@Jannie: dit is echt anders dan de 'normale' harde buiken die ik heb als ik te druk ben geweest. (die had ik vanmiddag al en ben toen plat gegaan) Daarom ook mijn hoop dat de beeb nu echt aan het indalen is. (plus alle andere 'vreemde' klachtjes)
Juul haha. Ik merk ook dat bepaalde shirts op mijn buik minder mooi worden. Bij 1 shirt heb ik een vlek op mijn buik. Haha hij gaat in de weg zitten!
goede morgen meiden... hier een beroerde nacht... begon rond 23.00 weer wat te rommelen en vervolgens kon ik niet in slaap komen door een sneurkende man naast me.. ben maar op de bank gaan liggen.... geen s6.. nu ff de jongens naar school brengen en dan tot 11.50 mijn bedje in.. daarna jelle ophalen en in bed gooien en maar weer terug mijn bedje in.... want om 14.45 moeten we weer weg om sjoerd op te halen....
Jannie wat een heen en weer gereis. Is het niet handig om Sjoerd tijdelijk over te laten blijven? Dat scheelt weer een keer heen en weer.
hihi, hij blijft al over... maar hij zit 17 minuten met de bus van huis op school.. dus ga om 7.58 de deur uit om sjoerd naar school te brengen (neem de fiets mee naar de bushalte), sjoerd op school afgeven, weer terug met de bus, daarna ff snel boodschapjes doen(plus zit naast de bushalte), dan jelle naar de psz brengen. ben ik rond 9.35 weer thuis... dan is jelle om 12,15 uit. om 14.40 de deur weer uit om sjoerd op te halen, dan zijn we rond 15.50 weer thuis en op donderdag pikt tjeerd ons rond 16.45 weer op.. gaan we bakkie doen bij schoonouders en de laatste weken brengt tjeerd sjoerd dan naar zwemles, is nl daar om de hoek... dan zijn we rond 18.40 weer thuis.. ff eten, kids op bed en denk mama ook op bed... tja, daty heb je met kids... en normaal vond ik het heerlijk.. maar nu merk ik dat het halen en brengen gewoon erg veel energie kost... en dan ga ik niet eens op de fiets (ben ik net zo veel tijd mee kwijt)
Oh haha ik had het dus niet goed gelezen. Pff ik sleep mezelf nu toch maar eens uit bed. Ik heb goed geslapen, maar ik zou graag nog verder slapen. Ben al veel te laat.
Hier ook last van snurkende man. En toch nog zeer onrustige buik dus niet best geslapen. Lief is vandaag vrij want moet vanmiddag twee keer naar de tandarts. Ben bang dat ik niet veel doe vandaag
Nog niet veel verandering zie ik ladies?? Jannie hopelijk kan je wat bijslapen nog! Vaddie, rustig aan hor...zou goed kunnen dat het van het indalen komt toch?! Kwiebje, waauwww mooi buikje hoor!!! Mag je zeker wel trots op zijn! Hier was ik er 6:30u uit...even wezen werken. Nu even pauze thuis en dan om 11u weer terug naar werk. Werk op een bso, dan heb je van die beroerde werktijden..pff!
Hoi, Hier ook weer niks... Gisteravond een hele harde buik. Lekker in bad geweest en toen was de kleine heel actief. Verder heel goed geslapen. Werd rond 4 uur wakker van kramp in mn buik, maar na een 2e kramp was t weer weg... Om 15.20 ur naar de vk... Ben benieuwd...