goeiemorgen meiden...Nog niks geplopt zie ik. Het word wel echjt spannend he!!! Pfff ik ga maar eens fiks aan de vitamines...mn keel is schraal en meestal is dat een voorbode dat ik ziek ga worden. Geen zin in!!!
Goedemorgen meiden! Heb snel even doorgelezen, maar ben eigenlijk alles weer kwijt... Dus maar een dikke knuffel voor wie er een wil!!! Ben net naar de GYN geweest. Deze keer wat langer binnen geweest dan de vorige keren. Hij vroeg hoe het ging, dus heb hem verteld over mijn eisprong, het goede klussen, mijn ongi, dat die hevig maar kort was zoals voor pilgebruik en wat het verschil was met de vorige ongi's die ik heb gehad na stoppen met de pil. Hij was erg te spreken hierover en vond het super dat ik niks ben aangekomen tijdens de feestdagen. Hij heeft aangegeven dat ik nu op een moeilijk punt zit in het afvallen, omdat de 'vochtkilo's' er nu af zijn en het nu om vetverbranden gaat. Hij gaf aan dat als ik in het grijze gebied van '6 en een beetje' kilo afgevallen kom hij ons ook al wil gaan helpen. Over 6 weken had hij een weekje vrij, dus voor nu over 5 weken een afspraak gemaakt. Dus 16 februari mag ik weer en hopelijk ben ik dan zover dat hij ons wil gaan helpen We gaan gewoon door, heb inmiddels de Zumba voor op de Wii terug van mijn zusje (die had er nu minder tijd voor, dus hij staat weer hier ), ik kan de Wii Fit weer van stal halen en tussendoor ook wat meer lopen en op mijn eten letten. Hopelijk zijn we dan bijna bij de 7 kilo bij de volgende afspraak...
Mira wat fijn dat het gesprek goed ging!!! En idd lekker aan de Zumba en wii fit!!! Komt helemaal goed meid!!
Mira, goedzo meid!!! Volhouden en flink doorzetten!! Mams, hahahah nee heh!! Ik heb er een theorie over bedacht hor Zal vast te maken hebben dat er extra energie naar het hele bevruchtingsgedoe ging en daardoor mijn weerstand wat lager was. Die verkoudheid heeft ook 3 weken geduurd ongeveer...ondanks de multivitamines. Goed bedacht heh Ladies, ik ga weer werken tot 18uur...daarna kleurtje voor de babykamer uitzoeken Finally!
hahahahaha nou ik hoop dat het dan bij mij net zo werkt als bij jou Skaya!! Werk ze, ik mag vanmiddag ook weer.
Op dit moment heb ik hier al vanaf vannacht super hevige rugpijn, ben vanmorgen mijn bed uitgegaan omdat ik niet meer wist hoe ik moest liggen en zitten gaat ook niet al te best., dus dan zo maar ff t centrum in en wat lopen enzo, Heb ook sinds vanmorgen een duidelijk gevoel dat het mis is in mij, buik krampen zijn steeds anders en stralen dus door naar mijn rug. Assistente van de gyn zei gister al dat het een voorbereiding kan zijn op een miskraam en dit denk ik steeds meer.., we zullen het zien. Meer als afwachten kan ik helaas niet doen. Ben veel vergeten wat er gezegd is., ALWEER sorry daarvoor.., Maar jannie ik hoop echt voor je dat het1 deze dagen ophoud met rommelen en het echte werk begint voor je., Kwiebje heb ik een mooi buikje van gezien! Kan me voorstellen dat je er trots op bent., En ik las iets over een schrale keel als zwangerschapskwaal., hahaha nou zou mooi zijn mams.,! Ik hoop voor iedereen op een fijne dag.,
Had ik trouwens al gezegd dat ik dinsdag op mn werk een gesprek heb gehad? Omdat ik nu 2 kids opvang in hun eigen huis en ik de baby van mn vriendin mag gaan opvangen en ik dan vanuit mn eigen huis wil gaan werken ivm dat je maar op 1 adres mag opvangen. En ze vonden het prima!!! De 2 kids komen dan tussen de middag bij mij eten en dat word dan zwart betaald(3uurtjes in de week is ook te weinig om die hele rompslomp met opvangtoeslag aan te gaan) En dan komt die kleine vanaf eind september ook. Er mogen 2 babytjes in huis zijn dus als ik zelf nog weer zwanger mag raken dan is dat ook geen probleem(tenzij het er 2 zijn...) Oooooh ik ben zo blij. Met dat ene babytje ga ik door de hogere uren ook meer verdienen dus dat is helemaal super. Wat ik zwart ga verdienen gaan we appart leggen en sparen zodat we iig elk jaar lekker op vakantie kunnen. En ik heb de mogelijkheid nog 1 (of meer maar moet wel leuk blijven) kindje aan te nemen (wel vanaf 2013 als alles op regel is) Ik ben heeeeeeelemaal enthousiast
Wat fijn mams!! Dat klinkt echt als een leuke baan joh! En dan ook nog lekker allemaal in je eigen huisje en met de kleine van je vriendin wat superrr., kan me voorstellen dat je zo enthousiast bent. Thnx voor t duimen., Ik ga even wat rondsjouwen en naar mijn paps en mams.,
Wat fijn mams! Dat je dat zo hebt geregeld! Kirsten: ik hoop echt dat het meevalt en dat je lichaam gewoon onrustig wordt vanwege de onzekerheden..! Skaya: watvoor werk doe je dan? Zucht.. Vandaag 39 weken nog een weekje, dan zijn we uitgerekend! Terwijl ik nog steeds een heel sterk gevoel heb bij de 15 e.. Zondag dus
@kirst. hopelijk flinke kwaaltjes die je nu meer voelt omdat je vrij bent en er op let.. ik had ook last van me rug.. alleen niet zo erg als dat jij zegt.. maar ik duim voor je meis!! @mams.. ohh wat een leuk vooruitzicht!!! @ploppers..succes... hopelijk komt er snel 1 uit... of allemaal hahahah
Dankjullie wel meiden! Ben er ook helemaal enthousiast over!!! Het is sowieso makkelijker om vanuit huis te gaan werken omdat Tygho vanaf april naar school gaat (150mtr van ons huis ) En op deze manier is het harstikke goed te combineren. Ik ben zo blij dat ik Tygho's 1e 4 jaar bij hem ben geweest om hem zelf op te voeden en te begeleiden en dat wil ik bij ons volgende kindje ook graag doen dus dan is het werken als gastouder ideaal.
mams, heb je goed geregeld skaya, werkse kirsten, meis blijf voor je duimen meis... dikke knuf! miniM, s6 bij de VK mira, fijn dat de gyn ook zo tevreden is... je bent er bijna stampertje, feli met de 39.. laten we hopen dat we de 40 niet halen hier weer wakker... nu ff jelle halen en dan duiken we nog heel even ons bedje in voor we sjoerd weer gaan halen...
@ kirsten, wat een rare reactie van je baas zeg. Eerst kon je geen vrij krijgen en nu heeft hij vrij geregeld voor je @ kwiebje, wat een mooi buik zeg. Echt al duidelijk zichtbaar. @ juultje, fijn dat het op je bloeddruk na goed was. @ mams, fijn dat je thuis op mag gaan passen. Wat zijn die regels streng zeg. Of heb ik dat alleen maar. @ hier, vanmorgen naar de gynecoloog geweest. Mijn bloeddruk was te hoog. Was 140/95. Urine was op het randje. Ik kom nu onder behandeling van een gynecoloog. Moet nu ook bevallen in het ziekenhuis bij de gynecoloog. Moet volgende week weer terug voor bloedprikken, urine inleveren en een groeiecho. Daarna heb ik weer een controle afspraak.
De regels zijn in 2009 ontzettend aangescherpt. Niet echt ideaal maar wel belangrijk want je wilt tenslotte een capabele oppas die weet wat ze doet en ook EHBO voor kinderen beheerst. Het opvangen op 1 adres is voor sommigen ideaal en voor sommigen niet. Eerder beperkte het mij tot het aannemen van andere gezinnen omdat ik die 2 vaste dagen had en er vaak voor diezelfde dagen opvang gezocht werd. Maar nu ik vanuit huis kan gaan opvangen kan ik meer kinderen aannemen als ik dat wil en als je 5 euro per kind per uur verdient(bruto, dat wel) kun je er een leuke boterham mee verdienen.
Deesje, jeetje, dat is een beste onderdruk zeg!! Wat is dat toch dames...volgens mij gaat iedereen hier zo'n beetje richting gyn ofniet!?
Ja klinkt super mams., lijkt mij ook fantastisch, gastouder, maar heb helaas geen diploma's in de richting van kinderopvang, en ga nu geen opleiding beginnen. Wel zou ik ook ons kindje naar een gastouder willen ipv een kinderdagverblijf ofzo. Sowieso hoeft het kindje daar maar 1 dag per week heen want voor de maandag en dinsdag heb ik al oppas., de moeder van Kylie Superr., en groeien onze kindjes ook nog samen op ook.., suepr leuk. Jeetje Dees.., wel fijn dat je in goede handen bent., Rustig aan! @ Hier: Vanmorgen weer even bij mijn ouders geweest., mijn moeder vertelde dat haar vannacht(ook al zo'n fijne slaper, hihi) te binnen schoot dat vroeger haar nichtje opgenomen was in het ziekenhuis met hevige buikpijn en rugpijn en toen bleek dat ze al 3maand in verwachting was wat ze niet wist. De pijnen kwamen omdat ze in verwachting was van een tweeling en er 1tje werd afgestoten en 1tje bleef leven., en is daarna ook gezond bevallen van 1 kindje. Dit schijnt vaker voor te komen aan mijn oma's kant en dit wist ik niet.., we hebben dus kans op een tweeling en de pijnen zouden dus een verklaring kunnen hebben.., Het spreid wel weer de kansen..., Rugpijn is nog flink aanwezig maar wel iets minder dan vanmorgen. Mijn baas: Ja wat een eikel he.., eerst totaal geen vrij kunnen krijgen en nu wordt je gewoon verplicht van t werk weggehouden., ach ik heb het naast me neergelegd en het is inderdaad een geluk bij een ongeluk., even tijd voor mezelf., en rustig aan doen wanneer dat moet.