Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@wen,.. ohh fijn dat ze goed drinkt.. de rest komt wel! je went vanzelf wel aan haar ritme zodat je lekker wat meer kortere slapies kan gaan doen..

nog ff en je kan zelfs staand slapen:D dat leren ze ook int leger ahahah!
    geniet meis!!!

@mams.. ohhh zwem zwem zaadjes zwem!!! ik strooi er nog gauw wat hcg bij!!!!:D

@skaya.. gister vond lief het nodig om zich ineens met de inrichting van babykamer te bemoeien.. hij wil kleur aan de muren.. pffff.. hij heeft ook echt last van mijn hormonen hoor..

hij heeft ook pukkels,beetje saggo soms,eet veel,slaapt veel haahahah.. en hij maar zeggen dat mannen er geen last van kunnen hebben... guess again;)

hoe heette dat boek trouwens wat jij voor je lief heb gekocht?over vaderschap en hoe en wat.. hier is lief nogal twijfelachtig soms over hoe hij het allemaal moet gaan doen omdat hij zelf nooit een vader heeft gehad en dus ook geen voorbeeld.. we weten iig hoe het niet moet.. maar zou fijn zijn als iemand ook hier een leuk boek over weet.. wel leuke manier van schrijven want hij houd niet van lezen(ja donald duck:p)

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, hahahah achhhh arme vent van jou.
    Ik heb het boek: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun. Heeeeeeeel grappig echt!

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me: heb hier voor LIef het Zwangerschapsboek voor mannen gekocht. Leuk geschreven, 2 blz per week en erg informatief.

@Tina: denk niet dat de baby hier al snel komt hoor. Buiken de gebruikelijke harde buiken en af en toe wat indalingsperikelen geen extra activiteit.

Net even gewinkeld, erg vermoeiend dus zo hondjes even uitlaten en dan plat.

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, fijn van je te horen. Wel vervelend dat de kleine meid 's nachts niet wil slapen. En krampjes vind ik zo zielig. Maar het komt vast allemaal goed.

@ me, mijn man heeft van zijn broertje het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Heel leuk boek. Grappig om te lezen.

@ mams, op naar een goed gebruikt ei.

De rest ben ik alweer vergeten. Kan er beter een kladblok bij pakken

5. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    De nacht was hier weer net zo onrustig :( continu harde buiken, nu nog steeds. Dus eigenlijk bijna continu vanaf donderdagmiddag.. Maar jaaaa..komt vast wel goed :) hoop echt dat miniM dit weekend gaat bevallen.. En jannie en ik maandag!

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Thanx! Ik hoop t ook maar ben er bang voor...

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    *Gaaaaaap* Jeetje., ben nog steeds misselijk., al vanaf vannacht!! Niet normaal., dan zwakt het weer ietsjes af en dan komt het weer terug., heeeel irritant., Maar kan nog wel alles binnenhouden!
    Vanmorgen alweer van alles gedaan en boodschapjes gedaan., ben super moe., Vanavond van half 7 tot 22 u Nieuwjaarsreceptie van mijn nieuwe werk., ben heel benieuwd. Hoorde vanmiddag dat degene die mij heeft aangenomen (Assistent) plots naar huis is gegaan omdat zijn moeder is overleden! Echt super erg.., Zullen we vanavond ook wel wat van horen.
    Heb nu dus maar even tijd genomen voor mijzelf., Laptop mee naar boven., tv afgestemd op schaatsen (heeerlijk!) lekker op bed met een danoontje :D hihi., ff bijtanken..,

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wauw!! Eindelijk een banner gevonden zoals ik hem in mijn hoofd had:D
    Helemaal happy met mijn nieuwe banner :D.,

9. me83

me83 Niet meer actief

tnx meiden.. denk dat kluun dan wel in de smaak gaat vallen... maandag even halen;)hij leest stiekem wel eens mee uit mijn zwangerschapsboek.. maar vraagt zich altijd af hoe het kan dat vrouwen er altijd zo veel van weten(jaa we houden van lezen hahahah) dus zal nog wel die ander ook aanschaffen denk..de meer info de beter zeg ik zo maar.. voorbereiding is het halve werk... nou ja.. half? :cool:

@kirst.. wat een mooie banner heb je meis!:D

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hier zit ik ook aan een boekje voor mijn vent te denken maar hij leest nooit en is dat ook niet echt van plan geloof ik., dus weet niet of het wel zoveel zin heeft.

Ik ga zo gauw aardappels schillen, t is al half 5 zie ik en moet optijd weer weg., was even in slaap gedommeld net.,! Was ik aan toe.,!

11. me83

me83 Niet meer actief

@kirst.. ja maar weet je.. voor hun is het nog helemaal zo ver weg van hun bed.. wij voelen iig iets.. hun niet.. aleen dat wij emo zijn hahahah.. dus als het boek wel leuk geschreven is en niet saai zeg maar.. dan is het wel leuk.. ze moeten er toch ook iets over leren.. de moeders moeten het niet alleen doen.. en miss vind ie eht wel fijn om wat meer betrokken erbij te zijn..andere gaan straks als iedereen hetweet standaard jou aanspreken ipv manlief.. dus beetje buitengesloten worden ze al..

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja dat is waar., daar heb je wel gelijk in!
    Zal eens kijken wat ik kan vinden., moet zeggen dat hij wel goed luistert als ik dingen vertel en dat ik plaatjes laat zien vind ie wel leuk.
    Gister kwam hij met een jurkje voor mij thuis! Super lief.,!! En dat was een heel leuk verhullend model., had hij echt over nagedacht., zo super lief., hij is er best bij betrokken maar misschien vindt hij het wel fijn wat meer te begrijpen indd.,

Ik ga me gauw opmaken voor de nieuwjaarsborrel., ben een beetje laat met alles door mijn dutje! hahaha

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier een zeer vermoeiende dag achter de rug. Vanmorgen even gewinkeld met lief en vanmiddag naar een kinderverjaardag geweest. Ben nu gesloopt. Dus zo naar bed. Lief is nog flink aan het stuiteren, die heeft niet van dat zitvlees.
    Morgen naar schoonfamilie. (bah) De hele pootjes geven.

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    He Wen, wat leuk om al iets van je te horen :D Super!

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Leuk van je te horen. Hopelijk snel een foto spammen, want ik ben met toch benieuwd naar die mooie meid van jullie :D

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Kan Alweer niet slapen :( en ben zo moe :(

17. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Jannie, Stampertje en Minim nog niets?

Ik mag vanaf morgen.

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier nog niets... Behalve een zere buik.... Denk verkeerd gelegen...

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Meiden?
    Ik had gister nieuwjaarsreceptie met presentaties bij de gamma. Door dat ik zo aan het luisteren was en alles nieuw was ben ik vergeten te gaan plassen! Toen ik thuis kwam moest ik heeeeel nodig., zo gezegd zo gedaan.., maar nu heb ik sinds die tijd een pijnlijk gevoel bij mijn blaas in de buurt :( Ben zo bang dat ik iets verpest heb., maar zo snel gaat dat niet toch?

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: zo snel gaat dat idd niet. Maar het kan wel zo zijn dat je blaas nu even wat gevoeliger is omdat hij zo vol was.

@Jannie: nog wel kunnen slapen?

Hier prima geslapen. Nu even op ons gemak wakker worden en beestjes verzorgen. Straks naar schoonfam.

Deel Deze Pagina