Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Borstvoeding:
    Ik twijfel heel erg., ik zie altijd NEE DAT DOE IK NOOOOIT! Maar nu twijfel ik.., we gaan het meemaken.,

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    me, ik ga ook weer voor de BV.. maar niet ten koste van alles....
    sjoerd heeft 3 weken BV gehad en daarna overgestapt op FV. Jelle heeft 7 mnd BV gehad...
    (bij sjoerd een hele heftige dubbele borstonstekeing gehad en vervolgens nog 1 erover heen en toen was ik er klaar mee... bij jelle heel goed door de kraam geholpen en toen ging het super, al is kolven niet mijn ding.. dat werkt zelfs met neusspray niet,,,)

mira, rustig aan meis... dnek aan jezelf he!

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hangt ook van de grote van je kindjes af hoor... mijn zusje maakt ze van 5, 5,5 en 6 pond... dus heel klein (en ze is 10 cm groter als dat ik ben :( )

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja dat is waar., we gaan het beleven., ben heel benieuwd wat wij produceren., en grootte van het kindje zegt ook niet alles., mijn zusje was gigantisch klein (net zo groot als de baby born pop) maar er zat zo giga veel vocht in haar buik dat mijn moeder echt super super dik was! Niet normaal.., iedereen dacht dat het een tweeling was.

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ me, hier zat ik zelf wel aan te denken. Dat het oefen weeën waren. Heb nog nooit zo'n rugpijn gehad. Meestal is het constant. Maar nu zakte het af en werd het weer erger.
    Bel voor de zekerheid morgen ochtend even de verloskundige op.

6. me83

me83 Niet meer actief

@dees.. idd.zekerheid vooralles hoor..

pfff tegen het einde merk ik nu echtal jullie kwaaltjes hoor meiden.. tis nu weer net als int begin.. alleen zijn de kwaaltjes wat meer en serieuzer..vind het zo spannend!!

zijn de grasmatten gereed?:D

en hoe staat het met de seks eigelijk?is het nog mogelijk .. of voelthet niet fijn.. niet alle standjes zullen meer kunnen neem ik aan.. maar ben wel benieuwd hoe crea jullie zijn!

@borstvoeding.. nee niet ten koste van alles.. tis maar net of je geen onsteking hebt en of je genoeg hebt.. maar wil proberen om me verlof tijd voltijd borstvoeding te geven.. daarna hopelijk borstvoeding en flesvoeding.. mits dat goed gaat..en je kindje geen koemelkallergie heeft ofzo en het verdraagt met 2 verschillende voedingen.. anders miss kolven.. maarben er ook niet weg van.. ben geen koe:p

7. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Buddy Nieuws van Wen:
    Wen dr bloeddruk was vanavond in eerste instantie te hoog in combi met hoofdpijn en is naar het ziekenhuis gegaan.
    Bloeddruk was weer gezakt en was op zich in orde, op de uitslag van urine en bloed zat ze nog te wachten.

Zojuist van haar gehoord dat ze morgen wordt ingeleidt. Het is telkens wel goed/ niet goed en ze laten haar niet langer zo doorlopen.
    Ze moet zich morgen om 08.30 uur melden en wordt dan ingeleidt.

Ze houdt me op de hoogte (dat heeft ze moeten beloven;))
    en ik hou jullie op de hoogte!

Wen, heel veel succes!
    Op naar een prachtige dochter!

8. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wen heel veel succes morgen!!!!!!!!!

Dit is zo spannend en de eerste van het clubje hier. Trouwens 4 januari is ook een mooie datum ;).

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oeh Wen, heeeeeel veel succes meid!!!!!

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wat spannend!! Wendy heel veel succes!!

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Borstvoeding: wil ik ook in eerste instantie proberen..
    Moet ik tegen die tijd voeding en flesjes in huis halen? En wat voor een flesjes en voeding?
    @Jannie: Mooie toeter!!
    Ik zal die van mij ook maar even spammen. Bekijk bijlage 211909

Het is zo'n rare gewaarwording.. We zijn het afgelopen jaar eigenlijk alleen maar bezig geweest met zwanger worden en zwanger blijven, en nu lijkt het toch te gebeuren..Eigenlijk best eng soms

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wen, s6 meis!!!! ga jij toch de eerste zijn!

kylie, mooi buikje al hoor!

hier gelukkig alles rustig... hopelijk een nachtje goed slapen..

13. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Wen doe je best meid!! Spannend!!

Kylie ik wil ook borstvoeding geven, maar ik vraag me ook af of je dan ook flesjes en voeding in huis moet hebben. Ik heb nu een heel klein en een iets groter flesje. Meer niet. Voeding idd ook handig voor als je het nodig hebt. Maar als je het niet nodig hebt dan is het weet zonde.

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb geen voeding in huis. Kan altijd via de apotheek Volgens mij

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Voeding via de apotheek??

Flinke toeter trouwens Jannie! Mooi naar voren!

Kylie bij jou begint het ook goed te komen!

16. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    wen succes vandaag. Een voorspoedige bevalling. En we horen het wel wanneer je kleine meid geboren is.

@ borstvoeding, Dat ga ik niet geven. Ik heb er wel over na gedacht, maar toch besloten om het niet te doen.
    Ik denk niet dat je voeding in huis hoeft te hebben. Als je beslist om te stoppen kun je altijd nog voeding halen lijkt mij.

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: succes vandaag

Borstvoeding: wil ik zeker wel gaan proberen. Flesvoeding hebben we dan ook niet in huis, zoals gezegd is zo gehaald. Kolven ben ik zeker niet van plan. Het idee alleen al staat me zo enorm tegen. Dus ben benieuwd hoe het gaat lopen zodra ik weer moet werken.

@Jannie: mooie buik. Heb je bijna ingehaald. Hier ook flink aan de waggel. Als ik goed ben uitgerust wil goed lopen me nog wel lukken. Maar dat komt helaas niet veel meer voor.

Hier @#$$%% geslapen. Ben enorm verkouden. Zit helemaal dicht en alles doet zeer. Spontaan ook last van mijn heupen met slapen. Rug doet flink zeer. Bah. Zo veel wakker geweest.

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    #3798 kirsten87, 4 jan 2012
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
    WEN!!! Ookal lees je het niet meer.., het is bijna zover!!! SUCCESSSS, We denken aan je.,!!

Jeetje wat spannend.,! De eerste van ons hechte clubbie., nouja eigenlijk 2e toch.., maar van fleurop (was het toch?) Hadden we al snel niks meer gehoord.

Kijk Kylie! Dat groeit al lekker.., alleen maar goed en ja.., het gaat ECHT gebeuren., het komt ECHT goed.,!! Believe me...,

19. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Wen! Suc6 meid :) ben benieuwd..

Hier een beetje aan het wennen aan t idee, om in t ziekenhuis te bevallen. Het is en blijft inderdaad een advies, maar moet t wel serieus nemen want ze zeggen t niet voor niks toch? Dus ga van de week even s'avonds daar kijken zodat ik een idee heb hoe het is.. En het kan inderdaad zo zijn dat het indaalt wanneer je vliezen breken of wanneer de eerste weeen beginnen, maar dat is geen zekerheid..

Heb volgende week wel weer een afspraak hoor, dus dan maak ik het ook bespreekbaar.

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Super veel succes vandaag, ik duim voor een voorspoedige bevalling. Op naar een prachtige dochter!!!

Ga me zo klaarmaken om richting politiebureau te gaan. Vind het super spannend, ben zo blij dat manlief vrij kon krijgen en mee is, anders had ik echt in mijn broek gescheten van angst... Laat straks nog wel weten hoe het is gegaan (hebben om 11 pas de afspraak, dus heb nog even de tijd).

Deel Deze Pagina