Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mocht je kerstversiering opruimen leuk vinden?? er staan hier nog 2 boompjes op de 2 jongenskamers... kan me er niet toe zetten..

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Oh, mag ik dan ook nog even met een tip gooien? :D
    Een vriendin is aan het studeren voor Doula, en die wist te vertellen dat als de ontsluiting niet wil vorderen, je het best op je linkerzij gaat liggen. Dus dames...wie weet hebben we er nog wat aan ;)

Hier trouwens nog aan het overwegen of we een doula (onze vriendin die ervoor studeert) bij de bevalling willen of niet. Valt me op dat ze enorm veel weet...dus lijkt me ook wel weer handig... hebben bv ook al een begin van een geboorteplan gemaakt. En moet eerlijk bekennen dat ik me door al haar informatie en uitleg ook een stuk zekerder voel. Jah, weet ik veel hoe een bevalling hoort te lopen? En dat ik eigenlijk heel veel dingen kan beslissen en ze dan best op papier zet voor de mensen die mijn bevalling gaan begeleiden... Moet zeggen dat ik over heeeeeel veel dingen nadenk nu. Echt dingen wat ik voorheen helemaal niet aan gedacht had, of dat ik uberhaupt van alle mogelijkheden wist...

Stampertje: Balen dat je niet thuis mag bevallen. Misschien een tipje van de doula...neem je eigen nachtlampje mee en je eigen kussen of een dekentje. Iets dat je aan thuis doet denken. Misschien ook een ontspannend muziekje. Hoe relaxter je zelf ben, hoe makkelijker de bevalling gaat. Tja...als je thuis dan niet mag bevallen, dan neem je toch een stukje thuis mee naar het ziekenhuis? Het zal je baal-gevoel nu niet verminderen. Maar wie weet heb je er wel iets aan? Oh, en zoals jannie zegt: bespreek dit baal-gevoel met je verloskundige!

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    :D:D:D:D Haai!:D:D:D:D
    *rent weer naar der werk* ;)

Nog anderhalf uur te gaan... pffffff

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    werkse meis... buiten mis je niets hoor.... wij missen je alleen hier ;)

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Stampertje: bent helemaal geen aansteller. Snap je helemaal.

Hier was Lief lekker vroeg thuis en heeft de vloer in de huiskamer gezogen en gedweild. :)
    Zelf was opgevouwen en naar de bieb geweest.
    Nu wel gesloopt. (van niksdoen is dus ook niks terecht gekomen.
    Doe vanavond dus niks meer. :)

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Spannend en leuk morgen echo. Ben benieuwd. Jij wilde toch ook in het zkh bevallen?

Ja 12-01-12 zal mooie datum zijn. En jij de 14e volgens je moeder. Spannend..

7. me83

me83 Niet meer actief

@stampertje.. ohhh balen meis.. is het al zeker dat je int zkh moet bevallen of kan het nog zijn dat ie 1 dezer dagen nog gaat zakken?

lijkt me echt vervelend als je helemaal ingesteld bent op een thuisbevalling je alles weer moet omgooien... weer geboortplan enzo.. bah!

@wen..39 weekies!!! gaat hard zeg!!!! nog max 2 a 3weken? ooeeeh spannend!!!

@mams..ik had na mjn vk ook cylcussen van 30.. daarvoor 27.. maar schijnbaarwas het voor mij wel goed.. want mijn lf werd ook langer.. mijne was eerst 10 dagen.. en nu 13.. dus wel beter voor het nestelen miss?

hier alweer 14 weekjes!!!:D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Me, ik weet het niet, vorige keer was mn LF 11 dagen...normaal 10.
    Nu nog niet eens een ei gehad...pffffff

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Mams: Wat balen zeg van je cyclussen! Kan me voorstellen dat je daarvan baalt.,! @##$Grmbl.,

@ Jannie: he wat vervelend dat het niks geholpen heeft,. Snap dat het niet al te lang meer moet duren voor je.., sterkte!

@ Stampertje: Goh meid! Wat een Kl#$%te bericht zeg.,!! Hoop voor je dat er nog iets te regelen valt voor je., kan me voorstellen dat als je er zo op gerekend hebt dat het je zwaar tegen valt.

@ Me: Gefeliciteerd met je 14 weken!!! Whoehooeee!!!

@ Hier:
    Vanmorgen MvM gehad: EEN KNALTEST!!! Wauw wat is dit gaaf!! Dus weer terug op mijn wolkje!! Hihi.., helemaal leuk!!
    Wat een rotweer vandaag he dames? Heb boodschappen gedaan en wilde shoppen voor kleren maar niks gescoord, ja 3 nieuwe onderbroeken die hoog zitten! Was ik aan toe., al is het niet echt sexy hahaha
    Toen ik wilde gaan eten (manlief is nog werken) ging de bel, schoonmoeder voor de deur: Ze kwam kijken hoe het met me gaat, vet lief! Ook kwam ze voor een rot mededeling; ze gooit haar vriend de deur uit (3e keer! Maar dit keer wil ze hem echt niet meer terug)., Hoop eigenlijk dat het hier nu echt bij blijft en ze hem niet weer terug neemt, we zullen zien, maar het blijft niet leuk dit soort dingen. Hij heeft tot maart de tijd, zal mij benieuwen.
    Nu lekker met een kopje thee op de bank! De Kerstboom en alle kerstkaarten zijn opgeruimd., wel weer een beetje kaal hoor., maar eens kijken wat we gaan kopen om het wat op te vullen! Hihihi.,

Fijne avond lieve dames.

10. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ja ik wil in het ziekenhuis bevallen. Vriend werkt een uur rijden (zonder files) van ons huis dus een goede vriendin heeft aangeboden om zolang bij me zitten als het begonnen is en ik er behoefte aan heb. Dat is wel een geruststellende gedachte. (mijn ouders wonen op twee uur rijden).

Ga jij borstvoeding proberen?

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kylie, wat leuk zeg een zoon. Fijn dat ze het duidelijk hebben kunnen zien.

@ jannie, wat vervelend dat die voor weeën nog niks gedaan hebben.

@ stampertje, wat vervelend zeg dat ze je als advies hebben gegeven om in het ziekenhuis te bevallen. Kan je als de kleine indaalt tijdens de weeën toch niet thuis blijven.

@ hier, Vanmiddag kwam ik naar huis met de auto en kreeg plotseling in de auto flinke rugpijn. Deze werd steeds erger en zakte daarna weer af en werd daarna weer erger. Heb mijn man op den duur gebeld omdat ik niet meer verder durfde rijden. Heb dit nog nooit mee gemaakt. Tis nu helemaal over.

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    vaddie, lekker dat je mannetje dat gedaan heeft..

kirsten, heerlijk meis.. een knaller...

deesjedees, oei das minder meis.. hopelijk was het 1malig.

juultje, mijn man werkt door heel nederland en belgië.. tot na de bevalling hoeft hij niet meer over te werken en zal hij niet naar belgië mogen (mag niet van zijn baas :D ) maar nog kan het zomaar 2 uur rijden zijn.. dus als ik denk dat het serieus is bel ik gelijk.. en als het 's ochtneds vroeg al rommeld mag ie pas weg als alles rustig is...
    lange ritten doen we ook niet meer, dus kraamvisite naar mijn broerje zijn twins kan niet, en ook de doopdienst zullen we missen :( maar is niet anders..
    vandaag mocht ik niet koken van manlief en lig nu lekker op bed.. straks ff naar beneden, want broertje en schoonzusje komen nog ff een drankje halen...
    morgenmiddag komt de kapster(schoonzusje) en die neemt de jongste mee... de oudste gaat vlak voor de lunch naar mijn schoonouders...
    hoef ik me ff niet schuldig te voelen...

tina, ga vooral proberen om op mijn linkerzij te gaan liggen.. wie weet werkt het...

zal zo ook nog ff een foto spammen...

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wow jannie!!! Kan me voorstellen dat je het zat bent., Maar wel super mooi.,

15. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mooi Jannie!

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zit ook echt alleen van voren.. aan de achterkant zie je niets (zolang ik niet ga bewegen, want loop niet meer, maar waggel)
    ben ook wel trots op mijn buikje, maar heb gewoon de pech dat ik klein ben (nog geen 1.63) en wij grote kindjes maken (4240 en 4160 gram, dus 8,5 pond)
    maar ja, we slaan ons er wel door... ze gaan iig bij 40 weken stappen ondernemen en voor die tijd komen nog 2 data's voorbij die ik vanaf het begin heb geroepen (8 en 16 jan) dus wie weet...

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Stampertje: Meid wat jammer van het advies om in de zkh te bevallen. Gewoon met de VK over hebben en bespreken wat jullie nu heb beste kunnen doen en of het ook ECHT noodzakelijk is. Een advies blijft een advies ;)

Kirsten: Gefeliciteerd met je mooie MvMtest :D Hele geruststelling!!! Hoe lang kun je nu meedoen met MvM? Vind het echt super dat je dat wil doen. Mss heb ik het wel nodig om zwanger te raken en heb jij mij ermee geholpen :D

Deesje: Wat lijkt me dat een eng gevoel! Hopelijk blijf het verder weg en kun je verder van je zwangerschap gaan genieten. Dikke knuffel meid!

Jannie: Mooie buik meid! Kan me voorstellen dat je er nu wel genoeg van hebt. Met zo'n buik kun moet je heel wat meedragen wat je normaal niet gewend bent! Hopelijk komt het toch allemaal snel op gang en kun je jullie mooie meid snel in de armen houden.

Hier behoorlijk moe. Toch goed geslapen de laatste dagen, maar blijf moe. Mss de spanning voor morgen die er zo uit komt of toch nog de nasleep van Oud&Nieuw... Hopelijk eind van de week wat minder moe!

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ jannie, dat is een flinke buik zeg. Snap dat je het beu bent

19. me83

me83 Niet meer actief

@jannie.. wow!:D staat je goed!! al kan ik me voorstellen dat je het zat bent!.. lieve man heb je die je zoveel uit handen neemt:D

@kirst.. zie je wel! een knaller!!!:D

@mams.. ja toch een dag langer.. miss gaat het gunstig voor je werken dit keer!

@dees.. toch geen soort rug weeen? lijkt me verschrikkelijk!en ook met bevallen kunnen ze dat niet goed meten.. hopelijk was het eemalig!

@borstvoeding.. jaa wil ik wel proberen.. wie nog meer?

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Jannie.., nou ik ben 1.52m dus ik kan me lol op vrees ik!! Hahaha., ach het komt wel goed., heb nog nooit gehoord dat het niet paste! Hahahaha
    Ben wel heel benieuwd hoe lang het nog duurt bij jou zeg., je ziet er aardig klaar uit!

@ Mira., ja vind het bijna een plicht om mee te doen.,! Misschien had ik het zelf ook wel nodig gehad, gelukkig niet maar goed, het kan maar zo een volgende keer.,
    Ik doe mee tot 13 maart., tenzij ik het zat wordt voor die tijd., dan doe ik namelijk 12 weken mee!!! Heb voor mezelf zoiets, als ik 8 weken mee doe en ben het dan zat vind ik dat ik best trots op mezelf mag zijn. 12 weken in een litermaat plassen en dat overgieten is wel erg lang. hahaha

Deel Deze Pagina