Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik ben ook even vergeten wat je hier eigenlijk mee bedoelt :D we hebben er allemaal wel last van denk ik haha!

Mams, jeetje zoveel buisjes! Hoop dat de uitslag goed is!

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Gister had ik geen tijd om te kijken, daarom kom ik vandaag even buurten..,

Mams: Ontzettend veel sterkte, wat een mooie naam hebben jullie uitgekozen voor jullie engeltje, geniet nog iets meer van je man en je kleine vent die je wel kan knuffelen en vasthouden, hopelijk put je daar wat kracht uit..., STERKTE!

Vaddie: Een meid! Wat goed., gefeliciteerd, maar wat spannend van de navelstreng! Ben heel benieuwd., zal alles weer in de gaten proberen te houden hier..,

Hier zit ik op dag 38, had gister mijn ongi verwacht maarja mijn cyclussen kan je niks van op aan dus weet het niet zo goed.., deze cyclus niet echt opgelet met alcohol enzo maar goed dat was mijn eigen keuze, wilde er niet meer zo mee bezig zijn en houdt gewoon van een drankje op een feestje (heb het natuurlijk heel beperkt gehouden, op de feestdagen in t dorp na, maar toen was ik ongi).
    Ik ben heel benieuwd wat mijn cyclus doet en of ik misschien zw ben.., heb wel sinds gister erg veel wit in mijn ondergoed dus misschien nu pas mijn ei, flink klussen dus! En al gedaan ook ;).., we zullen zien..,
    Volgend weekend gaat mijn vent lekker een weekend met de mannen naar een softbaltoernooi, wil daarom vrijdagochtend een testje doen als ik nog niet ongi ben zodat mocht het wel zo zijn hij het niet over de tel hoeft te horen en anders moeten we gewoon nog afwachten.., ik ga gauw huishouden doen hier.., vanavond visite en moet nog ff naar de winkels en koken..,

Fijn weekend damess!!

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik denk dat ze mijn opmerking bedoeld over Me :D
    Dees...je bent precies helemaal het noorden kwijt :D
    Het is je vergeven meid! Hebben we allemaal wel eens...
    Ik zat vanmiddag in de auto...helemaal klaar om weg te rijden. Auto in versnelling, stuur gedraaid, druk op het gaspedaal... Was ik vergeten de auto te starten, stond alleen het contact aan!:D:D:D Whaahaa, wat voelde ik mij weer dom :):D Gelukkig was ik alleen;)

Vanmorgen trouwens aardig beroerd... bleeeeeeh wat voelde ik me misselijk. Voel me nu gelukkig al een stuk beter :)

Net de hele bovenverdieping gepoetst. Nu onder nog de keuken en het wc. Morgen even er met een dweiltje door, en dan maandag nog eens stofzuigen. Dan zal het wel netjes genoeg zijn voor de nieuwe kijkers. Ben benieuwd :)

Ga straks mijn pizaatje in de oven steken. Mannetje moet to 21.30 werken, dus ben home alone! Lekker vrouwenprogrammaatjes kijken op tv :D Heerlijk! Moet alleen nog met de hond, en het is hier nu niet bepaald mooi weer...regent al de hele tijd. Daar zie ik wel een beetje tegenop. Hoop dat het dadelijk even droog is, dan stuur ik onze diva even naar buiten...ze ligt nu heerlijk te slapen op de bank;) verwend nest!:cool:

Tot zover mijn egopost...

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    dit dan! Ben de winkel aan het afsluiten, alarm erop, rolluik naar beneden, heel de ratteplan. Er dan achterkomen dat je je sleutels kwijt zijn. Heel de tas open op straat. En daar zit behoorlijk wat in..:p Niks!
    Zal dus nog wel in de winkel liggen, rolluik weer omhoog, alarm er weer af. Zoeken niks!
    Naar auto lopen, daar zoeken. Weer niks! Toch maar weer in de winkel zoeken dan. Weer rolluik open, alarm en al dat gezeik.
    Om er dan achter te komen, dat je heel de tijd gewoon de sleutelbos in je handen beet hebt. Sta je dan......:)

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Whahaha zwangerschapsdementie!!! Hier gisterochtend naar de kapper en toen ik wilde afrekenen kwam ik erachter dat ik geen portemonnee bij me had! Lullig zeg.

Tina balen dat je misselijk bent 's ochtends. Hier gelukkig nog steeds geen last van(klopt even af op hout, lees: hoofd).

Kirsten veel wit kan een symptoom zijn. Hier hele golven af en toe, maar het kan inderdaad ook gewoon een laat ei zijn. Ik duim alvast voor je!

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: hahahahahahaha. Idd zwangerschapsdementie.
    Heeft ze niks over gezegd. Maar ik vind van wel. Leidinggevende laat me t/m woensdag ziekgemeld staan. Dus als ik ga werken is dat therapeutisch...... Blijf dus lekker thuis.

Rommelmarkt was erg gezellig. Zeker voor 3,50 verkocht. :) Wel helemaal gesloopt. Ondanks dat ik niet heb getild enzo.

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Whahahaha die verhalen of zwdementie.,! Niet normaal meiden!! Ik moet er kostelijk om lachen, het spijt me zeer, maar kan me voorstellen dat het heel vervelend is en ik hoop echt dat ik het niet zo erg krijg! Hahah ooo wat erg zeg..,

8. me83

me83 Niet meer actief

heey meiden ... wilde wel laten weten dat mijn vriend me eigenlijk toch niet zo goed kan missen.. hij zat ook met veel dingen van vroeger(scheiding ouders ,overlijden van ze opa) dat hij erg in de war was.. gelukkig gaat het beter met hem en zijn we wel weer bij elkaar.. de kindjes schuiven we voorlopig nog wel voorruit... en we doen nu even wat rustiger aan... maar dat is iig goed nieuws..

hopelijk is verder alles goed met jullie.. las de vele steunberichtjes! superlief!!!! bedankt daarvoor!!

verder heb ik niet meer veel gelezen hier behalve het verhaal van mams! jeetje meis wat erg! gecondoleerd met dit grote verlies! las wel veel mooie berichten hier voor de steun

jou kindje was te mooi voor deze wereld..! hopelijk kan je het een beetje een plekje geven hoe k*t het ook is..

veel liefs van hier voor jullie allemaal!! jullie zijn schatten!!!:D

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Me! Wat fijn wat van je te horen..,!! Vond het zo verschrikkelijk voor je.., maar gelukkig gaat het beter met jullie., zo fijn om te horen dit!!
    Ik snap dat jullie het nu rustig doen ik zeg niet meer aan de pil maar condooms gebruiken en als jullie er dan uit zijn is je lichaam er ook echt klaar voor.., toch..,? Praat veel met elkaar en geef elkaar de ruimte, het komt helemaal goed met jullie dat weet ik zeker!!
    ** Digiknufff **

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, ooohhhh jaaa dat zou kunnen, snapte er al de ballen niet van :p

Wen, Kwiebje en Tina hahahaha ohhh ohhh maar goed dat we de zw hebben om de schuld te geven, want anders lag het toch echt aan onszelf.
    Ik was van de week ook een formulier kwijt op me werk en heb iedereen beschuldigt het te hebben weggegooid, maar het zat uiteindelijk opgevouwen in mn tas...tjaa :p

Kirsten, jee dag 38 alweer pff! Hoop dat het roze uitpakt voor je. De enkele drankjes kunnen dan niet veel kwaad hoor.

Me, wat fijn dat hij toch de draad weer wil oppakken. Zoals Kirsten zegt, geef elkaar de ruimte en praat veel met elkaar. Komt goed!

Hier even flink chagerijnig. Manlief is Turks en er zijn regelmatig Turkse bruiloften door het hele land, waar we volgens de TR principes heen moeten. Maar ik heb daar nooit veel zin in, omdat ik geen moer versta daar en de mannen en vrouwen vaak apart zitten. Net dus een klein drama, omdat ik niet mee wilde en ben nu al bang voor de scheve gezichten van familie volgende keer als ik ze zie, want manlief is nu dus alleen daarheen...pfff...moet ff zeuren hor!

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    oei wat een lastige situatie Skaya.., dat moeten vind ik altijd zo vreselijk.., ik hou daar niet zo van en snap je daarom goed..,
    Hopelijk vallen de reacties achteraf mee...,

Jaja ik heb lange cyclussen, erg vervelend, minder kansen en lang wachten.., ach jah er is helemaal niks aan te doen, gewoon maar weer afwachten..,

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaaa bij mij gaan mn haren echt recht overeind staan als er dingen MOETEN...dan doe ik dus het tegenovergestelde. In de NL cultuur is dat prima en ben ook opgevoed door mn moeder met: Als je iets ECHT niet wilt, doe het dan ook niet! Nou die zit er goed in hor!;)

Ik weet hoe je je voelt met die lange cyclussen!!! Het lijkt soms echt eeeeeuwig te duren. Helemaal lastig dat ze zo onregelmatig zijn. Gewoon goed blijven klussen dan kan je iig je ei niet missen.

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @me, hey meis! Fijn om even wat van je te horen. Gelukkig dat jullie het samen weer even gaan proberen. Hoop dat jullie eruit komen. Je bent nog jong, dat kleintje komt dan vanzelf wel. Belangrijkste isndat je het samen goed hebt voordat je aan kinderen begint. Dikke knuf!

@skaya, oeh meid wat een lastige situaties. Begrijpt je vriend jou wel, of voelt hij ook de druk van de familie? Leugentje om bestwil anders, je bent nu zwanger. Genoeg te verzinnen? ;)

@Kirsten, spannende dagen weer meid. Ik hoop echt dat het zo mag zijn voor jullie!

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa hij begrijp mij wel, maar heeft ook zoiets van je kan daar best ff een paar uurtjes gaan zitten voor de goeie vrede zeg maar...doe ik meestal ook wel, maar had er vanavond ff geen zin in. Voel me toch altijd het zwarte schaap ofzo. Hadden ook eigenlijk afgesproken met vrienden wat voor die bruiloft ineens moest wijken

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Zijn jullie zelf ook op de turkse manier getrouwd? Wel gave feesten he? Maar kan me voorstellen dat het niet zo vaak hoeft.,hihi..,

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa we zijn (alleen nog maar) op de Turkse manier getrouwd...inclusief dat ik moslim ben geworden toen, waar ik nu wel mn eigen invulling enz aan geef. Sindsdien is het een stuk rustiger geworden qua druk van familie enz.. gelukkig ;)
    Feesten zijn heeel tof, heel groots enz. Tis alleen dat ze daar alleen maar int Turks praten en ik een btje voor spek en bonen erbij zit zeg maar.

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Whahaa Wen! Das echt erg ja hahaa
    Ik vergeet ook heel veel en kan soms echt niet op bepaalde woorden of namen komen.

18. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Gisteravond had ik echt n dip.. Ik kwam tot de conclusie dat ik de vaatwasser niet eens kon uitruimen zonder pijn :( stond echt te janken in de keuken..
    Besef nu dat ik op mn nieuwe werk veeeel te veel hooi op m'n vork neem, zo met 4 vroege diensten (7 tot 15.30) achter elkaar.. Ben er echt sip van! Ik wil niet zwakker zijn, ik wil geen aansteller zijn!! Voel me echt een doetje als ik nu met m'n manager naar andere oplossingen moet zoeken :( maar ik zie zelf ook wel in dat t teveel van t goede is... Kutzooi..

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ah Stampertje, het besef dat je te veel doet en dus anders/ minder moet gaan werken hebben we allemaal meegemaakt en om die drempel over te gaan is moeilijk.
    Je bent niet zwak, maar je lijf geeft aan dat dingen wel meer energie kosten en dat je rustiger aan moet doen.
    Je moet die stap nemen, dat ff moeilijk, maar daarna zul je er echtblij mee zijn! Ik spreek uit ervaring.
    En een tip; deel je gevoel met collega's! Ik vond het moeilijk, ik ben zwanger toch niet ziek? Maar door je collega's in te lichten hierover en te merken dat ze begrip hebben, maakt t de sitatie een stuk akkelijker

Succes!

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ha dames, ik was ff nieuwsgierig naar Fleurop en lees net dat ze van de week bevallen is van een prachtige zoon Sam!

Deel Deze Pagina