@kirst.. op de goede hoop dat je kindje king kong aan het spelen is daarbinnen! dat ie zich maar goed vast mag houden! @minim.. mooi hoor!! je ziet wel dat je buikie gezakt is.. echt ingedaald ahaah.. nu nog een foto als ie eruit is @skaya.. ja denk wel rompertjes zat.. en mochten er een paar onbruikbaar verklaard worden door de vlekken of wat.. je hebt voor weinig geld bij de zeeman of wibra weer nieuw! hier mailtje terug op een bod voor badje.. bebeyou babybad met alle inbouwdingetjes,standaard en tummytub voor 35 euro. die ga ik van het weekend ophalen. luieremmer zag ik een mooie bij de hema.. zo lange paal hahahah. met geurdingen erin.. weet alleen nog niet hoe duur,maar zie ik dan wel.. en met het wandelen van de hond zullen er vast al veel zakjes met luiers naar beneden in de bak gaan.. dus ben ook niet van plan ze daar een dag of wat in te bewaren... bleeehhh stinkzooi hahhah erkenning geregeld.. nu weer langs consulaat binnenkort.. lief blijkt 2 nationaliteiten te hebben zonder dat ie het wist,leuk zon foutje van de gemeente ahahha..dus waasch alles weer terug laten draaien.
@MiniM: mooie bescheiden buik hoor. Hier ondanks de goede nacht heel veel harde buiken. Veel activiteit van de bm en frummel zelf is heel rustig. Net even naar het park geweest en nu even uitblazen met een verse jus op de bank. Nog bed opdekken en konijnenkooi aanvegen en dan gelukkig klaar. Helaas weer niks extra gedaan.
Me: Dat is raar.., 2 nationaliteiten., heel apart zeg. Hahaha King kong.., i hope i hope! Er staat voor vanavond shoarma op het menu en is ook echt overdatum na vandaag., maar pfff ik heb er zo geen zin in.., maar hoef ook nog niet te eten dus heb nog een paar uur! haha.,
Me, die twee nationaliteiten gewoon een foutje dusz? Staat ze netjes! Leuk je badsetje Vaddie, morgen weer een dag hoor! En je hebt toch weer dingen gedaan!
@ kirsten, Bij mijn beide miskramen had ik echt flinke buikkrampen. Veel erger dan met mijn menstruatie. @ minim, mooie foto's hoor. Mooi buikje ook. @juultje, hoe is het bij de gyn geweest? @ vaddie, dadelijk ga jij wen opvolgen.
miniM, wow, wat een mooie buik! skaya, ga je toevoegen... mijn wordfeud naam is dezelfde als hier kirsten, geen bloed geeft moed.. ik heb bij mijn mk bijna geen krampen gehad... alleen maar bloed! en deze zwangerschap aan het begin juist wel veel krampen, mijn lichaam was gewoon zich goed aan het voorbereiden voor een zwangerschap! vaddie, extra dingen doen moet je nu niet meer op rekenen hoor.. wees blij als je met de hondjes hebt kunnen lopen! me, fijn dat het geregeld is, maar idd raar.. 2 nat. zonder dat je het weet... hier lekker geslapen.. maar alles nog steeds rustig...
jaa heel raar.. ze vader komt uit guyana..boven suriname.. maarheeft zijn nationaliteit verworpen toen hij hier kwam wonen.. en jemoethetecht aanvragen alsje datwilt.. datisnooit gebeurt.. schijnbaarzijn ze ervanuit gegaan dat hij er 2 heeft. gelukkig niet zoals met turkije bijv.. daar kan je dan oproep nog krijgen voor dienstplicht,of 5000 euro betalen.. maar je weet maar nooit als er oorlog daar uitbreekt wat ze gaan doen.
De controle was goed. Bloeddruk weer op het randje. Dus volgende week weer naar het ziekenhuis. Ach ja ze houden me goed in de gaten. Me wie weet komt die extra nationaliteit nog van pas. Deesje hoe voel je je vandaag?
Me, dat probleem hebben wij dus! Mijn vriend heeft naast de NL ook de Turkse nationaliteit. Ik zou graag zien dat hij zn Turkse paspoort opgeeft om ons een hoop geld en eventueel een uitzending te voorkomen...maarja een turk is trots heh. Juultje, fijn dat het goed was...en je bloeddruk net goed...ze houden je goed in de gaten! Das belangrijk!
Minim, mooie foto's meid!! Lekker bescheiden buikje, had ik ook aant eind bij Tygho. Me, wat raar, die dubbele nationaliteit. Skaya, kan me voorstellen dat je liever ziet dat hij die opgeeft...maarja je kunt hem niet echt dwingen he. Zooo ga ff lekker eten en dan met de kleine man samen onder de douche. Dat word weer taarten bakken met oude gelpotten en tandenborstels en boksen met washandjes als bokshandschoenen hahahaha. Heerlijk die kinderfantasie.
Me, wat raar dan!! Goed dat ze gelijk de rest van de fam ook nakijken! Mams, have fun met douchen hahaha! Klinkt gezellig! Hoop dat mijn trotse vent het zelf uiteindelijk ingaat zien en toch zn Turkse nationaliteit (op papier) opzegt. Tis niet dat hij gelijk helemaal veranderd in een kaasje ofzo..maarja vertel hem dat.
Nou dames., heb me vanmiddag beter gemeld zodat ik morgen weer kan werken en wat denk je: Heb me bedacht dat je de rest van de week vrij kan nemen, heb nu toch al oplossingen bedacht.., Ik: Totaal verbaasd! beetje in shock: o maar daar was het me totaal niet op te doen., hij: Nee maar zo is het goed, zo is het klaar. ik: Nou dan kom ik van de week nog wel afscheid nemen van collega's. hij: Dat moet je zelf weten. Nou daar kan ik het mee doen! Ach heb lekker een paar dagen vrij!! Heerlijk., dan maar op deze manier hoor., ga zo lekker een happie eten met mijn vent.., aardappel anders en doperwtjes.,! Heerlijk.., Eetsmakelijk dames., en ik heb de positieve drive weer gevonden nadat ik net ff met een vriendin heb gekletst!!
geniet lekker van je vrije daagjes meis... fijn dat het iig geen blaasontsteking is.. hier alweer lekker in mijn bedje... tafeltje met laptop, tv (er is weer crime-avond ) en een kan limonade... mannetje is weg vanavond, dus hoef me ook niet schuldig te voelen....
Lekker jannie! Geniet ervan.., Ja ik vind het heel vervelend dat het zo moet gaan., wil graag even normaal afscheid nemen van mijn lieve collega's met wie ik een top tijd heb gehad., maar goed het is wel goed zo., nog lekker 4 dagen vrij!! En dan maandag de nieuwe uitdaging aangaan.,!! Lekker.,
Kirsten misschien is het wel een geluk bij een ongeluk. Nu kan je effe lekker bijkomen van gisteren en vanmorgen en omschakelen naar je nieuwe baan. Ik hoop dat je daar net zulke leuke collega's hebt. Jannie woensdag crimeavond!! Helaas al een deel gemist. Ben net pas klaar met werken. Juultje fijn dat alles toch goed was om je weer een week later pas te zien. Hier is eindelijk onze laptop fatsoenlijk gemaakt! De harde schijf was stuk! Al onze huwelijksreis foto's weg!! Echt k****. Daarna is ie gemaakt, maar liep hij om de tien minuten vast. Geen doen dus. Nu is ie weer gemaakt en kan ik eindelijk eens fatsoenlijk typen hier ipv op mijn phone. Zal ik gelijk eens een buikfoto plaatsen. Ik zal die van weken eerder er ook bijzetten.
Dingen doen: tja voordeel van een kast: die deurtjes kunnen dicht en niemand ziet de zooi. Ben idd al blij als ik genoeg energie heb om een flink stuk met de hondjes te lopen. @Kwiebje: kom maar op met de foto @Kirsten: stomme vent. Toch gewoon lekker genieten van een paar dagen vrij. Hier net echt enorm zere buik. Ben maar gaan douchen en het werk gelukkig minder. Hoop zo dat de beeb nu echt gaan indalen.
vaddie, die zere buik is er niet voor niets he.... je lichaam geeft signalen... en die geeft je lichaam niet voor niets... toch een teken dat je te druk bent!