@Mams: lekker dat maccen. Succes met de wii. Hier net lekker gegeten en nog wat administratie weggewerkt. Nu lekker gestrekt op de bank. Ben toch wel erg moe.
@ wen: prachtige foto's!! @ jannie: heb je mn bericht niet gelezen over mijn droom? vond t wel heel grappig dat ik over jou droomde ken je niet eens in t echt!! Haha.
Kijk wist dat ik wat vergat... Helaas heb je geen gelijk en grappige naam trouwens Lig lekker rtl4 te kijken met een stapel kussens op de bank
AuAuAuAu!!! Heb nu al spierpijn. Heb een workout van een half uur gedaan, alleen maar spieroefeningen voor BBB...Dat word morgen nog geweldig wakker worden....
Hahaha mams! Maar wel goed van je zeg.., Wen: WAUWWWW!!! IK BEN VERLIEFD Hihi.., wat een mooi meisje zeg.., super mooie foto's! Ik las iets over de mac en nu wil ik zoooooo graag naar de mac maar die zit hier niet in het dorp.., dan moet ik 20 minuten rijden en dat vertik ik dan nog net.., daarbij heeft manlief de auto mee naar zijn broertje., want ja ja ZE GAAN TROUWEN!!! (niet mijn vent en zijn broertje hoor., haha maar zijn broertje en vriendin natuurlijk hehe) En volgens mij mag mijn vent de getuige zijn.., 12-10-12 willen ze gaan trouwen.., super datum., en ben ik net weer hersteld van onder mag ik hopen! haha Net is mijn collegaatje mee naar huis geweest, hier gegeten (is 30 weken zwanger) lekker gekeuveld en ze heeft mijn haar geknipt., kort van achter langer van voor.,!! Super leuk! Ben der heel blij mee., Benieuwd wat mijn ventje zegt want die vond het niet zo leuk dat er veel afging., hihi Nou ikke wel! haha Morgen de echo lieve dames.., ben zoooo zenuwachtig!!!
Ik zal binnenkort een foto plaatsen., heb er nu gaan op de computer., Maar sowieso vind ik t wel leuk om binnenkort als iedereen HET mag weten jullie toe te voegen op facebook als jullie dat hebben., dan zien jullie foto's van mij en ik van jullie!! Hihi.., ben zo benieuwd soms., Er is iig wel 20cm ofzo afgegaan.,!!
kirsten, ben ook wel erg benieuwd naar je coupe.. klinkt leuk.. heb ik zelf ook gehad. (ja, wat niet als kapster ) en heeeel veel s6 en plezier bij de echo morgen! (kan ik het niet meer vergeten) mams, lekker bezig met je sporten... kan niet wachten tot ik eindelijk weer normaal kan fietsen.. zal mijn conditie weer behoorlijk moeten bijspijkeren.. en ohhhh, lekker mac...(laat ik het nu maar ff niet doen, genoeg last van maagzuur ) ga weer ff bones verder kijken....
mij mag je toevoegen hoor... mams en wen en mira heb ik er ook tussen staan... weet niet of er meer zijn die facebook hebben en willen delen?? stuur maar ff een pb, dan geef ik je mijn volledige naam
Oeh ik ben ook heel benieuwd hoor Kirsten!!! Jannie, doe jij eerst maar eens lekker rustig aan...Dat sporten komt wel weer. Ik moet zeggen dat ik me er goed bij voel. Probeer elke avond muv het weekend een half uur tot een uur te sporten. Donderdag begin ik weer met Zumba gewoon bij de dansschool, heb er echt onwijs zin in...En ik voel me zooooveel beter. Alsof ik al maanden niet mezelf was...wat ook wel kan kloppen
Haha komt binnenkort allemaal goed dames.., Ja denk inderdaad dat jij wel alle coupes heb gehad jannie., kan me goed voorstellen., heb via mijn mob een foto van de achterkant op facebook gezet en heb al vet veel reacties., had het vaak best wel lang, haha iedereen is in shock! hihi
hihi, hier laat ik het vaak lang groeien en dan ineens gaat het eraf... groeit bij mij gelukkig heel snel afgelopen week is het paars geverft maar heb het ook wel paars met roze plukken gehad... blauwe plukken.... zulke dingen waren wel voor ik kids kreeg is nu meestal iets braver... zal binnenkort een kijken of ik een overzichtje op facebook akn maken.... tijdens nog een slapeloze nacht ofzoiets..
Wilde t graag verven., maar durfde het niet aan!! Heb alle kwaaltjes dus was bang dat het peentjes of groen werd., haha Ben heel blond van mezelf.,
whahahahaahahah zelfs mijn VK zei dat dat praktisch onmogelijk was... MAarja ik ben dan ook een brunette dus blond oid zou ik nooit proberen...
Ik ben heel blond en wilde bruine plukjes., maar was zo bang voor groen haar! hahaha al heb ik t al best vaak gehad hoor., hihi
als jehet bij de kapper doet moeten ze je wel tevreden laten gaan.. dus als het anders uitpakt mogen ze het lekker kosteloos opnieuw doen hahaha. mams je hebt pb ivm FB via jou vind ik jannie,wen enzz wel..