Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nog steeds geen knallende ovutest...

Maaaaaar manlief komt misschien morgenavond al thuis!!!
    Dussssssss het zou maarzo nog eens heel gunstig uit kunnen komen :p

Alweer nieuws van Wen??

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    fijn mira!

hier net ff voor de gein gekeken naar wanneer het volle maan is... en raad eens... 9 jan. in de ochtend.... dus wie weet komt mijn voorspelling dan idd uit ;)

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mams, balen van je ovutestjes... duim voor je dat je mannetje morgen thuiskomt meis..

4. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Mira: Zow, knap hoor dat je dat kan! Ik zou echt een verschrikkelijke getuige zijn. Een geheugen als een zeef, en heb ook nogal de neiging om zelf dingen in te gaan vullen. Bv loop je iemand voorbij met een blauwe trui, dan kan ik nog koppig gaan beweren dat het een rode trui was! :D

Hier loop ik trouwens ook al heel de dag aan Wen te denken... Misschien heeft ze de baby nu al vast...of zit ze nu te persen...of krijgt ze net een wee...of... verschrikkelijk zeg, die spanning! Pfff, gaat nog wat worden met de rest van de meiden hier :D Denk dat ik beter in één keer te horen krijg dat de kleine er is. Die spanning is toch ook niet gezond;):p:D

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, wat fijn dat het goed ging!!

Jannie, ben benieuwd hoor...de volle maan. We zullen het zien!!

Nouja opzich niet zo'n ramp als mn ovutesten nog niet knallen, maar hoe later mn ei, hoe langer mn cyclus...En dat is niet de bedoeling als ik niet zwanger raak deze ronde...

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ tina, bedankt voor de tip. Ik kan het eens proberen. Tis vooral vervelend.

@ minim, bedankt voor de up date. Ik kom telkens even kijken hoe het met wen gaat.

7. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Buddy nieuws Wen:
    Ik heb om half 3 een berichtje gekregen dat de 2e pil niet nodig was en dat ze naar de verloskamer is om de vliezen te breken. Dan is het afwachten of de weeen zelf beginnen of dat ze gel krijgt.

Tot zover deze update!
    Als ik weer wat hoor, horen jullie het.

Hier zelf morgen weer naar de verloskundige voor check bloeddruk en urine. En ff vragen hoe de kleine nu ligt. Ik liep eerst niet zo makkelijk en dat gaat nu heel soepel. Dus hoop dat hij volledig is ingedaald en niet omhoog (uit mn bekken) is gegaan.
    Heb wel de indruk dat zn billetjes wat lager zitten dus hoop op het eerste.

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wat een hoop pagina's gekletst!!! Ben het bijna allemaal vergeten!

Kylie, mooie buik!!! En van harte met jullie zoon!!

Jannie, waaauwww wat een prachtige buik zeg!! Wel echt groot!!
    Vind toch wel weer een wonder als je bedenkt dat die inhoudt door je bekken heen moet zeg maar!
    Duim voor je dat je niet meer zo lang op haar hoeft te wachten!

MiniM, dan lijkt het erop alsof hij ingedaald is toch als zn billetjes lager liggen. Ik hoop met je mee dat het zo is! Fijn dat je weer wat mobieler bent in ieder geval.

Wen!!!!!!!!!!!!!!!! Zet m op meidddd!!!!!! Ongelofelijk dat het ineens zover is!! Laat ze daar een poepie ruiken!!! Good Luck!! :D

Hier niet veel bijzonders. Hele dag gewerkt gisteren en was kapot!! Vandaag lekker rustig aan, naar de bios geweest en vanavond op de bank en vroeg onder de wol. Morgen weer een lange dag van 9/10uur lang op werk. En dan is het EINDELIJK vrijdag!!! Kan niet wachten, maar duurt nu niet zo lang meer!

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Bedankt voor de update! Spannend zeg! Hopelijk kan Wen snel haar meisie in haar armen houden!!!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Spannend Wen!!!!!!! ToiToiToi meid!!

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    En toen was het alweer half 5...oooh spannend hoor wen! Ik hoop zo voor je dat je je kleine meisie al hebt mogen knuffelen nu.
    Ik kan er niets aan doen, maar moet ook de hele tijd aan haar echo-geschiedenis 'het is een jongen...nee het is een meisje' denken. Stel je voor dat het nu toch een jongen is... Mèèèèn, dat zou nog eens een verrassing zijn! :D Hoewel ik het niet voor haar hoop! ;)

En Minim...bedankt voor de update! :D Mijn god wat ben ik nieuwsgierig naar de situatie :)

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Spannend... Hopen voor Wen dat het opschiet.

Hier is huiskamer weer schoon en ik gesloopt. Dus vanavond lekker op de bank. Zo lekker pannenkoeken eten.

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    En daar ben ik weer.....
    Wen heeft weer een berichtje gestuurd;
    Dr vliezen zijn gebroken, 4 cm ontsluiting en nu wachten tot de weeen verder doorzetten anders krijgt ze een infuus. En ze meldde ook nog ff dat weeen niet leuk zijn;)

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Oooh, wat spannend!
    Wou dat ik even naar wen kon roepen dat ze op der linkerzij moet gaan liggen! Helpt de ontsluiting vorderen!
    Jaja...ben ik weer met mn linkerzij ;) Maar het schijnt echt te helpen!
    Lang leve onze linkerzij dames!:D

15. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik hoop dat het snel mag gaan nu voor Wen.

Minim fijn dat je morgen ook even extra mag. Is toch een geruststellende gedachte.

Ik ben vanmiddag geweest voor de liggings en groei echo. Kindje zit vast in de bekken en is dus goed ingedaald. Verder leek het met voelen een wat grotere baby. Maar met de echo bleek de baby erg gemiddeld te zijn. Bloeddruk is hoger (140/90) maar zolang ik geen klachten heb is er niet zo veel aan de hand. Volgende week weer een controle. Krampen en voorweeen horen er trouwens bij. Je maakt hierdoor een stofje aan die je voorbereid op de bevalling.

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Juul, fijn dat alles goed is!

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, thnx voor de update!!! Toch wel erg handig die buddys heh!?

Wen, zet m op vrouw!!!! En lekker schelden op die vervelende weeen!!!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Maandag trouwens voor de laatste keer naar de fysio geweest. Mag het gaan aankijken door naar mn lichaam te luisteren. Is een spierenkwestie volgens haar die opspelen zodra ik teveel doe..als ik daar gehoor aan geef door even gas terug te nemen moet het goed komen. Wordt het erger kan ik weer bellen.

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Whaaaaaaaa wat super spannend.,!!! Zit net 4 pagina's te lezen met in mijn achterhoofd dat op de laatste pagina duidelijk wordt dat wen is bevallen.,
    Maar neeee.,!!! Nog niet!!
    Wooooh wat houdt ze iedereen in spanning.,
    Zet m op meid!!! Komt helemaal goed.,!! Jeetje wat brengt dat wat te weeg op zo'n forum., kriebels in mijn buik en de hele dag gedacht dat ik het vanavond zou lezen!!! SPANNEND!!!

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    ik dacht...effe spieken naar wen...

Nog steeds niks! Meid ik heb met je te doen als je al zo lang met weeën ligt...

Deel Deze Pagina