Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@minim... zal niet lang meer duren meis!!

succes met de smsdienst! ik lees het waarsch. morgen pas.. maar ben nu al blij voor dr! zo onwerkelijk als je een mini mensje in je armen hebt.. denk dat ze nog verliefder word als dat ze al was!

ohh hier trouwens iets geks en grappigs.. ik kocht toen ik net wist dat ik zwanger was 2 armbandjes .. en roze en een blauwe..welke als eerste los zou laten of kapot zou gaan zou niet het geslacht zijn van het kindje..

laat vandaag de roze er van af zijn gevallen.. dus schijnbaar word het blauw.. net als iedereen om me heenzegt en me pendels.. ik maak het wel spannend he;) zien of het uitkomt ahhahah

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Zullen we het extra spannend maken en tegelijk doen ;)

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Spannend........

4. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Wen is om 2.16 uur bevallen van een dochter Floor! Ze weegt 3570 gram.
    Het was een pittige bevalling maar ze maken het goed!

Welterusten...;)

5. juultje

juultje Bekend lid

Jan 2, 2011
    983
    0
    16
    Wen van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk kun je nu gaan genieten. Liefs!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Wen! Wat een goed nieuws!!!
    Van harte gefeliciteerd.., nu genieten en uitrusten meid.,!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Wen van harte gefeliciteerd meid!!
    Geniet er lekker van, je bent MAMA!!!!

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wen, ook hier, van harte met jullie dochter!
    nu lekker gaan genieten meis...
    ben benieuwd naar jullie kleine meid!

hier lekker ik-dagje... kids uit logeren en mannetje aan het werk..
    heb alles naast mijn bedje staan...

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Goedzo Jannie.,! Even aan jezelf denken.., heerlijk.

Ik moet helaas weer aan het werk, En mijn ventje vind dat ik een discussie aan moet gaan met mijn werkgever. Ik ga de 16e al naar mijn andere werkgever maar heb nog heeeel veel overuren dus wilde daar wel wat van opnemen (uitbetalen is zo zonde, maar snap wel dat ik niet alles op kan nemen ) Nu heeft werkgever gezegd dat ik niks kan opnemen maar hij ging zelf gister wel overwachts eerder naar huis omdat ie t zat was.,! Mijn mond viel open.., en vriendjelief vind ik de confrontatie aan moet gaan.., hier ben ik niet goed in..., pffff als ik t niet doe gaat hij zegt ie!! O jeej., het is menes ventje is boos! hahahaha

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    das idd raar van je baas... ben je niet lid van de bond?? zou anders gewoon ff bellen wat jou rechten zijn!

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Nee iedere keer wil ik me bij de FNV aansluiten en dan vergeet ik het weer., zo zie je maar weer.., gewoon doen! Ik weet wel dat je het recht heb het op te nemen in overleg., en ik snap echt wel dat ik niet de laatste anderhalve week vrij kan nemen, ga ook wel plots weg natuurlijk, maar volgens het bedrijf kunnen ze zonder me, ik ben teveel., dus plan me gewoon een paar dagen vrij ter compensatie ofzo.,! Maar nu heb ik een grote mond en weet ik het goed te verwoorden, maar als ik zoiets moet aangaan klap ik dicht omdat ik altijd aardig wil zijn.., grrr haat deze situaties.,

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    was ff voor je aan het zoeken,.. overuren hoeven ze iig niet vrij te geven, maar mogen ze uitbetalen... vakantiedagen kon ik zo snel niets over vinden...
    misschien juridischloket ff bellen?

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    onder welke cao val je nu?

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Wendy: Gefeliciteerd, mooie naam en genieten geblazen :)

@Kirsten: succes zussie, ik heb er geen verstand van, maar wat raar dat ie ineens wegging

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
  16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Ik val onder Detailhandel maar wij hebben een eigen CAO boekje dus volgens mij kan je dan niet van iets algemeens uitgaan.,
    Dankjewel voor het zoeken jannie! Lief van je..,
    Ik ga gewoon proberen een gesprek aan te gaan en denk dat ik maar zeg dat ALS er gelegenheid is dat iemand eerder naar huis mag of ik dat dan mag zijn zodat ik nog even wat uurtjes kan opmaken., Ik weet het ook niet zo goed., iig schijt ik nu al in mijn broek! BAH!
    Waarom moet er toch altijd IETS zijn als je ergens weggaat?

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zou ff goed kijken wat er in je cao staat.. staat er niets over, dan gelden er volgens mij de algemene regels voor (zijn wettelijk volgens mij) als je dat kunt vinden en meeneemt sta je een stuk sterker...
    s6 iig meis...

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Dankjewel.,! Ik zal eens kijken of ik nou gauw wat kan vinden., moet over 5 minuten weg.., iig bedankt.,!

19. me83

me83 Niet meer actief

was zo benieuwd naar wen.. dus kwam ff snel on de hoek zeilen!

wen gefeliciteerd met jullie dochter floor! geniet ervan..we zien je vanzelf wel weer verschijnen hier op het forum met een foto!nu lekker rusten !!:D

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kirsten, heb je een link gestuurd waar zelfs de artikelen in staan met rechten en plichten.. misschien kun je er iets mee... s6 meis..

Share This Page