buiken. Maar ik probeer er niet op te letten. En hou mezelf maar voor dat wanneer het echt begint ik het dan wel merk. Heb natuurlijk ook geen idee wat ik kan verwachten.. Hoe zou jij je pijn van de weeën omschrijven?
Hey meiden.. Zucht, sorry ff geen zin om terug te lezen.. Hoop niet dat er belangrijke dingen gebeurd zijn die ik nu mis maar heb er ff de puf niet voor..Dus alleen ff ego-bericht.. Vandaag naar de verlosk. geweest.. Helaas is t kindje nog niet voldoende ingedaald Ze kon t er bij wijze van zo 'uit tillen'.. Dit is niet goed aangezien ik donderdag 38 weken ben.. Nu moet ik morgen naar de gynaecoloog voor n echo, en dan smiddags terug voor n consult.. Maak me best druk want ik wil echt thuis bevallen en dus absoluut niet in t ziekenhuis Hoop dus echt dat t goed komt en ik gewoon thuis kan bevallen.. Jullie horen van mij wanneer ik meer weet.. ben nu ietsjes teneergeslagen omdat ik heel vaak indalings-steken had, en dit blijkbaar weinig heeft gedaan.. xx
he balen meis... helaas erg herkanbaar... ik moet morgen en hoop idd dat ze door al het gerommel is ingedaalt... loop nu ook altijd met foon en spoednr op zak... wel fijn dat er met een echo gekeken word of ze een reden kunnen vinden... ennuh.. als de weeën echt beginnen kan het zomaar wezen dat het kindje ineens toch indaalt... (weet niet of je echt niet thuis mag bevallen als het kindje niet is ingedaalt, want bij mij schoot tijdens de weeën de kleine alsnog omhoog en mocht gewoon thuis bevallen!)
tja, moeilijk te omschrijven... mijn vk zegt altijd.. je voelt het vanzelf.. je hebt dan echt het idee dat je aan het bevallen bent.. ze komen dan ook echt regelmatig en houden minimaal een minuut aan... en ik moest die ook echt wegpuffen.. een andere manier was er niet
Stampertje balen meid! Maar je wordt goed in de gaten gehouden en beter in het ziekenhuis bevallen dan complicaties thuis waarna je alsnog naar het ziekenhuis moet. Dat wil je ook niet lijkt me. Ben benieuwd. Hou je ons op de hoogte?
Jannie, is het in het begin echt te vergelijken met menstruatiekrampen? Volgens mij zou ik rond de 36 weken denken dat elk krampje het begin is van de bevalling...ook geen idee hoe het moet voelen. Stampertje, snap dat je ontzettend baalt! Hoop dat het alsnog goedkomt en je thuis kan bevallen zoals je zelf graag wilt! Mijn moeder zegt steeds dat een eerste kindje vaker niet (helemaal) indaalt en dat het niet voor problemen hoeft te zorgen en tijdens de weeën alsnog goed komt. Was in haar geval bij mij wel zo. Wennnnn!!!!! Ik zit echt te wachten op het moment dat ik hier kom en dat je kan melden dat het echt begonnen is of dat je ineens bent bevallen als ik een hele dag gewerkt heb! MiniM, zit de kleine man nog daarbinnen? Hier stiekem wel jaloers op jullie!!! Zou ook al wel 38 weken willen zijn!! Ga gewoon ontzettend met jullie meeleven en genieten! Vrijdag mn 20 weken echo...gelukkig al om 8:30u! AAAAH ik kan niet wachten!
Die krampen zijn geen echte weeën... Dat zorgt vaak voor indalen of het klaarmaken van de baarmoedermond... En het komt vaker voor Bij een volgend kind.. Geniet jij nog maar van je zwangerschap meis... Gaat snel genoeg....
Ik voel me op zich goed, wel steeds erg moe. De vk zei wel dat dat erbij hoort en gewoon aan toe geven. Nu het nog kan he Hoe is het met jou? Dees, ik hou ook veel vocht vast. zeker de laatste weken. Ook dat hoort er wel bij zei de vk. Toch in de gaten houden want als je ook een hogere bloeddruk krijgt en hoofdpijn, duizelig, sterretjes zien enz kan t duiden op zw vergiftiging. Daarom had ik ook een extra controle vandaag. En anders idd ff bellen om het aan te geven. Er zijn verder geen dingen die je kunt doen voor het vocht... Behalve toch goed blijven drinken. Skaya, ja de kleine zit er nog! Indalen, hier ook nog niet volledig ingedaald. Volgens de vk geen probleem voor de bevalling. Als de weeen beginnen zakt hij toch nog. Komt goed!
Hoi dames, even snel tussen door.. Wij verwachten een ZOON!!!! Hij lag lekker met zijn piemeltje te spelen, geen gezicht.. Placenta ligt alles behalve gunstig, hopen dat ie in de komende weken omhoog gaat groeien.. Er werd gezegd dat ik hem snel zal gaan voelen, laat ik hem nou gisteren gevoeld hebben, haha... Zo onwerkelijk,..we krijgen een ZOON!! Whhaaaah! Bekijk bijlage 211565 Bekijk bijlage 211567
Kylie: Wauw meid! Mooie echofoto's en gefeliciteerd! Leuk hoor, een jongen Vind het super leuk voor jullie!!! Ga maar lekker genieten van de kleine man
Kylie een zoon!! Superrrrrrr. Dat had hij zelf dus al ontdekt, haha. Stampertje ik hoop voor je dat de anderen gelijk hebben dat het kan dat het nog niet goed is ingedaald. Succes bij de gyn. Hou je ons op de hoogte? Jannie het lijkt ook irritant dat het maar blijft sukkelen. Of wel of niet! Ik hoop dat het binnenkort doorzet. Skaya bijna de 20-weken echo meid, spannend! Ik zou soms ook wel willen dat het bijna zover is. Maar nu is het nog genieten zonder veel bijverschijnselen. Das ook fijn! Deesje, vaddie en wen doen jullie rustig aan?! Het wordt nu echt spannend wie de eerste wordt. Ik gok op Jannie!!
Wat een geklets weer.,! Eens even kijken..., uhhh Allereerst., de allerbeste wensen voor iedereen!! Beter laat dan nooit, hihi. @ Mira., @#%@#(^$T%& Shit zeg.,!!! Kom op.,! Nieuwe ronde nieuwe kansen.., al duurt de ronde nog zo lang,. des te langer de tijd een super mooi kindje te maken !! Ook bij jullie zal het goed komen.,. @ Samen: Hier een samenlevingscontract met straks een goed testament., daarbij de erkenning van het ongeboren vrucht na de 12 weken echo. Alles goed geregeld., @ Kylie.,!! YEAHH krijg gewoon een NEEFJEEEE Oooo wat had ik het verkeerd., en wat superrrr leuk dat ik ook de naam weet en natuurlijk tegen niemand zeg !!! Hehe., super leuk geheimpie!! hihi. Nu al gek op ..... @ Hier: Super-mega-uber moe!!! Niet normaal.., ga zo weer lekker onder de wol., Morgenochtend komt de mevr van MvM., ben zo nerveus voor de test!! Heb 20 dec voor het laatste getest met de CB en sinds die tijd niet meer., Laatste dagen haast niet meer misselijk (baart me bijna zorgen) Maar wel wat krampjes en vermoeidheid en super zere borsten! Dus volgens mij zit het wel goed hihi, Nog 1 weekje...,: ECHOOOO ooo wat is dit spannend.,! 16 jan. kan ik beginnen bij de GAMMA!! Super leuk.., Gaat dus helemaal goed hier.., ondanks de kwaaltjes., Ik ga lekker op bed., Sorry dat ik op bijna niemand heb gereageerd ik weet het gewoon niet meer en ben te moe., Trusten..., ik kom morgen nog wel even langs om te vertellen van MvM!
@kirst.. ohh word een knallertje hoor!! maak je niet druk!! en bijna echo al!! spannend!! (gefeli met je neefje!!) @skaya.. oeeh vrijdag!!!! spannend hoor!!! zo gaaf om je kleintje weer te zien!! @kylie... meis!!! gefeliciteerd met jullie zoon!!! gaaf hoor!!! blijkbaar vind je kindje het zelf ook leuk dat ie een jongetje is? @minim.. jaa ik wil ook liever niet dat de oma oppast.. oma is en blijft oma... geen opvoeder. en gezien onze s.moeders hetzelfde zijn.. snap ik je direct! @jannie.. het rommelt lekker bij je zeg!! ik ga het nu elke keer zeggen als ik naar bed ga.. en je niet meer spreek.. .alvast succes! je weet maar nooit! @weeen.. geloof dat het te vergelijken is met mentruatiepijn keer 100? maar het word vanzelf steeds heftiger (als het goed is) dus kan je er een beetje aan wennen dat je lichaam echt gaat uitdrijven..het zal echt geen pretje zijn.. maar wat moet dat moet!
Goeiemorgen dames!!!! *gaaaaaaap* De laatste avonden laat geweest omdat ik niet kon slapen van het late opstaan na het laat naar bed gaan. Vandaag dus die cirkel maar doorbroken door vroeg op te staan en zit nu dus als een zombie achter de laptop hahahahha. Kylie, wat gaaf meid!! Een zoon!! En bij 15 weken al leven voelen, tja bij een eerste hoor je niet vaak. Ik voelde Mylan* ook al met 15 weken. Weeen...het begint misschien wat zeurderig als menstruatiepijnen maar ik vond echte weeen daar in de verste verte nog niet op lijken. Het is echt een pijngolf die je langzaam voelt opkomen,totdat het een piek bereikt en weer afzakt. Mn ei is nog niet geweest en heb pas gister weer een streepje op de ovutest(paar dagen niet gehad) dus mn ei komt vandaag iig nog niet...Ik hoop morgen. Er ligt een voorraadje klaar voor als die zn kop laat zien. Baal er wel van dat mn cyclussen steeds langer worden Toen we voor Mylan gingen waren ze zo mooi kort.