Kirsten dat denk ik niet hoor meid. Je hebt waarschijnlijk te lang je spieren aangespannen om het op te houden. Probeer goed te ontspannen, zodat de spieren rust krijgen. Jannie mooi balen dat je zo slecht slaapt!! Vanmiddag dan maar weer plat!
Ja dat dacht ik wel.., maar toch.., Wordt zo snel bang.,! Het is nog zo pril.., zo'n klein hummeltje., Wij hebben vandaag helemaal niks! Gaan een paar klusjes doen in huis en natuurlijk wassen en opruimen op de zondag, hihi. Vaddie: Veel plezier bij je schoonfam.
uiteindelijk nog wel wat geslapen, maar wssl verkeerd gelegen.. kwam met buikpijn uit mijn bed... na een lekkere hete douche is dat gelukkig weggetrokken.. de kleine lligt nu weer lekker te trappen.. tjeerd is nu naar de kerk en ik zet zo de dienst online aan, kan ik gewoon meeluisteren, maar hoef ik niet op een houte stoel te zitten... kirsten, hoe was de receptie??? ennuh, nee, zo snel gaat dat niet hoor.. alleen een blaasontsteking mnoet je zien te voorkomen of zo snel mogelijk behandelen!
was gister juist niet gaan slapen om te kijken of ik dan beter in slaap zou vallen.... maar helaas.. was ook lekker bezig geweest in huis, zodat mijn lichaam ook weer ff bezig was geweest (heb keukenkastjes leeggehaald, zodat tjeerd alles kon soppen en herinrichten), maar ja... was bekaf, maar inslaap vallen blijft lastig..
Vaddie ik heb je berichtje net gemist. Dus nog even een reactie. Vandaag wel weer rustig doen hè? Je hebt gisteren al zo'n drukke dag gehad. We hebben vanmiddag een kinderverjaardag. Zal wel een drukke bedoeling worden. Vanaaf maar lekker relaxen en bijkomen.
Jannie: Wat vervelend zeg.., dat je maar niet goed slaapt,! Kan me ook geen tip bedenken. De receptie was erg interessant., wat gaan we dit jaar doen., Wat moeten we bereiken., Wat hebben we bereikt., Allemaal leuke weetjes, ook hadden een paar medewerkers een persiflage film gemaakt over de 3 leidinggevenden., hillarisch was dat!! Mijn huidige werkgever zit hier tegenover dus ik ken sommige nieuwe collega's al wel van binnenlopen bij elkaar., dus herkende echt wel dingen. was heeel leuk! Daarna nog wat hapjes en dingen gehad en wat gekletst en kennisgemaakt., denk dat het wel weer goed gaat komen hier!!
Juultje, hier nog niks. Denk dat ik gewoon mn tijd uit moet zitten. Jammer maar is niet anders. Wel goed geslapen vannacht gelukkig.
fijn dat je zo goed geslapen hebt meis... hier is het toch weer iets gaan rommelen.. ff wachten tot tjeerd thuis is en dan na een bakkie thee maar ff in bad... kijken of het dan wegzakt of eindelijk gaat doorzetten... tjeerd hoopt dat we deze keer eens geen nacht bij de bevalling hebben zitten... bij sjoerd zaten er 2 nachten bij en bij jelle ook 1 nacht...
Jannie, wat spannnenddd meiddd!!! Hoop dat het nu toch wel gaat doorzetten!!! Hier weer rot geslapen...kan gewoon niet in slaap komen ofzo?! Daardoor denk ook weer wat hoofdpijn en druk achter mn ogen... Mn vriendinnen zijn een babyshower voor me aan het organiseren voor op 31 maart. Ben super benieuwd en vind echt super lief! Iemand zoiets gehad?
Hier is t ook nog oke. Nog steeds harde buiken.. Vanaf donderdagmiddag dus al :s @ skaya: ja! Ik had n babyshower is heel leuk. Ze hadden een taart besteld van n dikke buik, en gewoon gezellig geborreld! Heel leuk.
Lig lekker in bad... Is nog steeds alleen rommelen... Babyshower heb ik alleen georganiseerd, nooit zelf gehad..
@jannie... ohh blijf lekker even warm erin liggen.. miss helpt het met opwekken @skaya.. ken veel meiden die een shower hadden gehad.. die gingen ook een quiz doen en bij een pop een luier aandoen geblindoekt.. en dan kadootjs en lekker eten slapen doe ik goed.. kan het ook heel lang hahahaa.. maar dromen! van de week maakte iemand hier een grapje over moedermelk en dat ie dat wel wilde proberen blabla.. had die nacht gedroomd dat ik wakker werd en alles onder de melk zat.. pffff haahahahah @kirst.. ohhh lief zeg dat ie wat voor je heeft gekocht!!en ffijn dat de borrel geslaagd was! ik vergeet soms te piesen.. dan merk ik daarna ook gelijk dat ik nog het gevoel heb alsof ik nog steeds beetje moet plassen.. beetje krampie.. ik probeer nu gewoon elke 3 uur te gaan want anders houd ik het zomaar op.. en merk het dan pas als me blaas echt te vol is. erg he zw schap dementie.. hahahahah.. vergeet gewoon te piesen
Hahaha Me! Komt me zo bekend voor.,!!! Niet normaal.., Maar moet zeggen dat ik om de 3 uur al lang uit mekaar vind liggen.., Ik moet soms echt ieder uur!!! Niet te geloven he? Gister zat er ook 3 uur tussen maar het deed me toch zeer..,!