@Kwiebje: met de suiker gaat best goed. Maak er regelmatig misbruik van dat ik nu de insuline heb. Gisteren pizza gegeten en meteen flink moeten spuiten. (bevat veel koolhydraten) Dat onder het excuus dat ik niet meer mag afvallen. @Mams: succes/ veel plezier met je ei vanavond. Hier hard gewerkt vandaag. Nou ja, mijn moeder, oma en zusje dan. Echt geprobeerd om zelf rustig aan te doen. Niet helemaal gelukt want ben wel gesloopt. Rest van de avond dus lekker bankhangen.
Terug uit het ziekenhuis. Ctg was goed. Lichte wee activiteit. Bloeddruk hoog maar niet zo dat er acuut móet worden ingegrepen. Maandag weer langskomen. Ze nemen nu wel de zorg over. Hier nog nieuws? Minim? Jannie?
Mams, jaaa je hebt nog wel kans!! Maar wel zo snel mogelijk hoor!! Die zaadcelletjes moeten enkele uurtjes reizen en een transformatie ondergaan weet ik uit studies die ik van de hele bevruchting gemaakt heb Zo een snelle bevruchting zou dan ook nog eens voor een jongetje moeten zorgen in theorie! Ben benieuwd! Juultje, lichte wee-activiteit?? Het is dus soort van heel licht wel begonnen? Is er nog naar je baarmoedermond gekeken of die al aan het verweken is? Gelukkig is je bloeddruk niet TE hoog. MiniM, heb jij sinds de bevalling nog iets van Wen gehoord? Vanmiddag bij de huisarts geweest. Bloeddruk was goed...urine gecontroleerd en was ook goed. Hij dacht misschien aan zwangerschapsmigraine of een licht stijgende bloeddruk. Moet bij meer klachten meteen bellen, maar voor nu is er nog niks aan de hand. Luisteren naar je lichaam is toch elke keer weer de sleutel.
Wen heeft me gister nog een foto gestuurd, mooie meid. En dat t heel druk was. Ze was ook moe, maar wel thuis en 200% aan t genieten! Ook de bv gaat goed. Als ze meer tijd heeft horen we meer!
@ juultje, fijn dat ze je goed onder controle houden. @ skaya, gelukkig dat je bloeddruk en urine goed is. Kan beter keertje meer bellen dan 1 keer te weinig. @ minim, Fijn dat het goed gaat met wen.
@Jannie: Thanks, blij dat ik meteen weet dat dit inderdaad het belangrijkste nieuws was! En wat een nieuws, echt heerlijk Wen! Groot gelijk dat je voor 200% aan het genieten bent! Het is je gegund! @Skaya: nog niet iets om je nu zorgen over te maken dus? Gelukkig maar! Hier gaat het op en neer met de emoties, maar dat is op zich ook wel logisch. Heb het af en toe best moeilijk met zwangere vrouwen en babytjes, maar ik weet ook wel dat ik mezelf de tijd moet geven om te wennen aan het idee dat het bij ons nog wel eens een hele strijd kan worden. Maar dat is wel de reden dat ik hier af en toe wat minder te vinden ben. Gelukkig hadden we op 31 december de brief van het andere ziekenhuis binnen en vandaag hebben we die ingevuld en al terug gestuurd. Ik hoop dat we snel op gesprek mogen komen. Ik ben het wachten in het luchtledige zat en wil gewoon weten hoe lang we ongeveer moeten wachten op de behandeling. Natuurlijk hoop ik dat dit zo snel mogelijk is, maar ook als het nog lang duurt, dan weten we in ieder geval waar we op wachten. Nou, zo zijn jullie wel een heel eind bijgepraat denk ik....
Pfff.. Hier nog steeds continu harde buiken, wordt er gek van!! Sinds gisterenmiddag al last van.. Wordt er echt moedeloos van.
Hier is mijn buik sinds gisterenmiddag juist erg rustig. Wel snel hard maar dat is niks nieuws. @Stampertje: misschien een klein beginnentje? @Mams: nu duimen! @Dutchdiva: logisch dat je iets wil hebben waar je naar uit kan kijken. Nu dus duimen dat je snel terecht kan.
Ga meiden, even teken van leven vanaf me telefoon. Ik heb echt de mooiste en liefste dochter van de hele wereld !!!! Ze is zo mooi!! Doet het ook best wel goed, alleen wil ze snachts niet slapen. Ik ben nu dus al bijna vanaf dinsdagnacht wakker. Dat gaat me nu wel heel erg opbreken, overdag slapen lukt voor mij ook nog niet zo goed. Als je dan even uurtje heb om te liggen, spoken er zoveel dingen door je hoofd dat ik dan niet de rust heb om te slapen. Maar dat komt wel goed! Ze drinkt super goed aan de borst, alleen aanleggen is heel lastig. Ze wilt het liefs alleen ook maar rechts. Ze heeft veel buikkrampen voor nu zo in de nacht. Zo zielig. Dan wil ze alleen maar bij mij liggen en zuigen op mijn pink. Bevalling was kleine hel, zal ik jullie nu besparen. Als ik straks wat meer tijd heb kom ik gelijk me mooie meid showen hier! Veel liefs van mij en Floor!
@Wen: fijn dat Floor zo goed drinkt. We wachten je foto's en je verhaal af. Hier goed geslapen. Jammer genoeg stond er net een of andere gek buiten te zagen. Het is verdorie nog niet eens licht. Word een lange dag dus. Vanmiddag kinderverjaardag en vanavond waarschijnlijk lekker gewoon thuis bankhangen.
WEN! Wat goed wat van je te horen.., Oooo wat kan ik me voorstellen hoe een mooie en geweldige meid jij toch hebt.,! Ik hoop dat je snel wat rust kan pakken zodat je er wat bovenop komt., maar nogmaals: Van harte gefeliciteerd.,! En wat hebben we allemaal meegeleefd hier.! En vergeet niet te genieten he.., maar volgens mij komt dat wel goed.,!! Dutch: Wat fijn dat je even komt buurten.., ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het er bij jullie voor staat?? Hoop snel weer wat te lezen.., Verder heb ik een hoop geklets gezien over bespringen enzo., hahahaha Nou Mams., ik hoop dat het raak was.,! Hoppa!!! Hihi. Hier gister na het werk nog een verjaardag gehad van een nicht van mijn vriend, schoonmoeder, zwager en wij zijn daar samen heen gereden. Schoonmoeder vond het volgens mij heeeeel moeilijk om der mond te houden. die nicht heeft schoonzussen die allemaal al kindjes hebben, 2 of 3., in totaal 5 of 6 dacht ik. Dus het ging nogal veel over kindjes., en dan kijkt ze me aan en moeten we eigenlijk een beetje giebelen!! Hahaha., maar niemand heeft wat door gehad hoor., hihi., super leuk dit!! Fijn weekend iedereen.,!!! En vooral voor mams: EEN VRUCHTBAAR WEEKEND!!!
Wen fijn dat alles goed gaat met jullie. Alleen jammer van het gebrek aan slaap. Komt ook wel weer goed. Mams voel je de zaadjes al zwemmen? Kirsten wat leuk zo'n onderonsje over je zwangerschap!! Hihi ze moesten eens weten. Vaddie en stampertje wat irri die harde buiken. Laat het maar opschieten voor jullie!! Dutch meid ik snap dat je een doel wilt hebben om naar toe te werken. Nu blijft het zo hangen. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Dikke knuffel voor jou!! Hoe zou het met Jannie zijn? Die heb ik nog niet voorbij zien komen. Jannie melden!! Hier vandaag alweer 24 weken. Als ze nu geboren wordt zou ze kunnen overleven las ik ergens. Over twee weken is die kans al naar 81% gestegen. Nou laat dr nog maar mooi zitten! Ze zit gezellig te trappelen in mijn buikje. Wel fijn om te weten dat de overlevingskansen vanaf nu steeds groter worden.
hier is jannie... kon gister niet in slaap komen.. lag er om 20.00 al in en was om 2.15 nog wakker dus heb nu tot 10 in bed gelegen.. gisdteravond rommelde het, maar werd vanochtend wakker met een hele zachte buik... wel is de kleine lekker druk.. wen, fijn om weer wat van je te horen.. hopelijk krijgen jullie snel een goed ritme en kun je lekker bijtanken! ben erg benieuwd naar die knappe dochter van jullie! rest alweer kwijt ga ff douchen en dan helpen met huis aan kant maken! staan nog 2 kerstboompjes in de slaapkamers die weg moeten...
Wen, wat fijn wat van je te horen! Ben erg benieuwd naar spam van je mooie meid Fijn dat ze goed drinkt, de rest komt allemaal vanzelf meid, je meisje is ook uit haar veilige warme omgeving gerukt en moet ook wennen, en jij en je man natuurlijk ook. Neem de tijd om alles te laten wennen, en geniet lekker van je nieuwbakken gezinnetje!!! Kwiebje hahahahaahha ze zwemmen goed volgens mij!! Nu duimen voor een goed resultaat deze maand Dalijk ff boodschapjes doen en naar een verjaardag, iedereen een heel fijn weekend gewenst!
Wen, wat heeeeeerlijk om de meest prachtige baby thuis te hebben!!! Geniet er lekker van!!! Jullie zullen allebei wel langzaam je ritme gaan vinden, komt helemaal goed!!! Het is al heel wat dat ze zo goed drinkt!! Ben benieuwd naar je verhaal en je foto's!! Stampertje, hoe was je nacht? Vaddie, veel plezier op de kinderverjaardag! Mams, nog ff met je benen in de lucht gelegen?? Nu moet je toch het stokje overgeven aan je ei en de zaadjes ! Laat het korps dr maar overmeesteren Jannie, verschrikkelijk is dat heh!! Hoop dat je vanavond beter zal slapen! Scholen gaan weer beginnen?! Zie je het zitten om die kleintjes weg te brengen of krijg je toch hulp ook als het niet glad is? Kwiebje, happy 24 weeks!! Het gaat hard ineens heh!! Nog maar 112 dagen zie ik staan...straks kom je onder de 100... Kirsten, leuk he dat geheimpje Hier met oordoppen geslapen. Buren waren niet thuis en die honden blaffen dan naar alles wat beweegt buiten :x! Wel goed geslapen uiteindelijk. Vanmorgen zelfs even wezen sporten. We zijn voor verf wezen kijken voor in de babykamer. We willen misschien gaan voor (licht)blauwmetallic. Vind het wel leuk zo een glinstering...wat denken jullie?
Haai meiden! Ik lig even plat op de bank. Ben nogal druk bezig geweest en ik kreeg me toch opeens last van harde buiken! Ik schrok er zelf een beetje van...en ik wil straks nog wat dingetjes doen, dus heb me nu verplicht om even plat te liggen. Wou vanmorgen ook uitslapen, en dat viel dus ook hier keihard tegen. Om 7u was ik al wakker, maar omdat manlief zo heerlijk lag te slapen heb ik nog tot half 9 naar het plafond zitten staren. Daarna gefrustreerd opgestaan en begonnen met strijken. In de voormiddag nog bezoek gehad van een loodgieter voor offerte voor het nieuwe huis. Daarna lekker met de hond gaan wandelen. En toen ging het dus even mis... Manlief verzorgt me nu wel goed hoor Ik krijg zometeen lunch geserveerd op de bank. Mn rugkussentje is lekker opgeklopt en hij tilde nog net niet mn voeten op de bank De schat! Vanmiddag wil ik nog naar een paar babywinkels en nog naar een winkel voor inbouwkasten. Dus druk druk druk! Ik merk trouwens ook dat ik last krijg van nesteldrang en opruimwoede Ben normaal zo een luie doos op het vlak van opruimen enzo, en nu kan ik me al irriteren aan een blaadje dat verkeerd ligt op tafel Strijk is al half weggewerkt, maar het restant wil ik vandaag of morgen ook aan kant hebben. Pffff wil heeeeeeeel veeeeeeeeel op het moment Maar niet ten koste van van de baby en harde buiken. Dus nu effe lekker plat. Mams: je mag terug op je voeten gaan staan nu Zo te lezen heb je manlief aardig te grazen gehad Goed zo! It's out of your hands now... Wen: Rustig aan meid! Wij lopen niet weg Zorg maar lekker voor je kleine meisje. En probeer te genieten! Ik hoop dat ze je snel wat rust gunt. Skaya: ooooh mooie kleur!!! Zou ik bij een jongen ook wel willen. voor een meid weet ik het niet...geen roze in ieder geval. Ben niet zo roze-achtig Denk dat bij ons (in het nieuwe huis) de hoofdkleuren wit en lichtgrijs worden. En dan wat speelse attribuutjes in kleur. Ik probeer het nu ook zo neutraal mogelijk te houden. Maar wil ook niet zo een grijze-muis-kamertje hebben. Moet ook wel een beetje kind-vriendelijk zijn Jannie, Vaddie en Stampertje: En het blijft spannend! Het ene moment denk ik...jaaa dat gaat niet lang meer duren...maar nu denk ik....relax! ze nemen hun tijd. Maar het blijft spannend