Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Vaddie, leuk op roze! Gefeliciteerd!
    En succes woensdg!

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Oja Wen, speciaal voor jou; net lekker naar de Mac geweest!

En ook nieuws over t huis, krijgen de sleutel een week later... 26 sept ipv 20 sept... Balen maar tis niet anders...

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    OOOOHHHHH....... LEKKER!!!!! :D Lucky you...

gelukkig nu een datum voor de sleutel. Weekje later dan wel, maar super vooruitzicht!!!

4. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ skaya en andere geintresseerden :p : een guo is een geavanceerde (extra) uitgebreide) echo die meestal in t ziekenhuis wordt gedaan. Ze kunnen dan het kindje plakje voor plakje (hm klinkt nogal freaky) bekijken waardoor ze ook zaken als een open ruggetje of hazelipje direct kunnen zien.. Ze kunnen op ieder deel van t lichaam inzoomen.. Ik heb die echo ook gehad, omdat de kans op aandoeningen iets hoger lag bij ons.. Is best fijn, dan kunnen ze bijna alles zien!

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mams, gecondoleerd. Veel sterkte met het verlies van mylan.

@ vaddie, dat is wel even schrikken dan dat ze een afwijking hebben gevonden. Hopelijk is op de volgende echo het wel goed.
    En wat leuk zeg een meid. Dat is mooi roze shoppen nu dus.

@ stampertje, bedankt voor de uitleg. Ik had er nog nooit van gehoord. Is dat automatisch zo'n echo in het ziekenhuis? Of alleen als ze iets geks zien?

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ skaya, wat een lompe en stomme actie zeg van mij. Ik ben ook zo slecht in namen. En nu helemaal nu ik zwanger ben.

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: de gevolgen voor mij zouden kunnen zijn, helemaal rust. (of plat) Kindje zou bijvoorbeeld groeiachterstand kunnen krijgen omdat het te weinig zuurstof krijgt.

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @vaddie, zou je daarom zo moe zijn?

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Dees: geen idee, zou mogelijk kunnen zijn maar moet wachten tot woensdag. (heb het natuurlijk wel meteen gevraagd)

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    pfff dat duurt dan weer lang zeg. Ieder geval dat zou ik hebben.
    Moet je woensdag morgen of middag voor die echo?
    Dan nu helemaal goed rust houden en goed aan jezelf denken.
    tja ik weet het makkelijker gezegd als gedaan.

11. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ dees: daar wordt je voor doorverwezen.. Ik kreeg m zoiezo omdat mijn vriend zn dochtertje wat beperkingen heeft, dan doen ze als voorzorg zo'n guo, zodat ze alles extra goed checken :) ze kunnen dan alles van binnen zien, dus niet alleen de schedel maar ook de grote en kleine hersenen, de hersenstam enz..

@ hier: moet weer gaan werken, pff.. Geen zin in :p wil nog lekker slapen ;) vandaag sta ik dus alleen :s lang leve de zorg! Moet ook nog eens medicijnen delen van een andere woning + die van mijn eigen clienten.. Weet echt niet hoe ik dat allemaal moet doen vandaag, maar we zien t wel! Gelukkig wel weer goed geslapen, maar niet echt genoeg denk ik haha.

Heb trouwens gedroomd dat onze beeb er al was, zoooooo'n knap kindje :D en dat ik borstvoeding ging geven, maar dat er maar 1 borst reageerde, de ander wilde niet whaha.

Ga nu ff ontbijten en dan hard aan de slag :s

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Dees: half 2 moet ik er zijn.

@Stampertje: werk ze.

Vandaag buurtrommelmarkt. Sta naast een vriendin. HOpelijk goed weer.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    He vaddie...dat is ook niet helemaal waar je op zit te wachten meid.
    Succes en ik hoop dat het allemaal meevalt.
    Wel gefeliciteerd met je mooie roze wolk!

Hier vanacht redelijk geslapen.
    Om 3uur even wakker geweest, wat fototjes gekeken van Mylan en van Tygho.
    Besefte me toen dat we ondanks dit zware verdriet toch heel gezegend zijn.
    Ons bengeltje zal voor altijd een beschermengeltje bij zich hebben om op hem te letten.
    En ik mis mn boefje zo ontzettend. Ik wil hem vasthouden en helemaal fijnknijpen maar hij is bij opa en oma...dus we zullen nog even moeten wachten.

14. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ stampertje, Okay is weer duidelijk.
    Tja de zorg. Het word straks nog erger denk ik met al de bezuinigingen. Wens je veel succes toe vandaag.

@ vaddie, Ik ga hard voor je duimen woensdag.

@ hier vandaag lange slaapdienst. Gisteren om 4 uur begonnen. en mocht om 12 uur naar bed. dienst is om half 8 weer begonnen en moet tot 12 uur door. En dan heb ik vanacht nog slecht geslapen. Lag op een bewoner te wachten die nog thuis moest komen. Tja en die was er pas om 6 uur. Thuis straks nog lekker terug mijn bed in. En vanavond uit eten. Mijn oom is 60 geworden.

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mams, Gaan ze jullie kindje nu onderzoeken waarom dat het hartje gestopt is? Of willen jullie dat niet?
    Veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja.
    We hebben even afgewacht of er iets afwijkends te zien was aan de navelstreng (knoopje erin of om zn nekje oid)
    En dit was niet het geval.
    Dus hij gaat nu helemaal onderzocht worden ivm evt risico's voor een volgende zwangerschap.

Ikzelf ben ook onderzocht gistermiddag. Ze hebben 17buisjes bloed afgenomen voor onderzoek...hopelijk komt daar niks raars uit.

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Zo dat zijn er veel zeg. Hopelijk komt er niks geks uit je bloed.
    Hoe lang moet je nu op de uitslag wachten?

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Poeh Mams, heftig allemaal zeg...
    Hoop dat je snel antwoorden hebt en dit verlies kunt verwerken!

19. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mams gecondoleerd meid. Ik heb echt heel veel respect voor jou en je mannetje!

Vaddie op een roze wolk! Leuk leuk. Alleen balen van de navelstreng zeg. Hopelijk kan het niet veel kwaad.

Hier nog aan het luieren op mijn bed. Gisteren een bruiloft gehad. 'S morgens om half negen zat ik al bij de kapper en we waren om drie uur thuis. Ik was gesloopt! Ik werd nog een keer wakker om naar de wc te gaan en ik was nog zoo moe. Ik dacht ik word nooit meer fit. Jeetje mina het was een mooie maar heftige dag, pff.

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mams, oh nou dat is dan ook wel weer spannend, wachten op de uitslag. Wel goed dat ze gelijk alles onderzoeken.
    Hoop dat je kleine man er al is, en je lekker aan het kroelen bent.

@kwiebje, ja die dingen hakken er nu in he, dan merk je dat je lijf niet meer de energie heeft als voor de zwangerschap.
    lekker luieren dan vandaag, hier aan het werk. Bah!!

@dees, ik dacht dat je slaapdiensten niet meer hoefde te doen als je zwanger bent? Veel plezier vanavond.

@vaddie, hebben ze je tot woensdag dan geen rust voorgeschreven??

Deel Deze Pagina