Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me83

me83 Niet meer actief

ohh hhahaha ja dan weet je het nooit zeker..maar je kan dan beter kijken voor verf met lage peroxide.. of hoe dat ook heet.. van swarzkopf heb je ook verf zonder die giftige spul erin.. dan kan je haar niet raar uitslaan

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    heb van Syoss genomen maar weet niet hoeveel peroxide er in zit.., kan t zo niet vinden.

3. me83

me83 Niet meer actief

staat meestal alleen of het erinzit ja of nee.. anders zoeken in de winkel naar een peroxide vrije.. doe ik altijd als ik verf.. maar puur omdat na het verven me haar altijd eventjes flink uitvalt..

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Wen wat een superleuke foto die laatste! Ze kijkt al zo wijs. Heel lief!! Wat zal jij trots zijn.

Tina ik sta na het eten ook op ploffen. Heel vervelend, maar ja we moeten toch eten.

Mams mijn kapper zegt ook dat het niet kan. Kirsten zou het misschien toch aan iets anders hebben gelegen?

Hier heeft manlief vandaag gordijnen gekocht. Neutraal van kleur, zodat we met accesoires kunnen uitpakken. Over twee weken komen de meubeltjes. Inclusief box met lade. Lijkt me juist wel handig, maar dat moet nog blijken. De plinten zullen deze week of volgende week klaar zijn. Dan de meubeltjes opzetten en dan zijn we al een heel eind.

5. me83

me83 Niet meer actief

heb een aantal ladies die ik kon vinden op FB toegevoegd.. voor jullie denken..wie is dat meisje uit wassenaar.. ik dus:D.. via via vind ik er vast wel nog meer.. voor degene die ook vriendjes wilt zijn en mij niet vinden ofik hun niet pb me dan effies..

ik zal zoweizo nooit zomaar iets posten over zw.schap ed.. hoogstens reageren op iets wat je zelf geschreven hebt over een zw.schap of echo oid.. dus wees niet bang dat ik je verraad ahhahaha:p daar hebben we zwschapspagina voor:D

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @me: heb je geaccepteerd.

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ facebook, je mag mij ook wel toevoegen hoor. Als je mijn naam wilt weten dan moet je maar even een pbtje sturen.

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen dames..

bedankt voor het strooien met slaap.. was redelijk snel vertrokken en heb bijna in 1 ruk doorgeslapen.. ben er maar 1x uit geweest om te plassen... heerlijk, wat knapt een mens daar van op!

over verven van haar... dat moet geen problemen geven.. alleen permanenten moet je mee oppassen in de eerste 3 maanden van je zwangerschap en de eerste 3 maanden na je bevalling..
    van verven kun je alleen wel ineens gevoeliger reageren of misselijk worden vand de geur...
    en met blond.. ja, moet je altijd oppassen.. als je donker wil moet je precies de goede kleur hebben, anders word tie idd ineens groenig(mat) of te rood/koper...
    hoogte waterstof ligt aan de kleur.. hoe donkerder hoe minder % erin zit... en er zijn idd ook kleuringen die geen bevatten, maar die dekken dan geen grijs!

zo ff de jongens klaar maken en sjoerd naar school brengen.. dan maar ff bakkie doen op de koffieochtend (in de kerk, die vastzit aan de school) en dan naar huis ff douchen voor ik naar de vk ga...hoef er pas om 12 uur te zijn....

miniM en stampertje, hopest bij jullie meiden???

facebook... ga ff kijken

9. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Goedemorgen.

Jannie gelukkig heb je goed geslapen. Dat doet een mens goed.

Hier ook prima geslapen. Alleen erg vast, dus ik heb moeite om me uit bed te slepen. Maar ik ga er maar eens uit.

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    Ik ga dan vanavond ook maar eens onder die douche met slaap staan. Het zijn hier allemaal hazenslaapjes. Lekker een lange ruk maken lukt niet.

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    lastig he, uit bed komen als het buiten nog donker is...
    heb er nu geen moeite mee, maar komt ook omdat ik na een lange nacht altijd last heb van mijn rug...

de jongens zijn hier super lief.. zitten samen puzzels van cars te maken... zonder problemen is het ontbijt erin gegaan en zelfs de tanden en haren zijn gedaan.. zo alleen de jas nog aan en dan naar de bus...

12. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Hier is t goed. Goed geslpen maar draai me onog ff om. Verder niks aan de hand hier....:(

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, waaauwww wat een schoonheid zeg!!!! Super leuk de foto's!! En goed dat je getopt bent met borstvoeding als het zoveel energie kost. Lekker over op de fles! Geniet!!!!!

FB, heb ik ook!! Sta bij Me tussen dr vriendjes :D

Mini, morgen is jou dag!!!!!

Verder even alles kwijt. Ontzettende shit-nacht gehad weer en op me werk zeiden ze ook al dat mn ogen er niet uit zagen *thanks*...zo weer verder werken tot 18u!

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Wat een mooie meid!!! Super leuke foto's, vooral die dat ze net een uurtje oud is, zo schattig :D Geniet er maar lekker van meid!!!

Gisteren en eergisteren onze slaapkamer (van 5 bij 3 meter) verder op- en ingeruimd, dus erg druk geweest. Hebben hem wat efficienter ingericht (slapen, werk/studeer en een soort van leeshoekjes :D). Daardoor hebben we straks de kleinere slaapkamer (van 3 bij 3 meter) redelijk leeg als logeer, rommel en was/strijkkamer en mocht ik binnenkort zwanger raken, dan kan het een kinderkamer worden of maken we er weer een werk/studeerkamer, met leeshoekje ;), van en komt de kleine bij ons liggen. Laten we eerst maar eens zwanger raken...

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Nog niemand geplopt hier deze ochtend???

Dames dames...jullie houden het spannend!!!

Hier weer heerlijk uitgeslapen met de kleine boef. Strakkies weer werken tot half 6.
    Heb de hele week al volgepland.
    Vandaag- werken, uurtje wii fit
    morgen -poetsen, Op visite bij een vriendin ,half uurtje wii fit
    donderdag - Wasjes draaien,werken, uurtje zumba (JEEEEEJ:D)
    vrijdag op visite bij een vriendin die ik al een poos niet heb gezien uurtje rijden van hier. En dan komt manlief alweer thuis.

Ik kom de weken wel door hahahah
    Maandag is ook D-Day...Dan gaat er getest worden....
    Spannend spannend!!!

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: flink bezig geweest dus.

@Mams: drukke planning dus voor de komende dagen. Hopelijk hier vandaag ook tijd om de wii aan te zetten. Maar niet voor de wii fit. Durf nu niet op het balancebord te gaan staan. hahaha

Ga hier vandaag niet veel doen. Alles doet weer zeer en niet lekker geslapen. Dus misschien dat kastjes opruimen/ schoonmaken en even met de hondjes op stap. Zon staat hier stralend aan de hemel, daar moet ik natuurlijk wel even van genieten.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha Vaddie,wat doe jij op de wii dan???

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zo, was weer thuis.. ff lekker gedouched... zo naar de VK en ff boodschapjes doen.. de zeep en tandpasta voor de kids is bijna op.. alles zit in de vluchttasjes ;)

hier nog steeds alles rustig.. maar hoop heel erg dat de VK wel ff wil kijken hoe het er uitziet vanonder... of al dat gerommel van zondag wat gedaan heeft...

daarna ff lekker slapen en ff een wasje aanzetten.. kreeg net van een dinnetje nog een tasje met kleertjes.. moet natuurlijk wel schoon en gestreken in de kast liggen, dus dan zelf maar naar zolder klimmen...

19. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Succes zo bij de vk. Laat ff weten hoe het was!

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kom ik zeker doen voor ik mijn bedje in duik :D

Share This Page