Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

als je eitje springt.. moet je zo hard gaan wiien.. dat je eitje omhoog blijft.. net als bij hooghouden met voetbal;) hoe harder je springt des de harder je ei weer naar beneden moet zwemmen hahhahah

ik denk.. doe eens creatief.. kom ik weer met me gedachtes die alleen ik snap:)

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ stampertje, volgens mij is het binnenkort volle maan. Dus wie weet
    Mooi wagen. Lief hoor.

@ kylie, bij mij helpt de fysio goed. nu gaat het minder omdat ik niet mijn oefeningen meer goed kan doen. Mijn buik zit in de weg.

3. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ Dees: Ja klopt, zondag op maandag geloof ik. Daarom zei ik t ook ;) Jannie vertelde me dat!!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahahahaha ME!!! Nu snap ik em:p

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Stampertje dan wordt het dus 9 januari voor jullie! Als je maar niet naar de maan gaat huilen tijdens de weeën.:D

Kylie balen zeg dat je BI hebt. Hopelijk kan je het goed onder controle houden met de oefeningen.

Mams dat wordt morgen de hele dag wii-en. Eitje hooghouden. Haha.

Vanaaf een vriendin op bezoek gehad. Die kwam vertellen dat ze 11 weken zwanger is. Super leuk!!

6. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wat denken jullie? Ik heb hoofdpijn op zich geen ramp maar ik zit aan de grens van de hoge bloeddruk en ik hou vocht vast. Zal ik bellen naar de vk of nog even afwachten?

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Altijd bellen!

8. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ze hebben spreekuur van 13.00 tot 14.00 en de spoedtelefoon. Afwachten tot 13.00 uur?

Trouwens jannie gefeliciteerd met je 38 weken!

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nee, nu bellen... Puur uit voorzorg!

Jippy 38 weken idd...

Vanacht weer gerommel, maar stelt nog niet veel voor... Zo ff de kids eten geven...

10. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hier ook heeel veel gerommel vanacht jannie.. Dus we gaan nog steeds gelijk op haha.

@ kwiebje: nee nee, t wordt geen twilight-kindje haha.

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Nee meteen bellen! Zijn ze voor!

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    juultje, heb je al gebelt??

stampertje, we gaan zeker gelijk op... heb ook het idee dat mijn buik nu lager zit en heb nog steeds snel een harde buik, dus kids moeten zich maar een dagjke boven vermaken. ik ga zo lekker op bed zitten... zit net wat lekkerder als de bank...

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Juultje: bellen!

Hier eindelijk weer eens redelijk goed geslapen. Dus nu zorgen dat ik mezelf niet voorbij loop vandaag.... Moeder en oma zijn onderweg en ook zusje komt vandaag hierheen.
    Moet van mezelf nu echt eens die koffer in gaan pakken...

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    voor jou nog een weekje meis... mag je ook bevallen...

15. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik moet zo langskomen. Jullie horen ervan.

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Wow, een beetje afstand genomen van het forum en dan meteen 60 (!) pagina's achter. Ik wilde nog heel ambitieus alles terug gaan lezen, maar dat gaat me toch echt niet lukken! Ik geloof wel wat ik het belangrijkste nieuws heb meegepikt, maar anders hoop ik niemand voor het hoofd te stoten:

Wen: van harte gefeliciteerd met jullie dochter FLOOR!!! Super nieuws! En wat een mooie naam!

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    dat was het belangrijkste meis!!!

hoest met jou???

18. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Dutch heel begrijpelijk hoor dat je afstand neemt. het blijft wel leuk om af en toe een update van je te krijgen. En inderdaad het BIG NEWS van de afgelopen 60 pagina's is de geboorte van FLOOR!! Super he?

Juultje sterkte meid. Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Jannie ik had eigenlijk al wel verwacht dat jij ook bevallen zou zijn. Het is al je derde, maar dat maakt dus niets uit blijkbaar. Hopelijk kan je nog een beetje uit de weg met de laag hangende buik. Moet je er al zo'n oranje vlaggetje aan hangen;) met een bordje, PAS OP ZWENGT UIT!! :D

Stampertje geen twilight baby? Dan de beentjes bij elkaar zondag op maandagnacht!

Vaddie fijn dat je goed hebt geslapen. Nu lekker luieren en anderen het werk voor je laten doen. Hoe is het trouwens met de suiker?

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    maakt niet zoveel uit hoor... ennuh.. bij wen is het opgewekt, dat maakt ook verschil... als het maandag komt ben ik in termijn nog de eerste die bevalt.. of stampertje moet eerder bevallen ;)

mannetje zit hele dag op kantoor.. das wel een lekker idee.. mocht het doorzetten, dan is ie met 30 min. thuis

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Heeee Meiden!!!!

Eerst even dit:
    Wen, van harte met jullie dochter!!!!! Wat een prachtige naam!!! Geniet van je gezinnetje!! Wacht vol spanning op je eigen verhaal en foto's natuurlijk!

Juul, ik zou ook maar gelijk bellen!! Heb je dat al gedaan inmiddels?

Jannie, nog steeds gerommel lees ik maar nog niet het echte werk?!

MiniM, nog steeds rustig? Jou kleintje wacht tot je buddy er klaar voor is om voor jou verslag te doen.

Hier net terug van de 20 weken echo :D
    Had wel echt een strenge echoscopiste (hoe zeg je dat) zeg...maar dat is niet het belangrijkste. Met de kleine is alles goed. Alles zag er prima uit. Vond het superinteressant om zo mee te kunnen kijken naar alle organen, het hart met al zijn kleppen/kamers enz. Ruggengraatje vind ik toch ook wel heel bijzonder om te zien. Hij weegt op het moment 450gr volgens de meting. :D

Deel Deze Pagina