Kirsten zie nu alle posts en zie dat onze berichten elkaar gekruist hebben.. Wat vind ik dat vervelend zeg! Sorry..! Wat naar om je bericht te lezen hoop echt heel erg op positief nieuws volgende week.. Snap wel een beetje hoe je je voelt. Weet nog dat ik een nacht moest wachten op de echo van de volgende dag toen ik ineens bij 7 weken bloed verloor! Toen voelde ik me zo vreselijk verloren! En uiteindelijk was het een loos alarm en was er met de beeb helemaal nix aan de hand!! Dit was maar 1 nacht, jij moet een week wachten..lijkt me erg vervelend..! Sterkte meid! @ jannie: fijn dat je er even tussenuit bent geweest en ik loop ook niet graag de trappen meer op, pfff.. Heb ook overal harde buiken van! @ miniM: spannend he meid.. Voor jou is t nu helemaal zooo dichtbij!!
Ik weet niet of het standaard is maar Tygho was de dagen ervoor erg rustig. Ik voelde hem wel bewegen enzo. Maar niet bijzonder veel en had niks geen krampen, voorweeen oid meer.
Zo ik ben weer terug van mn wandelingetje naar de AH. Heel de weg maar hopen dat mn vliezen breken, maar helaas
Kirsten: Meid toch, wat vreselijk dat je nu een week moet wachten!!! Kon het niet eerder of wilden ze niet eerder nog een echo maken? Dikke knuffel voor nu en lekker afleiding zoeken hoor!!! Zo, administatie weer uitgezocht en opgeborgen. Wat weg kon weggedaan en weer een deel van de slaapkamer dus klaar Nu even tijd voor mezelf, straks eten halen bij de superm. en vanavond een lekker samen op de bank
kirst omg.. hopelijk alles gewoon goed.. ik duim zo hard voor je dat volgende week een ietiepietie hummeltje te zien is! blijf positief.. zolang je geen hevige bloedverlies heb gaat het goed he! hier echt rot geslapen... al me strooislaap was weg.. erge last van bovenin me rug.. en was om 5 uur al wakker.. pfff.. hopelijk vanavond weer goed slapen. voor degene die wel goed hebben geslapen.. graag gedaan hoor met strooien
ohh spannend hoor.. al hoop ik natuurlijk dat als je straks opstaat van de bank of stoel je vliezen breken.. morgen 40 weekies!! dus dat wil zeggen dat je binnen 2 weken gegarandeerd je kindje in je armen hebt!!! en toen ik hetzelfde als dit zei tegen wen is ze de volgende dag ingeleid.. dus hou je vastde bevalling is bijna om de hoek!
thnx meiden!! Ja het is lang wachten maar eerder heeft geen zin als het kindje (waar we nog steeds vanuit gaan) niet oud genoeg is zie je alsnog niks heb je weer een teleurstelling. volgende week donderdag zou ik op 7 weken moeten zitten dus dan zien we verder..,
Nou t is er toch uit gekomen! Net even flink een potje zitten janken., volgens mij schrok mijn ventje ervan.., heb het ook heel erg koud nu en voel me echt heel ellendig., we hebben even lekker zitten knuffelen en ik moet inderdaad toch positief blijven! Straks heb ik gewoon de weken fout en klopt er volgende week een fantastisch mooi hartje.,!! 70% kans vinden wij!! Wel zit ik eraan te denken me morgen ziek te melden., ben niet heel erg in de stemming de hele dag vrolijk te doen tegen klanten en collega's., maar vind het aan de andere kant ook wel zwak, ik meld me nooit ziek..., heb nog een nachtje om over te denken.
kirst? had jij niet heel veel overuren? ik zou lekker een dagje snipperen hoor!! even aan jezelf denken.. en rustig aan..tis toch heel wat hoor meis! maar hou die positieviteit vast he!!!zolang je nog geen zekerheid hebt moet je je wel vasthouden aan de goede gedachtes! dikke knuf!!!
Ja heb net besloten dat ik me morgen ziek meld., snipperen ga ik er toch niet door krijgen aangezien ik dat al gevraagd had en dat volgens mijn baas absoluut niet mogelijk was. Ik heb sinds een kwartier ongi-krampen., Hoop echt dat het door de spanning komt en dat het weggaat maar ik vrees het ergste., voelt niet goed., we wachten af meer kunnen we niet doen., maar morgen meld ik me ziek.
@Kirsten: Digiknuffel!! Hier vandaag rustig aan gedaan. Nu flinke stuiter baby. Zo lekker gamba's eten. Met een frietje, daar heb ik ineens zo'n zin in.
Kirsten meid ik hoop voor jullie dat het gewoon nog te vroeg was. Hebben de krampen doorgezet? Dikke knuffelllll
Kirsten: Ach meisie toch... Is ook niet niks, wat je vandaag te horen/zien hebt gekregen! Iedereen wil gewoon een goede eerste echo krijgen en als het dan nog niet goed zichtbaar is, zit je weer in spanning... Begrijp het heel goed dat je jezelf nu niet lekker voelt. Goed idee om een dag ziek te melden, kom eerst maar eens even bij van vandaag! Morgen weer verder kijken hoor!!! En die krampen, ik hoop dat ze niet doorgezet zijn tot ongikrampen, maar dat het gewoon lichte krampjes blijven. Je moet maar zo denken, dat die krampjes zijn van de kleine die wil zeggen dat die er nog steeds is!!! Dikke knuffel voor jou meid!
Ahhh Mira., dankjewel.,! Dat is een mooie., Ga inderdaad bedenken dat hij/zij van zich wil laten horen!!
@ kirsten, dat is vervelend bericht zeg. Hopelijk volgende week een mooie echo met een kloppend hartje. @ stampertje, wat fijn dat het nu helemaal ingedaald is. @ jannie, vervelend dat de kleine meid nog steeds hoog ligt @ hier, vanmorgen naar de verloskundige geweest. Ik houd erg veel vocht vast. Mijn bloeddruk was te hoog. 120/95. Moest vanmiddag voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Heb bloed moeten laten prikken, urine op moeten vangen, echo gehad en een hartfilmpje. Bloed uitslag en hartfilmpje waren goed. Urine zaten eiwitten in. Nu moet ik 24 uur urine opvangen en donderdag terug komen voor controle. Was wel even schrikken vanmorgen. Dacht op gewone controle te gaan. Kleintje is ook al aan het zakken. Heb het dus wel goed gevoeld dat ik meer ruimte kreeg.
kirsten, groot gelijk meis... ff voor jezelf kiezen hoor! deesje, oei, das idd schikken.. hopelijk 1malig! hier kapot... lig weer op bed.. buik deed alleen maar zeer en vanmiddag niets gedaan
Jeetje dees., Hopen dat gauw alles goed is.,! Jannie: He bah., vervelend zeg., Ik hoop voor je dat het snel begint. Hier: AUWIE! Hele rare krampjes., heb er geen goed gevoel over al voel ik me qua kwaaltjes heel zwanger., bah! grrr., rot onzekerheid., hadden ze de zwangerschapstesten die zo snel laten weten of je zwanger bent maar nooit uitgevonden! (sorry., frustratie!)