whaha, eindelijk vallen mijn (.)(.) niet meer zo op zie ik nu ineens....buik gaat echt enorm hard.. en ben pas op de helft...
@Skaya: gefeliciteerd! @Juultje: knap hoor dat je er echt niet naar hebt gevraagd. @Mira: Sterkte meis. Hou gewoon Tina als je grote voorbeeld. Zie wat afvallen doet met je pcos. Je hebt zo zulke goede begeleiding, ook bij jou vliegen die kilos eraf en dan ben je binnen no time zwanger! @Jannie: mooie buik hoor. (en ondanks dat de mijne nu echt begint te groeien, stiekem toch jaloers) Hier: volledig gesloopt. en het is pas half 1 en moet nog tot 19.00. Heb besloten dat ik mijn best heb gedaan mbt mijn werk. Als het niet meer gaat meld ik me gewoon helemaal ziek. Misschien morgen maar even langs de ha, kijken of hij nog iets voor me kan betekenen.
Oooh Mira...dit zou ik een tijdje geleden ook zo hebben kunnen schrijven! Laat die traantjes maar rollen hoor! Dat lucht lekker op. Effe lekker janken omdat iemand anders zwanger is en jij nog niet! Ooh meid, je verdient het zo! En ik blijf er ook in geloven dat het bij jouw ook gaat lukken! En dat kan natuurlijk niet snel genoeg... Maar blijf erin geloven. En dan zal die positieve test komen! En dit klinkt misschien heel stom of raar, maar je hoeft niet altijd blij te zijn als er alweer iemand zwanger is. Zwangerschappen reizen als paddestoelen uit de grond, en je krijgt het gevoel dat je steeds maar achter het net vist. En daar mag je best boos om zijn! Meid...ik heb zo vaak blikken gekregen van 'je ben gewoon jaloers' of 'je moet dat begrijpen'... maar dat hoeft helemaal niet! En 'jaloers' dat vind ik zo een lelijk woord! Dat is het helemaal niet! Het doet gewoon pijn! Hoe erg je het die ander ook gunt! Ik weet sinds kort dat een vriendinnetje van mij ook PCOS heeft en ook al meer dan een jaar aan het klussen zijn. Voordat wij het aan onze vrienden gaan vertellen wil ik eerst bij haar langsgaan. Ik weet nu al dat ze superblij gaat zijn voor mij, maar ik denk dat ik ook een potje ga zitten janken met haar, omdat het bij haar nog niet gelukt is! Ik wil gewoon dat zij weet, dat ik weet hoe pijnlijk en oneerlijk het is. En voor jouw geldt net hetzelfde! Als jij je traantjes laat stromen, huil ik even met jouw mee...want ik vind het ook zo oneerlijk voor je. Samen dragen we even jouw pijn. En dan geven we elkaar een dikke knuffel en kunnen we er weer eventje tegenaan. En weet je...we gaan voortaan samen huilen! En op een keertje dan huilen we samen van geluk...met jouw positieve test in handen Pfew...nu moet ik ophouden, want ik zit echt met mn ogen te knipperen om de tranen tegen te houden...en mn collega zit raar te kijken...heb het 'ik heb iets in mn oog'-excuus maar even gebruikt Mira...dikke dikke dikke knuffel voor jou hoor! We gaan dit gewoon doen! En het gaat echt helemaal goed komen! *schuift doos kleenex door*
Tina: Thanks meid!!! *neemt de doos kleenex aan* Zit weer te janken voor de computer (toch een voordeeltje om nu thuis te zitten lezen ). Ik herken echt alles in je verhaal. Hoe rot ik me soms voel, hoe het geloof en de hoop totaal weg is Je bent echt een steun voor me, super bedankt... Ik hoop ook dat we binnenkort samen kunnen gaan huilen om een positieve test! Nu de hoop nog terugvinden... Knuffel
Vaddie, heb jij al een keertje bloed laten prikken? Misschien heb je net zoals Jannie een B12-tekort? En dat ziek melden...echt doen hoor meid! Ik wil niet zeggen dat je zeurt, maar ik hoor jou echt te vaak zeggen dat je zo moe bent. Als het niet gaat, dan gaat het niet! En dan moet je echt voor jezelf opkomen en die rust desnoods afdwingen door je ziek te melden. Ik hoop in ieder geval dat je snel door kan naar de fase waarin je je weer wat energieker voelt. Oh, en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je buik...ik weet dat je een 'buik-issue' hebt en durf bijna niet te vragen naar een foto... Maar doe het toch via deze omweg Maar alleen als jij je daar prettig bij voelt natuurlijk (Jeetje wat ben ik brutaal hè )
@Tina: hahahahaha. Mag je best vragen. Het grappige is dat ik er over zit te denken om er binnenkort eens eentje online te zetten. (waar jullie dan natuurlijk wel helemaal heppiedepeppie op reageren he. ) Zal morgen een lief aan Lief vragen om een foto te maken.
Hey meiden, Daar ben ik weer. Terug van Spanje. Was fijn om mn familie weer te zien. Wel verschrikkelijke vluchten gehad, maar heb het overleeft Skaya: Gefeliciteerd meis! Enne... Jij had nu toch deze ronde proseed gebruikt? Heeft t toch resultaat gehad hihi! Lekker genieten meid. Me: Je zal het misschien niet meer lezen, maar vind het echt vreselijk voor je! Weet niet wat ik lees, mijn mond viel open van verbazing. Kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen. Afschuwelijk! Heel erg veel sterkte meis. Dikke knuffel. En we gaan je missen. Hoe is het hier allemaal verder? Heb niet heel ver terug gelezen. Heb ik nog belangrijke dingen gemist de afgelopen week. Jannie een meid, wat leuk! Gefeliciteerd! Moet zo alweer werken. Meteen een nacht. Poehhh bah heb geen zin!
Ow ja... Heb vanmorgen een echo gehad op cd 13. Nog niet veel bijzonders te zien. Eén eitje van 10,5 mm zoiets. Verder allemaal onder de 10 mm. Maandagochtend weer een echo.
hoop dat je mooie grote eitjes hebt maandag nino! vaddie, doe je rustig aan meis... en als het niet gaat idd weer aangeven en als ze geen andere oplossing aanbieden ziekmelden.. dan kan de bedrijfsarts met je mee gaan denken! hier een mazzeltje.. tjeerd is vandaag laat thuis, maar moet naar zwemles met sjoerd... dus belde mijn schoonmoeder of ze ons na zwemmen thuis kon brengen, zodat ik niet hoefde te fietsen. bied ze aan sjoerd van school te halen en op de terugweg mij en jelle op te halen dus dat scheelt mij een uur!!!! nu hopen dat de conferentie waar tjeerd stand-by moet staan niet nog verder uitloopt, want dan is ie er met eten ook niet eens... en zou ik de jongens alleen in bad/bed moeten stoppen niet helemaal mijn ding vandaag.... grrrrr, waarom kan bij mij een zwangerschap nu nooit eens van een leien dakje gaan :"(
@mams, je bent al een tijdje beetje grieperig is. Ik vind het echt knap, hoe je het allemaal maar doet met een man die door de weeks nooit thuis is. Ik doe het je niet na. Beterschap meid, en een knuffel. @juul, wat fijn dat alles goed was. Krijgen we nog een mooie foto van de kleine?? Was best beetje nieuwsgierig naar het geslacht, Nog even geduld dan maar.. @mira, niet meer dan normaal dat je er af en toe even doorheen zit. Logisch toch. Dikke knuffle meid, en jullie mooie test komt echt hoor. Hoop dat het afvallen snel mag lukken, en dan net zo resultaat als Tina. @nino, fijn dat de vakantie zo leuk was. Maar ook gezellig dat je er weer bent. Ik duim voor mooie eitjes maandag!! Hier eigenlijk geen nieuws, nog steeds vlekken. En zolang ik me uurtjes wat minder werk, gaat het eigenlijk wel goed. Af en toen een harde buik, maar dan moet ik gewoon even rustig aan doen. Krijg wel langzaam iets meer last van me rug. @skaya, joehoe!!!! Hoest daar op die roze wolk?
Ach wen nog maar ongeveer 20 weken geduld . Hier wat spam van ons frummeltje. Het is een druktemaker en wilde niet stil liggen. En ook bij de verloskundige vandaag dook frummel de hele tijd weg.
@juul, oohh wat een droppie, zo mooi koppie!! Heerlijk om te zien he, gaan julllie straks ook nog een pretecho doen?
Wen denk het wel. Het was erg bijzonder om mee te maken en een hele opluchting. Moet wel zeggen dat ze in het ziekenhuis erg gericht waren op het medische dus volgens mij weet zelfs de gynaecoloog nog niet wat voor geslacht de baby heeft. Ga jij borstvoeding geven?
@Juultje: mooie echo's hoor. Krijg steeds meer zin in mijn eigen 20 wkn echo volgende week. Borstvoeding: ben ik wel van plan. Maar ik ga niet kolven. Dus zodra het einde van het verlof in zicht komt ga ik het afbouwen. Jullie?
Vanwege medicatie ga ik geen borstvoeding geven. Ik ben nu gestopt met medicatie maar wil/moet meteen weer beginnen na de bevalling. Soms voel ik me daar wel schuldig over.
En Vaddie die 20 weken echo is zo spannend maar als dat spannende eenmaal weg is het zo ontzettend genieten.
Ik wil zeker proberen borstvoeding te gaan geven. Helemaal me mijn eczeem een allergieen. Hoop dat het dan me kleine meid een beetje bespaard blijft. ze heeft nu al meer kans hierop, omdat ik het ook heb. Ik zeg heel eerlijk, zou ik hier geen last van hebben. Weet ik niet of ik wel borstvoeding zou willen geven. Ik zou juist wel ook gaan kolven, omdat ik het heel belangrijk vind dat mijn vriend haar ook kan voeden. Als ik dan kolf, kan hij het in een flesjes geven. Maar ik ga niet hemel een aarde bewegen om persee borstvoeding te geven. Ik wil er echt wel even me best voor door, maar wil er ook niet van in de stress schieten. @juul, hoe gaat het nu zo zonder medicijnen? Tegenwoordig zijn de flesvoedingen ook zo goed. Maar begrijp dat je het jammer vindt, als je graag borstvoeding had willen geven. En leuk hoor die pretecho, moet je doen. Zo leuk even in je buik kijken. Wij hebben nu ook al 2 dvd;s met de echo. Heerlijk om af en toe even terug te kijken.
@jannie, vergeet jou helemaal. Wat een mooie buik zeg. Is de vorm van je buik nu ook anders met deze meid. Zeggen ze toch wel eens, dat je met een jongen anders draagt als met een meid. Of is dit ook 1 van de bekende zwangerschapsfabeltjes..