whaha... nee, alles is inmiddels rustig hier,,, nu hopen dat ik vanacht een beetje kan slapen... morgen de jongens weer naar school brengen..
Jannie: Hier t zelfde hoor.. Ja die harde buiken blijven wel aanhouden, maar zie dat nu maar niet meer als voorteken want dan had t kleintje er al moeten zijn haha. Ik hoop dan maar dat t bij MiniM snel zover is.. Ik denk zelf ook dat ik het te hard hoop hoor.. Dat ik gewoon geduld zal moeten hebben aangezien t de eerste zwangerschap is.. Dan komen ze vaker overtijd he.. Maar ja, er zijn er bij de jan.mama's al zo belachelijk veel bevallen dat je meer hoop krijgt @ MiniM: Zal ik even je reservebuddy zijn? Voor t geval dat het zover is?
MiniM jaaa zie je!! Ookal zijn er maar een paar nuttige dingen, dan wil ik die niet missen! Ben benieuwd of Wen er uiteindelijk iets aan gehad heeft. Herinner me haar verhalen nog goed Tina, ik was bijna te laat...was de laatste cursus die nog plek had in Barendrecht. Hoop dat ze snel reageert. Stampertje, waaauwwww mooie foto!! Super leuk! TWILIGHT BABIESS!!! KOMOP!! ALLEMAAL TEGELIJK! Ik tel af.....3.....2.....1......en nu doorzetten met dat aangerommel!
Hier ook helemaal niks hoor.... Enwat je zegt; bij jan mamas was bijna iedereen te vroeg, daardoor krijg je hoop maar denk dat ik gewoon mn tijd uit moet zitten. En lief dt je mn reservebuddy wil zijn maar ik hou Wen gewoon op de hoogte( nu whatsappen we ook hoe het gaat) en mocht zij hier niks kunnen posten is mn zus e ook nog he. Ons 'Hellie' komt vast verslag doen als ze weet dat ik weeen heb!
Oooh ja tuurlijk Das waar ook Had ff niet aan hellie gedacht *sorry!* Ga zo slapen, ben best moe.. Hopen dat ik eens 1 nacht fijn mag slapen :S Heb iedere nacht zo'n last van die voetjes onder mn ribben! t schopt dan tegen mijn longen, is harstikke benauwend en pijnlijk En dan nog niet te spreken over die rotharde buiken :S Maar ja, genoeg geklaag! We hopen er het beste van.. Zal na 4 nachten rot slapen nu toch wel 1 goede nacht verdienen??
Meiden ik wens jullie allemaal een goede rustige nacht toe. Oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker!
jaa dat ik weer meer ga plassen dat weet ik.. maar mijn piek is nu even geweest,, nu heb alles een beetje plek.. met het groeien van de kleine komt het wel weer terug maar ben blij dat ik nu even plaspauze heb zeg maar @de ploppers.. spannend!!! hopelijk dezeweek toch weer een mooi kindje erbij hoor!!
hier alles rustig... viel ik gister eindelijk voor 0.00 in slaap.. was ik om 04.00 al weer wakker en kon ik niet meer in slaap komen nu eerst de jongens naar school brengen en daarna mij b12 halen.. kan ik van 10.00-12.00 misschien nog ff slapen....
Jeetje Jannie.., zo rust je ook niet uit voor je bevalling.., dat valt niet mee.., Nou hopelijk kan je straks nog wat rust pakken..,
moet morgen weer naar de VK.. ga het welff aankaarten.. heb ook nog 2 kinderen rondlopen die aandacht verdienen en zorg nodig hebben.. dit trek ik niet heel lang meer zo.. kan de hele dag wel janken...
hmm, ben bang weinig... heb een vlosprakt. die erg strikt zijn overal mee... en strippen willen ze pas proberen bij 41 weken.. maar omdat de kleine zo groot is, maken ze al een uitzondering naar 40 weken... bovendien heb je lichte ontsluiting nodig om te kunnen strippen.. en weet niet of ik al zover ben...
Bij jou nieuws minim? Hier heeft t vannacht goed gerommeld. Weinig geslapen. Maar dat kan nog wel weken duren. Vanmiddag weer een groei echo in het ziekenhuis. Ben benieuwd maar zal wel niet veel anders zijn dan afgelopen woensdag.