Juul succes, hopelijk valt het mee. Manlief komt vandaag eindelijk thuis! Jeeeeeeej! Nog gee ovutest weer gedaan want ben nog niet zo lang wakker, dus net pas voort eerst geplast hahaha. Voel wel wat krampjes maar loop nog niet krom dus ik heb stille hoop dattie nog niet gesprongen is...Zou toch wel super zijn als die dat vanavond doet!
Zooooooow! Hier een superbrakke nacht gehad! Dromen! Dromen! en dan tussendoor wakker worden van kramp in mn kuiten en steken in mn buik omdat ik me te snel wil omdraaien... pfffff. Ben blij dat het bijna weekend is. Mama needs some rest! DutchDiva: Heeej! ja, je word gelijk afgestraft hè als je een tijdje niet komt Ik heb het soms al als ik een dagje niet kijk. Maar dat krijg je met al die kletstantes hier...en als er dan nog een paar op springen staan word gelijk iedereen zenuwachtig en gaat de berichtensnelheid nog omhoog ook Maar alles goed met jou? Jannie/minim/stampertje: Whaaahaaa, jullie zijn der echt om aan het racen hè De ene wil de andere nog voorkruipen als het effe kan Hier nog even een vraagje...ben een beetje aan het oriënteren voor een box. Hebben jullie er eentje met of zonder lade? En wat is het makkelijkst? Zijn die lades groot eigenlijk? Ik bedoel, wat zou je der zoal in kunnen steken?
skaya, super dat de echo goed was.. en tja.. het is en blijft een medische echo he... al scheelt het wel.. de een of de ander...
Dutchdiva, daar ben je weer!!!! Fijn om weer van je te horen! Skaya, fijn dat de echo goed was meid. Bijzonder is dat he. En nu lekker genieten weer op je roze wolk!
tina, volgens mij ben je zwanger dromen, last van kuiten en draaien... box.. wij hebben er 1 met manden eronder.. een vrij hoge, wat ik handig vind... zal eens kijken of ik hem op internet nog kan vinden.. is inmiddels al 6 jaar oud..
Tina, ik zou persoonlijk gaan voor 1 met lade...Bij Tygho hadden we zonder maar dat was niet echt heel praktisch. Tenzij je een kast hebt voor alle babyspeelgoed natuurlijk. Ik ben me nu aant orienteren voor een box, want tja of ik nou zelf zwanger raak of niet, na de zomer komt er sowieso een babytje in huis(gastouder he) en dan wil ik dat hij/zij wel een "echt" plekje heeft.
Mams, moooooooiiiii! Wij weten dus wat jij vanavond aan het doen bent Tina, box, tja ik ga toch voor 1 met lade het liefst. Moet hem ook nog kopen...hoop een mooie te scoren op mp. Vanmiddag ga ik trouwens even naar de huisarts. Heb al paar dagen een zwaar/drukkend gevoel in mn hoofd en gisterochtend bleef 1 oog zwart toen ik opstond. Ben heeeel bang voor een te hoge bloeddruk dus heb maar gelijk gebeld.
Marktplaats.nl > witte box met 2 rotan manden onder - Kinderen en Baby's - Boxen dit is alleen de onderkant.. maar wij hebben hem in koloniaal hout.. (manden en box zelfde kleur...)
Tina wij hebben een donker grijze bopita box met lade besteld. Ik denk dat dit wel fijn is om speelgoed in op te bergen. Tenzij je natuurlijk genoeg bergruimte hebt verder. Zie link. Bopita Brent Met Lade Antra | Bopita Brent Met Lade | Baby-Dump Hij is niet goedkoop, maar bij babydump krijg je bij aankoop van een kamertje en wandelwagen een bedrag wat je mag besteden, dus daar hebben we deze voor gekozen. Dit kleed hebben we erin Bopita Brent Met Lade Antra | Bopita Brent Met Lade | Baby-Dump Skaya heel goed dat je naar de ha gaat. Laat even weten hoe het was. Fijn dat alles goed is met de beeb. Wel vervelend dat het zo'n raar mens was. Is toch jammer, want het is heel bijzonder wat je te zien krijgt! mams je hebt goed eitje hooghouden gespeeld gisteren! Laat hem maar knaller over een paar uurtjes!
Hey meiden! Is er al iets bij miniM gaande? alles moet wel n beetje volgens afspraak he haha. Twilightbaby zal wel niet hoor.. Zolang ik niet ga weerwolven of vampieren zal t wel meevallen haha. Maar ik ga nog steeds voor de zondag/maandag hoor! Net als jannie vanaf gisterenmiddag vrijwel continu harde buiken, dus dat is misschien een voorteken, misschien ook niet! Tis wel heel vervelend, dat wel ik hoop zo dat het dit weekend begint, hij doet me zo'n pijn.. En voor de meiden waar t indaalt: ben heel blij voor jullie, zou wel willen dat ik hetzelfde kon zeggen!! We hebben besloten om zoiezo voor de ziekenhuisbevalling te gaan, want dat is toch n beter idee, ze adviseren niet voor niks.. Vind t nog steeds wel balen hoor, maar t went wel!
stampertje, moet je eerst de \vk nog bellen als je weeën krijgt?? dan kun je toch ook kijken of de kleine dan wel is ingedaalt?? hier ook nog geen zekerheid dat de kleine is ingedaalt hoor.. dat hoor ik dinsdag pas, dus als mijn vliezen breken gelijk naar huis om te bellen en als de vliezen breken als ik al weeën heb gelijk gaan liggen (waar dan ook)..
Skaya: had helemaal je berichtje van de 20-weken echo gemist... maar goed om te lezen dat alles oké was met de kleine. Is al een hele bengel... ons frummeltje was 331gr (20w1d) Jij bent wel ietsie verder. Maar klinkt zo onwerkelijk hè, weegt amper een paar honderd gram Boxen: Leuke boxen! Zo te horen gaan de meesten van jullie voor een box met lade/opbergruimte. Ik vind die lades onderin er wel mooi uitzien, maar vraag me dus af of je der echt gebruik van zou maken. En het lijkt me de box ook zo zwaar maken als je em wilt verschuiven om te poetsen. Pffff...dilemma dilemma Denk dat ik maar eens ga schouwen met de boxen in de winkel en dan effe uittesten of der veel in de lades gaat. Prenatal/Babydump be warned!
Ow! Dat wist ik helemaal niet! Bedankt voor de tip! *begint te googlen* whaahaa, gaat echt een hele wereld voor me open
Tina, jaaa mijn reus is dan iets zwaarder, maar ik zit ook al dik op 21 weken. De lengte konden ze niet meer meten zij ze. Idd onwerkelijk. Qua lengte moet hij op de helft zijn, maar qua gewicht moet tie nog wel een kilo of drie de komende weken. Dat is toch wel gek eigenlijk. MiniM, ja het was nog steeds een jongetje durfde het net te vragen aan die strenge juf Je houd wel spannend! Stampertje, is toch ook wel aan het rommelen bij jou!! Spannend! Mams, zet m op vanavond! Moet 15:20 naar ha...laat jullie weten. Waarschijnlijk ist niks...maar dan ben ik weer ff gerust gesteld. Ben zo bang voor die hoge bloeddruk...komt toch wel veel voor. Zat laatste keer op 130/80 en vk zij dat het goed was, maar hij moet niet veel hoger worden?