Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Minim fijn goed nieuws! Nu idd de bevalling nog. Duim voor jr dat het mag beginnen.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tina, er is al een pikant sms de deur uit hahahahahaha
    Manlief baalde al dat hij vandaag nog niet naar huis kon :p

Tot dusver geen buikpijn dus ik hou nog een beetje hoop hahahaha

Hopen dat dat eitje morgen in de val loopt en de zaadjes em te grazen kunnen nemen hahahahaha (wat een zeggen:p)

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @MiniM: weer helemaal goedgekeurd dus. Fijn dat ze volgende week al willen kijken en eventueel willen strippen. (hier doen ze dat pas bij 41 weken)

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    O wat spannend!! Wie o wie is de volgende?? Hihi., we zullen zien.

@ Boodschappen: Kan me goed voorstellen dat dat zwaarder wordt., mijn conditie is nu al naar het 0-punt gezakt.,! Haha., maar qua tillen lukt het nog wel al moet ik natuurlijk uitkijken, want zwaar tillen is nooit goed tijdens zwangerschap natuurlijk.

@ Mams: Oooooo ik duim voor je dat je ei laat springt!!!! *duim duim*

@ Hier: Vandaag een conflictje gehad met mijn werkgever puur over t werk dus geen zin om de andere confrontatie aan te gaan aangezien hij niet echt een fijn persoon is voor een conflict., dus heb het maar even zo gelaten., hij heeft nu lang weekend, na t weekend kijk ik wel verder, maar vriendjelief vind echt dat ik beter voor mezelf moet opkomen!

Verder veel bloempotten gesjouwd dus wat last van krampjes.., stom stom

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Kirsten, zou het er gewoon op aan laten komen... Word tie je zo zat dat je weg mag blijven ;)

MiniM, fijn dat ze iig met 40 w. Gaan strippen... Hier ook pas Bij 41 w, al doen ze Bij mij ook met 40w omdat ze zo groot is... Vanmiddag tjeerd ff te grazen genomen, maar is geen S6 meer....

Kids zijn weer thuis en ik Lig weer op bed....

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja misschien wel.,! haha., nou nog 1 week., 5 werkdagen om precies te zijn waarvan 4 met hem.,
    Maar het stomme is dat ik in bijna een jaar tijd nog geen enkele aanvaring of iets gehad heb met hem, met niemand trouwens op t werk! En nu ga ik weg..., heel raar.,! Ach case closed., ff uitzitten en nieuwe uitdaging aangaan!

Jannie., hoop dat je gauw aan de beurt bent.., volgens mij kan je niet meer wachten!

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, kan idd niet meer wachten.. helaas denkt de natuur er nu nog anders over.. is allemaal heel rustig hier,,, alleen af en toe wat ongi-gevoel.... denk niet dat het voorlopig komt...

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zooooo mezelf weer ff lekker bezig gehouden!!
    40min wii fit... Joggen,boksen,buikspieroefeningen,hoolahoopen,steps en yoga.
    Heerlijk!!!
    Had wel ff de verwarming lager mogen zeten hahahaha dus ga nu ff lekker douchen!!

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

even echo ladies: Moest van de verzuimarts naar een bekkentherapeut.
    Haar oordeel: duidelijke BI
    Haar advies: 6 uur arbeids therapeutisch werken (voor zolang ik dat red), afwisselende lichte werkzaamheden, tussendoor gaan liggen, zo min mogelijk trappen lopen en dan hoopt ze dat ik het nog even vol ga houden,..
    Daar benne we mooi klaar mee :(

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    oei, das balen meis.. zou haar advies echt aannemen, anders kom je jezelf later in de zwangerschap helemaal tegen! heeft ze je ook oefeningen mee gegeven??

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oei, dat is balen meid!!!
    Goed luisteren naar het advies, je moet nog 25 weken he!

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kylie, hier ook bi. Houd je maar aan haar advies. Goed naar je lichaam luisteren. en naar de bekkenfysio gaan voor oefeningen. Zo heb ik het hier nog lang vol kunnen houden. Ik had het ook al zo vroeg in de zwangerschap

13. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hier is dan alsnog de kinderwagen ;) Weet ook niet waar t mis ging?

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik was nu voor het eerst bij haar en eigenlijk alleen intake gehad en de welbekende BI testjes..Moet over anderhalve week naar haar terug. Had van mijn eigen fysio wel tips gekregen,..navel intrekken, tssss zeggen, haha

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kylie: balen van de BI. Maar zoals al eerder gezegd. Goed naar je lichaam luisteren. Je hebt er maar 1tje.

@Stampertje: mooie wagen hoor.

16. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    hm... begin nu toch best n beetje erin te geloven.. Of wil ik dit te graag? :p

Ik citeer:
    De Maan oefent niet alleen invloed uit op de getijden (eb en vloed), maar ook op zaken als vruchtbaarheid en geboorte. Zo komen er met Volle Maan meer baby's ter wereld dan tijdens de andere maanfasen!

17. me83

me83 Niet meer actief

@stampertje.. geloof ik ook! er is toch een aantrekking met die maan hoor..
    mooie wagen!!

@kylie... ohh balen meis!! rustig aan he!;)

@mams.. dat wiien he.. kan ook om je eitje omhoog tehouden hahahah... morgen gewoon lekker aan de bak hoor.. of ie al gesprongen is of niet!:Dik duim voor je!!

voor de dames die willen bevallen.. laten we de foefjes eens doornemen.. ik hoorde dat opwekt:seks,veel lopen,verse ananas eten,sambal eten,wisseldouches.

ik ben benieuwd of iemand wat gaat uitproberen;)

18. me83

me83 Niet meer actief

ohh jaa.. en daarnet gebeld.. 21 jan...pretecho!! dan ga ik voor de 2d geslachtbepaling!..spannend!!!:D

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wii-en een eitje omhooghouden???? Huh!

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, me... dat van seks klopt... sperma bevat een hormoon wat ze ook gebruiken voor het verweken van de bmmond.. en een hoogtepunt van de vrouw trekt de bm samen...
    maaaarrr.werkt alleen als je lichaam er aan toe is..
    ook kun je je tepels stimuleren voor BV.. dan komt er ook een bepaal hormoon vrij..

uiteindelijk bepaald de kleine de tijd..

stampertje.. zelfs mijn schoonmoeder gelooft erin.. en dat wil wat zeggen.. dus hebben we een deal ;)

mooie wagen trouwens!

Deel Deze Pagina